روش استفاده از اسپری تاخیری و ژل تاخیری چگونه است؟

2

آموزش استفاده از اسپری تاخیری ، روش استفاده از اسپری تاخیری ویگا ،بهترین مارک اسپری تاخیری ،عوارض استفاده از اسپری تاخیری ،خرید کرم ویاگرا ، محل زدن ژل تاخیری ،خرید کرم ویاگرا ،طرز استفاده از ژل تاخیری ، پماد تاخیری لیدوکائین ، بهترین کرم تاخیری مردانه

برخی روابط زناشویی به دلیل عدم رضایت زوج ها از کیفیت رابطه جنسی دچار اختلاف های زیاد و گاهی شدید میشه. یکی از مشکلات رایج ر روابط جنسی، انزال زودرس آقایان است که سبب عدم رضایت همسر آن ها می شود. برای برطرف کردن این مشکل یکی از راه حل ها استفاده از اسپری تاخیری است که موجب بالا رفتن رضایت و لذت طرفین از رابطه می شود. نکته مهم در استفاده از اسپری تاخیری این است که بدانیم چطور از اسپری تاخیری استفاده کنیم تا به حداکثر نتجیه مطلوب برسیم. با این مطلب همراه باشید تا با نحوه ی استفاده صحیح از اسپری تاخیری آشنا شید.

مردان چگونه به اوج لذت میرسند محل زدن ژل تاخیری محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری کلیپ استفاده از اسپری تاخیری کاندوم تاخیری خیلی قوی عوارض ژل تاخیری طریقه استفاده ژل تاخیری طرز استفاده از اسپری تاخیری ژل تاخیری و حجم دهنده ژل تاخیری قوی راهکارهایی برای بهتر شدن روابط زناشویی رابطه زناشویی رابطه جنسی با همسر درمان زود انزالی بهترین کرم تاخیری بهترین کاندوم بهترین ژل تاخیری انزال در مردان چگونه است آموزش رابطه جنسی آموزش استفاده از اسپری تاخیری

ژل تاخیری یا اسپری تاخیری؟

فهرست مطالب

قبل از اینکه جواب این سوال رو بدست بیارید باید بدونیم که ژل تاخیری و اسپری تاخیری به چه دردی می خورند و از چه چیزی ساخته شده اند و تفاوتشون چیه ؟

همان طور که میدونید زود انزالی یکی از مشکلات بسیار شایع در بین مردان است و در ایران شاید بتوان گفت بیش از ۹۰ درصد مردان از انزال زودرس رنج می برند .

در خیلی از مواقع زود انزالی بعد از ازدواج با گذشت چند سال به مرور بهتر میشه ولی هر کسی نمی تونه چننننننننننننننند سال صبر کنه تا شاید زود انزالی خود به خود و به مرور درمان بشه .

برای همین متخصصین سالیان سال است که در تلاش برای درمان انزال زود رس (premature ejaculation ) هستند .

یکی از اولین درمان ها، استفاده از موادی بود که حساسیت بیش از اندازه ی سر آلت تناسلی مرد را کم کند تا انزال دیرتر رخ دهد .

معروف ترین ماده ای که برای این کار استفاده میشه لیدوکائین است.

هم در اسپری تاخیری و هم در ژل تاخیری از لیدوکائین برای حساسیت زدایی سلول های عصبی آلت تناسلی مرد استفاده میشود .

تفاوت اصلی ژل تاخیری با اسپری تاخیری در درصد لیدوکائین و نحوه ی استفاده از آن است :

اسپری های تاخیری معمولا حاوی ۱۰ درصد لیدوکائین هستند که نسبتا مقداری زیادی است و برای بی حس کردن هر چیزی ( حتی دندان ! ) می توان از آنها استفاده کرد .

این مقدار لیدوکائین برای وقتی مناسب است که فرد در وضعیت حادی از زود انزالی بسر می بره و قصد داره کلا آلت تناسلی را بی حس کنه .

