بیوگرافی اندیشه فولادوند / ماجرای ازدواج با محسن تنابنده + عکس

29

اندیشه فولادوند (به انگلیسی ANDISHEH FOULADVAND: متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران) شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایران است. اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است.

همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND

او در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و زندگی با چشمان بسته نیز به ایفای نقش پرداخته است.

اندیشه فولادوند در سال ۱۳۶۲ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش در تهران به دنیا آمده است وی فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه است. در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه‌مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده است.

 همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND

با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برندهٔ «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم «جام جم» شد. وی علاوه بر بازیگری، شاعری صاحب سبک می‌باشد. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه‌های نحس (نشر ثالث) را چاپ کردکه بازتابهای گسترده‌ای در محافل ادبی داشت وبسیاری او را از بنیان‌گذاران شیوهٔ نوین غزلسرایی یا غزل «پست مدرن» میدانند. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. وی همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق در دست چاپ دارد که توسط انتشارات ثالث در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۳رونمایی خواهد شد. آلبومی نیز با نام «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» ازاشعارش وبا موضوع جنگ وآهنگسازی کارن همایونفر چندی پیش انتشار یافت که جنجالهای بسیار پیرامونش شکل گرفت که کلیه اجراها را خودش عهده داربود.

همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND

مصاحبه با اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند  در پاسخ به شایعه ازدواجش با محسن تنابنده و ذکر آن در ویکیپدیا گفته است: «من هم این قضیه را تازه شنیدم، برای خودم هم خیلی عجیب بود. با این شایعه سازی ها و حاشیه پردازی های زرد سال ها است که آشنا هستم، طبیعت شغل ما است. اما این یکی دیگر خیلی خنده دار بود. من با آقای تنابنده گرامی ۲ تا فیلم کار کردم و این آکتور نازنین و خوب از دوستان و همکارانم در حوزه سینما هست و هیچ نسبت دیگری با هم نداریم. این اشتباه قطعا نتیجه یک شیطنت رسانه ای است که همیشه پیرامون سینما و آدم هایش وجود دارد که البته به نظر من بی اهمیت ترین بخش ماجرا است و خیلی فرصت پیگیری این شیطنت ها را ندارم.»

