نیوشا ضیغمی ،از بچه دار شدن تا علاقه به شهرت و خرید! +عکس

45
به گزارش ساتین : نیوشا ضیغمی nioosha zeighami بازیگر خوب سینمای ایران ۵ سالی است که به جرگه متاهلان پیوسته است. همسرش آرش پولادخان هم سرمایه گذار اولین فیلمی است که نیوشا ضیغمی هم در آن بازی کرده و هم تهیه کننده اش بوده است. آرش پولادخان با لهجه شیرین اصفهانی اش تاجر نقره است.

نیوشا ضیغمی درباره همسرش می گوید: «آرش در هنر نمایشی و بصری نیست اما دنیایش با دنیای هنری من فاصله نداشت. او هم شم هنری دارد و به این فضای فکری من نزدیک است».

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighamiinstagram nioosha zeighami

نیوشا ضیغمی (متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر زن ایرانی است، او اصالتاً اهل کرمانشاه است، وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است.  پدر او محسن ضیغمی و  مادرش فهیمه رستم پور است.

در خرداد ۱۳۹۴ نیوشا ضیغمی با انتشار متن و عکسی خبر از فوت مادر بزرگش داد.
 روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی  متولد ۲۹ دی ماه ۱۳۶۹ از بازیگران سینما می باشد.

روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون در این مصاحبه اصرار دارد که ثابت کند او هم دغدغه های یک آدم معمولی را دارد. او تاکید می کند که یک زن بازیگر قبل از این که بازیگر باشد باید به احساسات زنانه اش توجه کند. ضیغمی می گوید: «مگر زنی که بازیگر شد یا در جامعه موقعیتی پیدا کرد، دیگر زن نیست؟ هنوز زن است، هنوز مادر است، هنوز همسر است. اگر اینطور نباشد، آدم به سن ۵۰ سالگی می‏ رسد و ناگهان می ‏بیند که بچه ندارد!»

آشنایی با آرش پولادخان چگونه اتفاق افتاد؟

نیوشا:واقعاً اگر بگویند که دو تا آدم چه طور با هم آشنا می شوند، من می توانم بگویم که این آشنایی ما در هیچ معادله ای نمی گنجد و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و برایم جالب بود. انگار از قبل قرار بود این اتفاق بیفتد. آشنایی ما قبل از از پرتقال خونی بود. یعنی ایشان را دیدم نه اینکه با هم در تماس باشیم. یکی از دوستان ما در اصفهان که سر فیلمبرداری بودیم کارهای تولید آن پروژه را انجام می دادند و آرش دوست ایشان بودند و به نوعی به واسطه کار سینما به هم معرفی شدیم ولی خیلی سریع ایشان به پروژه پرتقال خونی پیوستند و خیلی زود به ازدواج منتهی شد. در واقع آرش سرمایه گذار شد که به قول خودش به من نزدیک شود و شد! آرش پولادخان با لهجه شیرین اصفهانی با خنده می گوید: قدیم ها می گفتند شمش طلا آوردیم دخترتان را بردیم ما باید بخوانیم، فیلم پرتقال خونی آوردیم، دخترشان را بردیم

 همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

ازدواج عاشقانه نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

زندگی خصوصی هنرمندان شناخته شده و تفاوتهای آن با زندگی دیگران، همیشه یکی از مسائل جذاب و کنجکاوی برانگیز برای مردم بوده است. در ذهن همه ما سوالات متعددی درباره نوع زندگی این ستاره ها و جزییات ریز و درشت آن شکل میگیرد و البته بیشتر مواقع هم بی جواب میماند. در میان این هنرمندان، نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان از معدود زوجهایی هستند که بی پرده پوشی درباره زندگی خصوصیشان صحبت می‌کنند و برخلاف بسیاری دیگر از این مسئله ابایی ندارند.

