اظهارات عجیب خواننده زن درباره ازدواج + عکس

0
کتی پری” (Katy Perry) یکی از خوانندگان معروف هالیوودی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. این خواننده ۲۹ ساله در مصاحبه با یک مجله فعال در زمینه موسیقی از برنامه ۵ ساله اش برای رسیدن به اهدافش صحبت کرده است. ” کتی پری ” که شکست های عشقی متعددی را تجربه کرده است در مصاحبه اش گفته است قصد ازدواج ندارد اما به مادر شدن علاقه زیادی دارد.
خواننده آمریکایی بیوگرافی کتی پری ازدواج بازیگران Katy Perry
او می گوید در برنامه ۵ ساله اش برای بچه دار شدن هم وقتی در نظر گرفته است اما قرار نیست این بچه طی یک ازدواج یا رابطه به دنیا بیاید. بلکه او این بچه را به فرزندی قبول خواهد کرد. ” کتی پری ” با بیان این اظهارات عنوان کرد دیگر اجازه نمیدهد که مردی وارد زندگی اش شود و او را بازیچه قرار دهد اما او مثل بسیاری از ستارگان یک بچه بی سرپرست را به فرزندی قبول خواهد کرد و آن زمان تمام تمرکزش را روی حس مادری اش می گذارد. او می افزاید برای بچه دار شدن از نیاز به ازدواج نیست.
خواننده آمریکایی بیوگرافی کتی پری ازدواج بازیگران Katy Perry

پری با نام کاترین الیزابت هادسن (۲۵ اکتبر ۱۹۸۴)) در سانتاباربارای کالیفرنیا متولد شد. پری رگ و ریشه‌ای از پرتغال، آلمان، ایرلند و انگلیس دارد. او فرزند دوم دو کشیش است. او یک خواهر بزرگتر به نام “آنجلا هادسن” و یک برادر کوچکتر به نام “دیوید هادسن” دارد. دایی پری “فرانک پری” (که برادر ناتنی مادرش است) یک کارگردان است.

او همواره همراه والدین مذهبی‌اش بود و بین ۹ تا ۱۷ سالگی در کلیسای آنان آوازهای مذهبی می‌خواند و با شنیدن موسیقی مذهبی گاسپل (موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت) بزرگ شده است و اجازه نداشت تا به آنچه مادرش آنرا موسیقی غیر مذهبی می‌نامید، گوش بدهد. او همچنین در کمپ‌ها و مدارس مسیحی حضور می‌یافت. او رقصیدن را در بچگی در ساختمان تفریحات سانتاباربارا آموخت و کارش را با سبک‌های رقص سووینگ، لیندی هاپ، جیتربوگ آغاز کرد. او در دبیرستان دوس پووبلوس پس از سال اول مدرک رشد آموزش همگانی را دریافت کرد و تصمیم گرفت تحصیل را برای پیگیری کار موسیقی ترک کند. او با آوازخوانی شروع کرد چون در دوران بچگی همین کار را با تقلید از خواهرش انجام می‌داد. خواهر پری با نوارکاست تمرین می‌کرد و پری وقتی او نبود با نوارها تمرین می‌کرد. او آوازخوانی را تمرین و برای والدینش اجرا می‌کرد. پدر و مادرش پیشنهاد کردند که او نزد مربی آواز ادامه دهد. او از فرصت استفاده کرد واز سن ۹ تا ۱۶ سالگی آوازخوانی را نزد مربی‌اش آموخت.

خواننده آمریکایی بیوگرافی کتی پری ازدواج بازیگران Katy Perry

او با تک‌آهنگ اینترنتی خود به نام «Ur So Gay» در سال ۲۰۰۷ و بعد از آن با تک‌آهنگ دختری را بوسیدم در سال ۲۰۰۸ و سپس با ترانه داغ و سرد در همان سال به دنیای شهرت قدم گذاشت. این آهنگ‌ها در بیش از ۲۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ایرلند در رتبه‌های بالای جدول‌های موسیقی قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