ساعت بازی استقلال تهران و سپاهان +پیش بازی

0

رویارویی قلعه‌نویی با استقلال، تیم گذشته‌اش همیشه هیجان‌انگیز و فراتر از یک مسابقه معمولی بوده است. تقابل قلعه‌نویی و استقلال سابقه ۱۶ساله دارد. «ژنرال» آبی‌ها پس از بازنشستگی از بازی کردن به عنوان کمک مربی وارد نیمکت استقلال شد اما چندان دوام نیاورد. او با ناصر حجازی همکاری کوتاهی داشت و معلوم بود که می‌خواهد نفر اول باشد نه یک دستیار.

قلعه‌نویی خیلی زود راه خود را از استقلال جدا کرد و در سال ۱۳۷۹ و در ۳۶‌سالگی سرمربی شد. کشاورز و برق تهران اولین تیم‌های قلعه‌نویی بودند. اولین تقابل قلعه‌نویی و تیم محبوبش در لیگ دوم شکل گرفت. او در هفته ششم فصل ۸۲-۸۱ هدایت استقلال اهواز را برعهده گرفت. استقلال اهواز شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشت و مأموریت قلعه‌نویی حفظ تیم در لیگ بود. این مربی جوان البته چند هفته قبل از اولین حضورش در لیگ برتر در قواره سرمربی چند هفته‌ای روی نیمکت آبی‌های تهران نشسته بود. او هدایت استقلال را در جام حذفی سال ۸۱ برعهده گرفت و این تیم را قهرمان کرد. او دوست داشت سرمربی استقلال شود اما انتخاب مدیران استقلال رولند کوخ آلمانی بود. قلعه‌نویی راهی استقلال اهواز شد. اولین تقابل استقلال-قلعه‌نویی با برتری ژنرال به پایان رسید. او در بازی رفت در سال ۱۳۸۱ با تیم انتهای جدولی استقلال اهواز، استقلال را در ورزشگاه آزادی صفر-صفر متوقف کرد، در بازی برگشت هم ۲ بر یک استقلال را در اهواز برد. آن برد باعث شد تا استقلال اهواز در لیگ برتر ماندنی شود. سال‌ها بعد چند بازیکن استقلال مدعی شدند پیش از بازی از آنها خواسته شده بود چندان خود را به آب‌و‌آتش نزنند. همان موفقیت پلی شد برای رسیدن امیر قلعه‌نویی به نیمکت استقلال.

شادی جنجالی در کرمان

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی امروز استقلال تاریخچه بازیهای استقلال و سپاهان تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار باشگاه سپاهان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

امیر قلعه‌نویی سه فصل پیاپی سرمربی استقلال بود و با قهرمانی در لیگ پنجم اولین قهرمانی را برای استقلال در لیگ به ارمغان آورد. او در آن مقطع استاد نتیجه‌گرفتن مقابل پرسپولیس هم بود و در اوج محبوبیت در بین آبی‌ها قرار داشت. پس از جام جهانی ۲۰۰۶، برانکو ایوانکوویچ از تیم ملی رفت و نیمکت ایران به قلعه‌نویی جوان رسید. حضور در تیم ملی او را از استقلال دور کرد. قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم لیگ هفتم به لیگ برتر برگشت و هدایت مس کرمان را برعهده گرفت. هفته بیستم فصل ۸۶-۸۷ روز تقابل استقلال و قلعه‌نویی بود. مس در کرمان با یک گل این دیدار حیثیتی را برد. مشت‌های گره‌کرده ژنرال پس از آن برد مهم مدت‌ها سوژه فوتبال ایران بود. برخی از او انتقاد کردند که چرا این‌گونه برای باخت استقلال خوشحالی کرده است. برد مقابل استقلال دوباره قلعه‌نویی را به نیمکت استقلال رساند. قلعه‌نویی در پایان فصل به استقلال برگشت و در خرداد ۱۳۸۷ دوباره با استقلال، قهرمان جام حذفی شد.

