لیلا اوتادی از ازدواج ، ماشین شاسی بلند و آشپزی اش می گوید + عکس جدید

38

معمولا سینمایی‌ها خیلی کم به تلویزیون می‌آیند و آنهایی هم که بازی در سریال را انتخاب کردند، خیلی کم به سینما می‌روند یا اصلا نمی‌روند. اما «لیلا اوتادی» در هر دو، فعال و پر انرژی ظاهر می‌شود.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

 لیلا اوتادی (متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران ، تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

آخرین کاری هم که از او در تلویزیون دیدیم بازی در مجموعه «زخم» بود که در هفته نیروی انتظامی پخش شد، به همین بهانه به سراغ لیلا خانم اوتادی رفتیم و چند پرسشی که سال‌ها دوست داشتیم از او بپرسیم، اما فرصت آن پیش نمی‌آمد را پرسیدیم…

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

*شنیدیم خیلی ماشین دوست داری، الان چه ماشینی سوار می‌شوی؟

من اصولا ماشین شاسی بلند دوست دارم، قبلا هم یک لندکروز سفید داشتم، دوستانم می‌گفتند آمبولانس گرفتی لیلا…. بعد به من بر خورد و به خودم می‌گفتم واقعا به من نمی‌آید، فروختمش یک ماشین کوچک‌تر گرفتم، اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی‌داد، اونم فروختم و دوباره لندکروز مشکی گرفتم.

*لیلا خانم، آن چیزی که پس ذهن‌تان است و همیشه شما را قلقلک می‌دهد و دل‌تان می‌خواهد کاری برای آن موضوع انجام دهید چیست؟

دغدغه من از بچگی این بود که بتوانم کاری کنم که جنگ تو دنیا کمتر اتفاق بیفتد، دلم برای آنانی که جنگ‌زده بودند، همیشه می‌سوخت برای این که همه ما، درصد کمی از آن را تجربه کرده‌ایم. سال‌های اول کودکی‌ام، در زمان جنگ ایران- عراق بود، شاید چیزی به تهران نرسید جز بمب و موشک، یعنی می‌خواهم بگویم جنگ در تهران هر روز نبود، اما آن استرس‌ها و آژیرهای سفید و قرمز، همه را اذیت می‌کرد. من همیشه تو فکرم هست که چقدر آن روزها اذیت شدیم، حالا حساب کنید آن بنده‌خداهایی که همیشه درگیر جنگ هستند، آن‌بچه‌های بی‌گناه که خانه و زندگی‌شان را از دست داده‌اند، تصور کنید که چگونه زندگی می‌کنند. بد نیست اشاره داشته باشیم که دو تا فیلمنامه هم خودم نوشتم که موضوع اصلی‌اش جنگ است.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

*شنیدیم که به روانشناسی هم علاقه‌مند هستید؟

بله، در حقیقت دو تا موضوعی که بیشترین کتاب‌ها را درباره‌شان خواندم یکی کتاب‌های تاریخی است و دیگر روانشناسی…

*خیلی‌ها به بحث روانشناسی آنچنان اعتقادی نداند، شما باور شخصی‌تان چیست؟ فکر می‌کنید در رفتار و زندگی‌تان بحث روانشناسی تاثیرگذار است.

این که می‌گویند در قرن بیست‌ویکم، روانشناسی تاثیری بر زندگی افراد ندارد، اعتقاد درستی نیست. به نظر من اگر بخواهی رفتار افراد را بشناسی، به روانشناسی احتیاج داری، هر کاری که بخواهی انجام بدهی، چه ورزشی، چه تجاری و هر چی که فکرش را بکنید، لازمه‌اش این است که روانشناس خوبی باشی، هر چه بهتر این بحث را بلد باشی، موفق تر خواهی بود. در کار ما که بازیگری است، من خودم به شخصه به آن احتیاج دارم، به این خاطر، که بتوانم بهتر در نقش‌هایم بهتر بازی کنم. اگر بخواهم نقشی را بازی کنم، به روانشناسی احتیاج دارم. به هیچ عنوان نمی‌شود گفت که بی‌تاثیر است.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

*تو زندگی‌ات بازیگری را حذف نمی‌کنی؟

اصلا، اگر هم فیلم بازی نکنم، باید فیلم ببینم. فیلم دیدن اصلی‌ترین رکن زندگی‌ام است. چرا که به آن انس گرفتم و نمی‌توانم کنارش بگذارم. با دیدن فیلم می‌‌خوابم و بیدار می‌شوم. در خانه که هستم دائما فیلم می‌بینم و اصلا چیزی نیست که از زندگی‌ام حذفش کنم.

