اقدام زشت دختر جوان بعد از مرگ خاله اش

2

چندی پیش ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان وقوع یک کلاهبرداری در بیمارستانی در تهران قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در آنجا متوجه شدند، دو دختر جوان برای تصاحب ثروت یک زن دسیسه عجیبی را اجرا کرده اند.

زن پرستار که متهمان را دستگیر کرده بود به ماموران گفت: این زن روز پیش فوت کرد. در حالی که همه بستگانش در بیمارستان در حال شیون و زاری بودند، متوجه شدم دو دختر جوان داخل اتاق شدند. وقتی آنها را زیر نظر گرفتم، فهمیدم که یکی از آنها اثر انگشت متوفی را روی یک کاغذ زد و بلافاصله سعی در فرار داشت که مچ او را گرفتم و فهمیدم قصد کلاهبرداری دارد. با سر و صدای من، بستگان متوفی متوجه موضوع شدند و هر دو را دستگیر کردند.

ماموران با متهمان و خانواده متوفی را به کلانتری منتقل کردند. در تحقیق از این خانواده مشخص شد، یکی از متهمان خواهرزاده زن فوت شده و دیگری دوست اوست. خواهرزاده زن فوت شده در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: خاله ام ثروت زیادی داشت. وسوسه شدم پول ها را به دست بیاورم. روز حادثه که از مرگ او مطلع شدم به سراغ دوستم رفتم و با برگه وصیت نامه قلابی که تهیه کردم، همراه دوستم به بیمارستان رفتیم. همین که خواستیم در شلوغی جمعیت اثر انگشت مرده را روی وصیت نامه بزنیم یکی از پرستاران متوجه شد و کارمان لو رفت.

پس از اعتراف دو متهم پرونده، تحقیقات از آنها ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. هنگامه می گوید

    عجب دختری بوده حقشه که ابروش رفت .

    1. setareh می گوید

      بجای دختر….بهتره بگیم عجب هفت خطی بوده!!