بهانه عجیب مادر سنگدل برای کشتن دختر ۱۵ ماهه اش + تصاویر

1

زن ۲۴ ساله اهل ملبورن استرالیا که اقدام به کشتن فرزند ۱۵ ماهه اش کرده بود در دادگاه به  قتل اعتراف کرد. “سوفینا نیکات” به پلیس گفت که پس از کشتن فرزندش ” سانایا سهیب “، او را مانند یک آشغال به داخل رودخانه ” داربین ” در نزدیکی منطقه اسکرابلند ملبورن پرتاب کرده است.

وضعیت خانواده در غرب قساوت قلب چیست قتل کودک قتل فرزند زندگی در غرب زندگی در استرالیا زن استرالیایی جایگاه خانواده در غرب اخبار استرالیا

او در توضیح علت این اقدام  گفت که فکر می کرد فرزندش توسط ارواح تسخیر شده است. این در حالی است که او در ابتدا به پلیس گفته بود  فرزندش توسط یک مرد آفریقایی ربوده شده است اما سپس اعتراف کرد که به علت ترس چنین داستانی را ساخته است.

تصاویری که از دوربین های مداربسته پارک ” هیدل برگ وست ” شهر ملبورن  در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۶ تهیه شده است این زن شرور و فرزند بیگناهش را لحظاتی پیش از کشته شدن نشان می دهد. تصاویر او را در حالی که فرزندش را سوار بر کالسکه کرده و در حال بازی در این پارک است نشان می دهد.

وضعیت خانواده در غرب قساوت قلب چیست قتل کودک قتل فرزند زندگی در غرب زندگی در استرالیا زن استرالیایی جایگاه خانواده در غرب اخبار استرالیا

این زن در خصوص نحوه قتل دخترش نیز گفت که با گذاشتن دستش روی دهانش او را خفه کرده است. پلیس در جستجوهای خود در روز بعد از حادثه جسد کودک را در رودخانه پیدا کرد. این زن پس از جدا شدن از شریکش، به مدت چند ماه در پناهگاه زنان اقامت داشت. مدارک دادگاه نشان می دهد که او پس از تولد فرزندش در ماه ژانویه ۲۰۱۵  دچار افسردگی شده است و از نظر روانی بیمار است.

