انتقام عجیب و بی شرمانه یک مرد از همسرش به دلیل ارائه درخواست طلاق

0

یک زن مدتی با مزاحمت‌های تلفنی متعددی که پیشنهادات بی‌شرمانه‌یی به او می‌دادند روبه‌رو شده بود. افرادی که با او تماس می‌گرفتند ادعا می‌کردند که شماره تماس و نام او را از حساب کاربری‌اش در یکی از صفحات مستهجن در فیس بوک به دست آورده‌اند.

موضوعی که پریشانی او را دوچندان ساخت و باعث شد تا زن جوان به سرعت به پلیس آگاهی تهران مراجعه کند و با طرح شکایت، از بی‌اطلاعی خود نسبت به چگونگی درج نام و شماره تماسش در حساب‌های مستهجن فیس بوک پرده بردارد و به این شکل باب تشکیل پرونده‌یی در پلیس فتای تهران را باز کند.

با طرح شکایت و تشکیل پرونده ماموران فتای تهران اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های خود در فضای مجازی را آغاز کردند. از آنجا که صحبت‌های شاکی فرضیه خصومت شخصی را تقویت می‌کرد ماموران روی آن متمرکز و به دنبال آن موفق به کشف سرنخ‌های مهمی در این پرونده شدند.

به گفته سرهنگ محمد مهدی کاکوان، رییس پلیس آگاهی فتای تهران در تحقیقات پلیس مشخص شد که زن جوان چندی پیش برای جدایی از همسر خود اقدام کرده و درخواست طلاق داده است؛ موضوعی که شک ماموران به همسر او را پررنگ می‌کرد.

همزمان ماموران پلیس فتای تهران در ادامه تحقیقات سایبری خود در فضای مجازی موفق به شناسایی فردی شدند که تمامی رد زنی‌های ماموران در فضای مجازی به او ختم می‌شد. به این ترتیب عملیات دستگیری آغاز و متهم در اقدامی غافلگیرانه از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ کاکوان در تشریح روند دستگیری متهم گفت: «در بازجویی‌ها مشخص شد که متهم شوهر زن جوان است که برای آزار و اذیت روانی او با همدستی دوستانش اقدام به ساختن حساب کاربری مستهجن در فیس بوک با نام و شماره تماس او کرده تا به این شکل او را از طلاق منصرف کند»؛ نقشه‌یی شوم که با اعترافات صریح و بازرسی از رایانه شخصی متهم ثابت شد. به این ترتیب و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