«بامن ازدواج کن»، ترفندی برای کلاهبرداری بود

0

فرمانده انتظامی سرعین از دستگیری مردی خبر داد که به دختران جوان قول ازدواج داده و در ازای آن پول دریافت می‌کرد.

 عکس های جالب و زیبا حوادث سرعین اغفال زنان اغفال دختران اخبار سرعین اخبار جالب

سرهنگ نادر قربان زاده گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی از طریق گزارش های مردمی از وجود مهندس قلابی و خواستگار شیاد که با اغفال دختران و زنان جوان و مسافر و با وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداری می کرد؛ مطلع و اقدامات گسترده ای را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی رد پای خواستگار شیاد و مهندس قلابی در یکی از هتل ها پیدا و این فرد با انجام عملیاتی ویژه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی سرعین گفت: در تحقیقات صورت گرفته فرد دستگیر شده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از تعدادی دختر جوان و زن مسافر با وعده ازدواج اعتراف کرد که در ادامه رسیدگی مشخص شد نامبرده متاهل بوده و با هدف کلاهبرداری خود را مهندس و کارشناس ارشد الکترونیک معرفی می کرده است.

وی افزود: در ادامه رسیدگی تعدادی از دختران و زنان جوان که مورد اغفال و کلاهبرداری مهندس قلابی و خواستگار شیاد واقع شده بودند شناسایی و با حضور در پلیس آگاهی از فرد دستگیر شده اعلام شکایت کردند.

سرهنگ قربانزاده از مسافران و مهمانانی که در روزهای اخیر از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست با حضور در یگان انتظامی شکایت خود را طرح و به سایر هموطنان بخصوص دختران و زنان جوان در منطقه توصیه کرد فریب چنین افرادی را نخورده و از دادن وجه نقد و سایر وسایل و لوازم به آنان پرهیز و موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.(ایسنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