*آرایشگاه رفتن هم، جزو همان چیزهایی است که نمی‌توانی از زندگی‌ات حذف کنی!

(می‌خندد) آره، حتما، اگر بیکار باشم و اما این تازگی‌ها، آشپزی هم اضافه شده است. قبلا فکر می‌کردم که شاید آشپزی بیهوده‌ترین کار دنیا باشد، چرا باید دو، سه ساعت بروم توی آشپزخانه و از آن سو، وقتی می‌توانم فیلمنامه بنویسم یا کتاب بخوانم چرا باید بروم چند ساعت غذا درست کنم که حداکثر در نیم ساعت خورده شود. در واقع فکر می‌کردم وقتم تلف می‌شود… اما الان یک سالی است که جدی آشپزی می‌کنم و خوشبختانه دست‌پخت من هم به مادرم رفته است خودم هم برایم غیرقابل باور است که دست‌پختم، آنقدر خوب باشد، خلاصه، این آشپزی را در این یک سال ادامه دادم تا حالا که انواع و اقسام کیک، شیرینی و دسر را حرفه ای درست می‌کنم.

این شیرینی‌‌پزی تا آنجا پیش رفته که اگر خسته بروم خانه و حال و حوصله هیچ‌کاری را نداشته باشم، اما با این حال کیک درست کردن را دوست دارم. خیلی از دوستان و اقوام هم مشتری پروپا قرص کیک‌های من شده‌اند.

*من فکر می‌کنم شما دوست دارید تو هر کاری انرژی زیادی داشته باشید و آن را منتقل کنید.

لطف دارید، ولی آشپزی چیزی است که به آدم خیلی انرژی می‌دهد.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

*تحصیلات شما در رشته معماری بود، درست است؟ گویا نقاشی هم می‌کنید.

بله، رشته تحصیلی من معماری است و از آنجا که طی این سال‌ها وقت نداشتم، در این رشته فعالیت داشته باشم. اما برای خودم نقشی می‌زنم، آبرنگ، سبک‌های مختلف نقاشی و البته رنگ روغن… چند تابلوی خوب هم کشیدم. ضمن این که اگر حال و حوصله داشته باشم، برای منزل دوستان، معماری داخلی هم انجام می‌دهم.

*شما ازدواج کردید؟

نه.

*البته با این دست‌پختی که شما دارید، من مطمئن هستم که به زودی به تعداد خواستگارهای‌تان اضافه می‌شود، راستی با خرید میانه‌تان چه‌طور است؟

(می‌خندد) عالی، کدام خانوم را می‌شناسید که میانه‌اش بد باشد، من خیلی‌خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان‌هایی که از کار خسته‌ام‌، سر راه بازگشت به خانه، حتی شده به سوپرمارکت باید بروم و یک چیزی بخرم. این خرید، حال من رو خوب می‌کند، در واقع خرید عادت من شده است.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

*ورزش هم دوست دارید دیگر، نه؟

ورزش مورد علاقه‌ام تنیس است، اما به باشگاه بدنسازی می‌روم و هر هفته این ورزش را ادامه می‌دهم. گاهی اوقات هم که فرصت داشته باشم به سراغ اسب‌سواری می‌روم. پدرم خیلی دوست داشت که اسب‌سواری را ادامه بدهم و من هم به حرف او گوش می‌دهم.

همسر لیلا اوتادی نامزد لیلا اوتادی مصاحبه بازیگران شوهر لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی ازدواج لیلا اوتادی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 38 )
  1. نازی می گوید

    خوشگله و با اتیکته کاش فقط یکم حجابش و بیشتر رعایت میکرد . اونوقت دیگه تک تک بود خیلی دوسش دارم خوشبخت بشه . یه چیزی تو وجودش داره که تو بازیگرای دختر جلف نیست اونم یه غرور زیباست که شخصیتش رو دست نیافتنی کرده

    1. گندم می گوید

      نه بابا راست میگی نازی جون. کجاش دست نیافتنی. اتفاقا خیلی هم جلفه شما از پشت پرده خبر نداری عزیزم. اینم عین الناز و افشار

    2. صبا می گوید

      لیلا جان روسریت و بردار دیگه ؟؟ اون چه روسری سر کردنه اخه اریایی ؟؟ واقعا بی فرهنگی