اولین باخت

لیگ هشتم و دوباره قهرمانی استقلال با امیر قلعه‌نویی. سرمربی سابق تیم ملی بازگشتش به استقلال را با یک قهرمانی رؤیایی در روز آخر لیگ جشن گرفت. اختلافات او با امیررضا واعظ‌آشتیانی، مدیرعامل وقت استقلال، باعث شد تا قلعه‌نویی دوباره استقلال را ترک کند. این بار مقصد قلعه‌نویی، تیم متمول و قدرتمند سپاهان بود. قلعه‌نویی اتفاقا در همان هفته اول میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی بود. ژنرال در چهارمین تقابل با استقلال اولین شکست را تجربه کرد. قلعه‌نویی دو فصل پیاپی با سپاهان قهرمان شد تا شمار قهرمانی‌هایش در لیگ برتر را به چهار برساند. سه قهرمانی متوالی در کارنامه پرافتخارترین سرمربی لیگ ثبت شد. در آن دو سال قلعه‌نویی در چهار مصاف با استقلال صاحب یک برد، یک تساوی و دو باخت شد. کارنامه کلی‌اش هم در مصاف با استقلال این‌گونه شد؛ هفت بازی، سه برد، دو باخت و دو تساوی.

اختلاف قلعه‌نویی با مدیریت استقلال ادامه داشت و او پس از سپاهان راهی تراکتورسازی شد. آنجا یک برد و یک باخت کسب کرد. تقابلش با استقلال بدون حاشیه نبود؛ مخصوصا در بازی برگشت دو تیم در سال ۱۳۹۱ که گزارش شد در تونل ورزشگاه یادگار امام تنش زیادی بین اعضای دو تیم ایجاد شد. دوری از استقلال به پایان رسید. قلعه‌نویی پس از سه سال، سومین بازگشت را به استقلال تجربه کرد. بازگشتی که بازهم با قهرمانی همراه بود؛ استقلال سه بار قهرمان لیگ برتر شده بود و هر سه با قلعه‌نویی. در کارنامه این سرمربی حالا پنج قهرمانی لیگ برتر دیده می‌شد؛ رکوردی دست نیافتنی. در سال ۹۲ در پایان لیگ دوازدهم هنگامی که قلعه‌نویی پنجمین قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت، تصور نمی‌کرد که قرار است چند فصل بدون جام بماند. او در لیگ سیزدهم پنجم شد، در لیگ چهاردهم ششم و سرانجام از استقلال جدا شد. جدایی‌ای که بدون حاشیه نبود؛ از اختلاف با بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام گرفته تا نارضایتی از مدیریت و دست‌های پشت پرده.

هت‌تریک در باخت

سریال تقابل‌های امیر با استقلال دوباره کلید خورد. تقابل اول یک رویارویی غیرمستقیم بود. امیر قلعه‌نویی در ابتدای لیگ پانزدهم هدایت ملوان بندرانزلی را بر عهده گرفت، اما از روی سکوها. او در همان هفته دوم با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی داشت و باخت. قلعه‌نویی ملوان را پس از آن بازی رها کرد و پس از چند هفته در یک انتقال عجیب دوباره سرمربی تراکتورسازی شد. عجیب از این لحاظ که جدایی قلعه‌نویی از تراکتورسازی در سال ۱۳۹۱ با حاشیه بود و برخی هواداران تبریزی راضی به بازگشت قلعه‌نویی نبودند، آن‌هم به جای تونی اولیویرای محبوب. این‌بار هم قلعه‌نویی در همان شروع کار به استقلال خورد و بازهم باخت. تراکتورسازی در جام حذفی در تبریز مقابل استقلال شکست خورد و حذف شد. قلعه‌نویی در سه مصاف آخرش با استقلال باخته بود. آیا او راه شکست‌دادن استقلال را فراموش کرده؟ کارنامه‌اش در پایان یازدهمین رویارویی با تیم محبوبش شده بود: چهار برد، دو تساوی و پنج باخت.