خیلی از آقایان بخاطر همین بی حسی شدید ، ترجیح می دهند از ژل های تاخیری استفاده کنند .

اما ژل های تاخیری در بیشتر مواقع حاوی فقط ۲ درصد لیدوکائین هستند که بی حسی کمتری نسبت به اسپری ایجاد می کند برای همین میل جنسی فرد تغییری نمی کند .

البته در بعضی از ژل های جدید از موادی گیاهی غیر از لیدوکائین برای افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی استفاده شده که دیگه عوارض لیدوکائین رو ندارند .

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در هنگام بر خورد با پوست ایجاد گرما می کند و برای چند ثانیه فرد بر روی آلت خود احساس سوزش می کنه چراکه لیدوکائین ۱۰ درصد تاثیر زیادی بر روی اعصاب می گذارند و بعد از چند ثانیه اعصاب ناحیه مورد استعمال رو بی حس می کند .

همین بی حسی شدید باعث کم شدن قدرت نعوظ در بعضی از مردان می شود برای همین برای کسانی که علاوه بر مشکل زود انزالی از مشکل عدم نعوظ رنج می برند ، استفاده از اسپری تاخیری به هیچ عنوان توصیه نمی شود چراکه قدرت نعوظ را کاهش می دهد .
در ژل تاخیری از الکل خبری نیست و اغلب این ژل ها بر پایه آب ( water base )   درست می شوند و همچنین با پایین بودن لیدوکایین موجود در آنها ، احساس سوزش ایجاد نمی شود و بی حسی شدید نیز حس نمی شود .

پس در مجموع استفاده از اسپری تاخیری فقط برای موارد زود انزالی حاد پیشنهاد میشود و در اکثر مواقع ژل تاخیری گزینه ی مناسب تری به نظر می رسد .

یادتون باشه که در استفاده از هیچ محصولی زیادی روی نکنید و همیشه سعی کنید درمان های طبیعی ر ا نیز در ذهن داشته باشید.

کاربرد اسپری تاخیری چیست؟

اسپری های تاخیری از جمله راه کارهای مقابله با زودانزالی است که اکثر آقایانی که با این مشکل روبه رو هستند، به سراغ آن می روند.
به دلیل حساس بودن آلت مردان و خطرات در کمین در صورت استفاده ناصحیح، بهتر است روش استفاده از اسپری های تاخیری به خوبی آموزش داده شود.

روش صحیح مصرف:

ابتدا آلت خود را با آب و صابون بشویید تا قدرت جذب پوست شما افزایش یابد.

پس از خشک کردن کامل ، اسپری را روی سر آلت بمالید.

پس از ۲-۳ دقیقه باید حساسیت سر آلت شما کم شده باشد. این کم شدن حساسیت سر آلت شما باعث طولانی تر شدن مدت عمل جنــ.ـسـ.ـی شما خواهد شد. پس از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه از مالیدن اسپری ، آلت شما بسیار سفت و کمی بزرگتر خواهدشد و مدت نزدیکی شما نیز طولانی تر میشود. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که جذب پوستی افراد متفاوت است و ممکن است این زمان کمی تغییر کند.
هنگام استفاده از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتما چند دقیقه قبل از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشویید یا اینکه از گاندوم استفاده نمایید زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط وااژن جذب شده و باعث بی حسی آن میشود در نتیجه شریک جنــ.ـسـ.ـی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا اینکه دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت .

در صورت استفاده از مواد بی حسی باید به وضعیت طرف مقابل نیز توجه داشته باشید . بعضی ها خوشحال از اینکه دیگر انزال زودرس ندارند ، مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و باعث آسیب مخاط وااژن و احساس درد و ناراحتی در طرف مقابل میشوند. به همین خاطر ممکن است دفعه آینده ، دیگر اسپری خود را در کشو کنار تختخواب پیدا نکنید !!

