مریم امیر جلالی: به هیچ کس ربطی ندارد من چند سالم هست!

1

واکنش مریم امیرجلالی در مورد شایعه ازدواج دخترش با علی دایی

در گفت‌و‌گوی آرش ظلی‌پور با مریم امیرجلالی در برنامه «من و شما»، برای نخستین بار از یک رسانه رسمی، از اصغر فرهادی به عنوان نویسنده سریال «خانه به دوش» نام برده شد.

عصر دیروز (جمعه ۲۲ دی)، برنامه «من و شما» با حضور مریم امیرجلالی روی آنتن شبکه شما رفت.

امیرجلالی، در ابتدای برنامه از علی نصیریان به عنوان بهترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران یاد کرد و با اشاره به این‌که این هنرمندِ پیشکسوت راهگشای ورود او به عرصه بازیگری بوده است، به شوخی گفت: «شاید به گوش آقای نصیریان هم رسیده باشد، اما بارها گفته‌ام نمی‌دانم باید دعاگوی ایشان باشم یا دلخور باشم که باعث شدند وارد حرفه بازیگری شوم.»

او سپس در پاسخ به پرسش ظلی‌پور درباره رابطه‌اش با مرضیه برومند توضیح داد: «اگر مردم بگذارند، من رابطه خوبی با مرضیه برومند دارم. متاسفانه مدت‌ها قبل، پیشِ خانم برومند رفته و به نقل از من گفته بودند که ایشان با وجود این همه ادعا، کارگردان خوبی هم نیست؛ درحالی که من هیچ وقت همچین حرفی نزده بودم. همین‌جا تاکید می‌کنم خانم برومند کارگردانی با صداقت، خبره و دوست‌داشتنی هستند و من مدیون ایشان هستم و عاشقانه دوستش دارم.»

این بازیگر در ادامه برنامه، در توضیح این‌که چرا بیشتر در آثار کمدی و یک تیپ شخصیتی خاص ظاهر می‌شود، گفت: «من از سریال «خانه به‌دوش» (۱۳۸۳) به سینمای کمدی آمدم. بعد از آن هم همه کارگردانان می‌خواستند من را در نقش یک شخصیت عصبی و داد و فریاد کن نشان دهند.»

امیرجلالی ادامه داد: «بعدش همین تیپ را «در متهم گریخت» (۱۳۸۴) و «ترش و شیرین» (۱۳۸۶) با کارگردانی رضا عطاران ادامه دادم که خیلی از کارها و صحبت‌های هر شخصیت، بداهه خودم بود. خیلی از میزانسن‌ها این سه فیلم را خودمان گذاشتیم. رضا عطاران دست من را باز می‌گذاشت و این به طبیعی شدن نقش و صحنه و دیالوگ‌ها کمک می‌کرد.»

او با تاکید گفت: «من همین تیپ بازی را ادامه می‌دهم، چون می‌دانم مردم دوست دارند؛ همین جدیت و همین مدیر بودن و همین داد زدن را در فیلم‌های دیگرم به کار خواهم گرفت. وقتی مردم می‌گویند ما امیرجلالی را با این کارکتر دوست داریم، من حتما آن را ادامه می‌دهم و حرف چند نفری که از تکرار کردن این شخصیت انتقاد می‌کنند، برایم اهمیتی ندارد.»

در ادامه برنامه، وقتی از نویسنده سریال «خانه به‌دوش» یاد شد، با بحثی که بین امیرجلالی و ظلی‌پور درگرفت، برای نخستین بار در یک رسانه رسمی اعلام شد که اصغر فرهادی نویسنده این سریال تلویزیونی بوده است.

مریم امیرجلالی در این‌باره توضیح داد: «اصغر فرهادی نویسنده «خانه به‌دوش» بود و طرح سریال «متهم گریخت» را هم نوشت. اما در آن سال‌ها چون ایشان می‌گفت می‌خواهد در سینما کار کند، ترجیح داد نامش در تیتراژ نباشد.»

در ادامه این گفت‌و‌گو، این بازیگر در واکنش به پرسشی درباره سن خود پاسخ داد: «به هیچ کس ربطی ندارد من چند سالم هست؛ اصلا فکر کنید من ۹۰ سالم هست. متاسفانه بسیاری سرشان تو کار این و آن هست و مثلا به من می‌گویند خانم شما که سن و سالی دارید، چرا آرایش می‌کنید که من در پاسخ می‌گویم که به شما ربطی ندارد.»

من آراستگی را دوست دارم صبح که از خواب بلند می‌شوم موهایم را شانه می‌کنم لباس مرتب می‌پوشم چون من را از بچگی عادت دادند که خوب بخورم، خوب بپوشم و خوب بگردم!