اگر شعر نمی گفتم دچار گره‌های بدخیمی می‌شدم
من در خانواده ای متولد شدم که شعر و ادبیات در آن ریشه داشت؛ پدر من شاعر است و پدربزرگم هم اهل ادبیات بود و دیگر اعضای خانواده هم همه به این حوزه علاقه مند هستند.
من از سن خیلی کم شعر می گفتم. فکر می کنم اولین شعر موزونی که به شکل کلاسیک گفتم وقتی بود که یک دانش آموز سوم دبستانی بودم. از آنجا نوشتن شعر به شکل روزانه در زندگی من آغاز شد. پدرم مشخصا موئثرترین آدمی بود که غرابت با ادبیات را در من پرورش داد.
من در سالهای پیش از دبستان بیشتر اوقات خودم را با پدرم می گذراندم و ایشان آثار ادبیات کلاسیک را برای من می خواندن و کمکم می کردند تا این آثار را حفظ بکنم؛ آثاری مثل شعرهای آقای فردوسی، آقای سعدی و از این دست شاعرها.
من اصلا فکر می کنم چاره ی دیگری نداشتم جز اینکه شاعر شوم، نداشتم فکر می کنم اگر که شعر نمی گفتم دچار گره های بد خیمی می شدم. شعر به نوعی ناجی من بود. من متعلق به نسلی هستم که خیلی روزگار پیچیده، پر تب و تاب و گداخته ای را در دوران رشدمان پشت سر گذاشتیم. ما در دوره جنگ متولد شدیم و کودکی مان در همان دوره شکل گرفت. شعر در تمام این سال ها به داد من رسید.
همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND
عزت الله خان می گویند که آلن دلون آمده!
احمدرضا احمدی بزرگ، شاعر خوب و نازنین، می دانید که خیلی هنرپیشه هوشمند و خوش تیپی بوده. من یک فیلم مستندی درباره ایشان می دیدم که آقای عزت الله خان انتظامی تعریف می کردند که اولین باری که آقای احمدی سر فیلمبرداری می روند آقای عزت الله خان می گویند که آلن دلون آمده. ایشان آکتوری توانا و البته شاعری بزرگ بودند.
 گاهی فکر می کنم که شاید همین تفاوت این دو عرصه بود که باعث شد احمدرضا احمدی خود خواسته از سینما دور بشود چون به هر حال سینما مزاحمت هایی برای خلوت آدم ایجاد می کند به خصوص برای آکتور که بیشتر جلوی چشم است.
آزردگی‌هایی که از کار رسول صدرعاملی ماند
من چیزی که همیشه درباره این فیلم(«زندگی با چشم های بسته» رسول صدرعاملی) می گویم این است که یادم نمی آید اصلا یک چنین فیلمی بازی کرده باشم. صراحتا این را عرض می کنم من در این فیلم بازی نکرده ام. دلیلش هم آزردگی هایی است که از این فیلم در من ماند و تا به ابد هم با من خواهد بود.
اشتباه کردم که تحت تاثیر عواطف، واقعا فقط عواطف، خیلی دوستانه به آن فیلم پیوستم آن هم در زمانیکه واقعا قبول بازی در این فیلم برایم سخت بود. چون من هم زمان با آن فیلم در فیلم «سن پترزبورگ» آقای بهروز افخمی کار می کردم و مجبور بودم سر صحنه هر دو فیلم هم زمان حاضر باشم کاری که در کارنامه من بی سابقه است و هیچ وقت نمی بینید که ۲ کار را هم زمان قبول کرده و کار کرده باشم. واقعا به خاطر دوستی و علاقه به سازندگان آن فیلم بود که به آن فیلم پیوستم ولی متاسفانه آزردگی های بسیاری در من ماند از جمله اینکه اصلا رلی که من بازی کردم این چیزی نبود که در فیلم وجود دارد و بخش بسیاری از آن از این فیلم حذف شده است.
سانحه ای که یادگار آن هنوز در صورتم است
من در نوجوانی خیلی متمرکز ورزش کاراته را کار می کردم که متاسفانه به علت سانحه ای وحشتناک که برایم پیش آمد آن را کنار گذاشتم. سانحه ای که یادگار آن هنوز در صورتم است ، شکستگی وحشتناک بینی. من ۲ بار در ورزش دچار شکستگی بینی شدم که همین مسئله باعث شد این ورزش را در اواخر نوجوانی برای همیشه کنار گذاشتم.
هیچ فکری درباره ازدواج ندارم
در مورد خودم اگر الان هیچ فکری درباره ازدواج وجود ندارد دلیلش وقت گیر بودن کار سینما نیست. دلیل آن این است که من فکر میکنم ازدواج به معنی اضافه شدن به روح دیگری است. شما باید در روح خودتان احساس آن تکامل و کافی بودن برای روح دیگری را داشته باشید تا بتوانید وارد این ماجرا بشوید. من اینقدر کارهای نکرده دارم و اینقدر از برنامه هایی که برای خودم داشتم و دارم، عقب هستم که از هر ۲۴ ساعت، ۲۵ ساعت آن را درگیرم.
فرزندی را قبول کنم
درباره مادر شدن هم من نه هم اکنون بلکه از نوجوانی مطمئن بودم علاقه ای ندارم فرد دیگری را به این دشت مشوش اضافه بکنم. اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم ترجیح می دهم که از بین این همه بچه هایی که متعلق به دیگران بودند اما امروز در شرایط سخت و بدی دارند رشد می کنند فرزندی را قبول کنم و بعید هم می دانم فرقی با فرزندی که خود به دنیا آورده باشم، بکند. من در واقع هیچ وقت تصمیم نداشته ام خودم را ادامه بدهم.
اولین ایرانی که نوبل ادبیات را می گیرد
خیلی دغدغه ها دارم. اما مهم ترین آنها پرفورمنس صوتی است که آماده کرده ام. من طرح این آلبوم را از سال ۱۳۸۳ که سن کمتری داشتم ، نوشتم. یعنی نزدیک به ۸ سال است که طرح آن را آماده کرده ام، چیزی نزدیک به عمر جنگ ایران و عراق. این آلبوم که عنوان آن «شلیک کن رفیق» است، البته عنوان کتاب دوم من هم همین است، الان آماده شده. تهیه کننده آن آقای علی اوجی هستند. جناب آقای کارن همایونفر آهنگ های آن را ساخته اند. اجرا هم خودم به عهده داشتم. شرکت «سوته دلان» هم مسئولیت پخش آن را پذیرفته است. این آلبوم درباره جنگ است. جنگ جزو جدایی ناپذیر اشعار و جهان فردی من است.
همسر بازیگران همسر اندیشه فولادوند بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اندیشه فولادوند ANDISHEH FOULADVAND
سال های کودکی ام در جنگ گذشت و نوجوانی ام تحت تاثیر مسائل بعد از جنگ شکل گرفت. بزرگترین آرزو و دغدغه من در این لحظه انتشار این آلبوم است. این کار در مراحل نهایی خود است و از همه شما خواهش می کنم دعا کنید این آلبوم از چند مرحله باقی مانده هم به سلامت عبور کند.
گذشته از آن یک آرزو و دغدغه محرمانه ای هم دارم که به شما می گویم: آرزو دارم من اولین ایرانی باشم که نوبل ادبیات را می گیرد ، البته اگر کس دیگری هم بگیرد قطعا خیلی خوشحال می شوم اما شما دعا کنید من بگیرم.

