آرزوی جالب همسر “علی دایی” در یک مراسم افطاری

0

علی دایی بهمن ماه سال ۱۳۸۳ در ۳۵ سالگی پای سفره عقد نشست و با “مونا فرخ آذری” ازدواج کرد. مهریه عروس خانم “آب” بود و چیز دیگری به غیر از آن به عنوان مهریه درخواست نکرده بود. سرمربی پرسپولیس یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود.

همسر علی دایی زن علی دایی خانواده علی دایی بیوگرافی مونا فرخ آذری بیوگرافی علی دایی

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. دایی و همسرش اردیبهشت ماه ۸۴ یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود. مراسم ازدواج علی دایی در یکی از تالارهای فرمانیه برگزار شد و بیش از پنج هزار نفر به این مراسم دعوت شده بودند. در آن شب اکثر خیابان های فرمانیه تقریبا بسته شده بود. جالب است بدانید به دلیل رسانه ای شدن مراسم ازدواج علی دایی جمعیت بسیار زیادی از مردم بدون اینکه مشخص شود از کجا می دانسته اند که این مراسم در کدام تالار برگزار می شود خود را به آنجا رسانده بودند!

دایی و همسرش هم اکنون دختری سه ساله به نام نورا دارند. اما همسر علی دایی بابت مسافرت مدوام همسرش به شهرها و کشورهای مختلف برای رقابت های مختلف فوتبالی حسابی شاکی است. او در جمعی که با حضور چند تن از دوستان صمیمی علی دایی و البته حسین محمدی برگزار شد گفت: «کاش علی فوتبال را کنار بگذارد. دعا می کنم این اتفاق بیفتد.» اما حسین محمدی که در سال های اخیر نزدیک ترین فرد به علی دایی بوده اظهار داشت کار از دعا گذشته باید نفرین کنید تا علی فوتبال را کنار بگذارد!

گذشته از این صحبت ها همسر علی دایی که البته حاضر به هیچ گفت و گویی با رسانه ها نیست در گفت و گو با خبرنگاری که در آن مهمانی افطاری حضور داشته گفت که علی همسر بسیار خوب و فداکاری است که اخلاقش در خانه زمین تا آسمان با آنچه که در بیرون و در زمین مسابقه مشاهده می شود فرق دارد. او یک همسر مهربان و فداکار و یک پدر دلسوز است که البته تنها ایرادش این است که خیلی فوتبال را دوست دارد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