مهران مدیری به الناز حبیبی: هنوز هم معتقدی که شوهر نیست؟ +عکس

2

شب گذشته مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه  دورهمی، با الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون به گفتگو نشست.

مجموعه دورهمی امشب چهارشنبه (۹۶/۱۱/۲۵) با حضور الناز حبیبی ساعت ٢٣ از شبکه نسیم

مهمان دورهمی امشب مصاحبه بازیگران طلاق بازیگران خانواده الناز حبیبی جنجالی الناز حبیبی بیوگرافی الناز حبیبی اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه دورهمی درباره نحوه ورود به دنیای بازیگری گفت:من از ۹ سالگی وارد این حرفه شدم . آقای امینی یکی از اقوام ما که مدیر تولید است من را معرفی کردند و من کارم را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کردم و الان نزدیک به ۲۰ سال است که در این حرفه مشغول به کار هستم.

بازیگر دردسرهای عظیم درباره رشته تحصیلی اش گفت:من فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارم اما بازیگری اولویت همیشگی من است و کارگردانی و تدوین را برای کمک به بازیگری خوانده ام . محبوبیت من بیشتر با سریال هایی که بازی کردم اتفاق افتاد بخصوص سریال دردسرهای عظیم.

الناز حبیبی درباره اهمیت نقش مقابل در بازیگری گفت:من خیلی به این موضوع که چه کسی مقابلم بازی میکند حساس نیستم اما دوست دارم با برخی از بازیگران بازی کنم که از جمله آنها مهتاب کرامتی و شما هستید و آقای عزتی که نقش مقابل ایشان را بازی کردم . مهران مدیری با آمدن اسم خانم کرامتی از او برای حضور در برنامه دعوت کرد.

بهترین تفریح زندگی الناز حبیبی چیست

مهران مدیری به آرام و مهربان بودن الناز حبیبی اشاره کرد و درباره مثبت بودن او صحبت کرد و از او پرسید این تصمیم خودت بود که پنین شخصیتی داشته باشی؟ بازیگر سریال پرستاران در پاسخ به این سوال مجری دورهمی گفت :من از بچگی آدم مهربان و معاشرتی بودم و علاقه زیادی به معاشرت با اقوام دارم و سرشار از عشق نسبت به اطرافیانم هستم .

الناز حبیبی در برنامه دورهمی

الناز حبیبی درباره بهترین تفریح زندگی اش گفت:بهترین تفریح زندگی من این است که با خانم های فامیل بنشینیم و حرف بزنیم و با خنده گفت :کمی هم غیبت چاشنی آن کنیم و کلا میتوانم بگویم که حرف زدن و تعریف کردن خاطره را خیلی دوست دارم.

چرا الناز حبیبی برای زندگی به خارج از کشور نرفت

الناز حبیبی با اشاره به زندگی خانواده اش در خارج از کشور گفت:من خیلی دلتنگ خانواده ام میشوم اما هرگز نمیتوانم به زندگی در آنجا فکر کنم و در واقع زندگی کردن با مدل آنها برایم سخت است. شاید باورتان نشود وقتی خانواده ام را میبینم تا یک هفته برایم غریبه هستند . شاید شرایط زندگی در آنجا روی آنها تاثیر گذاشته است ، آنها سوئد زندگی میکنند و سردی هوا شاید تاثیری روی رفتار آنها گذاشته باشد.

مهران مدیری درباره حضور فعال الناز حبیبی در فضای مجازی پرسید که گفت :بله من خیلی اهل فضای مجازی هستم و همه کامنت های مردم را میخوانم و این خیلی وقت من را میگیرد اما این کار را دوست دارم و از دیدن حرفت های خوب مردم لذت میبرم و در ادامه به شایعه ای که در فضای مجازی برایش رقم خورد اشاره کرد اما از تعریف کردن آن خودداری کرد.

در ادامه گفتگو مجری دورهمی به نکته جالبی درباره الناز حبیبی اشاره کرد و گفت :خانم حبیبی همیشه در روز تولدش برای خودش کادو میگیرد و از بازیگر پرستاران خواست بهترین کادویی که برای خودش گرفته بود را بگوید که الناز حبیبی گفت:بهترین کادویی که برای خودم گرفتم بلیطی بود که برای سفر و دیدار خانواده ام گرفتم.

عصبانیت الناز حبیبی از نبود شوهر

مهران مدیری در این بخش از گفتگو به عصبانیت الناز حبیبی از نبود شوهر در چند سال گذشته اشاره کرد و از خانم بازیگر پرسید هنوز هم معتقدی که شوهر نیست؟ الناز حبیبی با خنده گفت :نه آقای مدیری شوهر هست ……

سوال همیشگی مهران مدیری درباره عاشق شدن مهمانانش این بار بی پاسخ ماند و الناز حبیبی تنها به گفتن اینکه عاشق شده است بسنده کرد و از شرح ماجرا خودداری کرد.

الناز حبیبی در کنار مهران مدیری در دورهمی

الناز حبیبی در ادامه صحبت هایش به اهمیت و اولویت خانواده در زندگی اش اشاره کرد و از آرزویی که برای موفقیت در زندگی دارد صحبت کرد و به این موضوع اشاره کرد که دوستانم همیشه به من میگویند تو مثل مادربزرگها می مانی و من کلا اهل اشتباه کردن و ریسک کردن در زندگی نیستم و از نوجوانی همیشه کاری را که به ضرر خودم و خانواده ام باشد انجام نداده ام .

بزرگترین ترس الناز حبیبی در زندگی

الناز حبیبی درباره بزرگترین ترسش در زندگی گفت:بزرگترین ترس من در زندگی بعد از سوسک این است که کسی دوستم نداشته باشد. من آدم حساسی هستم و از اینکه یک روز مردم و خانواده ام دوستم نداشته باشند میترسم و امیدوارم هرگز این اتفاق برایم رخ ندهد. من علاقه زیادی به خانواده ام دارم و اگر لازم باشد بخاطر آنها بازیگری را رها میکنم.

بازیگر سریال دردسرهای عظیم درباره بزرگترین اشتباه زندگی اش گفت:من در حدود ۲۱ سالگی در زندگی مرتکب اشتباهی شدم که خیلی از آن پشیمان هستم اما دوست ندارم راجع به آن صحبت کنم و یکبار دیگر در دنیای سینما دچار اشتباه شدم و سر صحنه یک فیلم وقتی داستان را متوجه شدم لباس پوشیدم و از صحنه خارج شدم و سر این ماجرا حتی تهدید به ممنوع الکاری نیز شدم و یک هفته تمام بخاطر این موضوع گریه کردم ، چون در زندگی هرگز کسی با من اینقدر بی رحم و نامهربان نبود.

در بخش پایانی این گفتگو الناز حبیبی یک تابلو فرش که خودش بافته بود را به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.

فیلم مصاحبه ای که در آن الناز حبیبی می گوید که شوهر نیست

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ه می گوید

    اینا زن و شوهر میخوان چکار؟؟؟؟؟؟؟با همه میگن می خندن چکار نمی کنن؟؟؟

  2. محمد رضا می گوید

    مدیر محترم و عزیز تا داداشا ندیدن سریع پاکش کن خخخخخخخخ