با توجه به اینکه معمولا بانوان از نظر زمانی نسبت به آقایان دیرتر ارضا می شوند، جهت عدم انتقال دارو به واژن بانوان، شست و شوی آلت توصیه می گردد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین ۱۰ درصد

سعی کنید استفاده صحیح از این محصول بسیار کمک کننده و مفید را یاد بگیرید و به خاطر داشته باشید برای استفاده از آن نیاز به مدرک در زمینه علوم روابط جنسی ندارید. هیچ راه پیچیده و عجیبی برای استفاده موثر وجود ندارد و براحتی این است که محصول را تهیه کرده، بسته را باز کنید، با رعایت شرایط استفاده از آن استفاده کنید و از رابطه خود لذت ببرید. در ادامه شرایط استفاده درست از این محصول بسیار کارآمد و بایدها و نبایدهای استفاده ذکر میشود.

قدم اول : محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری را بیابید

۱- در ابتدا ظرف را بخوبی تکان دهید.
۲- نازل را به آلت خود نزدیک کنید.
۳- اکنون محتویات داخل ظرف را در نقطه روی آلت تا کلاهک آن اسپری کنید.
در مورد قسمت آخر باید خاطر نشان کرد که برندهای مختلف تولید کننده ممکن است که نواحی مختلفی از آلت را به عنوان نقطه بهینه معرفی کنند اما عمده این شرکت ها برای پاسخ این سوال که اسپری تاخیری را کجا بزنیم ناحیه فرونولوم که دقیقا زیر کلاهک آلت تناسلی است را به عنوان بهترین قسمت برای استعمال پیشنهاد میکنند.

چند اسپری کافی است؟

سوالی که اکنون مطرح میشود این است که چه میزان ماده تاخیری را برای ایجاد بهترین شرایط جلوگیری از زودانزالی استعمال کنیم؟ پاسخ این است که بیشتر تولید کنندگان توصیه میکنند ابتدا از دوزهای کم با ۲ الی ۳ مرتبه اسپری کردن شروع کرده و در صورتی که این میزان کافی نبود تعداد دفعات را افزایش دهید و دقت کنید تعداد این دفعات بیشتر از ۱۰ مرتبه نشود. همچنین در نظر داشته باشید که عمل پاف کردن را تنها در یک نقطه روی آلت انجام دهید و آن را روی کل آلت پاف نکنید.

قدم دوم : قسمتی که اسپری کرده اید را مالش دهید

در این مرحله نقطه ای که ماده بنزوکائین را پاف کرده بودید به صورت نقطه ای مالش دهید و دقت کنید که نیاز به پخش ماده در کل سطح آلت نیست. این کار را تا جایی ادامه دهید که دیگر خیسی محلول را احساس نکنید. بعد از این مرحله دستان خود را بشویید که در هنگام پیش اماده سازی شریک خود باعث بی حسی نقاط لمس شده نشوید. ویژگی خوبی که لیدوکائین دارد این است که بعد از جذب در آب حل نمیشود و میتوانید از آنها در استخر و حمام هم استفاده کنید.

قدم سوم : به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا ماده تاخیری اثر خود را بگذارد

این مرحله ای است که معجزه اتفاق میفتد. حالا وقت آن رسیده که منتظر بمانید تا مواد موثره بعد از جذب پوستی کار خود را انجام دهند. اگر به اندازه کافی صبر نکنید و رابطه را آغاز کنید قطعا به نتیجه دلخواه نخواهید رسید پس برای جلوگیری از این مورد بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. این زمان مناسبی برای معاشقه و پیش آماده سازی شریک جنسی برای شروع دخول و رابطه جنسی است.

دقت کنید که بی حسی حاصل از استفاده شبیه بی حسی های شدید نیست که آلت شما مانند یخ شده و با شروع دخول احساس وارد شدن به کوره را داشته باشد، زیرا میزان دوز ماده موثره پایین بوده و حدود ۲۰ درصد است. به مرور بعد از گذشت این زمان که نهایت بی حسی حاصل از اسپری آغاز میشود و با گذشت زمان و شروع رابطه جنسی، کم کم اثر اسپری از بین رفته و آلت شما به حالت عادی بر میگردد و انزال اتفاق میفتد، البته قطعا به افزایش زمان رابطه شما به میزان قابل توجهی کمک کرده و موجبات لذت شما و رضایت شریک جنسی شما را فراهم میکند.

