زندگی بدون سانسور آیت الله منتظری را ببینید!

3

علی صدری‌نیا کارگردان مستند “قائم مقام” که روایتی بدون سانسور از زندگی آیت الله منتظری  است، در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به رونمایی این مستند در روز جمعه (۳ آذرماه)، گفت: ساخت این مستند ۲سال و نیم طول کشید و تاکنون ثبت‌نام برای اکران عمومی این مستند با استقبال بسیاری روبرو شده است.

وی افزود: به دلیل تکمیل ظرفیت روز جمعه، اکران عمومی دیگری  روز شنبه در سالن حوزه هنری تدارک دیده شده است که علاوه بر عموم مردم، شخصیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی نیز در این مراسم دعوت شده‌اند.

کارگردان مستند “قائم مقام” با اشاره به اینکه تاکنون این مستند برای شخصیت‌های مختلف سیاسی اکران خصوصی داشته، اظهار داشت: بهزادنبوی، عطریان‌فر، عمالدالدین باقی، محسنی اژه‌ای، عزت‌الله ضرغامی از جمله افرادی هستند که این مستند را دیده و برای شخصیت‌های دیگری نیز به نمایش درخواهد آمد.

فایل صوتی آیت الله منتظری سید هادی هاشمی زندگینامه آیت الله منتظری زمان پخش مستند قائم مقام بیوگرافی علی صدری نیا اکران مستند قائم مقام اخبار بدون سانسور سیاسی احمد منتظری کیست

صدری نیا تصریح کرد: اکران‌های خصوصی موجب کمک به مستند شد و نقدها و تاییدهایی که شخصیت‌ها انجام می‌دادند، موجب تقویت کارمان در این اثر شد.

در مستند “قائم مقام” که روایتی بدون سانسور از زندگی آیت‌الله حسینعلی منتظری است،  با شخصیت‌های مختلفی از جمله احمد منتظری، آیت‌الله ری شهری، عمادالدین باقی، دری نجف‌آبادی، حجت‌الاسلام رازینی، سید هادی هاشمی و… درباره مرحوم منتظری گفت وگو شده است.

این مستند به کارگردانی علی صدری‌نیا و  به تهیه کنندگی محمد مهدی صفارهرندی و با پژوهش محمدامین فرج الهی تولید شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. اوتوا العلم می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَلِیَعْلَمَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّ‌بِّکَ فَیُؤْمِنُوا بِهِ فَتُخْبِتَ لَهُ قُلُوبُهُمْ ۗ وَإِنَّ اللَّـهَ لَهَادِ الَّذِینَ آمَنُوا إِلَىٰ صِرَ‌اطٍ مُّسْتَقِیمٍ ﴿۵۴﴾ «حج» و تا آنان که دانش یافته‌اند بدانند که این [قرآن‌] حق است [و] از جانب پروردگار توست. و بدان ایمان آورند و دلهایشان براى او خاضع گردد. و به راستى خداوند کسانى را که ایمان آورده‌اند، به سوى راهى راست راهبر است. (۵۴)

    1. زینب می گوید

      بله آیت الله حسینعلی منتظری (مدظله العالی) … بسیار بر راه راست و انسان وارسته ای بودند.

  2. ايراني می گوید

    خدا رحمتش کنه، مرد آزاده ای بود.