گرفتن قهرمانی از رحمتی

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی امروز استقلال تاریخچه بازیهای استقلال و سپاهان تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار باشگاه سپاهان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در آن فصل( لیگ پانزدهم) قلعه‌نویی بار دیگر هم مقابل استقلال قرار گرفت؛ در بازی رفت لیگ در تبریز صفر-صفر کرد و در بازی برگشت سه بر دو پیروز شد. یک بازی جنجالی که هرگز فراموش نمی‌شود. تنش بین مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی نکته مهم این بازی بود. قلعه‌نویی با این برد حیثیتی، قهرمانی را از استقلال گرفت. او دوباره به مسیر بردن آبیها برگشت؛ پس از یک وقفه پنج‌ساله دوباره استقلال را شکست داد. این برد زمینه بردهای بعدی شد. ژنرال در تبریز ماند و در فصل بعد رفت و برگشت استقلال را شکست داد. سه برد پیاپی قلعه‌نویی مقابل استقلال کارنامه او را درخشان کرد. حالا او در ۱۵ بازی صاحب هفت برد، سه تساوی و پنج باخت شده است.

حذف تلخ در آسیا

فصل گذشته تقابل قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب آهن با استقلال رقم خورد. باز رفت دو تیم در لیگ مساوی شد و بازی برگشت هم با برتری قلعه‌نویی به پایان رسید. او که پیش از این موفق شده بود با تیم‌های استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان و تراکتورسازی استقلال را شکست دهد با ذوب آهن هم این موفقیت را تکرار کرد.

قلعه‌نویی و استقلال در آسیا هم به هم رسیدند. بازی رفت دو تیم در اصفهان با یک پنالتی ثانیه‌های پایانی به سود قلعه نویی به پایان رسید، در بازی برگشت اما ژنرال شکست تلخی را تجربه کرد. باخت سه-یک و خداحافظی با آسیا و ذوب آهن. او پس از بازی عنوان کرد که این نتیجه را به تاج و سلطانی‌فر تبریک می‌گوید.

امیر قلعه‌نویی تاکنون در مجموع۱۹ بار مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصل آن ۹ پیروزی و شش شکست بوده و چهار بازی هم به تساوی انجامیده‌ است. بازی جمعه با استقلال بیستمین تقابل پرافتخارترین سرمربی استقلال با این تیم است.

استقلال و قلعه‌نویی در لیگ ۱۶ بار بازی کردند که حاصل آن ۸ برد، ۴ تساوی و ۴ باخت برای ژنرال بوده است. او در شش مصاف اخیرش در لیگ با استقلال شکست نخورده است. قلعه‌نویی در سه تقابل با ونیفرد شفر، دو برد و یک باخت به نام خود ثبت کرده است.

دیدار با سپاهان برای وینفردشفر یادآور خاطرات خوش است.سرمربی کهنه کار استقلال، پس از روی کار آمدن در فصل گذشته، چند هفته زمان برد تا این تیم را به هماهنگی برساند و آغاز دوران طلایی این مربی در استقلال در بازی با سپاهان بود که با ۳ گل در آزادی این تیم را مغلوب کرد.استقلال در بازی برگشت نیز سپاهان را شکست داد تا سپاهان تنها تیمی باشد که در لیگ از استقلال شفر بیش از یک بار شکست خورده و سرمربی آلمانی استقلال به دنبال هت‌تریک برابر این تیم است.

هر چقدر که سپاهان حریف دلخواه شفر بوده امیر قلعه‌نویی در قامت مربی حریف، شفر را آزار داده است. قلعه‌نویی تنها مربی ایرانی است که دو بار شفر را شکست داده است (یک بار لیگ+یک بار آسیا) و حال این مربی نیز به دنبال هت‌تریک برابر شفر است.قلعه نویی در لیگ اولین مربی ایرانی بود که شفر را شکست داد و مانع نایب قهرمانی استقلال در لیگ شد، شفر نیز ذوب آهن تحت هدایت قلعه‌نویی را از آسیا حذف کرد.

