صحبت ‎های جنجالی همسر اول امیرخسرو عباسی (همسر فعلی بهاره رهنما)

18

ادعای جنجالی سهیلا محامد همسر اول و سابق امیرخسرو عباسی

چندی است که بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است؛ همسر سابق امیر خسرو عباسی صحبت های عجیبی را در خصوص او مطرح می کند.

همسر بهاره رهنما همسر بازیگران همسر امیرخسرو عباسی سهیلا محامد کیست دختر امیرخسرو عباسی بیوگرافی بهاره رهنما بیوگرافی امیرخسرو عباسی اینستاگرام بهاره رهنما انیس عباسی کیست ازدواج مجدد بازیگران ازدواج بهاره رهنما اخبار سلبریتی ها

عکس سهیلا محامد و دخترش انیس عباسی

در این ویدیو همسر سابق امیرخسرو عباسی و مادر انیس عباسی با به زبان آوردن حرف هایی در مورد زندگی سابقش با امیرخسرو عباسی بیان داشت :

وی پیش از این در خانه پدری او زندگی میکرده است و پس از ناپدید شدن ، بصورت غیابی از یکدیگر طلاق گرفته اند.

وی در این ویدیو مدعی است شوهرش سابقش برای خرید یک خانه مستقل از خانه خارج شده و پس از آن فرار کرده و به خانه باز نگشت و به همین دلیل قاضی طلاق آن ها را غیابی صادر کرد.

وی در این ویدیو می گوید در سال ۱۳۸۷ وقتی شوهرش از خانه رفت مبلغ زیادی که به پول آن زمان ۲۱ میلیون تومان بود به آنها بدهکار بوده است.

فیلم افشاگری همسر سابق شوهر بهاره رهنما از طلبکاری اش از امیر خسرو عباسی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانلود

منبع : نوداد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 18 )
  1. نگار می گوید

    خاک بر سرت رهنما میموندی پای شوهر خودت
    گند نمی زدی به زندگی دیگران
    لطفا کارهای … رو توجیه نکن
    کلا در بین مردم وجه خوبی نداری
    والا من اگه هیکل تو رو داشتم چادر می پوشیدم تا همه چی مخفی بشه.
    هر چند الان لاغر کردی ولی در کل خوش اندام نیستی

  2. ناشناس می گوید

    این بانوان مطلقه اکثرشون همینطورین،با هزار تا بدبختی و مشکلات همسر دوم میسازن ولی با یه مشکل همسر اولشون نه،یه جاهایی خودشون هم بهمین نتیجه زیبا میرسن منتها دیگه کاریش نمیشه کرد.

  3. م می گوید

    بعد بهاره رهنما میگفت اونجوری عروسی گرفت برای روحیه دادن به زنان مطلقه ! آیا همسر اول عباسی مطلقه نبود؟ نه جانم تو برای سرپوش گذاشتن بر عقده های خودت اونجوری عروسی و سالگرد ازدواج گرفتی . حدس میزدم عباسی شوهر فعلی رهنما هم عقده های فروخفته ای داشته باشه چه جانمازیم آب میکشه شرطش نماز خوندن بهاره بوده و .‌‌..از خودتون خجالت بکشید انقدر عوام فریبی میکنید

  4. سمانه می گوید

    حالا ما خودمون خیلی خوبیم بدون ایرا د زندگی می کنیم.

    1. مهراد می گوید

      ما سلبریتی نیستیم که هر غلطی بکنیم همه عالم خبردار بشوند و احساسات عمومی جریحه دار شود!

      1. رضامنش می گوید

        سلبریتی مال باباتو خورده یا از جیب ننت کنده برده سر سفرش؟!! بگو جهان سومی ام و علاف و بیکار دیگه چرا کلا شرعی میزاری برای امیال شخصیت. همه جای دنیا افراد مطرح حضور دارند ولی هیچ جا به اندازه ایران سر مردم عادی تو …شون فرو نیست

    2. قلی می گوید

      این دیگه خیلی ایراده سمانه خانم. با مثلا داد زدن سر یکی دیگه خیلی فرق داره.البته نمی دونم شما چه ایراداتی در زندگیتون می بینید.

