درخواست طلاق به خاطر ۱۷ سال شب ادراری شوهر!

1

زنی پس از ۱۷ سال تحمل شب ادراری شوهرش خواستار طلاق شد.

صدیقه ۳۸ ساله وقتی در دادگاه خانواده حاضر شد به قاضی گفت:: درحالیکه تحصیلکرده بودم چون خواهران کوچکترم و همه دخترهای فامیل در ۱۵ سالگی ازدواج می کردند مجرد بودن من در ۲۱ سالگی برای خانواده ام آبروریزی بود

وی افزود: آنها از من می خواستند نزد فالگیر بروم تا شاید بختم باز شود و بتوانم ازدواج کنم.  من در یک شرکت کار می کردم و درآمد خوبی هم داشتم تا این توحید که دایی پولداری داشت به خواستگاری ام آمد.

خانواده ام که ذوق زده شده بودند بدون کمترین تحقیقی مرا به عقد توحید درآوردند.

می خواستم خودم را به این سرنوشت راضی نگه دارم اما یک هفته نشده بود که متوجه فاجعه زندگی ام شدم. توحید شب ادراری زیادی داشت وخانواده اش این موضوع را از همه پنهان کرده بودند. آن روز توحید خواست در این باره به کسی چیزی نگویم. گریه ها و التماس هایش باعث شد دلم به حالش بسوزد و من هم این موضوع را ۱۷ سال در بدترین شرایط از همه پنهان کردم.

صدیقه با نشان دادن دستانش گفت: آنقدر خانه را شست و شو می کنم آنقدر خوشبو کننده استفاده می کنم تا بوی بد ادرار در خانه نماند که خسته شده ام توحید نیز قدرشناس نیست و هرچه می گویم بیماری اش باید درمان شود نزد دکتر نمی رود بچه هایم دختر هستند و تصور می کنند من وسواس دارم آنها نمی دانند پدرشان شب ادراری دارد.

قاضی دادگاه با شنیدن سرنوشت این زن آشفته دستور داد تا شوهر او نیز در دادگاه حاضر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهری می گوید

    چرا مردای شب ادرار خودشونومعالجه نمیکنن،طفلی زنه مظلوم چی از دستش کشیده