حمله شدید علی کریمی به سرمربی سابق پرسپولیس و برادرش

0

بعد از کنار گذاشتن علی دایی از نیمکت پرسپولیس و حضور حمید درخشان همه منتظر بودند تا کریمی دوباره به پرسپولیس برگردد اما او در گفت و گو با ورزش سه تاکید می‌کند خداحافظی‌اش همیشگی است. این گفت و گوی اختصاصی و خواندنی که در آن علی کریمی از داداش‌های دایی تا مایلی کهن حرف زده را بخوانید.

بیوگرافی علی کریمی بیوگرافی علی دایی برادر علی دایی اخبار ورزشی اخبار فوتبال
تصمیمم عوض نمی‌شد
تصمیم گرفته ام که دیگر بازی نکنم حتی دارم فوتبال را فراموش می‌کنم. از آقای درخشان که نسبت به من لطف دارد تشکر می‌کنم ولی من تصمیمم را گرفته ام و برگشتی در آن نیست. البته اگر کمکی از دستم بربیاید در خدمتم ولی بعنوان بازیکن و مربی فعلا قصدی ندارم. اینکه می‌پرسید اگر می‌دانستم در پرسپولیس تغییراتی می‌شود خداحافظی می‌کردم یا نه خیلی ذهنی است. من تصمیمم را در پایان فصل گرفته بودم و فقط اعلامش کمی زمان برد. اصلا هم به این فکر نمی‌کردم در پرسپولیس چه اتفاقی بیفتد و چه کسی برود و بیاید.
روزگارم بد نیست
خداحافظی چیز بدی نیست و من کاملا از شرایطم راضی هستم. زمان زیادی دارم که به کارهای شخصی و خانواده‌ام برسم. الان هم می‌دانید که یک دختر به جمع ما اضافه شده و من تمام وقتم را صرف خانواده می‌کنم. به هرحال قبلا همیشه درگیر تمرین و اردو بودم اما حالا می‌توانم جبران کنم.
تاثیر مثبت
نمی‌دانم در چه نقشی به فوتبال برمی‌گردم. زیاد هم برایم مهم نیست. مهم این است که بتوانم کاری کنم که تاثیر مثبت داشته باشد. البته اینکه در آینده چه اتفاقی برای من بیفتد الله اعلم.
تغییر مربی در پرسپولیس
از این اتفاقات در همه دنیا می‌افتد و البته در ایران بیشتر. در این چند روزه هم خیلی از این مساله انتقاد شده در حالی که مدیریت باشگاه صلاح دیده و یک تصمیمی گرفته. مگر زمانی که مدیر قبلی قرارداد سه ساله می‌بست کسی انتقاد کرد؟ او تشخیص داده بود این کار را بکند و مدیریت جدید هم به این نتیجه رسیده که تغییرات بدهد.
پرسپولیس به حمایت نیاز دارد
باید به مربی جدید پرسپولیس وقت بدهیم. هواداران کاری به موضوع سرمربی نداشته باشند و از تیم‌شان حمایت کنند. این تیم هنوز می‌تواند به لیگ برگردد و باید بیش از همیشه حمایت شود. فقط در این صورت است که روزهای خوب از راه می‌رسد.
به استادیوم می‌روم
دوست دارم به استادیوم آزادی بروم و بازی‌های پرسپولیس را تماشا کنم اما می‌ترسم که مسائلی پیش بیاید و حاشیه درست شود. به هرحال حتما چند بازی را می‌روم و امیدوارم پاقدمم هم برای تیم خوب باشد.
کار با سیاسی ها
چرا موقعی که آقایان با آقایان سیاسی قرارداد می‌بندند همه چیز خوب است اما تا اخراج می‌شوند همه چیز بد می‌شود و آدم‌ها نابلد و بساز بفروش و …؟ مگر مدیر قبلی پرسپولیس سیاسی نبود؟ یا همین آقایان هیات مدیره فعلی از ابتدای فصل حضور نداشتند؟ من اگر نخواهم با آدم سیاسی کار نکنم کلا کار نمی‌کنم نه اینکه بگذارم کار به اینجا برسد. باید همان اول فصل در این باره تصمیم گرفته می‌شد.
دهان اطرافیانش را ببندند
داداش آقایان شروع کرده‌اند به مصاحبه علیه پیشکسوتان و به بازیکنانی که همه عمرشان را در پرسپولیس بودند می‌گویند کفتر باز. در حالی که بعضی حیوانات از آدم‌ها هم بامعرفت‌ترند. خود من هم حیوان نگهداری می‌کنم و وفا و معرفت این مخلوقات خدا از خیلی آدم‌ها کمتر نیست. آقایان باید دهان اطرافیان‌شان را ببندند تا بیش از این بی‌حرمتی نشود.
من پرسپولیسی نیستم
پرسپولیسی به کسی می‌گویند که زندگی‌اش را پای تیم گذاشته باشد. خیلی‌ها مثل ضیا عربشاهی، همایون بهزادی، کاظم سیدعلیخانی، بهروز رهبری فرد و خیلی‌های دیگر در همه عمرشان پرسپولیسی بوده‌اند اما ما نباید اجازه بدهیم آدم‌هایی که تازه به فوتبال آمده‌اند درباره این‌ها حرف بزنند و متلک بارشان کنند. این خنده‌دار است آدم‌هایی که پای شان تازه به فوتبال باز شده غوره نشده مویز شده‌اند.
جوانگرایی در پرسپولیس
به نظرم جوانگرایی در پرسپولیس بازی با کلمات بود. جوانگرایی یعنی شما بازیکنی رو کنی که ستاره بشود. بازیکنی که تیمش را تکان بدهد. این از وظایف هر مربی‌ای است اما بعضی‌ها فقط ادعایش را دارند.
خدا حفظت کند مایلی‌کهن
خدا این حاجی مایلی‌کهن را برای ما نگه دارد که اگر نبود خیلی‌ از ما به خاطر یک سری از آدم ها باید دم‌مان را روی کول‌مان می گذاشتیم و از این مملکت می‌رفتیم. خیلی از ما فقط امیدمان به اوست.
رسانه‌ها دقت کنند
این درست است که درباره آدم‌ها حرف زدن خواننده می‌آورد ولی رسانه‌ها دقت کنند که با چه آدمی صحبت ‌می کنند. به رزومه طرف نگاه کنید، ببینید چه کار کرده و بعد با او حرف بزنید تا حداقل اگر کسی خواست درباره اسطوره ‌های پرسپولیس صحبت کند خودش هم چیزی در گذشته‌اش داشته باشد.
دو دستگی ممنوع
باز هم از هواداران می‌خواهم که پرسپولیس را تشویق کنند. حتی اگر به بازیکنان علاقه ندارند فقط تیم را تشویق کنند. مربیان می‌ایند و می‌روند و فقط نام پرسپولیس باقی می‌ماند. با این دو دسته شدن‌ها فقط پرسپولیس ضربه می‌خورد. اگر هواداران حمایت کنند پرسپولیس به شرایطی می‌رسد که در شان آنها باشد. من امیدوارم که اینطور بشود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