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی:
راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.
مهریه نیوشا ضیغمی:
آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

عکس های جدید اینستاگرام نیوشا ضیغمی و همسرش

چیزی که از بیرون به نظر می‏‌آید این است که شما در کار و زندگی خیلی فعال، پرانرژی و باروحیه هستید. این انرژی از کجا می‏‌آید و خود شما چقدر در حفظ این روحیه تلاش می‏‌کنید؟

من فکر می‏‌کنم زمان بزرگترین سرمایه هر آدمی است که از دید خیلی‏ ها پنهان مانده. یعنی معمولاً افراد در طول زندگی دائماً به فردا یا اشتباهاتی که در گذشته انجام داده‏ اند فکر می‏‌کنند، اما من سعی می‏کنم در زمان حال زندگی کنم. همیشه به این موضوع فکر می‏ کنم که شاید من تا یک ساعت دیگر نباشم، پس دم را غنیمت می‏شمارم. قطعاً حال من هم بد می‏شود، اما هیچ‏گاه داشته ‏هایم را نادیده نگرفته ‏ام. معمولاً آدم‏ها داشته‏ هایشان را دارایی‏ شان می‏دانند، اما من واقعاً فکر می‏کنم بزرگترین دارایی هر انسان عمر و زمان او است، بعد از آن سلامتی و بعد هم فکر او.

خیلی از آدم‏های بزرگ دنیا بوده‏ اند که بارها ورشکست شده‏ اند، اما چون فکر داشته‏ اند دوباره ایستاده‏ اند. من فکر می‏ کنم هر انسانی با دارایی‏اش که همین چیزهایی است که ذکر کردم، می‏‌تواند زندگی‏ اش را تغییر دهد. هیچکس از بدو تولد قرار نبوده متکدی شود، بلکه شرایط زندگی او را به این سمت کشانده است. درست است که خانواده و اقلیمی که در آن به دنیا می‏‌آیی اهمیت دارد، اما من سعی می‌‏کنم به این وجوهی که شمردم خیلی بیشتر از چیزهای دیگر فکر کنم.

آدمی نیستم که خیلی اهل غر زدن باشم و همیشه سعی می‏کنم وقتی اتفاق بدی می‏‌افتد، بگردم و بُعد مثبت آن را پیدا کنم. چون فکر می‏کنم در هر اتفاق بدی، یک وجه مثبت وجود دارد که شما بعداً متوجه آن می‏‌شوید. موضوع دیگر این است که هیچ‏گاه در زندگی‏ام سعی نکرده‏ ام به آدم‏های دیگر به عنوان وسیله نگاه کنم. شغل ما شرایطی را برای ما رقم می‏زند که یک روز مجبور می‌‏شویم با گروه فیلمبرداری کنار جوی آب غذا بخوریم و یک روز به دفتر بزرگترین مسوولان کشور برویم و یاد بگیریم که با این دو مدل زندگی چطور کنار بیاییم. هر انسانی فرصت یک‏بار زندگی دارد اما سینما این فرصت را به تو می‏دهد که بارها و بارها زندگی‏ های مختلف را تجربه کنی و این موضوع بیش از شهرت سینما برایم جذاب است. فکر می‌‏کنم تمام این موارد در زندگی به انسان درس می‏دهد و من خیلی به این چیزهای کوچک و ریز توجه می‏‌کنم.

این نگاه به زندگی ذاتی بوده و از کودکی این روحیه را داشته ‏اید یا اینکه بخشی از آن در اثر تمرین و نوع زندگی به وجود آمده؟

این سوال خیلی برایم جالب بود. دیروز قرار بود یک داستان کوتاه درباره اسباب‏ بازی بنویسم که فرصتی برایم پیش آمد تا به کودکی ‏ام فکر کنم؛ من آن دوران خیلی آدم رویاپردازی بودم. خیلی اوقات داستان‏های عجیب و غریبی تعریف می‏کردم و همیشه با شخصیت داستان‏هایی که برایم تعریف می‏‌کردند زندگی می‏‌کردم. با بچه‏ های دیگر خیلی فرق داشتم…

