احمدی نژاد: اگر یک واحد از مسکن مهر کرمانشاه فروریخته باشد خسارت می دهیم

1

رئیس دولتهای نهم و دهم در پاسخ به کنجکاوی خبرنگار مرصاد درباره اخبار زلزله و مسکن مهر گفت: کوه “بمو” را دیدم که ریخته بود.

اگر یک واحد از مسکن مهرها تا پایان دولت دهم و یا خانه های روستایی که تا تاریخ مشخصی که گفتم مقاوم سازی شدند فروریخته است اعضای دولت وقت آماده پرداخت خسارت هستند… یک واحد پیدا نمی کنید…

مسکن مهر کرمانشاه مسکن مهر سر پل ذهاب کانال تلگرام اصلاح طلبان سایتهای اصلاح طلب زلزله کرمانشاه حوادث کرمانشاه اصلاح طلبان چه کسانی هستند اخبار بدون سانسور سیاسی اخبار احمدی نژاد احمدی نژاد کجاست احمدی نژاد را بهتر بشناسیم

شامگاه ۲۱ آبان‌ماه زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند. شدت این زمین‌لرزه به‌حدی بود که بسیاری از استان‌های غربی کشورمان این زلزله را احساس کردند، اما به‌دلیل شدت زیاد این زمین‌لرزه در استان کرمانشاه، بیشترین صدمات جانی و مالی در این استان رخ داد.

در حالی که شدت تخریب در تمام استان با توجه به عمق کم زلزله بسیار زیاد بوده اما این رسانه‌ها با ضعیف جلوه دادن ساختمان‌های مسکن مهر، سعی در زیر سؤال بردن مقاوم‌سازی این سازه‌ها داشتند و در واقع از مصیبت‌بارترین وقایع کشور برای مقاصد جناحی و سیاسی خود بهره‌برداری کردند.

از بامداد دوشنبه، سایت‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت، به‌دفعات تصاویری از تخریب شدن چند ساختمان در شهرهای غربی کشور منتشر کردند و با اعلام اینکه این ساختمان‌ها مربوط به طرح مسکن مهر هستند، تلاش کردند از فاجعه زلزله، استفاده سیاسی کنند.

حتی برخی رسانه‌های منتسب به این جریان، تصویری از کج شدن یک برج در کشور مصر را بازنشر کردند و آن را هم به‌عنوان تخریب مسکن مهر پس از زلزله معرفی کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم نیز در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد و با بیان اینکه خانه‌های تخریب‌شده در زلزله شب گذشته متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر بوده است، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع را که چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب‌پذیر بودند، بررسی کند.

منبع : خبر فوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حق می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿۴٢﴾ «بقره» و حق را به باطل درنیامیزید، و حقیقت را- با آنکه خود می‏دانید- کتمان نکنید. (۴۲)