کلیپ استفاده از اسپری تاخیری

همانطور که در بالاتر گفته شد استفاده صحیح یک موضوع بسیار مهم است و در صورتی که شما به اشتباه به میزان دز زیادتری را مصرف کنید ممکن است که عوارض جانبی خطرناکی را برای شما به همراه داشته باشد و همچنین در صورتی که به مقدار کم مصرف کنید ممکن است اثربخشی کافی را برای شما نداشته باشد.

ما در اینجا فیلم طریقه استفاده از اسپری تاخیری را به صورت ترجمه شده و به زبان فارسی برای شما تهیه کرده ایم تا شما بتوانید طی سه مرحله و به صورت ویدیویی آموزش کامل آنرا فرا بگیرد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری کله عقابی (ویگا)

یکی دیگر از انواع جذاب این محصول اسپری تاخیری ویگا (کله عقابی ) است که طرفداران زیادی دارد و شما ممکن است بخواهید آنرا برای یک بار هم که شده امتحان کنید. علت نامگذاری این محصول نشان عقابی است که بر روی آن درج شده است و بهمین دلیل به نام کله عقابی نیز شناخته می شود.

باید توجه داشته باشید که این محصول قوی ترین اسپری موجود است و بنابراین همانطور که در بالاتر توضیح داده شد سعی کنید که ابتدا از دوز های کمتر مثلا به میزان ۳ تا ۵ بار استفاده کنید و در تجربه های بعدی عدد دقیق تعداد افشاندن مورد نیاز را بدست آورید.

ما در بالا طریقه استفاده از اسپری تاخیری را به صورت کامل به همراه فایل ویدیویی برای شما تهیه کردیم. در خصوص این محصول نیز طریقه استفاده به همین صورت است فقط با توجه به اثربخشی بالاتر توجه داشته باشید که حتما از دوز های کمتر استفاده کنید و به مرور تعداد افشاندن را اضافه کنید.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری ایموشن

یکی از محبوبترین محصولات موجود که توسط شرکت کیمیا شفابخش به بازار روانه می شود و دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت است برند ایموشن می باشد که این روزها با استقبال بی نظیر مصرف کنندگان مواجه شده است.

اسپری تاخیری ایموشن نیز مانند مدل لیدوکائین باید طی سه مرحله استفاده شود. در مرحله اول باید به تعداد چند افشان به زیر کلاهک آلت پاف کن سپس توسط دست به صورت دایره ای آن نقطه را مالش دهید. می توانید از شریک خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهد تا لذت رابطه جنسی شما نیز چند برابر گردد.

پس از این اقدامات کافی است به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه منتظر بمانید تا محصول اثر بگذارد و سپس شما می توانید اثربخشی این محصول را مشاهده کنید. توجه داشته باشید این زمان بهترین تایم برای معاشقه با همسر است و شما می توانید از این فرصت برای نوازش و عشق بازی با وی استفاده کنید.

طریقه مصرف اسپری تاخیری دلتا

یکی از انواع اسپری های تاخیری که این روزه در بازار مورد توجه زیادی واقع شده است مدل دلتا یا پاورمن دلتا است که در میزان ۶۰ میل و در رایحه های مختلف در بازار ارائه می شود. توجه داشته باشید که طریقه استفاده در تمامی مدل ها به یک صورت است و شما باید برای استفاده از آن سه گام اساسی را طی کنید.

در مرحله اول کافی است تا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی آلت تناسلی خود را به صورت کامل شستشو دهید. توجه داشته باشید این مرحله بسیار مهم است.

در مرحله دوم شما باید به مزان ۳ الی ۵ اسپری را در محل مشخص شده که ما در بالاتر توضیح دادیم اسپری کنید.

