بیوگرافی یازالده گومز پینتو ،بازیکن جدید استقلال +آمار عجیب و غریب

0

مهاجم جدید استقلال امروز وارد تهران شد. او اهل کشور آفریقایی گینه نو است و ۲۹ سال دارد. او از امروز در تمرینات تیم استقلال شرکت می کند.

گومز پینتو (قد: ۱٫۸۳ متر ، وزن: ۷۹ کیلوگرم) از سال ۲۰۱۵ در تیم ریو اوه در لیگ برتر پرتغال بازی می کرده که در این تیم اصلا آمار موفقی از خود به ثبت نرسانده است و در ۴۲ بازی تنها ۴ گل زده است.

این مهاجم ۲۹ ساله سابقه بازی در تیم های زیر ۲۰ و ۲۱ ساله های پرتغال را دارد و در این تیم ها در مجموع موفق شده در ۲۵ بازی ۸ گل بزند که البته این موضوع برای سال های دور است.

البته فعالیت های فوتبالی این فوتبالیست آنقدر مبهم است که درباره او اخبار دیگری هم به گوش می رسد. گفته می شود از فعالیت این بازیکن از سال ۲۰۱۶ به بعد خبری در دسترس نیست! مدتی هم را در باشگاه‌هایی از رومانی و جمهوری آذربایجان بازی کرده. اما هر چه هست به نظر می رسد او از ژانویه سال گذشته نه بازی کرده نه برای تیمی گلی به ثمر رسانده است. واقعا شفر بر چه اساس و منطقی این فوتبالیست را به ایران دعوت کرده است تا در یکی از پرطرفدارترین تیم های ایرانی به میدان برود؟

نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات استقلال تهران بیوگرافی یازالده گومز پینتو بازیکن جدید استقلال تهران اخبار نقل و انتقالات اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) Yazalde Gomes Pinto

به هر حال خرید استقلال خرید مطمئنی نیست. شاید بتواند در بهترین حالت یک بازیکن معمولی برای استقلال باشد ، شاید هم مثل ده ها بازیکن خارجی دیگر که در لیگ برتر ایران بازی کرده اند مدتی بعد از ایران برود و برای دریافت مطالباتش شکایت به فیفا ببرد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