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

این رویاپردازی همراه با انزوا بود یا صرفاً دنیای دیگری داشتید؟

نه منزوی نبودم. من تک فرزند بودم و خاله ‏ها و عموهایم هم آن زمان متأهل نبودند و هیچ بچه ‏ای دور و بر من نبود؛ پس مجبور بودم با اسباب‏ بازی‏ هایم زندگی کنم. آن دوران مادرم هم خیلی دوست نداشت به مهدکودک بروم و پیش مادربزرگم می‏ ماندم. الان که به آن دوران نگاه می ‏کنم، می ‏بینم که آن زمان‏ها هم دوست نداشتم آدم معمولی باشم. الان فکر می‏ کنم که شاید آن زمان بعضی‏ها با خودشان می‏گفتند که چه بچه دروغ‏گویی است؛ اما آنها دروغ نبود، بلکه دنیای من آن شکلی بود. شاید باید الان از پدر و مادرم تشکر کنم که بهم نگفتند کم حرف بزن، چون من خیلی حرف می‏‌زدم! الان که فکر می ‌کنم می‏ بینم که دنیای متفاوتی برای خودم داشتم.

چه چیزی کمک کرد که این موضوع شکل عینی‏ تری به خود بگیرد و تبدیل به بلندپروازی شود؟

پدرم استاد شیمی بود و خیلی دوست داشت که در زمینه کارهایی مثل مهندسی و اینجور چیزها تحصیل کنم. زمانی که به دبیرستان رفتم، دیدم اصلاً ریاضی را دوست ندارم و با کلی مکافات توانستم به هنرستان بروم. آنجا بود که فهمیدم به کارهای هنری علاقه ‏مندم و تصمیم گرفتم چون کاری را کرده ‏ام که برخلاف میل پدرم بوده، تلاش کنم که موفق شوم تا بهانه‏ ای برای سرزنش کردن به دست‏شان ندهم. به هر حال مسیر زندگی، آدم را پخته ‏تر می‏ کند و در این مسیر به این نتیجه رسیدم که دوست دارم یک‏ سری کارهایی انجام دهم که باید برایشان تلاش هم بکنم.

چقدر از رویاها و دنیایی که در کودکی داشتید به واقعیت پیوست؟

خیلی. اینطور بگویم که لااقل خیلی فاصله گرفتم از زندگی نرمالی که خیلی از آدم‏ ها ممکن است داشته باشند. از همان بچگی که می ‏پرسیدند دوست دارید چه شغلی داشته باشید، من می ‏گفتم می‏خواهم نویسنده یا هنرپیشه شوم. این را مادرم چند وقت قبل، از نوشته هایم به من نشان داد. الان در بعضی از کلاس های موفقیت می‏گویند هر چیزی که به آن فکر کنی همان می‏شود، اما اینطور نیست و باید برایش یک حرکتی هم بکنی! به تازگی در این عرفان‏های مدرنی -که خیلی‏ ها دنبال آن می‏ روند- می‏گ ویند به یک چیزی فکر کن تا برایت پیش بیاید. اما نه، از این خبرها هم نیست. آدم تا برای چیزی زحمت نکشد، به این راحتی به آن نمی‏ رسد. اما فکر می‏ کنم خود آن فکر و خواسته به تو جهت می‏د هد.

در زندگی هر کس دوره‏ های بد هم وجود دارد. آن زمان‏ها که حال و روز خوبی نداشته اید، راهکارتان برای بهتر شدن و امید به آینده چه بوده؟

گاهی اوقات بعضی شرایط ممکن است در زندگی و جامعه تو را به یک رکود ناگزیر ببرد. فکر می ‏کنم رکودی که در دو سال گذشته برای من پیش آمد، باعث شد که فکر کنم و برای آینده برنامه ‏ریزی کنم. با خودم گفتم بعد از هر سربالایی قطعاً یک سراشیبی است و این شب قرار است یک زمانی روز شود. گاهی اوقات یک موضوع می ‏تواند شما را به جایی ببرد که کلاً همه چیز را رها کنی و تمام کارهایی که کرده‏ای را نابود کنی و یا اینکه می‏توانی بگویی الان من مجبورم که کار نکنم و باید بنشینم. آن وقت در آن نشستن باید برنامه‏ ریزی کنی. من هم سعی کردم در ۲ سال گذشته برای آینده برنامه ‏ریزی کنم و الان هم خوشحالم، چون شاید آن دو سال مکث برایم لازم بود.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

این مکث، خودخواسته بود؟

بله. کاملاً خودخواسته بود و دلم می‏ خواست از آن شرایط دور باشم و کارهای دیگر را برنامه ‏ریزی کنم. اما هیچ‏گاه در هیچ شرایطی ناامید نشدم و سعی کردم آدم منفی بافی نشوم.

