جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) در ایران + عکس همسرش

0

رئیس سوئیسی فیفا برای دیدار با مقامات فوتبال کشورمان وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.

با استقبال مهدی تاج رئیس فدراسیون، علی دایی و لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال؛ جانی اینفانتینو رئیس فیفا و مار‌کو فن باستن ساعت ۲۳:۱۵ امشب (چهارشنبه) وارد ایران شدند. رئیس فیفا به دلیل شرایط نامساعد  جوی لندن، پایتخت انگلیس با تاخیر ۳ و نیم ساعته به ایران رسید.

  همسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantino

رئیس فیفا دربی تهران میان تیم‌های استقلال  و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تماشا خواهد کرد.

همسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantino

حضور اینفانتینو در کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون، همایش فوتبال دختران و بازی مقابل پیشکسوتان فوتبال

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال پس از شرکت در مراسمی با حضور خانواده فوتبال، در سه مراسم دیگر شرکت کرد.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا و مارکو فن‌باستن، رئیس کمیته فنی فیفا شب گذشته (چهارشنبه) وارد ایران شدند و امروز در مراسمی با حضور خانواده فوتبال ایران شرکت کردند. این دو پس از تقدیر از پیشکسوتان فوتبال ایران، به مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال رفتند و کلنگ احداث این ساختمان را به زمین زدند. پس از آن، اینفانتینو و فن‌باستن به همایش فوتبال دختران رفتند و در این مراسم هم شرکت کردند.
پس از این همایش، این دو در مسابقه فوتسالی با حضور پیشکسوتان فوتبال و فوتسال حاضر شدند. اینفانتینو و فن‌باستن قرار است دیدار استقلال – پرسپولیس را که از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، از نزدیک تماشا کنند.

همسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantinoهمسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantinoهمسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantino

جانی اینفانتینو (به ایتالیایی: Gianni Infantino) (متولد ۳۰ مارس ۱۹۷۰ در بریگ، سوئیس) رئیس فیفا و دبیرکل سابق یوفا می‌باشد. این مقام سوئیسی فوتبال، ایتالیایی الاصل است.

جیانی اینفانتینو، دبیرکل فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) بود و در کنگره فوق‌العاده فیفا ۲۰۱۶ که ۷ اسفند ۹۴ در مقر فیفا در زوریخ سوئیس برگزار شد به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد. او مورد حمایت کمیته اجرایی یوفا قرار داشت.

جانی اینفانتینو در ۲۳ مارس ۱۹۷۰ میلادی در شهر بریگ، سوئیس متولد شد. او اصالتی ایتالیایی از کالابری و لومباردی دارد. وی دانش‌آموخته رشته حقوق در دانشگاه فریبورگ سوئیس است. او به زبان‌های ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی مسلط است و همچنین زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و عربی را نیز می‌داند.

همسر اینفانتینو رئیس فیفا اهل کجاست بیوگرافی جانی اینفانتینو اخبار فوتبال داخلی Gianni Infantino

اینفانتینو به عنوان دبیر کل مرکز بین‌المللی مطالعات ورزشی (CIES) در دانشگاه نوشاتل کار کرده است.

یوفا

جانی در آگوست سال ۲۰۰۰ میلادی فعالیت خود را با یوفا آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۴ میلادی به عنوان مدیر بخش امور حقوقی یوفا جهت صدور مجوز به باشگاه‌ها منصوب شد. او در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان معاون دبیر کل یوفا منصوب شد و سرانجام در اکتبر سال ۲۰۰۹ به کرسی دبیر کل یوفا نشست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