این دیدار جدال امتیازآورترین مربی و بهترین مربی از نظر میانگین امتیاز در تاریخ استقلال در لیگ برتر است.امیر قلعه‌نویی با ۳ قهرمانی و کسب ۴۰۲ امتیاز موفق‌ترین مربی تاریخ باشگاه استقلال است وینفرد شفر نیز با میانگین ۱.۸۴ امتیاز در هر بازی بهترین عملکرد را در تاریخ این باشگاه داشته و به دنبال تکرار افتخارات قلعه‌نویی در استقلال است.

قلعه‌نویی در ۶ تقابل گذشته در لیگ مقابل استقلال شکستی نداشته است و علی رغم حضور طولانی مدت در استقلال با ۸ پیروزی مقابل استقلال رکورددار شکست دادن این تیم در تاریخ لیگ برتر است.

سپاهان نیز تاکنون ۲۷ بار استقلال را در تمامی رقابتها شکست داده و استقلال در طول تاریخ خود از هیچ تیمی به اندازه سپاهان شکست نخورده است اما سپاهان از گذشته درخشان خود کاملا فاصله گرفته است و ۱۵۳۰ روز است که برابر این تیم پیروز نشده است

امیر قلعه‌نویی توانسته سپاهان را به روزهای طلایی گذشته نزدیک کند و مدعی جدی قهرمانی است.استقلال نیز توانسته در ۳ بازی گذشته در لیگ و حذفی به پیروزی برسد و هر دو تیم تنها چیزی که در این دیدار به آن فکر می‌کنند پیروزی است.

برگ برنده شفر در استقلال بازیهای خانگی است.این مربی در دوران حضور خود در استقلال در خانه به طور متوسط در هر بازی ۲.۱۹ امتیاز کسب کرده سپاهان نیز بهترین تیم بازیهای خارج از خانه تا هفته نهم است.

استقلال در این دیدار پژمان منتطری مهره با تجربه خط دفاع خود را در اختیار ندارد و باید دید این تیم در سپاهانی که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در ۶ هفته گذشته در هر بازی حداقل ۲ گل زده می‌تواند مقاومت کند.

رتبه در جدول:

استقلال:۵

سپاهان :۲

۵ بازی آخر در لیگ:

استقلال : برد،برد، مساوی،مساوی، برد

سپاهان: برد،برد،برد،مساوی،مساوی

بهترین بازیکنان:

استقلال: فرشید اسماعیلی با نمره ۲.۷۹

سپاهان :استنلی کی روش با نمره ۲.۵

هفته دهم لیگ برتر ایران
استقلال تهران-سپاهان اصفهان
تهران-ورزشگاه آزادی
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
داوران: رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – یعقوب سخندان – رضا مهدوی

ساعت بازی سپاهان امروز ساعت بازی امروز استقلال تاریخچه بازیهای استقلال و سپاهان تاریخ بازی بعدی استقلال برنامه بازیهای استقلال اخبار لیگ برتر فوتبال اخبار فوتبال داخلی اخبار باشگاه سپاهان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

تاریخچه بازیهای استقلال و سپاهان

از سال ۱۳۵۰ دو تیم استقلال و سپاهان دیدارهای متعددی در قالب مسابقات لیگ، حذفی و دوستانه با یک‌دیگر برگزار کرده‌اند.

اولین مسابقه بین این دوتیم در جام منطقه‌ای ایران ۱۳۵۰ و در اصفهان برگزار شد که با برتری ۴–۰ استقلال همراه بود. اولین برد سپاهان مقابل استقلال در مسابقات جام تخت جمشید ۱۳۵۳ با برتری ۱–۰ سپاهان و در اصفهان رقم خورد.

قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، این دو تیم ۱۰ بار (۲ بار در جام منطقه‌ای و ۸ بار در جام تخت جمشید) به مصاف یک‌دیگر رفتند که از این ۱۰ بازی ۴ برد برای هر یک از دو تیم و ۲ نتیجهٔ تساوی به دست آمد.

