ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل هشتم سری جدید ۱۴۰۰

خندوانه چه زمانی پخش میشود خندوانه چه روزهایی پخش میشود

5

فصل هشتم خندوانه کی پخش میشود فصل جدید خندوانه ۱۴۰۰

سری جدید خندوانه فصل ۸ پنجم ، زمان شروع فصل ۶ خندوانه ، زمان پخش فصل هفتم خندوانه ۹۹ ، حضور جناب خان در فصل ۷ خندوانه امسال ۱۴۰۰

عروسک محبوب «خندوانه» که حضورش گاه از مجری برنامه هم مهم‌تر است، از شب‌های نخست فصل جدید حضور پررنگی خواهد داشت و پاسکاری‌های دیدنی‌اش با رامبد جوان را از سر خواهد گرفت. البته «جناب خان» با صداپیشگی محمد بحرانی، تنها کاراکتر جذاب «خندوانه» نیست که از قسمت‌های اول، در فصل جدید برنامه حضور دارد و نیما شعبان‌نژاد و شخصیت «خانومی» با صدای هومن حاجی‌عبداللهی نیز در آغاز «خندوانه» را همراهی می‌کنند. با این حال مسابقه «خنداننده شو» که قرار است در فصل هفتم برنامه روی آنتن برود، در شب‌های نخست آغاز نخواهد شد و ممکن است به پس از ایام تعطیلات نوروزی موکول شود.

سایت خندوانه ساعت پخش خندوانه زمان پخش برنامه قاچ خندوانه خندوانه فصل هفتم خندوانه فصل پنجم خندوانه سری جدید خندوانه دیشب جناب خان تکرار خندوانه دیشب برنامه قاچ خندوانه اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان ادابازی خندوانه آیا خندوانه ادامه دارد

«خندوانه» ضد کرونایی

رامبد جوان و گروه برنامه‌ساز «خندوانه» برای پیشگیری از شیوع کرونا، از تعداد بسیار کمی تماشاچی در این برنامه میزبانی می‌کنند که به ظاهر حدود ۳۰ نفر بیشتر نیستند. همین افراد هم همگی ماسک زده و با رعایت فاصله‌گذاری نشسته‌اند تا ضرورت‌های دوران کرونا حفظ شود.دکور برنامه هم بالطبع مناسب شرایط جدید طراحی شده  است و تفاوت قابل توجهی با فصل ششم دارد. همچنین با توجه به فاصله چشمگیری که میان سری جدید با سری قبلی این برنامه افتاده است، در قسمت ‌های اول فصل جدید، آیتم‌هایی چند دقیقه‌ای به مرور و یادآوری خاطرات فصل‌های قبل می‌پردازد.

زمان پخش و تکرار خندوانه ۸ در روزهای هفته

فصل تازه «خندوانه» از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ روی آنتن است. پیش تولید سری هشتم این برنامه تلویزیونی پرمخاطب، با رعایت تمامی پروتکل‌های مربوط به کرونا، به تازگی شروع شده و قرار است پخش شود.

در این فصل از «خندوانه» و مانند فصل‌های گذشته آیتم‌های ثابت و پرطرفدار در کنار آیتم‌های جدید تماشاگران این برنامه را سرگرم می‌کنند.

«خندوانه» هشتم، از روز دوشنبه ۱۷ آبان و ساعت ۲۳ و در چهار شب متوالی (دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) در شبکه نسیم مهمان خانه‌های شماست و در ساعت های ۴ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد، تکرار می‌شود.

.

خندوانه فصل ششم

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده این دو برنامه، درباره رویدادهای جدید فصل جدید «خندوانه» و «قاچ» بیان کرد: خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ ادابازی هم در این فصل از خندوانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نیما شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان دو مسابقه خنداننده‌شو هستیم. همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتى براى انتقال مفاهیم علمى و تجربى در حوزه‌هاى مختلف و موجب ارتقاى سطح زندگى است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

تهیه‌کننده خندوانه درباره اینکه گفته می‌شد قرار است رویداد تئاتر کمدی در «خندوانه» برگزار شود، توضیح داد: تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهاى قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «خندوانه» با کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سید علی احمدی روی آنتن شبکه نسیم می رود و در سری جدید نیز برنامه «قاچ» هم درکنار «خندوانه» قرار گرفته و پخش می شود.

زمان پخش و تکرار برنامه قاچ خندوانه

برنامه “قاچ” روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

تکرار برنامه‌ی قاچ :

ساعت ۰۰:۳۰

ساعت ۱۰:۳۰

ساعت ۱۶:۳۰

***

اولین قسمت از سری پنجم برنامه تلویزیونی خندوانه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه در ابتدای این برنامه گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستیم و فصل پنجم را شروع کردیم چرا که در این مدت دل تنگ شما بودیم.

وی در ادامه با اشاره به طراحی دکور فصل پنجم خندوانه، بیان کرد: از جایی که موضوع آب خیلی جدی است، ما کمپین قطره قطره را دوباره راه اندازی می کنیم و لوله هایی که در دکور طراحی شده است یادآور کم آبی کشور است. در این فصل اتفاقات فراوان و هیجان انگیزی مثل خواننده شو و بخش های جذاب تدارک دیده شده است و از این به بعد فقط در این فصل سه شب در هفته، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برنامه داریم و بقیه روزها پژمان بازغی در برنامه کودک شو خدمت شما خواهد بود.

سایت خندوانه ساعت پخش خندوانه زمان پخش برنامه قاچ خندوانه خندوانه فصل هفتم خندوانه فصل پنجم خندوانه سری جدید خندوانه دیشب جناب خان تکرار خندوانه دیشب برنامه قاچ خندوانه اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان ادابازی خندوانه آیا خندوانه ادامه دارد

هومن شاهی خواننده و آهنگساز این برنامه از قطعه جدید سری جدید رونمایی کرد و پس از آن به مناسبت شروع خندوانه مهران مدیری و سید مصطفی احمدی تهیه کننده و عوامل دورهمی کیک و یک تاج گل به این برنامه اهدا کردند.

مهران غفوریان کمدین خندوانه در برنامه شب گذشته حاضر شد و به اجرای استندآپ کمدی پرداخت.

در ادامه برنامه جوان به اجرای برنامه خنداننده شو اشاره کرد و از فینالیست مسابقه خنداننده شو میثم درویشیان پور به روی صحنه دعوت کرد.

همچنین عماد طالب زاده با اجرای قطعه های «دستاتو می گیرم» و «تو یک حس قشنگ»به استودیو خندوانه آمد.

جوان در ادامه گفت: ما خندوانه را می سازیم تا در این شرایط، شبی حدود ۸۰ دقیقه به موضوعات آزاردهنده فکر نکنیم و دربرابر مشکلات بایستیم و آسیب نبینیم.

همچنین در ادامه جناب خان پس از دو سال در استودیو خندوانه حاضر شد و گفت: در این سال ها درگیر خواستگاری بودم.

جناب خان در ادامه این بخش با همان لهجه جنوبی ماندگار،اولین قطعه آبادانی خود را اجرا کرد و خطاب به جوان گفت: تا آخرش باهات هستم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. مریم می گوید

    با سلام لطفا خنداننده شو را باز هم بگذارید با تشکر

  2. امیر می گوید

    برنامه جالب و خنده داریه. ممنون

  3. ******* می گوید

    سلام . یاشاسن اذربایجان

  4. Asal می گوید

    واقعا مزخرفهههه خنده های الکی

    1. حسین می گوید

      تو خر تربت آدم دنیا هستی برات متاسفم