شهرزاد شریعت زاده همسر ایرانی جان سینا کیست؟ +عکس

0

جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور ˈsnə‎ متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷ وست نیوبری ماساچوست ، کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و رپر آمریکایی و مجری تلویزیون است. او با کمپانی WWE قراردادی نیمه‌وقت دارد و اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت پاره‌وقت کشتی می‌گیرد.

جان سینا یک برادر بزرگتر به اسم استیون دارد و سه برادر دیگر او کوچکتر هستند که نام‌های آن‌ها دن سینا، مت سینا، و استیو سینا است، پدر بزرگ مادری او بازیکن بیسبال بوده که اسم او تونی لوپین بود،

پدر جان سینا تبار ایتالیایی دارد در حالی که مادرش فرانسوی است و تبار کانادایی و انگلیسی دارد، وی در یک خانواده پیرو دین مسیحیت کاتولیک بزرگ شده و به یک دبیرستان کاتولیک رفت و سپس به یک مدرسه تحصیلی-ورزشی منتقل شد و پس از آن در دانشگاه اسپرینگ فیلد واقع در شهر خودش تحصیل کرد، در کالج عضو تیم فوتبال دانشگاهش بود، و در لیگ دوم ال امریکن فعالیت می‌کرد و در تیم شماره ۵۴ را به تن می‌کرد که هنوز هم در دبلیودبلیوای از این شماره استفاده می‌کند، و شماره مورد علاقه اش است، سینا از کالج اسپرینگ فیلد در سال ۱۹۹۸ با مدرک فیزیولوژی ورزشی و حرکات بدن فارغ‌التحصیل شد، پس از آن او در حرفه بدنسازی فعالیت جدی خودش را شروع کرد، و به عنوان یک راننده لیموزین کار می‌کرد.

همسر ورزشکاران همسر نیکی بلا همسر شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا همسر الیزابت هوبردیو نیکی بلا کیست بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده بیوگرافی جان سینا اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده ایرانیان آمریکا الیزابت هوبردیو کیست Shay Shariatzadeh nikki bella John Cena

عکس شهرزاد شریعت‌زاده و جان سینا

زندگی شخصی و همسران جان سینا

جان سینا در تمپا، فلوریدا ساکن است.

جان سینا بارها گفت او دوست ندارد پدر شود چون که او همیشه مشغول به کار و بازیگری است و او نمی‌خواهد پدری غایب برای بچه خود باشد و بزرگ شدن بچه اش را نمی‌خواهد از دست بدهد. همچنین سینا تحت عمل جراحی وازکتومی قرار گرفته و نمی‌تواند پدر شود و برای پدر شدن باید عمل انجام دهد.

جان سینا درحالی که در فیلم خود در سال ۲۰۰۹ به اسم ۱۲ Rounds در حال بازی بود اعلام کرد که او با دوست سابق دبیرستان خود الیزابت هوبردیو Elizabeth Huberdeau نامزد کرده‌است، آن‌ها در ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۰۹ ازدواج کردند، در ۱ مه سال ۲۰۱۲ سینا درخواست طلاق داد که در ۱۸ ژوئیه جدا شدند.

همسر ورزشکاران همسر نیکی بلا همسر شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا همسر الیزابت هوبردیو نیکی بلا کیست بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده بیوگرافی جان سینا اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده ایرانیان آمریکا الیزابت هوبردیو کیست Shay Shariatzadeh nikki bella John Cena

عکس الیزابت هوبردیو و جان سینا

در سال ۲۰۱۲ جان سینا با یک کشتی‌گیر زن به اسم نیکی بلا nikki bella وارد رابطه شد، جان سینا پس از ۵ سال رابطه با نیکی بلا در ۲ آوریل ۲۰۱۷ در رویداد رسلمنیا ۳۳ از نیکی بلا خواستگاری کرد، جان و نیکی در آوریل ۲۰۱۸ به رابطه خودشان پایان دادند، آن‌ها فقط چند هفته قبل عروسی خودشان جدا شدند که قرار بود در تاریخ ۵ می ۲۰۱۸ ازدواج کنند.

همسر ورزشکاران همسر نیکی بلا همسر شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا همسر الیزابت هوبردیو نیکی بلا کیست بیوگرافی شهرزاد شریعت زاده بیوگرافی جان سینا اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده ایرانیان آمریکا الیزابت هوبردیو کیست Shay Shariatzadeh nikki bella John Cena

عکس جان سینا و نیکی بلا

دلیل جدایی نیکی و سینا طبق برنامه ریالیتی شو توتال بلاز این بود که نیکی نمی‌دانست این ازدواج کار درستی است یا نه و از عروسی زده شد.

حدود یک سال بعد از جدایی جان سینا و نیکی بلا، در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۹ عکسی از جان سینا با دختری ناشناخته در خیابان‌های کانادا گرفته شد و معلوم شد او دوست دختر جدید سینا است، چند هفته بعد هویت دوست دختر جدید جان سینا مشخص شد و معلوم شد نام او شی شریعت زاده‌است و متولد کانادا است و اصالتی ایرانی دارد، در تاریخ ۲۶ اکتبر جان سینا در مراسم فرش قرمز فیلم خود Playing With Fire با خانوم شِی شریعت زاده وارد این مراسم شد تا رابطه آنها به صورت رسمی رو به روی دوربین اعلام شود.

