گفتگو با پدر داماد حسن روحانی (رئیس جمهور) +عکس

2

آفتاب یزد گفت‌وگویی با محمد حسین بهشتی، پدر یکی از دامادهای حسن روحانی، رئیس جمهوری انجام داده است.

در کشور ما برعکس برخی کشورهای توسعه یافته اطلاعات بسیار کمی از سبک زندگی و خانواده‌ای رجال در دسترس عموم قرار دارد.

چند عکس از همسر رئیس جمهور و یک عکس از دختر ایشان که در کنار عموی خود حسین فریدون ایستاده، تقریباً تنها تصاویر و اطلاعاتی است که از زندگی رئیس جمهور رسانه‌ای شده است.

پدر داماد رئیس جمهور اما می‌گوید روحانی مردی خوش مشرب و اهل صله رحم است.

وی پیرامون حواشی ایجاد شده در رابطه با واردات موز و دریافت ارز و زندگی پسرش که داماد روحانی است به آفتاب یزد می‌گوید: بنده از پیش از انقلاب در بازار میوه فعال بودم، در واقع کارت بازرگانی بنده در سال ۱۳۴۵ صادر شده است. آن زمان هم بنده یکی از افراد مطرح در صنف خودم بودم و به قولی بلاخره دستمان به دهنمان می‌رسید.

کار بنده از ابتدا همین بار فروشی بوده و دو سال نیز اجاره داری دشت مغان را انجام داده‌ام. بنده در جریان انقلاب فعالیت بسیاری داشته‌ام.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نسبت خویشاوندی و سابقه آشنایی‌اش با رئیس جمهور می‌گوید: پسر من داماد آقای روحانی است و سابقه دوستی و رفاقت من و آقای روحانی بسیار قدیمی است، بنده با جناب آقای رئیس جمهور از سال ۱۳۵۸ دوست هستیم. فرزندان ما نیز در سال ۱۳۷۰ ازدواج کردند.

وی در مورد سلوک رئیس جمهور در مراودات فامیلی گفت: آقای روحانی بسیار اهل صله رحم و مهمانی هستند و در مهمانی‌ها بسیار خوش مشربند.

کالاهای مشمول ارز مبادله ای فرزندان حسن روحانی فرزند رئیس جمهور عکس آقازاده های ایران سوابق حسین بهشتی سلطان واردات موز دختر رئیس جمهور دختر حسن روحانی داماد رئیس جمهور داماد حسن روحانی خانواده حسن روحانی بزرگترین وارد کننده موز در ایران اقوام حسن روحانی افشاگری اطرافیان حسن روحانی اخبار بدون سانسور سیاسی

وی در ادامه درباره حواشی پیرامون مسئله واردات موز اظهار داشت: واقعیت آن است که قبلاً همه دوستان ارز می‌گرفتند، اما بنده نگرفتم، در کل بنده برای دریافت مبلغ ۳ میلیون و سیصد و خورده‌ای هزار یورو به نرخ دولتی پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو آن را داده‌اند و مابقی نیز باقی مانده است. بنده نیز در مقابل دریافت این ارز برای واردات موز، مقدار ۲۸ هزار تن سیب صادر کرده‌ام، صادرات بنده به کشورهایی همچون افغانستان، امارات متحده عربی و ترکمنستان بوده که مدارک آن موجود است. بازار موز نیز در حال حاضر خوشبختانه متعادل است. وی همچنین گفت: بر عکس تصور برخی واردات موز آنقدر‌ها هم سود ندارد و اگر وارد کننده ارز دولتی بگیرد از واردات موز ده درصد سود می‌برد، تا ۲۰ روز پیش هم که اصلاً واردات موز سودی نداشت. در حال حاضر هم موز در تهران از بندر عباس نیز ارزان تر است. شما در حال حاضر گیلاس می‌خرید کیلویی ۳۰ هزار تومان یا زرد آلو می‌خرید کیلویی ۱۵ هزار تومان، اما موز کیلویی ۶ هزار تومان عرضه می‌شود و این تفاوت چشمگیر است.

گله از رئیس جمهور شدن روحانی

محمد حسین بهشتی در ادامه در توضیح شرایط خانواده به آفتاب یزد گفت:‌ای کاش آقای روحانی اصلاً رئیس جمهور نمی‌شدند. وقتی ایشان رئیس جمهور نبودند ما بسیار بیشتر ایشان را می‌دیدیم، الان آقای روحانی هر سه شب یک‌بار هم منزل نمی‌روند و به خاطر کار در دفتر ریاست جمهوری در پاستور می‌خوابند. در واقع ایشان شب را تنها در پاستور به سر می‌برند.

تمام اهل منزل ایشان و اقوام می‌گویند‌ای کاش ایشان رئیس جمهور نمی‌شدند. کل فامیل از اینکه ایشان رئیس جمهور شده‌اند، ناراحتند! زیرا رئیس جمهوری ایشان هیچ مزایایی نداشته است هیچ، در این چهار پنج ساله جز ضرر و درهای بسته برای فامیل هیچ چیزی نداشته است. در اصل خانواده و فامیل آقای روحانی از وقتی ایشان رئیس جمهور شده است کلاً به در بسته می‌خورد و کارشان انجام نمی‌شود. هر بلایی هم بر سر خانواده و فامیل می‌آید آنها مجبورند به خاطر آقای رئیس جمهور سکوت کنند.

پسر بنده که داماد آقای روحانی هستند قریب ۲۵ سال است که اصلاً ایران نیستند و به همراه دختر خانم آقای روحانی (یعنی عروس بنده ) در شهر وین اتریش ساکن هستند. ایشان پزشک هستند و در همان جا مشغول به کار هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمدهادی می گوید

    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون نه مدرک لیسانس نه کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم چند روز با این وضع اقتصادی و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه ارزو ازدواج دارم نه خانه ،،ماشین فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم. …

  2. زهرا می گوید

    بمیرم انقدر حسن فریدون کارکرد وموفق شد …