مریم امیرجلالی لو رفته بازیگران دختر مریم امیرجلالی خانواده مریم امیرجلالی بیوگرافی مریم امیرجلالی بیوگرافی آرش ظلی پور برنامه من و شما اینستاگرام مریم امیرجلالی

آشتی‌کنان امیرجلالی و فرح بخش در من و شما

این بازیگر که پیش از این در مصاحبه‌ای نسبت به جای‌گیری اسمش بعد از مریم معصومی (بازیگر جوان) در تیتراژ گلایه کرده بود، این موضوع را هم در «من و شما» باز کرد و گفت: می‌خواستم به عوامل فیلم «خالتور» بفهمانم که ارزش دادن به یک بازیگر چه معنایی دارد برای همین به هیچکدام از اکران‌های عمومی نرفتم! برای چه باید در اکران‌های فیلم حاضر می‌شدم. اما مردم به من لطف داشتند و برای من پیام و پست گذاشتند که ما فقط به عشق شما و بازی شما به تماشای فیلم نشستیم.

ظلی پور درباره عکس العمل حسین فرحبخش پرسید که امیرجلالی گفت: آقای فرحبخش با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم آقای فرحبخش اولین کار من با شما بوده است و من از شما توقع زیادی داشتم اما آن چیزی که در شأن من بود اتفاق نیفتاد و خدا آن روز را نیاورد که کسی با احساسات و شخصیت من بازی کند! من به مریم معصومی کاری ندارم چون دیگر جایی که او باشد بازی نمی‌کنم من به تهیه‌کننده و کارگردان کار دارم. بنده حتی حاضر بودم اسمم بعد از اسم سحر قریشی بیاید چون ۳۰ تا ۴۰ کار دارد و حداقل سابقه‌ای دارد نه این خانم. اولین باری است که من نسبت به این مساله حساسیت نشان دادم، به این دلیل که انرژی گذاشته بودم. سایر بازیگران یعنی یکی از عوامل فیلم مثل خدمه، صدابردار یا کسی که می‌آید نقشی گذرا را بازی کند نه من به عنوان مریم امیر جلالی!

پس از این صحبت‌ها بود که حسین فرحبخش روی خط تلفنی برنامه آمد و با عنوان اینکه ارادت خاصی به مریم امیرجلالی دارد، توانست عصبانیت این بازیگر از این اتفاق را کمرنگ کند و در نهایت این دو با هم آشتی کردند. امیرجلالی به شوخی گفت که باید بخشی از این ۶ میلیارد به او اختصاص پیدا کند که فرحبخش هم پذیرفت.

برای سریال «بزنگاه» عطاران از من دعوت نکرد!

مجری من و شما درباره شایعه دعوت از مریم امیرجلالی به «بزنگاه» پرسید که او عنوان کرد که در سریال بزنگاه از او دعوت به کار نشد و درباره قراردادهایش گفت: من همیشه در قراردادها سرم کلاه رفته است چون رفاقتی قرارداد می‌بندم و انگار روی پیشانی من نوشته خانم امیرجلالی خیلی خوب تخفیف می‌دهد و من میگویم قبول !

از علی صادقی انتظار نداشتم

وی در پایان با دیدن عکس علی صادقی گفت: ما سر یک کاری دعوای شدیدی با هم داشتیم و من از او خیلی دلگیر شدم که احترام بزرگترش را نگه نداشت و خیلی حرف‌های بدی زد برای همین گفتم در جایی که او باشد من اصلا کار نمی‌کنم ولی محسن افشانی برای فیلم خودش پادرمیانی کرد و دوباره با هم همبازی شدیم و این دفعه خیلی رفتار موقر و محترمی از علی صادقی دیدم و همه چیز فراموش شد.

برنامه «من و شما» هر جمعه ساعت ۱۴ به تهیه‌کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی‌پور و نویسندگی دنیا خمامی روی آنتن شبکه شما می‌رود.

واکنش مریم امیرجلالی در مورد شایعه ازدواج دخترش با علی دایی

بازیگر سریال «خانه به دوش» به شایعه ازدواج دخترش با اسطوره فوتبال کشور واکنش نشان داد.

حمله تند مریم امیرجلالی به مریم معصومی در من و شما

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سارا می گوید

    از بازیش خوشم میاد ولی از شخصیتش نه.فوق العاده آدم قدیه.فکر میکنه نیکل کیدمنه سینمای ایرانه همه باید براش دست به سینه باشن .شخصیت نداره