این جنبه شهرت که آدم نتواند مثل افراد عادی زندگی کند، به اینکه شما بتوانی به نقاطی که در زندگی برای خودت در نظر گرفته ‏ای برسی کمک می‏ کند یا بیشتر دست وپاگیر است و مانع رسیدن به اهداف زندگی شخصی؟

من شهرت را دوست دارم، چون اصلاٌ دست و پای من را نمی ‏بندد. من مثل همه‏ آدم‏ها زندگی می‏ کنم و اصلاً خیلی اوقات فراموش می‏ کنم که شهرت دارم. با همه راحت هستم و کارهایی می‏کنم که شاید نباید بکنم…

مثلاً چه کارهایی؟

مثلاً خیلی راحت برای خودم در خیابان راه می‏ روم، خیلی راحت برای خرید به «شهروند» می‏روم، هر کس که پیشم بیاید و بخواهد با من ارتباط برقرار کند، خیلی راحت این کار را می ‏کنم و… اصلاً اینطور نیست که بگویم چون من آدم معروفی هستم، دیگر با مردم حرف نمی ‏زنم.

پس این موضوع محدودیتی برای شما ایجاد نکرده؟

نمی‏توانم بگویم هیچی. ایجاد کرده، اما من را اسیر نکرده است. البته خیلی اوقات از نوع زندگی کردنم مراقبت کرده‏ ام، چون با خودم فکر کرده ‏ام که ممکن است الگوی بعضی‏ها باشم، پس وظیفه دارم که یک‏سری کارها را نکنم. اما به نظرم هر کس که می ‏گوید من اسیر شهرت شده‏ ام و از این موضوع ناراحتم، دروغ می‏گ وید. چون اگر بد است، پس چرا اینقدر دنبال آن می‏ دوید؟! من فکر می‏کنم شهرت، ثروت، مقام و تمام چیزهایی که انسان به صورت غریزی دنبال آن است، یک شمشیر دو لبه هستند؛ هم می‏تواند از ریشه تو را بزند و هم می‏ تواند به درجات بالا برساند. کمااینکه خیلی آدم‏های مشهور در دنیا داشتیم که زود مردند، درگیر اعتیاد شدند و اتفاقات بد برایشان افتاد. بستگی به این دارد که وقتی کسی به یک موقعیت ویژه می‏ر سد، توان هضم آن را دارد یا نه. در واقع مثل یک ریاضت می ‏ماند. شاید باورتان نشود، اما من در هفته دهها بار این حرف را به خودم می‏زنم که فکر نکن خبری شده، اینها همه حباب است و فردا ممکن است نباشد. چون اگر غیر از این باشد، مثل خیلی از آدم‏هایی می‏ شوی که اینقدر درگیر شهرت می‏شوند و اینقدر خودشان را باور می‏ک نند که زندگی واقعی را از یاد برده و به سن میانسالی که می‏رسند، افسردگی می‏ گیرند.

به هرحال این شهرت مسیر طبیعی زندگی و لذات و هر چیزی که می‏ توانسته برای یک نفر در شکل نرمال وجود داشته باشد را تغییر می‏دهد. این را که نمی‏ شود منکر شد.

بله. کاملاً درست است.

این را هم قبول داریم که قشری از هنرمندان که برای مردم محبوب هستند، مجبورند زندگی ‏ای داشته باشند که ممکن است از هنجارهای طبیعی خودشان فاصله داشته باشد؟ شما می‏ گویید می‏ توان این را به شکلی که خودتان می‏ خواهید پیش ببرید و برایتان زندگی را سخت نکند؟