    3. مانی می گوید

      کجاش دست نیافتیه بابا؟!؟ اینم یکیه مث مهناز و شاکردوست

    4. یکی مثه همه می گوید

      روسری برداره مثل آریاییییییااااااا؟؟؟؟؟؟
      بابا تو دیگه کی هستی ??
      روسری برداشتنو …گی از ایرانو ایرانی بدور بوده همیشه .
      آخه خاک بر سر ما خودمون همیشه تو فرهنگمون عفاف و پاک دامنی بوده حتی قبل اسلام ، چرا میخواین فرهنگ بیگانه ی غربو جا بندازین اینجا. زمنا ما قبل آریاییا هم اینجا بودیم اونا مهاجرن اینجا* زنده باد قوم کاسیت *

  2. گندم می گوید

    خیلی زشته . بازیشم افتضاح. اه اه اه اه

  3. نونگین می گوید

    واقعا خوشگلو و جذابه ،حسود نباشین….

  4. مهربانو می گوید

    با آرزوی موفقیت
    کلا بی حجابی انگار تو بازیگری یک اصله

  5. هانیه می گوید

    هم خوشگله هم خوب بازی میکنه ولی تو دل نرو

  6. سارا می گوید

    هر وقت یه زن رو مى بینید یاد اولین چیزى که مى افتید حجابه براتون متاسفم.

    1. bande khoda می گوید

      سلام. سارا جان هر وقت یه زن رو مى بینید یاد اولین چیزى که مى افتیم حجابه.چون ارزش زن ،شخصیت و مقام زن به حجابشه.چون وجود زن چه جسمش و چه روحش بسیار ارزشمنده.وجود زن الماس گرانبهاست که نباید هر چشم غارتگر و یاغی به اون بیافته. اگر زن حجابش را کم کرد یعنی اعلام میکنه که برای جسم خودش هیچ ارزشی قائل نیست وقتی زنی به خودش به چشم یک ابزار برای ارضای جنسی مرد نگاه میکنه و به درجه حیوانی میرسه نباید از مردها و پسرها انتظار داشته باشه به دیده احترام و بعنوان انسان پاک و محترم نگاهش کنند.مردها اگر هم بظاهر با چنین زنان بدحجابی خیلی خوب رفتار کنندباز هم در ذهنشان به عنوان یک زن پست و بی ارزشی بهش نگاه میکنند که بعداز چشم چرانی ولذتهای گوناگون مثل یه تیکه کهنه نجس بچه و شاید بدتر رهاش میکنند و با تمام وجود برای زنان با حجاب مناسب از سر احترام خم میشوند.حجاب فقط چادر نیست مانتو گشاد و بلند، روسری که خوب بسته شده باشه و شلواری که تنگ نباشه هم پسندیده است

    2. آرشام می گوید

      بنده خدا ؟ ارزش یه زن فقط به زن بونشه و چشم مردها هم غارتگر نیست . شاید اون مردایی که تو باهاشون بودی اینطوری بودن . توهین کردن اصلا کار درستی نیست و باید بگم با این توهینی که کردی نشون دادی آدم فوق العاده بیشعوری هستی . حالا این حرفارو ول کن دختر باحجاب , اینو بگو که امشب تو کدوم مهمونی میخوای حال کنی ؟ ها؟ دختر پاکدامن . بگو امشب قراره با کدوم یکی از اون مردای غارتگر باشی .

    3. محسن می گوید

      آرشام!!!!!!! هر کار مادر و خواهر خودت می کنن به بقیه نسبت نده

  7. بهار می گوید

    قبلنا قیافش دوست داشتنی تر بود . چون هیچ عملی نکرده بود اما از وقتی دماغشو عمل کرده و گونه گذاشته شده عین بقیه البته از نوع خوشگلش ولی اگه خودش بود بهتر بود.

    1. Alijax می گوید

      منظورت لیلا اوتادی هست؟

    2. سیما می گوید

      عکس بچگیش و ببین عملی نکرده من خودم بچه که بودم بینی زیبایی داشتم بزرگتر که شدم براثر بیماری بینیم زشت شد و الان واقعا نیاز به عمل دارم نه برای اینکه خوشگل تر از اونیکه بودم بشم برای اینکه بینی به شکل قبل از بیماریم برگرده

  8. farid می گوید

    اصلا بازیگری بلد نیست فقط ادعا مثل بقیه … الناز و مهناز و لیلا

  9. پرستو می گوید

    قینسبت ب بقیه خوشگلتره بقیه ک همه عملن ….ادعا هم دارن…

  10. رضا می گوید

    خانم لیلااوتادی عالیه.هم خوشگل و هم بازیگرخوبی. خانم اوتادی موفق باشی.

