آیا نیوشا ضیغمی هم از همسرش طلاق گرفته است؟

2

نیوشا ضیغمی برای خبر طلاقش از همسرش پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و اخباری مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی با همسرش را تکذیب کرد.

همسر نیوشا ضیغمی عکس لو رفته نیوشا ضیغمی عکس جدید نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرد اعلام کرد که با توجه به دغدغه های کاری من و همسرم مدتی است که با هم در مجامع عمومی ظاهر نشده ایم متاسفانه رسانه ها با دیدن همچین اتفاقی سریعا اخباری نسبت به طلاق من منتشر می کنند. همسر نیوشا ضیغمی آرش پولاد خان است .

نیوشا ضیغمی با حضور در اکران خصوصی فیلم ” ثبت با سند برابر است ” به همراه همسرشان به شایعه های اخیرشان پایان دادند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. یاد خدا می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَإِن یکادُ الَّذِینَ کفَرُوا لَیزْلِقُونَک بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکرَ وَیقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾ «قلم» و آنان که کافر شدند، چون قرآن را شنیدند چیزی نمانده بود که تو را چشم بزنند، و می‌گفتند: او واقعاً دیوانه‌ای است. (۵۱) و حال آنکه [قرآن] جز تذکاری برای جهانیان نیست. (۵۲)

  2. معکم می گوید

    …وَهُوَ مَعَکُمْ أَیْنَ مَا کُنتُمْ ۚ وَاللَّـهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ‌ ﴿۴﴾ «حدید» … و هر کجا باشید او با شماست، و خدا به هر چه مى‌کنید بیناست. (۴)