البته نمی‏ گویم که هیچ تأثیری ندارد، اصلاً ممکن است من ناراحت باشم و دلم بخواهم در ماشین ‏ام بنشینم و گریه کنم. چند وقت پیش اتفاقی برای همسرم افتاد که خیلی حالم بد شد. در ماشین داشتم برای یکی از دوستانم تعریف می‏کردم که یکدفعه زدم زیر گریه. سرنشین ماشین بغلی شیشه را داد پایین و گفت خانم ضیغمی شما دیگر چرا گریه می‏ کنید؟! گفتم آقا ولم کن! اصلاً دلم می‏خ واهد امروز گریه کنم (خنده). به هرحال تو هم انسانی و شاید یک روز دلت بخواهد گریه کنی یا هر چیز دیگر. اما وسط آن گریه کردن خنده ام گرفت و گفتم ببین من حتی گریه هم نمی‏توانم بکنم (خنده).

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

این تغییراتی که در زندگی شخصی چهره های مشهور به وجود میآید -مثل همین خلوتی که سخت تر به دست میآید- در خیلی از روابط‏ اجتماعی آنها هم تأثیر می‏گذارد. خانم «هدیه تهرانی» به این معروف است که اگر دلش بخواهد مثلاً یک ماشین داغون سوار شود، به حرف دیگران توجه نمی‏ کند و سوار می‏شود؛ اما خیلی‏ ها می‏ گویند که ما به خاطر شرایطمان مجبوریم یک‏سری چیزها را رعایت کنیم و نمی ‏توانیم به طور مثال با لباس دم‏دستی به خیابان بیاییم. شما چطور به این قضیه نگاه می‏کنید؟

من سعی می‏کنم خودم را به یک‏سری چیزها مقید نکنم. فکر می‏ کنم خیلی رفتارها به شخصیت خود آدم مربوط می‏شود؛ برخی زندگی ساده را دوست دارند و برخی هم ندارند. من قبل از اینکه بازیگر شوم هم خیلی دوست نداشتم مثلاً شلخته لباس بپوشم. در کل سعی می‏کنم جوری زندگی کنم که خودم را معذب نکنم، اما از طرفی هم می‏گویم من ناخودآگاه الگوی گروهی از آدم‏ها شده ‏ام. شما باورتان نمی‏ شود که مردم به چه چیزهایی دقت می‏کنند، مثلاً می‏ بینی که یک دختربچه ۱۰ ساله به کوچکترین کاری که کرده ‏ای نگاه کرده. من می‏ گویم وقتی در این موقعیت قرار گرفته‏ ام، وظیفه دارم که حواسم به کارهایم باشد. مثلاً ازدواج و طلاق آدم‏های شناخته شده خیلی مهم است، در صورتی که الان آمار طلاق در جامعه ما سر به فلک کشیده! به این دلیل است که همه به تو به شکل دیگری نگاه می‏ک نند و تو درگیر مسائلی می‏ شوی که از قبل به آن واقف بوده‏ ای. پس مسئولیت سنگینی داری. هر چیزی یک بهایی دارد و بهای شهرت هم این است که باید یک‏سری چیزها را مراعات کرد.

به نظر می رسد زندگی شخصی خیلی از بازیگران تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته. اگر خیلی از خانم‏ها یا آقایان بازیگر دیر ازدواج می‏کنند، شاید ناشی از همین موضوع باشد. به هرحال دیدگاه آدم تغییر می ‏کند و ممکن است نتواند آن معیارهای قبل را داشته باشد.

شکی نیست که زندگی مشترک با زندگی مجردی تفاوت دارد، اما من فکر می‏کنم آدم باید ببیند که چه چیزی برایش مهم‏تر است. هیچوقت اینطور نیست که بگویم من به عنوان یک زن دلم می‏خواهد تنها بمانم و خودم می‏توانم همه کارهای زندگی ‏ام را انجام دهم. به هر حال من یک زن هستم و اگر رئیس جمهور هم شوم یک زن ام. زن هم دوست دارد که یک پشتوانه داشته باشد. همه چیز که موقعیت و پول نیست، پس تکلیف روح آدم چه می‏شود؟

شاید این ویترینی که یک عده برای خودشان قائل هستند، در اینجا -به خصوص ایران- جدی‏تر از غرب است. در غرب آدم‏ها خیلی راحت ازدواج می‏ کنند و بچه‏ دار می‏ شوند، اما اینجا انگار نوعی ترس از این قضیه وجود دارد.