از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۸۰ این دو تیم ۱۸ بار (۱۶ بار در مسابقات لیگ آزادگان و ۲ بار در جام نقش جهان اصفهان) به مصاف یکدیگر رفتند. از این ۱۸ مسابقه، ۸ برد برای استقلال، ۵ برد برای سپاهان و ۵ نتیجه مساوی برای دوتیم ثبت شد.

از زمان تأسیس لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۳۸۰ این دو باشگاه تا به اکنون ۳۸ بار (۲۹ بار در لیگ برتر، ۷ بار در جام حذفی، یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا و یک دیدار در جام اتحادیه تهران) با یکدیگر به رقابت پرداختند که سهم سپاهان از این ۳۸ دیدار ۱۷ برد، استقلال ۱۱ برد و ۱۰ تساوی بوده‌است.

سپاهان حتی بیشتر از پرسپولیس موفق به شکست استقلال شده‌است. از ۷۱ بازی که بین دو تیم برگزار شده‌است، ۲۶ برد سهم سپاهان و ۲۶ برد سهم استقلال است.

تورنمنت مسابقات برد استقلال تساوی برد سپاهان گل استقلال گل سپاهان
جام منطقه‌ای ۲ ۲ ۰ ۰ ۶ ۰
تخت جمشید ۸ ۲ ۲ ۴ ۶ ۷
لیگ آزادگان ۱۶ ۸ ۴ ۴ ۲۵ ۱۸
لیگ برتر ۳۴ ۱۳ ۱۱ ۱۰ ۴۵ ۳۸
جام حذفی ۷ ۱ ۱ ۵ ۸ ۱۵
لیگ قهرمانان آسیا ۱ ۰ ۰ ۱ ۰ ۲
غیررسمی ۳ ۰ ۱ ۲ ۴ ۶
مجموع ۷۱ ۲۶ ۱۹ ۲۶ ۹۴ ۸۶