سینما

  • دو ساعت بعد مهرآباد (علیرضا فرید، ۱۳۹۲)
  • خانوم (تینا پاکروان، ۱۳۹۲)
  • کلاشینکف (سعید سهیلی، ۱۳۹۲)
  • نفرین (علی توکل نیا، ۱۳۸۹)
  • سنگ اول (ابراهیم فروزش، ۱۳۸۸)برنده «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنواره فیلم «جام جم»
  • سن پترزبورگ (بهروز افخمی، ۱۳۸۸)
  • زندگی با چشمان بسته (رسول صدرعاملی، ۱۳۸۷) با حضور افتخاری
  • تهران در جستجوی زیبایی (اپیزود سوم، تهران، سیم آخر مهدی کرم پور، ۱۳۸۷) شعر
  • چهارانگشتی (سعید سهیلی، ۱۳۸۵)
  • سنگ، کاغذ، قیچی (سعید سهیلی، ۱۳۸۵)
  • ستاره‌ها ۳: ستاره بود (فریدون جیرانی،۱۳۸۴)
  • ستاره‌ها ۲: ستاره است (فریدون جیرانی، ۱۳۸۴)
  • ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (فریدون جیرانی، ۱۳۸۴)
  • سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۲)
  • مریم مقدس (شهریار بحرانی، ۱۳۷۹)

تلویزیون

  • شیدایی (۱۳۹۰)

تئاتر

  • چاله (آذر و دی ماه ۱۳۹۱)

کتاب

  • مجموعه شعر: عطسه‌های نحس (۱۳۸۷) (انتشارات ثالث)

آلبوم شعر و موسیقی

  • آخرین حرف معاصر – مجموعه شعر با صدای شاعر (۱۳۸۰-۱۳۹۰)
  • یک خیابان سهم یک افسانه نیست – شعر و اجرا از فولادوند، با آهنگسازی و تنظیم کارن همایونفر (انتشار: ۱۳۹۲)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 29 )
  1. yasin-sport می گوید

    بیشتر رژ میزدی.

    1. شهدا شرمنده اایم می گوید

      شهید محمد حسین راستگو:
      تو اى خواهرم! حجابت مقدّس‏تر از خون من است. شما مى‏توانید با این سنگر مقدّس، کمر دشمن اسلام را بشکنید
      طلبه شهید محمود قطب الدّینی:
      شما خواهران گرامی باید که زینب وار در زندگی با تمام مسائل آن برخورد کنید با حفظ حجاب خویش که این سلاح برنده برای نابودی دشمنان اسلام به کوری چشم آنها به نحو احسن از آن استفاده نمائید وهمیشه رفتار و اخلاق فاطمه (س) و زینب دخت گرامی اش را سرمشق خویش قرار دهید.
      شهید آبیاران:
      توصیه‌ای که به خواهران دارم این است که اگر می‌خواهند خون شهیدان را پایمال نکنند، این است که حجاب خود را حفظ کنند.
      شهید داود عبداللهی:
      خواهر جان، حجابت را حفظ کن تا جزو یاران خدا باشی، اگر می‌خواهی در دنیا سرافراز شوی، حجابت را حفظ کن.
      شهید کریم دلبازجو:
      از همه برادران و خواهران عزیز می‌خواهم که همیشه آماده باشید چه در جهاد اکبر و چه در جهاد اصغر. بالاخص یک سفارشی که همیشه در اسلام و امامان معصوم(ع) و از صالحین نقل شده مساله حجاب است. از همه خواهران غیور می‌خواهم که عفّت را پیشه خود قرار دهید.
      شهید اسماعیل اسکندری:
      و شما خواهران حجاب خود را حفظ کنید که حجاب شما سلاح شماست.
      شهید علی آقاباقری:
      وصیّت من به خواهرانم این است که در شهادت من مثل زینب (س)عمل کنید و حجاب که اصلی‌ترین مسئله است را رعایت کنید که حجاب حمایت از خون شهیدان است.
      شهید نادرعلی اکبرنژاد:
      به خواهرانم بگو که اگر از من بدی دیدند مرا ببخشند و همیشه حجاب خود را حفظ کنند، چون ما برای ناموس می‌جنگیم.
      شهید محمّد بی‌آبادی:
      و خواهران، شما در جامعه باید حجابتان را رعات کنید و از همه پدران خواهران می‌خواهم که فرزندانشان را حسین‌وار پرورش دهند.

