ماجرای خیانت همسر برادر شقایق دهقان چیست؟

0

مهریار دهقان با آزار یک گربه از در اسفند ۹۷ در سیبل فحاشی‌ کاربران اینستاگرام قرارگرفته است. آن‌ها با الفاظ رکیک به حیوان آزاری او واکنش نشان داده‌اند؛ درحالی‌که با مطالعه و عمیق شدن درباره دلیل واکنش این مرد، نیازی به این‌همه واکنش شدید و قضاوت نابجا نبود. مهریار برادر شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون و همسر مهراب قاسم‌خانی است.

مهریار دهقان کیست خیانت همسر خیانت زن متاهل خانواده شقایق دهقان حیوان آزاری جدیدترین اخبار فضای مجازی بیوگرافی شقایق دهقان

بر اساس گفته‌های خود مهریار این گربه متعلق به فرد مذکری! است که به خانه و کاشانه او نفوذ کرده و زندگی زناشویی او را به ویرانه تبدیل کرده است.

شقایق دهقان با انتشار فیلمی از عذرخواهی برادرش می‌نویسد:

«خدا را شکر حال گربه خوبه و جای نگرانی نیست.

متأسفانه آقای مهریار یک‌لحظه در شرایط روحی بدی قرار گرفتند و مجبور به آن کار شدند و حالا از کرده خود پشیمان و از همه عزیزان عذرخواهی کردند.

خدا را شکر در حال حاضر گربه در صحت و سلامت کامل هست و نه هیچ‌گونه آسیبی بهش رسیده و نه قراره برسه.

یک سری مسائل خانوادگی برای آقای مهریار دهقان پیش‌آمده که با کمک پلیس حل خواهد شد. کاملاً شخصی و به کسی ارتباط پیدا نمی‌کند.

کسانی که فحاشی و هتاکی کردند، زود قضاوت کردند و نفرین کردند؛ برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که دست از قضاوت‌های نابجای خودشان بردارند.

این فیلم به‌هیچ‌وجه توجیه اشتباه نیست، بلکه فقط برای معذرت‌خواهی است.»

ماجرای مهریار برادر شقایق دهقان

این ماجرا همان‌طور که شقایق دهقان می‌گوید یک مسئله شخصی است؛ اما با توجه به انتشار گسترده آن در صفحه‌های اجتماعی مختصری درباره آن می‌نویسیم. بر اساس اظهاراتی که خود مهریار دارد این‌گونه استنباط می‌شود که جوانی با خانم وی ارتباط می‌گیرد و به خانه او رفت‌وآمد می‌کند. مهریار باوجود توصیه و حرف‌های نزدیکانش، به رفتار متفاوت همسرش مشکوک نمی‌شود. همسرش برای مدت طولانی از او به‌صورت غیابی طلاق می‌گیرد و به ارتباط خودش با آن جوان در منزل مسکونی مهریار ادامه می‌دهد. مهریار که به خانه می‌آید همه وسایل آن جوان ازجمله ویولن، گربه و … را می‌بیند و خشمگین می‌شود. رفتار با گربه که جنجالی شد از این خشم غریزی نشئت می‌گیرد.

دانلود

منبع : کندونیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