در مرحله سوم شما باید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید. این زمان برای معاشقه زمان بسیار مناسبی است پس از آن غافل نشوید.

توجه داشته باشید قبل از شروع رابطه حتما آلت تناسلی خود را با آب فراوان شستشو دهید و توصیه می شود برای ایمنی بیشتر و عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی از کاندوم نیز بهره ببرید.

مردان چگونه به اوج لذت میرسند محل زدن ژل تاخیری محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری کلیپ استفاده از اسپری تاخیری کاندوم تاخیری خیلی قوی عوارض ژل تاخیری طریقه استفاده ژل تاخیری طرز استفاده از اسپری تاخیری ژل تاخیری و حجم دهنده ژل تاخیری قوی راهکارهایی برای بهتر شدن روابط زناشویی رابطه زناشویی رابطه جنسی با همسر درمان زود انزالی بهترین کرم تاخیری بهترین کاندوم بهترین ژل تاخیری انزال در مردان چگونه است آموزش رابطه جنسی آموزش استفاده از اسپری تاخیری

بایدها و نبایدهای نحوه استفاده از اسپری تاخیری

استفاده از این محصول برای جلوگیری از زودانزالی و افزایش رضایت شریک جنسی به دلیل احتمال بیشتر تجربه ارگاسم هنگامی موثر است که این محصول به طور صحیحی مورد استفاده قرار بگیرد. تجربه های شخصی در استفاده از این محصول به دلیل تفاوت در حساسیت آلت جنسی افراد مختلف متفاوت است و برای رسیدن به بهترین شرایط از نظر تعداد دفعات اسپری کردن و میزان افزایش زمان رابطه، بایستی هر کس با سعی و خطا به این مقادیر دست پیدا کند و اعداد گفته شده میانگینی از تجربه های افراد مختلف بوده است. در استفاده از اسپری تاخیری احتمال انجام یکسری اشتباهات از سمت کاربران وجود دارد که به آن ها میپردازیم.

استفاده خیلی زیاد از اسپری

برخی با تصور هر چه بیشتر بهتر از این محصول استفاده کرده و آلت خود را کاملا بی حس میکنند. در این موارد آلت کاملا بی حس میشود، ولی نگران نباشید و در صورت استفاده بیش از حد بعد از ۳۰ دقیقه مجددا آلت شما به حالت قبل برمیگردد.

استفاده مقادیر بسیار کم از اسپری

در این مورد نیز مشکلی که بوجود می آید این است که دوز کافی جذب پوست آلت شما نشده و بی حسی لازم برای جلوگیری از زودانزالی اتفاق نمیفتد. در نظر داشته باشید که برای شروع استفاده حتما از دوزهای کم یعنی ۲ الی۳ مرتبه اسپری کردن استفاده کنید و در صورتی که این مقادیر از زودانزالی شما جلوگیری نکرد حتما تعداد دفعات اسپری کردن را افزایش دهید.

به کار بردن اسپری تاخیری در ناحیه ای اشتباه از آلت تناسلی

با تصور اینکه نحوه صحیح استفاده از اسپری و محل صحیح برای اسپری کردن روی آلت را میدانید شروع به استفاده در نواحی اشتباه میکنید و قطعا کارایی لازم را مشاهده نخواهید کرد. همین طور که گفته شد نواحی پیشنهادی اکثر تولید کنندگان اسپری تاخیری برای استعمال این محصولات نواحی فرنولوم (ناحیه زیر کلاهک آلت تناسلی مردانه) و ناحیه گلنس (کلاهک آلت مردانه) است که بیشترین تاثیر را با استعمال در این نواحی با رعایت موارد ذکر شده در قسمت های قبل تجربه خواهید کرد.