    2. ما اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم . می گوید

      عرب در دوران جاهلیت وعده ها و وعید (تهدید) هاى خداوندى را مورد اهمیت قرار نمى دادند و آنها را تکذیب مى نمودند. «یظنون بالله غیر الحق ظن الجاهلیه؛ آنان گمان ناحق درباره خدا (و وعده ها و وعیدهاى او) که همان گمان جاهلیت است دارند.» (آل عمران/ ۱۵۴)
      ۲- در دوران جاهلیت حکم بر مبناى هوى رائج بوده است. «و ان احکم بینهم بمآ انزل الله و لا تتبع اهوآئهم و احذرهم ان یفتنوک عن بعض مآ انزل الله الیک، فان تولوا فاعلم انما یرید الله ان یصیبهم ببعض ذنوبهم و ان کثیرا من الناس لفاسقون* افحکم الجاهلیه یبغون و من احسن من الله حکما لقوم یوقنون؛ و اینکه میان آنان مطابق آنچه که خدا نازل نموده است،حکم کن و از هوى هاى آنان پیروى منما و بر حذر باش از اینکه تو را از بعضى حقایق فرستاده شده از طرف خداوندى به سوى تو منحرف نمایند. اگر آنان از تو روى گرداندند، بدان که خداوند می خواهد آنان را به مجازات بعضى از گناهانشان گرفتار بسازد و قطعا عده کثیرى از مردم فاسقند. آیا آنان حکم جاهلیت را می خواهند و کیست بهتر از خداوند در حکم فرمودن براى کسانى که یقین آورده اند.» (مائده/ ۴۹- ۵۰)
      ۳-بى پروائى زنان در ظهور در میان مردم از مختصات جاهلیت بوده است. «و قرن فى بیوتکن و لا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولى؛ اى زنان پیغمبر در خانه هاى خود مستقر باشید و مانند ظهور در دوران جاهلیت اولى در میان مردم ظاهر نشوید.» (احزاب/ ۳۳) مقصود از جاهلیت اولى، دوران تاریک جاهلیت پیش از بعثت پیامبر اکرم (ص) می باشد. در حقیقت مقصود از «اولى» گذشته و قدیم است. البته اقوال دیگر نیز در تفسیر «اولى» وجود دارد که به قول مرحوم علامه طباطبائى مستند به دلیل نمى باشند.
      ۴- حمیت و تعصب و پافشارى درباره معلومات ناچیز و خواسته هاى بى اساس، از بارزترین خواص زندگى در جاهلیت بوده است. این خاصیت تباه کننده ترین پدیده اى بود که زندگى مردم آن دوران را در خود فرو برده بود. «اذ جعل الذین کفروا فى قلوبهم الحمیه حمیه الجاهلیه فانزل الله سکینته على رسوله و على المؤمنین و الزمهم کلمه التقوى و کانوا احق بها و اهلها و کان الله بکل شىء علیما؛ چون آنان که کفر ورزیدند حمیت و تعصب در دلهاى خود قرار دادند حمیت و تعصب جاهلیت پس خداوند آرامش خود را بر رسولش و بر مؤمنین فرستاد و آنان را به اعتقاد و حرکت تقوائى الزام (موفق) فرمود، رسول خدا و مؤمنان شایسته تقوى و آرامش و داراى هلیت براى آن بودند و خداوند به همه چیز دانا است.» (فتح/ ۲۶)

  2. سینا می گوید

    نقی نهار نخردمه………………………….

  3. مهرسا فرخی می گوید

    درود بر عموزاده گلم اندیشه جان، دختری از نسل فولادوند و فرخ هورمزد شاهزاده ایرانی

  4. سحر می گوید

    واقعا زیبا با چهره دست نخورده برخلاف بقیه بازیگران..

