اسم واقعی رحمان و رحیم سریال پایتخت +مصاحبه و عکس و آهنگ

1

عکس بازیگران نقش رحمان و رحیم که در پایتخت ۵ نقش برادران «رحمت خروس‌باز» را ایفا می‌کنند.

مصطفی و مجتبی بلا حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت هستند.

مجتبی و مصطفی بلال حبشی دو قولوهایی که در مجموعه «پایتخت ۴» کاراکترهای رحمان و رحیم را بازی می‌کنند در پشت صحنه این مجموعه می‌بینم.

در گفت و گو معمولا سوال‌ها را مجتبی جواب می‌دهد و مصطفی با سر حرف او را تایید می‌کند. این دو برادر تنکابنی قرار است با برنامه ای که برای آینده‌شان در نظر گرفته شده زوج هنری در دنیای موسیقی شوند. برادران بلال حبشی موفقیتشان را مدیون محسن تنابنده می‌دانند و او را آقا محسن صدا می‌کنند.

عکس جدید بازیگران بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال پایتخت 5 بازیگران پایتخت آهنگ رحمان رحیم پایتخت

ترانه های مازندرانی که گاه به گاه در مجموعه خوانده می‌شود پیشنهاد شما بوده؟

مجتبی: همه ترانه‌ها انتخاب آقا محسن است. اکثر ترانه ها را گوش می‌دهند، از هر کدام که خوششان بیاید انتخاب می‌کنند و لابه لای کار ما آن را می‌خوانیم.

چطور شد که به «پایتخت» معرفی شدید؟

همه چیز از سریال «شاهگوش» شروع شد. زمان تصویربرداری می رفتیم سر صحنه کار را از نزدیک ببینیم، آقای تنابنده ما را دید و برای سریال «پایتخت» معرفی مان کرد. نقشمان را دوست داریم چون همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد.

چه اتفاقی؟

ما در «پایتخت ۳» هم چند سکانس کوتاه بازی داشتیم . بعد از اینکه کار پخش شد صدای ما مورد توجه قرار گرفت و برایمان اسپانسر پیدا شد. مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست.

عکس جدید بازیگران بیوگرافی مصطفی و مجتبی بلال حبشی بیوگرافی بازیگران بازیگران سریال پایتخت 5 بازیگران پایتخت آهنگ رحمان رحیم پایتخت

بعد از قرارداد تا کجا پیش رفتید؟

بعد از آن در کلاس های موسیقی ثبت نام کردیم. علاوه بر آن باید از محمدرضا علیمردانی تشکر ویژه داشته باشیم که در زمینه صدا خیلی به ما کمک کرد.

پس یک شبه مشهور شدید؟ به جز بازی در «پایتخت» این روزها را چگونه می گذرانید؟

شهرت ما اول به خاطر خواست خدا  بعد هم لطف آقا محسن. الان هم سرباز وزارت دفاع هستیم سازمان جغرافیای تهران. اگر یادتان باشد در سری سوم موهای بلند فر داشتیم از وقتی سرباز شدیم چهره مان تغییر کرد. الان هم نامه آوردیم تا مدتی را که درحال بازی هستیم جزو خدمت حساب شود. خانواده تنکابن زندگی می‌کنند اما من و برادرم با حمایت اسپانسرمان تهران هستیم.

متولد چه سالی هستید؟ و برای آینده تحصیلی چه برنامه ای دارید؟

متولد ۷۴ هستیم و می خواهیم درسمان را هم در رشته موسیقی ادامه دهیم. از قبل علاقمند بودیم الان هم با هزینه مسعود دهقان کلاس گیتار و سولفژ می‌رویم. قصد داریم در آینده هم آلبوم بدهیم و خوانندگی را جدی دنبال کنیم.

دنبال اسم هنری هم بوده‌اید؟

اسم هنری مان را فعلا گذاشته ایم کامران و هومن. (می‌خندد)، ولی قرار است برایمان اسم هنری انتخاب کنند.

از وقتی مشهور شدید واکنش اطرافیان چطور است؟ از شما نخواستند بازیگرشان کنید؟

برای ما که خیلی خوشحالند، ولی خودشان اصلا به این چیزها علاقه ندارند. ما در منطقه ای هستیم که خیلی اهل این کارها نیستند. به دیدن فیلم و سریال علاقه دارند اما چون خانواده‌های مذهبی در محله ما ساکن هستند خودشان این کارهارا دوست ندارند.

اولین بار که قرار شد خودتان بازی کنید پدر و مادرتان چه واکنشی داشتند؟

پدر و مادرمان اول موافق نبودند، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند، وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند به خصوص از وقتی که اسپانسر برایمان پیدا شده است.

حرف آخر؟

تشکر ویژه از بازیگرانی که هوای ما را داشتند، به خصوص محسن تنابنده که در سری سوم از ما خواست ترانه بخوانیم. همان ایده باعث شد یکباره دیده شویم و صدایمان مورد توجه قرار بگیرد.

آهنگ رحمان رحیم پایتخت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جمشید می گوید

    آخه این چه سریالیه

    این بابا پنچعلی هرچی میخوره میگه من نهار نخوردم.
    خخخخخخخخخخخخخخ