  5. سلبريتی پرستی می گوید

    مشکل خود ماییم که به این سلبریتی های اینقدر بها می دیم تا خودشون رو گم کنند، شما یک سرچ بزنید در اینترنت با واژه بهاره رهنما، می بینید که کلی مطلب میاد، ازدواج اول رهنما، طلاق اول رهنما، ازدواج دوم…، سالگرد اول ازدواج …، مهریه رهنما، عمل جراحی رهنما، غذاهای مورد علاقه رهنما، اظهار نظر رهنما در انتخابات، و کلی چرت و پرت دیگر، آنوقت مردم نمی دانند فلان دانشمند ایرانی که بود و چی کشف کرد ؟ زندگیشون یکجور، مریضی شون یکجور، مرگشون هم یکجور، در همه چیز اعم از اقتصاد و سیاست و امنیت ملی و ورزش و … هم اظهار نظر می کنند. این نشانه این است که خود ما مشکل داریم که اینها اینقدر احساس مهم بودن می کنند. اونوقت یک مرد بیچاره جو زده هم که یک عمر زن خانه دار محجبه وفادار داشته، با دیدن تصاویر یا عناوین خبرهای مربوط به این به اصطلاح هنرمندها!!! (در واقع هنرپیشه ها) طمع می کند و حاضر می شود همه چیز زندگیش را بریزد پای این خانم و همسر و فرزند خودش را رها کند، چون می داند تا همسر فلان سلبریتی نشود، عکس هایش دست به دست نمی گردد و محصولاتش فروش نمی روند، در واقع ولع شهرت، برای یک مرد عادی، او را به رها کردن همسر و فرزند و رفتن به سمت یک سلبریتی می کشاند. امروز گناه این مرد، گناه همه جامعه ماست که چنین زنانی را تحویل می گیریم. در واقع باید به معضل سلبریتی پرستی، به عنوان یک آسیب اجتماعی نگاه کنیم که حریم خانواده ایرانی را به هم می ریزد.

    1. ناشناس می گوید

      خفه نشی کلی خندیدم احسنت نه احسنت کیف کردم ملت اگه همه مثل شما بودن واقعاً عالی میشد.

      1. ناشناس می گوید

        زن به این باوقاری و رها کرده رفته چه سبک مغزی و گرفته . خلایق هر چه لایق

    2. رضامنش می گوید

      کل اول و اخرت به فدای سلبیریتی ها. تو خونه با تاپ و شلوارک از کریم آباد سفلی راجب فرد موفق نظر میدی؟!! شهیدمون نکنی نیچه!!

    3. زهرا می گوید

      دقیقا درست میگید

  6. قلی می گوید

    یک مرد بیچاره جو زده!

  7. ناشناس می گوید

    حیفه این زن لیاقتش همون بهاره رهنماست آخه … چه داند قیمت نقل و نبات

  8. سام می گوید

    بهاره رهنما قبلا گفته بود مردها با سگ هیچ فرقی ندارن بعدش ازدواج کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. سارا می گوید

    هرکسی بدی کرده در حق خودش میکنه و هرکسی خوبی کرد, بازم در حق خودش کرد,اینی که عده ای از دوستان باصرار میگن شوهر این خانم بخاطر رهنما از خونه فرار کرده,آیا با چشم خودشون این موضوعو دیدن ؟؟؟؟که اینجور با صراحت میان فحش میدن به رهنما؟کدوم یک از ما جای اون دیگری هستیم که بتونیم بدون هیچ تردیدی قاطعانه اظهار نظر کنیم و یا بدتر اینجور انتقاد های بعضا بسیار بیرحمانه کنیم؟!اگر رهنما و اصلن اکثر سلبریتی های ما انقدر متاسفانه نا آگاه و نادان هستند که میان تمام زندگیشونو عکس و فیلم میکنن و نشون مردم میدن ,بعد هم مورد انواع حسادتها وچشم زخمها و قضاوتها و فحش و انتقادها واقع میشن,بعداشک میریزن که چرا مارو قضاوت کردن,بیاید حداقل ما با این قضاوتها وپیگیری های بیجا و بیهوده این بازی مسخره رو ادامه ندیم,تردید نیس که خود اونا بعد یه مدتی از ادامه این بازی یکطرفه و احمقانه خسته خواهند شد.اگر سلبریتیهای ما متاسفانه متمدنانه رفتار نمیکنن,بیایی حداقل ما قضاوت نکنیم چرا که قاضی خداست و بس……..

  10. شيرين می گوید

    این فیلم پر از چرندیات ه، سال ٨٧ ده سال قبل ه شاید این خانوم واقع بدرد زندگی نمیخورده که شوهرش نتونسته باهاش بمونه ،کلا خود خانوم ه هم متوجه نمیشه چی میگه سه سال نبوده ،بچه چهارماهه بوده،من فک میکنم مامردم ایران در عین اینکه میگیم فکر میکنیم اصللللا فقط میخوایم حرف بزنیم ،کی تو زندگی ه این اقا بوده ،که بدونه چه شرایطی داشته ،من به هیچ عنوان طرفداره بازیگرا نیستم اما یکم انسان باشیم فقط قضاوت بی حد با یه فیلم بی محتوا که واسه خالی کردن حرص ادما پخش شده
    بی انصافیه ،و لطفا یه طرفه هیچ انسانی رو محکوم نکنین ،من نه میگم اقای عباسی مثبت ه نه منفی ولی واقعا اینهمه اهانت ،جای فکر داره

    1. کمال نامجو می گوید

      توجه داشته باشید که آقای عباسی دو فرزند دارن که فرزن دیگرشان در آمریکا زندگی میکند که نامش آرشیدا عباسی است