مدت زمان تاثیر اسپری تاخیری

هر برندی (ایموشن، ویگا، دلتا و غیره) از اسپری تاخیری زمان انتظار اثرگذاری متفاوتی از دیگری دارد. همانطور که قبلا هم ذکر شد بیشتر این محصولات به زمانی بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای رسیدن به بیشترین میزان اثرگذاری نیاز دارند. با اینکه انتظار در همچین موقعیتی سخت بوده و تمایل دارید سریعتر رابطه را آغاز کنید، اما اگر منتظر نمانید، قبل از اثرگذاری انزال برای شما اتفاق میفتد و تمام زحمات شما بی فایده میشود. پس اسپری را استعمال کنید، مالش در نقطه استعمال را فراموش نکنید، صبر کنید و سپس از رابطه طولانی خود لذت ببرید.

سوال های متداول مطرح شده توسط کاربران:

در ادامه به سوالات متداول کاربران برای استفاده موثر و کارآمد از این محصول میپردازیم. تیم کارشناسی آی بساط امیدوارم است که این مطالب برای شما مفید بوده باشد و میزان اطلاعات شما در استعمال این محصول و رضایت جنسی شما و شریک جنسی شما افزایش پیدا کند.

سوال ۱: تعداد دفعات اسپری کردن مجاز چه تعداد است؟

با دو یا سه مرتبه اسپری کردن شروع کنید و در صورت نیاز آن را افزایش دهید. دستورالعمل تولید کننده برای حداکثر دفعات مجاز را بررسی کنید. طبق آمار برخی تولید کنندگان ۵ مرتبه در یک رابطه و برخی دیگر تا ۱۰ مرتبه را به عنوان سقف استفاده پیشنهاد کرده اند.

سوال ۲: اسپری تاخیری برای جلوگیری از زودانزالی در چه ناحیه ای از آلت تناسلی استفاده میشود؟

بایستی که برای استعمال حساس ترین نقاط روی آلت تناسلی انتخاب شود. این نقاط شامل کلاهک آلت تناسلی و ناحیه زیرین آن میشود.

سوال۳: تاثیر اسپری تاخیری بعد از استفاده تا چه مدت باقی می ماند؟

نتایج این زمان در افراد مختلف کاملا متفاوت است و به موارد زیر بستگی دارد:
• میزان حساسیت بدن شخص استفاده کننده
• میزان ماده تاخیری استعمال شده (تعداد دفعات اسپری کردن)
• از چه محصول و برندی استفاده شده است
به طور متوسط تاثیر اسپری های تاخیری موجود حدود یک ساعت بعد از استعمال است.

سوال۴: چه زمانی میتوان از اسپری تاخیری استفاده کرد؟ زمانی که آلت کاملا نعوذ پیدا کرده و یا هنگامی که سست است؟

انتخاب با شماست. چه آلت شما سفت شده باشد و چه شل باشد میتوانید از آن استفاده کنید و تاثیر آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت. برخی مردان ترجیح میدهند هنگامی که آلت آن ها برانگیخته شد و نعوذ پیدا کرد از اسپری استفاده کنند و شریک جنسی خود را هم در مراحل استعمال به کمک خود بیاورند.

سوال۵: آیا میتوان همزمان از کاندوم هم استفاده کرد؟

جواب این سوال بستگی به محصول و برند آن دارد پس برای بررسی این موضوع به دستورالعمل محصول خریداری شده مراجعه کنید. هنگام استفاده از اسپری تاخیری در بیشتر برندها میتوان از انواع مختلف کاندوم استفاده کرد ولی ممکن است برخی محصولات فقط با کاندوم های لاتکس قابل استفاده باشد.

سوال ۶: آیا لازم که محل استعمال قبل از شروع رابطه جنسی شسته شود؟

بسیاری از مردان در این مورد بخصوص سوال کرده اند و این مسئله دغدغه عده زیادی شده است.
بسیاری از برندها در دستورالعمل خود ذکر کرده اند که برای جلوگیری از ایجاد بی حسی در شریک جنسی خود محل استعمال اسپری تاخیری را بشویید تا باقی مانده این ماده به شریک شما منتقل نشود. اما برخی دیگر از برندها بدلیل استفاده از تکنولوژی های جدید و توانایی جذب بسیار زیادشان نیاز به شستشو ندارند.