گفتنی است؛  احتمالا این زن به ۵ سال زندان محکوم شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    وَکَذَٰلِکَ زَیَّنَ لِکَثِیرٍ‌ مِّنَ الْمُشْرِ‌کِینَ قَتْلَ أَوْلَادِهِمْ شُرَ‌کَاؤُهُمْ لِیُرْ‌دُوهُمْ وَلِیَلْبِسُوا عَلَیْهِمْ دِینَهُمْ ۖ … ﴿١٣٧﴾ «انعام» و این گونه براى بسیارى از مشرکان، بتانشان، کشتن فرزندانشان را آراستند، تا هلاکشان کنند و دینشان را بر آنان مشتبه سازند… (۱۳۷)
    قَدْ خَسِرَ‌ الَّذِینَ قَتَلُوا أَوْلَادَهُمْ سَفَهًا بِغَیْرِ‌ عِلْمٍ وَحَرَّ‌مُوا مَا رَ‌زَقَهُمُ اللَّـهُ افْتِرَ‌اءً عَلَى اللَّـهِ ۚ قَدْ ضَلُّوا وَمَا کَانُوا مُهْتَدِینَ ﴿١۴٠﴾ «انعام» کسانى که از روى بى‌خردى و نادانى، فرزندان خود را کشته‌اند، و آنچه را خدا روزیشان کرده بود -از راه افترا به خدا- حرام شمرده‌اند، سخت زیان کردند. آنان به راستى گمراه شده، و هدایت نیافته‌اند. (۱۴۰)
    قُلْ تَعَالَوْا أَتْلُ مَا حَرَّ‌مَ رَ‌بُّکُمْ عَلَیْکُمْ ۖأَلَّا تُشْرِ‌کُوا بِهِ شَیْئًا ۖ وَبِالْوَالِدَیْنِ إِحْسَانًا ۖ. وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَکُم مِّنْ إِمْلَاقٍ ۖ نَّحْنُ نَرْ‌زُقُکُمْ وَإِیَّاهُمْ ۖ وَلَا تَقْرَ‌بُوا الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ‌ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ ۖ وَلَا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِی حَرَّ‌مَ اللَّـهُ إِلَّا بِالْحَقِّ ۚ ذَٰلِکُمْ وَصَّاکُم بِهِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ ﴿١۵١﴾ «انعام» بگو: «بیایید تا آنچه را پروردگارتان بر شما حرام کرده براى شما بخوانم: چیزى را با او شریک قرار مدهید؛ و به پدر و مادر احسان کنید؛و فرزندان خود را از بیم تنگدستى مکشید؛ ما شما و آنان را روزى مى‌رسانیم؛ و به کارهاى زشت -چه علنى آن و چه پوشیده‌[اش‌]- نزدیک مشوید؛ و نَفْسى را که خدا حرام گردانیده، جز بحق مکشید. اینهاست که [خدا] شما را به [انجام دادن‌] آن سفارش کرده است، باشد که بیندیشد. (۱۵۱)
    وَإِذَا بُشِّرَ‌ أَحَدُهُم بِالْأُنثَىٰ ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ کَظِیمٌ ﴿۵٨﴾ یَتَوَارَ‌ىٰ مِنَ الْقَوْمِ مِن سُوءِ مَا بُشِّرَ‌ بِهِ ۚ أَیُمْسِکُهُ عَلَىٰ هُونٍ أَمْ یَدُسُّهُ فِی التُّرَ‌ابِ ۗ أَلَا سَاءَ مَا یَحْکُمُونَ ﴿۵٩﴾ «نحل» و هر گاه یکى از آنان را به دختر مژده آورند، چهره‌اش سیاه مى‌گردد، در حالى که خشم [و اندوه‌] خود را فرو مى‌خورد. (۵۸) از بدى آنچه بدو بشارت داده شده، از قبیله [خود] روى مى‌پوشاند. آیا او را با خوارى نگاه دارد، یا در خاک پنهانش کند؟ وه چه بد داورى مى‌کنند. (۵۹)
    وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَکُمْ خَشْیَهَ إِمْلَاقٍ ۖ نَّحْنُ نَرْ‌زُقُهُمْ وَإِیَّاکُمْ ۚ إِنَّ قَتْلَهُمْ کَانَ خِطْئًا کَبِیرً‌ا ﴿٣١﴾ «إسراء» و از بیم تنگدستى فرزندان خود را مکشید. ماییم که به آنها و شما روزى مى‌بخشیم. آرى، کشتن آنان همواره خطایى بزرگ است. (۳۱)
    یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِذَا جَاءَکَ الْمُؤْمِنَاتُ یُبَایِعْنَکَ عَلَىٰ أَن لَّا یُشْرِ‌کْنَ بِاللَّـهِ شَیْئًا وَلَا یَسْرِ‌قْنَ وَلَا یَزْنِینَ وَلَا یَقْتُلْنَ أَوْلَادَهُنَّ وَلَا یَأْتِینَ بِبُهْتَانٍ یَفْتَرِ‌ینَهُ بَیْنَ أَیْدِیهِنَّ وَأَرْ‌جُلِهِنَّ وَلَا یَعْصِینَکَ فِی مَعْرُ‌وفٍ ۙ فَبَایِعْهُنَّ وَاسْتَغْفِرْ‌ لَهُنَّ اللَّـهَ ۖ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ‌ رَّ‌حِیمٌ ﴿١٢﴾ «ممتحنه» ای پیامبر، چون زنان باایمان نزد تو آیند که [با این شرط] با تو بیعت کنند که چیزی را با خدا شریک نسازند، و دزدی نکنند، و زنا نکنند، و فرزندان خود را نکشند، و بچه‌های حرامزاده پیش دست و پای خود را با بهتان [و حیله‌] به شوهر نبندند، و در [کار] نیک از تو نافرمانی نکنند، با آنان بیعت کن و از خدا برای آنان آمرزش بخواه، زیرا خداوند آمرزنده مهربان است. (۱۲)‌
    وَإِذَا الْمَوْءُودَهُ سُئِلَتْ ﴿٨﴾ بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ ﴿٩﴾ «تکویر» و آنگاه که از دختر زنده به گور پرسیده شود (۸) به کدامین گناه کشته شده است؟ (۹)