زندگینامه مهدی معصومی اصفهانی، مالک شرکت تلاونگ +عکس

5

مهدی معصومی، بنیانگذار شرکت تلاونگ که کارآفرینی را مدیریتی هنرمندانه می‌داند، از داستان زندگی خود می‌گوید. روزهایی که از سختی‌های کار، اشکش درآمده اما پا پس نکشیده است. معصومی از معدود کسانی باشد که معتقد است برای شروع یک کسب و کار، شرط اول صداقت است و بار کج به منزل نمی‌رسد. بهتر است داستان زندگی این کارآفرین را از زبان خودش بخوانید.

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

شروع یک جوان

وقتی دبیرستان را تمام کردم، به خاطر انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها تعطیل بود. در آن زمان در تمامی زمینه‌ها جو انقلابی و موج کار و تولید حاکم بود. یکی از بستگان ما یک مرغداری را بدون مطالعه با دستگاه‌های خارجی خریداری کرده بود. او به پدر و عموهای من مراجعه کرد چون نمی‌دانست باید چه کار کند و به پول احتیاج داشت. آن موقع ۱۸ سالم بود که وارد این کار شدم. کاری بسیار سخت که نیاز به فعالیت زیاد داشت. کار را که استارت زدیم در‌‌ همان هفته اول بانک آمد و همه سرمایه‌مان را گرفت چون صاحب قبلی بدهکار بود. البته خریدار از این موضوع اطلاع داشت ولی هیچکس فکر نمی‌کرد به این زودی نیاز به پرداخت بدهی‌ها باشد. در نتیجه روزی که کارمان را شروع کردیم، پولی در بساط نداشتیم. البته مجموعه بسیار بزرگی بود و ما تصور می‌کردیم یک مرغداری بسیار مدرن داریم که در این مورد هم کلاه سرمان رفته بود. آن مجموعه ۱۰ سالن بزرگ داشت که فروشنده سر هر کدام از سالن‌ها را تجهیز کرده و نشان داده بود اما بعدا فهمیدیم باقی سالن خالی است. ما ماندیم با گرفتاری‌ها، بدهی‌ها و تجربه و تخصصی که نداشتیم! پدرم در حوزه چاپ فعالیت می‌کرد و شریکم آقای قلمساز تخصصش بازار ساعت و طلا بود.

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

مهدی معصومی اصفهانی در خرداد ۱۳۴۲ در تهران و در خانواده ای بازرگان بدنیا امد و از موسسه فرهنگینیکان  فارغ التحصیل گردید.بلافاصله بعد از اتمام تحصیلات و با توجه به ذات اقتصادی وارد صنعت طیور گردید.

او کار خود را در سال ۱۳۶۱ با راه اندازی واحد ۲۰۰ هزار قطعه ای مرغ تخم گذار در منطقه چهاردانگه تهران اغاز و سپس  شرکت مرغ گوشتی به ظرفیت ۱۷۰ هزار قطعه در سال ۱۳۶۷ در منطقه کردان را تاسیس نمود.راه اندازی کارخانه تولید مکمل های غذایی طیور «ویتامین و مواد معدنی» در سال ۱۳۷۲ , با تحول در فرمولاسیون و تنوع نژادهای مختلف را می توان نقطه تحول او و همچنین صنعت طیور کشور نامید. در طول خدمات کاری از صدها طرح تحقیاتی در مراکز خصوصی و دولتی حمایت مالی و  فنی نموده است که  حاصل ان تولید تخم مرغ غنی شده و تولبد انبوه ان در بازار اشاره نمود. او همچنین موسس دانشگاه علمی-کاربردی تلاونگ می باشند.

از دیگر فعالیت های اموزشی ایشان را ه اندازی اولین پایگاه جامع اطلاع رسانی در صنعت مرغداری اشاره نمود. او هم اکنون رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل چندین شرکت وابسته به صنعت طیور از جمله هولدینگ اقتصادی تلاونگو عضو هیئت نمایندگان دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز می باشد.

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ با بیش از ۴۰ سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت طیور کشور، نخستین واحد تولید تخم‌ مرغ بسته‌بندی شناسنامه‌دار و تخم‌ مرغ مایع کشور است و به‌تازگی نیز موفق به تولید محصولات صنایع تبدیلی پر پایه‌ی تخم‌ مرغ در کشور شده است. گستره‌ی بازار شرکت در ۲۰ استان کشور با بیش از ۱۳۰۰ مشتری و ۲۸ نماینده است و سالانه بیش از ۵۵۰۰ تُن انواع محصولات را روانه‌ی بازار می‌کند.

تلاونگ در این سال‌ها موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارد ISO، HACCP، حلال، تندیس سیب سلامت و جایزه‌ی جهانی تخم مرغ بلورین از انجمن تخم‌ مرغ جهانی IEC شده است.

