علی دایی در پشت صحنه سریال «آخرین سلطان» + عکس

0

آقای گل جهان به دعوت یک کارگردان تلویزیونی در پشت صحنه یک سریال تلویزیونی حضور یافت.

همسر علی دایی همسر امیر حسین رستمی بیوگرافی بهاره افشاری بازیگران آخرین سلطان اینستاگرام علی دایی

علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس در پشت صحنه سریال آخرین سلطان حضور یافت. آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد. در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود مسائل و مناسبات دنیای حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

حضور علی دایی در پشت صحنه این سریال و دیدار با عواملش حاشیه های جالبی را به همراه داشت.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید خواهد شد؛ آمده است قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر…

امیر حسین رستمی در نقش (سیاوش رستمی )، بهاره افشاری در نقش (نسترن )، روناک یونسی در نقش (شعله )، آتش تقی پور در نقش (جواد )، زویا امامی در نقش (مهین )، مانی نوری در نقش (قباد ) ، مهران ضیغمی در نقش( خشایار) ساعد هدایتی در نقش ( قیدی) ، لادن پروین در نقش (خانم خسروی) وبا حضور رضا توکلی ( آقای بوستانی ) و….. از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

کارگردان این فیلم حسین سهیلی زاده است.

علی دایی را در پشت صحنه این فیلم کنار امیرحسین رستمی یکی از بازیگران می بینید:

همسر علی دایی همسر امیر حسین رستمی بیوگرافی بهاره افشاری بازیگران آخرین سلطان اینستاگرام علی دایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