داریوش ارجمند: پول (کارلوس کی روش) را با «همت عالی» جور می‌کنیم

0

داریوش ارجمند ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال گفت: با کلی منابع نفت و گاز چطور ممکن است نتوانیم دستمزد کی روش را بپردازیم؟

کی روش الان کجاست بیوگرافی داریوش ارجمند

 

عملکرد تقریبا قابل قبول کارلوس کیروش مربی پرتقالی تیم ملی در جام جهانی و بخصوص ایستادگی تیم ملی در برابر آرژانتین موجب آن شده که بسیاری از هواداران فوتبال در مملکت ما از مدیران ورزشی بخواهند شرایط ابقای این مربی در تیم ملی را فراهم کنند. با این حال هنوز تمدید قرارداد این مربی قطعی نشده که دلیل اصلی آن هم عدم توافق طرف ایرانی بر سر مبلغ قرارداد است.

این مساله نه تنها انتقاد بسیاری از کارشناسان ورزشی را موجب شده که برخی چهره های هنری هم به آن واکنش نشان داده اند. یکی از این چهره ها داریوش ارجمند است که با طعنه ای که به مسئولان زده از آنها خواسته برای جور کردن پول قرارداد کیروش «همت عالی» یا همان «گلریزان» راه اندازند. بخشهایی از گفته های ارجمند را در ادامه می خوانید:

ما قد کشیدیم

وقتی چند سال پیش مربی ایتالیایی-آرژانتینی (ولاسکو) را برای تیم ملی والیبال به خدمت گرفتیم والیبال مان به کجا رسید. حالا هم فوتبال ما با حضور کیروش فوتبال حیرت انگیزی را خلق کرده که دنیا آن را تحسین می کند. اینکه آرژانتین در دقیقه ۹۱ و نیم توسط بزرگترین فوتبالیست کشورش و جهان به زور به گل می رسد و ما را ناپلئونی می برد یعنی ما قد کشیدیم.

یک حساب باز کنند و بگویند «همت عالی» است

ظاهرا فدراسیون اعلام کرده بودجه نداریم و شاید خودشان نمی خواهند او را نگه دارند. به هر حال اگر مشکل پول است یک حساب باز کنند و بگویند «همت عالی» است تا مردم پول را فراهم کنند تا کرش بماند. این ساده ترین راه است. دو نفر را هم بالای سر حساب بگذارند تا حرف و حدیثی نباشد.

دو و نیم میلیارد به رحمتی می دهند اما…

این مورد قبول نیست که ایران نتواند پول درخواستی کیروش را تامین کند. پذیرفتن این مسئله خیلی سخت است. ما در صادرات گاز مقام دوم جهان را داریم و کلی منابع نفتی و ذخایر دیگر داریم و چطور ممکن است نتوانیم دستمزد این مربی را بپردازیم. وقتی یک باشگاه مان می آید ۲.۵ میلیارد به رحمتی می دهد که فقط و فقط یکی از بازیکنان تیمش است آن وقت مملکت نمی تواند پول کیروش را برای تیم ملی بپردازد؟! ما تازه فهمیدیم چرا این مربی توصیه پذیر نیست. آن وقت که ما ایراد می گرفتیم که چرا کیروش، عقیلی و خلعتبری را خط زده حالا مشخص میشود که آن تصمیمات همه معنی دار بوده و او می خواسته یک تیم یکدست را به جام جهانی ببرد.

مردم پول بدهند و کیروش را حفظ کنند

ببینید یک زمان پول نیست و یک زمان هست و نمی خواهند هزینه کنند. این دو تا مقوله جدا هستند و ما از پشت پرده ها مطلع نیستیم ولی من این را می دانم که وقتی پای حیثیت مان وسط می آید باید برای حفظ آبروی مان تلاش کنیم. زمان جنگ مردم با همه کم و کاستی ها می ساختند تا ایران در جنگ ناتوان نشود و پول مملکت در جبهه ها هزینه می شد و این یعنی حفظ آبرو و شخصیت. حالا هم که دنیا فوتبال ایران را دیده و آن را تحسین کرده باید برای ادامه این روند اقدامات مهم صورت بگیرد. همان طور که گفتم یک حساب باز کنند و مردم پول بدهند و کرش را حفظ کنند. (روزنامه گل)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