    1. سیما می گوید

      با اینهمه آرایش دست خورده است قیافه اش دست نخوردگی فقط مربوط به جراحی زیبایی نیست مربوط به بی آرایشی هم هست رژش شدیدا تو ذوق میزنه

    2. sahar می گوید

      اخه این کجاش خوشگله

  5. عسل می گوید

    اگه این خوشگله خوشگلا کجا برن درست عمل زیبایی انجام نداده اما خیلی از بازیگر های سینمای ایران مانند این خانوم عمل انجام ندادند مانند کتایون ریحاحی نگاش کنید چقدر ماه بازیگری هم در حد لایگا اما این خانوم بازی همچین خوبی نداره مانند همه بازیگران ارایشی غیر قابل انکار دارند

    1. از هناکی مشمئزم می گوید

      کتایون ریااااااحی ؟؟؟؟ جراحی زیبائییئیی نکرده؟
      بینی اش عملی نیئیییییست؟؟؟
      مقایسه چهره او در سریال سایه همسایه در اول انقلاب و الان، علاوه بر گویائی رینوپلاستی، نشان از رفوگری شدید در پوست او نیز دارد !

      هنرمندان، مثل بقیه اقشار، محترمند نه بیشتر، کسی؛ بت کسی نیست

  6. sahar می گوید

    من از بازی این خانم اصلا خوشم نمیاد در ضمن اصلا خوشگل نیست

    1. مهسا می گوید

      خیلی هم خوشگله:-) 🙂 🙂
      حسووووووووووووود:-(

      1. ...ترلان می گوید

        شما خوشگل ندیدی

    2. رزیتا می گوید

      سحر خانم خودت خیلی خوشکلی که درمورد این خانم خوشکه این جور حرف میزنی
      اصلا کی از تو خواست نظر بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      والله……………………………..

  7. السا می گوید

    سلام
    خیلیییییی که خوشگله 🙂
    ولی آرایش داره میگید بدون دست نخوردگی 🙂
    من از بازی ایشون هم خوشم میاد 😀 😀
    مخصوصا در ~تنهایی لیلا~…
    بای بای

  8. السا می گوید

    :-* :-* :-* :-* 🙂 🙂 😉 😉 😉 😀 😀 😀
    دوباره میگم خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی خوشگله واقعا

  9. بیتا می گوید

    اصلا خوشگل نیست. حتی با ارایش

  10. سحر می گوید

    از نظر من که خوشگل نیست بالاخره هرکسی یه نظری داره

  11. امیرحسین می گوید

    ایکاش میشد به جای نظر دادن در مورد ظاهر در مورد افکار صحبت کرد و به جای دیدن رژ لب به صدای آروم افکارش گوش داد

  12. رضا می گوید

    اندیشه خانم نشون بده که اصالتا لری

  13. رضا می گوید

    دوس دارم افکارتو باصدای بلندتری داد بزنی

  14. رضا می گوید

    آخه این روزا انقدر هیاهو زیاده که زمزمه های شما به گوش خواص هم نمی رسه چه برسه عوام

  15. مهرسا می گوید

    منم متولد۷مهرم

  16. ترنم می گوید

    زشت یاخوشگل بودن اندیشه به شماچه اخه.ای بابابیکاریدا

  17. سحر می گوید

    آدم وقتی این کامنت ها رو میخونه از هموطناش ناامید میشه. ما با این آدما میخوایم درک کنیم که حقوق بشر چیه؟ آزادی چیه؟ دموکراسی چیه؟ متاسفانه …. مشابه شما هموطنانی هست که اینجا کامنت گذاشتید. این خانوم داره از سقف بلند آرزوهاش که نوبل ادبیات هست صحبت میکنه شما فقط رنگ رژلبش رو میبینید!!!…..

  18. سوسن گلی می گوید

    خیلیم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  19. mtn می گوید

    من این خانم رو در ح ا ل سیگار کشیدن پشت صحنه دیدم فیلم ایشون هم د ا رم این ج فرهنگیه که یه هنرمند دست به همچین کای میزنه

  20. خانم وکیل می گوید

    اخه بیکارید میشینید در مورد خشکلی بازیگرا نظر میدید ؟؟؟برید دنبال زندگیتون بابا

  21. کسری می گوید

    سلام اندیشه خانم خیلی هم خوشگل و زیباست بدون آرایش هم خیلی زیباست یک خانم محجبه وبا سواد هم هست لیسانس فلسفه دارن . افرین بر چنین خانم محجبه و با فرهنگی . از لحاظ زیبایی و خوشگلی همه پسر ها برای دیدنش دست و پای هم و میشکنن. یک خانم زیبا خوشگل بافرهنگ اصیل فیلسوف استاد الگو کسی نیست جز استاد اندیشه جان فولادوند