فرمول شیمیایی این محصولات به گونه ای است که سریع جذب پوست آلت تناسلی شده و به جای پخش شدن روی پوست آلت تناسلی شما، شروع به اثر روی سلول های عصبی این ناحیه میکنند. البته اگر از محصولاتی استفاده کردید که پس از اسپری کردن و مالش ناحیه استعمال و انتظار برای تاثیر اسپری هنوز خیسی در محل اسپری مشاهده کردید حتما آن قسمت را با آب بشویید و یا با دستمال کاغذی آن قسمت را خشک کنید.
پیشنهاد: اگر تمایل به داشتن رابطه دهانی هنگام استفاده از اسپری تاخیری دارید، گذشته از نوع و برند محصول استفاده شده، حتما آلت خود را قبل از رابطه دهانی با مقدار کافی آب بشویید.

سوال ۷: آیا امکان استفاده از این اسپری در هنگام بارداری زن وجود دارد؟

دقت به دستورالعمل محصول مورد استفاده در این مواقع ضروری است. با وجودی که استعمال بنزوکائین و لیدوکائین در هنگام بارداری خطری برای جنین ندارد، اما ریسک نکردن در این مورد بخصوص و عدم استعمال اسپری ضروری است.

سوال ۸: آیا تاثیر اسپری به شریک جنسی هم منتقل میشود؟

در صورتی که با رعایت نکات گفته شده و با دقت موارد استفاده را رعایت کرده باشید، نبایستی هیچ تاثیری از اسپری به شریک شما منتقل شود.
• محلول تاخیری اضافی و جذب نشده را طبق دستورالعمل های گفته شده برطرف کنید.
• زمان انتظار ذکر شده را سپری کنید و سپس رابطه را شروع کنید.
• دست های خود را بشویید.
در صورتی که شریک جنسی شما از بی حسی شکایت کرد، مطمئن باشید یکی از موارد فوق را بدرستی رعایت نکرده اید.

سوال ۹: اثرات جانبی اسپری های تاخیری چیست؟

بررسی اثرات جانبی هر محصصول بایستی قبل از خرید آن صورت گیرد. به یاد داشته باشید که هر محصول متفاوت از محصولی دیگر است و مواد تشکیل دهنده متفاوتی دارد که باعث بروز اثرات جانبی خاص خود میشود. اولین اثر جانبی اسپری تاخیری باید همانی باشد که انتظار آن را دارید: بی حسی موقت آلت تناسلی.
استفاده بسیار زیاد از اسپری سبب بروز بی حسی کامل موقتی و همجنین اختلال در نعوظ برای یک مدت زمان کوتاه میشود.
حساسیت های پوستی، خارش و سوزش بی حسی زیاد با استعمال مقادیر کم اسپری هشداری برای زدودن سریع محلول اسپری با آب و صابون و مراجعه به پزشک متخصص است.

سوال ۱۰ : آیا می توان همزمان هم از ژل تاخیری استفاده کرد هم از اسپری تاخیری؟

بله. شما می توانید این کار را انجام دهید اما توصیه می شود تا از دو محصول همزمان استفاده نکنید و در صورتی که مشکل زودانزالی شما حاد است می توانید از دوزهای بالاتر این محصول استفاده کنید

چند نکته مهم:

دارو بر روی بیضه ها و داخل مجاری هرگز اسپری نشود .

در صورت داشتن بیماری های قلبی، کلیوی، کبدی و صرع قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید .

در صورت بروز علائم حساسیت نظیر خارش شدید، قرمزی پوست و یا سایر علائم با پزشک خود مشورت نمایید.

استفاده از ژل به اندازه ای که تمام آلت آغشته به ژل شود کافی است و نیاز نیست حجم زیادی ژل و یا با ضخامت بالا استفاده نمایید.