جان سینا بسیار فردی تودار است و تمام مسائل شخصی زندگی خود را فاش نمی‌کند، او حتی دربارهٔ علت اصلی جدایی خود و نیکی بلا پاسخی به خبرنگاران نمی‌دهد.

نیکی بلا و جان سینا یکی از معروف‌ترین زوج‌های آمریکا بودند و هواداران یک ترکیب اسمی برای آنها درست کردند و آنها را نینا معرفی کردند

جان سینا طرفدار انیمیشن‌های ژاپنی است و انیمیشن مورد علاقه او”Fist of the North Star” است، همچنین جان سینا علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارد و سینا مجموعه بازی های”Command & Conquer” را خیلی دوست دارد، جان سینا از بسیاری از تیم‌های ورزشی آمریکایی نزدیکی زادگاهش مانند”Boston Bruins” و”Boston Celtics” و”Boston Red Sox” و”New England Patriots” حمایت می‌کند، جان سینا زیاد فوتبال نگاه نمی‌کند ولی تیم مورد علاقه او تاتنهام هاتسپر انگلیس است،[۱۲۱] جان سینا بیش از ۲۰ خودروی عضلانی دارد که بعضی از آن‌ها فقط یک نوع از آن وجود دارد.

جان سینا در سال ۲۰۱۶ شروع به یادگیری زبان ماندارین چینی کرد برای آنکه بتواند با زبان چینی با مردم چین ارتباط برقرار کند و کمپانی دبلیودبلیوای را بیشتر به چین معرفی کند و جان سینا در ماندارین در یک کنفرانس مطبوعاتی در چین به زبان چینی صحبت کرد، سینا در شبکه اجتمایی ویبو به زبان چینی ویدیوهایی می‌گیرد و نشون می‌دهد زبان چینی را خیلی خوب یادگرفته‌است، جان همچنین در آوریل ۲۰۱۸ نشان داد که او پیانو زدن را آموخته‌است.

در دسامبر ۲۰۱۷ شرکت فورد برای جان سینا شکایت کرد، دلیل شکایت فورد آن بود که جان سینا خودرو Ford Gt ۲۰۱۷ که از این شرکت خریده بود را زودتر از زمان قرارداد با قیمت بیشتر فروخت، قرارداد فورد با سینا چنین بود که جان سینا تا دو سال نباید خودرویی که خریده بود را بفروشد چون که برای شرکت عملکرد منفی داشت، سینا با اینکه این قرارداد را نقض کرد ولی پایش به دادگاه باز نشد و به صورت دوستانه با فورد معامله کرد و خودرو خودش را مجدداً برای فروش گذاشت و این پول را به خیریه داد.

در ژوئیه ۲۰۱۸ جان سینا به چین رفت و در یینچوان مستقر شد، جان سینا توضیح داد که او پنج ماه در آنجا زندگی خواهد کرد زیرا او در یک فیلم با جکی چان دارد کار می‌کند به اسم Project X-Traction، جان سینا در چین از طریق ویبو و چنل یوتیوب دبلیودبلیوای ویدیوهایی از چین ارسال کرد و مکان‌هایی مثل بازارها و رستوران‌ها را فیلم‌برداری می‌کرد.

وی در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ با دوست‌دختر خود شهرزاد شریعت‌زاده Shay Shariatzadeh که از اوایل ۲۰۱۹ باهم قرار می‌گذاشتند، طی یک مراسم خصوصی در تمپا، فلوریدا ازدواج کرد.

شهرزاد شریعت زاده  ۲۹ ساله و متولد دارای اصالتی ایرانی است و در کانادا زندگی می‌کند.

زندگی شخصی و همسران نیکی بلا

در ماه مه ۲۰۱۴ نیکی در برنامه ریالیتی شوی توتال دیواز نشان داد که او در سن ۲۰ سالگی یک بار ازدواج کرده که سه سال بعد طلاق گرفت.

نیکی در سال ۲۰۱۲ با جان سینا وارد ارتباط شد، این زوج در ۲ آوریل ۲۰۱۷ نامزد کردند هنگامی که سینا و نیکی مسابقه خودشان در رسلمینیای ۳۳ را پیروز شدند جان سینا بعد مسابقه در وسط رینگ مقابل ۷۵ هزار نفر از نیکی بلا خواستگاری کرد، در ۱۵ آوریل ۲۰۱۸ نیکی بلا از عروسی زده شد و عروسیش با جان سینا را که برای ۵ مه ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود لغو کرد.

نیکی بلا و جان سینا یکی از معروف ترین زوج های آمریکا بودند و هواداران یک ترکیب اسمی برای آنها درست کردند و آنها را نینا معرفی کردند
درحال حاضر نیکی بلا دوست دختر آرتم چیگوینسو رقصنده روسی و پارتنر سابق رقص او در مسابقات رقص Dancing with the Stars است.

نیکی و آرتم در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ نامزد کردند و اولین فرزندشان در ۳۱ جولای ۲۰۲۰ بدنیا آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