  11. علی می گوید

    واقعا مرفحه بی دردید…ماها اندر خم یه کوچه شما دنبال ماشین شاسی بلند اونم لند کروز مشکی..سوار کاری وتنیس……دمتون گرم

  12. رضا می گوید

    عاشقتم لیلاجان

    1. مینا می گوید

      ننه بابا نداری پاشو برو خواستگاری خب

  13. سهراب می گوید

    عکس بچگیش خوشگله

  14. بهزاد می گوید

    اقا ما حسود نیستیم همه شون سرو ته یکرواسن

    فرئا بگن زن ها ازادن اینا … میان تو خیابون

    1. بهزاد می گوید

      با اینکه هم اسم منی اما مذخرف میگی اگر کسی بیاد بیاد بیرون اول از همه فک و فامیلای خودت هستن بقیه هم دارن از حسودی و عقده ای بودنشون حرف مفت میزنن

  15. sega of america می گوید

    به نظرم از بقیه ی بازیگرها کمی بهتر باشه حداقل تا حالا عکس با جانواران ازش ندیدیم. بچه پولدارم هست از بچگی شمیرانات بوده. لندکروزم دیگه قدیمی شده باید بده یه پیکان بار۲ یا وانت نیسان بخره با رنگ ابی هم باشه بهتره!!!

  16. فاطمه می گوید

    من از نزدیک دیدمش وقتیاومد شهر ما و هتلی که من توش کار می کردم اقامت داشت خدایش دختر خوب و باشخصیتیه درسته حجابش رو مذهبی ها نمی پسندن ولی ادم با ارزشی بود

  17. گندم می گوید

    زشت و نچسب بازی۰

  18. نازنین می گوید

    بازیتو واقعا دوس دارم هه منوتو شباهت ظاهری خیلی داریم همه میگن شبیه لیلا اوتادی هستی عجیبه .خیلی دوست دارم امیدوارم همیشه موفق باشی پرررچم مردادیا بالاست من ۳تو ۱۴عاااشقتم

  19. مهسا جون می گوید

    خوشکله خیلی از همه بازیگرا خوشکل تره ادعا نمی کنه سادست بازیشم خوبه در ضمن متاسفم برای کسایی که لیلا رو با افشار مقایسه مکنن لیلا جون خیلی دوستت دارم

  20. پیمان می گوید

    همه چیزش خوبه. بازیگری لیلا رو دوس دارم.

  21. mohamad hoseyn می گوید

    همتون نظرات مزخرفی دادین دین و ایمان هرکس فقط و فقط به خودش مربوطه و بس…

  22. عاشق تنها می گوید

    من عاشق لیلا اوتادی ام

  23. وجیهه می گوید

    خانم اوتادی موفق باشید و برای بالارفتن فرهنگ گفتاری ایرانیها دعا کنید مثل من…. تا شاید خیلی از این ارسال کننده ها …برگردند. متن هاشونو بخونن و به عمق بی فرهنگی ای که دچارش هستن پی ببرن…. واقعا ادم می مونه … واقعا می مونه?

  24. هیولا می گوید

    بنظرم تو آرایش کردن و ژست گرفتن برای عکس ، زیاد وارد نیست فکر میکنم قیافه بدون آرایشش بهتر باشه . در ضمن اندام کوچک و شانه های باریکی داره که البته این دیگه دست خودش نیست . براش آرزوی موفقیت و سعادت واقعی دارم .

    1. رویا می گوید

      هم بازیش عالی هم از بازیگر های دیگه خوشگل تره و هم با کلاس تر

      الکی که نیست لقب زیبا ترین بازیگر بدون عمل زیبایی رو بهش دادن

      از خیلی بازیگرای دیگه هم حجابش بهتره مثلا الناز شاکر دوست بهنوش بخنیاری لیلا حاتمی الناز حبیبی

      با چادر هم خیی خانم میشه

  25. شيما می گوید

    دوست داره تو همه رشته های دنیا به دروغ خودشو کاربلد نشون بده ولی بیهودس و لو رفته . فوق دیپلم معماری از غیر انتفایی هست ولی به دروغ میگه کارشناسی از دانشگاه هنر تهران !! حالا هم استادی اشپزیو … هم اضافه کرده ! کار خونه رو همه بلدن دیگه .گفتن نداره !!!!!!!! اونم با سن نسبتا بالای این خانم !

  26. پر می گوید

    دوستش دارم چون بدون عمل خوشگله ساده هست و بی ادعا با کلاسه و خیلی خوب بازی میکنه …حالا تحصیلاتش هرچی میخواد باشه مهم نیست چون اغلب بازیگرا تحصیلاتی ندارن