پردرآمدترین مشاغلی که می توان از راه دور انجام داد

0

در برخی موارد شرکت ها و سازمان‌هایی که افرادی را برای کار کردن از راه دور استخدام می‌کنند بر خلاف تصور حقوق نسبتاً خوبی را نیز به آن‌ها می‌دهند.

میلیونر شدن مشاغل خانگی مشاغل پر درآمد
کار کردن از خانه همیشه به این معنی نیست که شخص مورد نظر با لباس راحت در خانه بنشیند و در قبال کاری که انجام می‌دهد حقوق نسبتاً کمی دریافت کند. بلکه در برخی موارد شرکت ها و سازمان‌هایی که افرادی را برای کار کردن از راه دور استخدام می‌کنند حقوق نسبتاً خوبی را نیز به آن‌ها می‌دهند.

Flexjobs انجمن و وب‌سایتی است که در زمینه ارائه خدمات به افرادی که به دنبال کار از راه دور هستند فعالیت می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازارخبر، این وبسایت اخیراً لیستی از پردرآمدترین مشاغلی که از راه دور انجام می‌شوند را در غالب لیستی از عناوین شغلی و  میزان حقوق سالانه هر عنوان شغلی منتشر کرده است که در ادامه این لیست را مشاهده می‌کنید.

میلیونر شدن مشاغل خانگی مشاغل پر درآمد

همانطور که در جدول مشخص است، مدیر فروش با میزان حقوق سالانه ۱۳۰ تا ۲۰۰ هزار دلار در صدر جدول پردرآمدترین شغل‌های از راه دور قرار دارد. افرادی که به این کار مشغول هستند باید یک تیم کاری فروش را از راه دور هدایت کنند و عملکرد آن ها را در امر فروش برسی و مورد ارزیابی قرار دهند.
در رتبه‌های بعدی مهندس نرم افزار که باید دارای مهارت‌های حرفه ای برنامه نویسی باشد در کنار نویسنده مقالات و نتایج دستاوردهای پزشکی جز پردرآمدترین شغل‌های از راه دور قرار می‌گیرند. وظیفه این افراد ارائه اطلاعات مکتوب به سازمان‌های بهداشتی و پزشکی و ارائه مطالب جدید به ژورنال‌های پزشکی و درمانی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