نتایج بازی های سابق رودروی استقلال و سپاهان

تاریخ نتیجه بازی گلزن استقلال گلزن سپاهان شهر مسابقات مربی استقلال مربی سپاهان
۴۶ ۱۳۸۵-۰۹-۱۰ ۲–۱ بائو (٬۳۹ ۹۰) ماهری (۱۲) تهران لیگ برتر ۸۶–۱۳۸۵ مرفاوی بوناچیچ
۴۷ ۱۳۸۶-۰۱-۳۱ ۰–۱ عقیلی (۹۰-پنالتی) اصفهان لیگ برتر ۸۶–۱۳۸۵ مرفاوی بوناچیچ
۴۸ ۱۳۸۶-۰۷-۱۵ ۱–۲ قربانی (۷۴) ابوالهیل (٬۷ ۹۰) اصفهان لیگ برتر ۸۷–۱۳۸۶ حجازی بوناچیچ
۴۹ ۱۳۸۷-۰۱-۱۰ ۰–۱ حاج‌صفی (۶۵) تهران لیگ برتر ۸۷–۱۳۸۶ کریمی ویرا
۵۰ ۱۳۸۷-۰۵-۲۷ ۱–۱ قربانی (۷۴) جعفرپور (۲۴) تهران لیگ برتر ۸۸–۱۳۸۷ قلعه‌نویی فیرات
۵۱ ۱۳۸۷-۱۰-۱۰ ۱–۲ برهانی (۷۴) نویدکیا (۱۰)، علی‌زاده (۲۵-گل‌به‌خودی) اصفهان لیگ برتر ۸۸–۱۳۸۷ قلعه‌نویی کاظمی
۵۲ ۱۳۸۸-۰۵-۱۶ ۱–۰ روانخواه (۶۱) تهران لیگ برتر ۸۹–۱۳۸۸ مرفاوی قلعه‌نویی
۵۳ ۱۳۸۸-۰۹-۱۴ ۰–۲ رضا (۴۵)، عقیلی (۶۳-پنالتی) اصفهان لیگ برتر ۸۹–۱۳۸۸ مرفاوی قلعه‌نویی
۵۴ ۱۳۸۹-۰۶-۰۵ ۴–۳ میداوودی (٬۱۸ ۴۳)، مجیدی (۲۵)، عنایتی (۸۲-گل‌به‌خودی) بیک‌زاده (۶۱)، یانوش (٬۷۲ ۷۵) تهران لیگ برتر ۹۰–۱۳۸۹ مظلومی قلعه‌نویی
۵۵ ۱۳۸۹-۱۲-۰۵ ۱–۱ سیدصالحی (۹۰) جمشیدیان (۳۸) اصفهان لیگ برتر ۹۰–۱۳۸۹ مظلومی قلعه‌نویی
۵۶ ۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱–۱ برهانی (۸۵) جانوآریو (۶۴) اصفهان لیگ برتر ۹۱–۱۳۹۰ مظلومی بوناچیچ
۵۷ ۱۳۹۰-۱۰-۱۶ ۱–۱ شیرزاد (۳۲) سیدصالحی (۵۳) تهران لیگ برتر ۹۱–۱۳۹۰ مظلومی کرانچار
۵۸ ۱۳۹۱-۰۳-۰۲ ۰–۲ سزار (۸)، بنگر (۳۵) اصفهان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۲ مظلومی کرانچار
۵۹ ۱۳۹۱-۰۹-۰۲ ۱–۰ حیدری (۱۵) اصفهان لیگ برتر ۹۲–۱۳۹۱ قلعه‌نویی کرانچار
۶۰ ۱۳۹۲-۰۱-۱۰ ۱–۱
پنالتی‌ها:۴−۵
حاتمی (۶۴) خلعتبری (۴۲) تهران جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ قلعه‌نویی کرانچار
۶۱ ۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۱–۱ ایران‌نژاد (۳+۹۰-گل‌به‌خودی) نویدکیا (۶۵) تهران لیگ برتر ۹۲–۱۳۹۱ قلعه‌نویی کرانچار
۶۲ ۱۳۹۲-۰۵-۱۰ ۱–۲ صادقی (۷۸) افشین (ثانیه ۶۰)، عقیلی (۵۴-پنالتی) تهران لیگ برتر ۹۳–۱۳۹۲ قلعه‌نویی کرانچار
۶۳ ۱۳۹۲-۰۹-۱۴ ۰–۰ اصفهان لیگ برتر ۹۳–۱۳۹۲ قلعه‌نویی کرانچار
۶۴ ۱۳۹۳-۰۵-۲۳ ۱–۳ فخرالدینی (۱۷) حاج صفی (۲۷-پنالتی)، شریفی (۳۳)، پریرا (۶۳) اصفهان لیگ برتر ۹۴–۱۳۹۳ قلعه‌نویی کرانچار
۶۵ ۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۲–۱ عنایتی (۸)، ابراهیمی (۲+۹۰) پاپی (۴۲) تهران لیگ برتر ۹۴–۱۳۹۳ قلعه‌نویی فرکی
۶۶ ۱۳۹۴-۰۸-۰۴ ۳–۰ اسماعیلی (۶)، انصاری (۵۳)، برزای (۷۷) اصفهان لیگ برتر ۹۵–۱۳۹۴ مظلومی فرکی
۶۷ ۱۳۹۵-۰۱-۲۲ ۰–۰ تهران لیگ برتر ۹۵–۱۳۹۴ مظلومی استیماچ
۶۸ ۱۳۹۵-۱۰-۰۵ ۱–۱ علی‌محمدی (۷۰) برزای (۲+۹۰) اصفهان لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ منصوریان ویسی
۶۹ ۱۳۹۶-۰۲-۱۴ ۲–۱ انصاری (۶۰)، باقری (۸۷) محمدی (۴۰) تهران لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ منصوریان کرانچار
۷۰ ۱۳۹۶-۰۹-۱۵ ۳–۰ قربانی (۴)، جپاروف (۳۶ و ۴۷) تهران لیگ برتر ۹۷–۱۳۹۶ شفر کرانچار
۷۱ ۱۳۹۷-۰۲-۰۷ ١–٠ تیام (۱۱) اصفهان لیگ برتر ۹۷–۱۳۹۶ شفر ابراهیم‌زاده

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