ژل آبی صرفا برای تاخیر در انزال هنگام نزدیکی است و از زمان شروع نزدیکی ، انزال را حدودا ۴۵ دقیقه (به صورت میانگین) به تاخیر می اندازد ، بنابراین این گونه نخواهد بود که تاثیر دائمی داشته باشد ، و هر بار پیش از انجام رابطه مطابق دستورالعمل می بایست از آن استفاده شود.

طبق مجوز فروش و استفاده از این فرآورده نیاز به نسخه ی پزشک ندارد (فروش به صورت آزاد است)

کاندوم تاخیری هم یکی از راه های افزایش لذت رابطه جنسی است که در اینجا در مورد روش استفاده و فواید آن برایتان توضیح می دهیم:

روش استفاده از کاندوم تاخیری

اساس کارکرد کاندوم های تاخیری بی حس شدن آلت می باشد که ناشی از مواد بی حس کننده از جمله لیدوکایین می باشد. بدین معنی که بعد از استفاده از کاندوم برای مدت زمانی حدود ۳ تا ۵ دقیقه سر الت و ناحیه حشفه بی حس شده و فرد تحریک کمتری را احساس می کند. به تدریج در حین عمل جنسی هنگامی که اثر بی حسی موضعی ایجاد شده کم می شود فرد تحریکات را بهتر و بیشتر حس کرده و در نهایت به دنبال از بین رفتن بی حسی، تحریک را کامل حس کرده و به انزال می رسد.

۱. خیلی آهسته کاندوم رو از لبه ی زیگزاگی باز کنید.
۲. پشت و روی کاندوم رو تعیین کنید. با نگاه کردن به کاندوم متوجه میشید که کاندوم از کدوم طرف باز میشه.
۳. مطمئن شوید که سر نگه دارنده کاندوم مسقیم و روبه بیرون است.
۴. مطمئن شوید که آلت مردانگی شما مثل برج باشه! (یعنی کاملا بلند شده باشه)

توصیه های مهم در خصوص استفاده از کاندوم تاخیری:

در مورد طریقه استفاده از کاندوم مردانه باید تاکید شود که استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که مردان پیش از انزال کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر اچ‌آی‌وی باشد و باعث سرایت بیماری گردد.

۱- در مواردی که بیم بیماری نیست برای کاهش احتمال بارداری ناخواسته باید از تماس با ترشحات پیش از انزال کامل جلوگیری کرد چون احتمال وجود اسپرم در آن‌ها صفر نیست.

۲- کاندوم را باید بر روی آلت در حال نعوظ (راست شده) کشید و از آن طوری استفاده کرد که فضای خالی کوچکی در انتهای آن باقی بماند تا در زمان انزال مایع منی در آن جمع شود.

۳- نکته ای که در هنگام استفاده از کاندوم باید به آن دقت نمود این است که کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا ته بپوشاند.

۴-در صورت پاره شدن کاندوم مردانه در حین مقاربت، باید مقاربت را بلافاصله متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده نمود. هم‌چنین ممکن است استفاده از روش‌های دیگر پیش گیری از بارداری در این موارد ضروری باشد.

توجه داشته باشید که بهترین روش برای درمان زود انزالی تمرین ذهنی و استفاده از قدرت کنترل بر آن است که با تمرین و افزایش اعتماد به نفس در فرد به وجود می آید و به مرور زمان باعث می شود زمان انزال افراد به حد مطلب و ایده آل نزدیک شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. Amir می گوید

    سلام ..
    من اسپره ایموشین Vip رو از دارو خونه تهیه و مصرف کردم.. ولی بازم هنگام نزدیکی زود انزالی داشتم یعنی روم اثری نداشت .. میخواستم بدونم دلیاش چیه ؟ حتی طبق دستور عمل مصرف کردم . ولی دقیق نمیدونم چقدر باید اسپره کنم… اگه میشه راهنمایی کنید .. ممنون

    1. جعفر می گوید

      به نظر من هم محصولات ایموشن ایرانی کلا ناکارامدند.مثلا همون ژل آبی و تاخیریشم همینطوره