مالک شرکت تلاونگ کارآفرینان موفق ایرانی زندگینامه کارآفرینان راز موفقیت راز پولدار شدن پولدار شدن در ایران بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار کارآفرینی اخبار صنایع غذایی

مهندس محمد معصومی، پسر آقای معصومی که در حال حاضر مدیرعاملی مجموعه تلاونگ را برعهده دارد، با اشاره به تجربیات مدیریتی خود بعنوان یک مدیر جوان اظهار کرد: مجموعه تلاونگ تلاش دارد تا برند خود را ارتقا داده و جهانی کند و اگر چه در همه این سالها نیز استانداردهای آن از صنعت تخم مرغ داخلی بالاتر بود اما همچنان می کوشد تا در سطح استانداردهای جهانی فعالیت کرده و در صنعت جهانی تخم مرغ نوآوری ایجاد کنیم. از جمله این نوآوری ها، تولید ساندویچ با پایه سفیده تخم مرغ بود که برای اولین بار در جهان انجام شد و مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفت.

او ادامه داد: ما طی دو سه سال اخیر تغییرات زیرساختی زیادی در این مجموعه ایجاد کردیم که هزینه زیادی داشت اما نتیجه آن را در آینده قطعا خواهیم دید.

حامد معصومی، پسر دیگر آقای معصومی که مدیریت بخش برندسازی و فروش مجموعه تلاونگ را برعهده دارد نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه های آتی مجموعه ما، تولید نوشیدنی بر پایه تخم مرغ است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع نوشیدنی های مضر رایج در سبد مصرف خانوار شود.

او گفت: تولید محصولات دیگر با پایه تخم مرغ از جمله لوازم آرایش نیز در برنامه ما قرار دارد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. دلشکسته می گوید

    نفرت انگیز نفرت انگیز نفرت انگیز….. ای خدا ایکاش حیوانات رو در سیاره ای می آفریدی که هیچ موجود دو پایی در آن نباشه،خدا همتونو لعنت کنه و سر سوزنی بهتون رحم نکنه،الهی آمین خیلی طول نمیکشه همتون منتقل میشد اونور و متاسفانه حتی یک هزار تومانی هم با خودتون نمیتونید ببرید شما می مونید و ظلمی که در حق این فرشته ها کردید!!

    1. محمدرضا محیایی می گوید

      متوجه نشدم تو دوپایی یا چهار پا

  2. محمدرضا محیائی می گوید

    شرکت تلاونگ یک شرکت بزرگ و موفق و صاحب سبک در صنعت تخم مرغ میباشد. تلاونگ بنیانگذار عرضه تخم مرغ بسته بندی و بهداشتی در ایران بود .
    با آرزوی موفقیت روزافزون برای برای مدیریت و پرسنل و مجموعه تلاونگ.

  3. داودپاروند می گوید

    آقای معصومی داودپاروندم لطفازنگ بزید خیلی واجبه

  4. عظیم رحیمی می گوید

    طراحی ورزشگاه ۱۲ هکتاری جدید
    که درنوع خود کم نظیراست دارای پیست قایقرانی به عرض ۲۵ متربه عمق ۲ متر و یک دورآن ۵۰۰ متراست،ورزش های کانوپلو، که بایک چاه عمیق پرمیشود،سه تا پیست دوچرخه سواری،کودکان،بانوان وآقایان که یک ساعت دوچرخه سواری ویک ساعت اسکیت انجام می شود،یک پیست ماسه ای کف پادرمانی که یک دور آن ۴۰۰ متراست ،دوتا استخرسرپوشیده بانوان وآقایان ودوتا سالن ورزشی، برای ورزشهای مختلف ،این ورزشگاه مثل یک دیس یا بشقاب بزرگ است ،پیست قایقرانی باسالن استخرها ۵ متراختلاف ارتفاع دارد وبا یک نورافکن بزرگ کناراستخروسالن ها نسب شده ،کل ورزشگاه را روشن میگند ،با۱۲ سرویس بهداشتی درشش محل، دارای پاکینگ ۱۰۸۰ ماشین سواری وجایگاه برای نشستن ۵۴۰۰ نفر، برای هرماشین ورودی دریافت میشود.پارکینگ کارکنان بیرون ورزشگاه است. ومغازه های مختلف دربیرون ورزشگاه و پنج سالن غذاخوری درداخل، وانجام جشن وعروسی روی قایق بزرگ ،به ثبت رساندم، برآورد هزینه شده به مبلغ ۰۰۰/۱۳۴/۴۸ میلیارد تومان (چهل وهشت میلیارد و یک صدو سی و چهار میلیون تومان) این طرح جهت ساخت به ارگان های مختلف و افراد حقیقی وحقوقی واگذارمیشود.
    با تشکرعظیم رحیمی کارشناس ورزشی
    شماره موبایل ۰۹۹۰۵۶۳۲۶۵۵ و۰۲۶۳۶۶۱۰۵۰۵
    ببخشید نتوانستم عکسهای ماکت را بفرستم اگر مایل بودید یک شماره واتساب بفرستید تا ارسال کنم