کاملاً درست است. آنها در هالیوود در یک جامعه خیلی بازتر زندگی می ‏کنند و با اینکه فرم بدن و صورتشان برایشان خیلی مهم است، می‏ بینیم که خیلی راحت ازدواج می‏کنند و بچه ‏دار می‏ شوند. ما ازدواج می‏ کنیم، طلاق می‏ گیریم و جلوی هر کاری که انجام می ‏دهیم، همیشه یک پرده می‏ کشیم و می‏ گوییم ما این کارها را نکرده‏ ایم. آدم چرا باید به خودش دروغ بگوید؟ اگر واقعاً طلاق اینقدر مسئله فاجعه‏ آمیزی بود که هیچ‏گاه در مذهب و دین ما وجود نداشت. پس وقتی هست، یعنی اینکه تو می‏ توانی قبل از مرگ یک تصمیم دیگر هم بگیری. بازیگر هم مثل باقی آدم‏هاست، اگر یک روز ازدواج کرد و به طلاق رسید، قرار نیست حکم اعدامش صادر شود. من فکر می‏ کنم اگر آدم بنشیند و فکر کند که از زندگی چه می‏ خواهد، خیلی راحت با موقعیت‏ های زندگی روبرو می ‏شود.

 

شما به هر حال با این موضوعات از نزدیک در ارتباط هستید و شاید ما که یک ‏مقدار از آن دوریم خیلی متوجه آن نباشیم. به طور مثال اگر «آنجلینا جولی» باردار می‏شود، از او در این حالت عکس می‏گیرند و روی جلد مجلات می‏رود و مدام راجع به حس بچه جدید و تغییرات زندگیشان صحبت می‏کنند. خیلی هم دوست دارند این زندگی خانوادگی را به دیگران نشان دهند. اما اینجا از نشان دادن زندگی خانوادگی خیلی ابا دارند و اگر مثلاً یکی از هنرمندان ما باردار شود، این موضوع را بروز نمی‏دهد تا وقتی بچه او یک ساله شود!

من می‏ توانم نظر و دیدگاه خودم را در این زمینه بیان کنم. خود من زمانی که ازدواج کردم خیلی راحت با همسرم به تلویزیون و مطبوعات آمدم. شاید برخی از چهره های سرشناس تصور می‌‏کنند زمانی که بحث ازدواج مطرح می‏‌شود، بخشی از طرفدارانشان را از دست می‏‌دهند، شاید فکر می‏کنند که محبوبیتشان کم می‏شود، شاید به این فکر می‏‌کنند که اگر یک روز نخواهیم زندگی‏مان را ادامه دهیم بعدش چه می‏‌شود و…

از نظر من یکی از خانم‏های بسیار موفق در این زمینه خانم «لیلا حاتمی» هستند. ازدواج و بچه‏ دار شدنش را همه می‏دانند، با وجود دو بچه کارش را بهتر از خیلی ‏های دیگر انجام می‏دهد، زندگی سالم، سلامت روانی و سلامت کاری دارد و همه کارهایش را هم به خوبی انجام می‏دهد. من فکر می‏ کنم این موضوع یک مسئله شخصی و درونی است. اگر آدم در هر زمینه‏ ای کارش را بلد باشد، هیچ چیز نمی‏ تواند از طرفدارانش کم کند. من که این نوع زندگی را نمی‏ پسندم و اصلاً شاید این موضوعی که شما بیان کردید، از نسل گذشته به ما انتقال پیدا کرده. به نظرم خیلی مسئله جامعه‏ شناسانه و روان‏شناسانه ‏ای است و شاید نیاز به یک تحلیل عمیق دارد.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

اینکه قدیم همه چیز خیلی مخفی و به اصطلاح توی پستو بوده است؟

نه، مثلاً قصه‏ های زندگی بسوز و بساز قدیمی‏ ها را می‏ شنویم که شاید ترس از آبرو داشته ‏اند یا اینکه همیشه زن فرمان‏بردار بوده و… اگر به گذشته نگاه کنید، این زندگی مردسالارانه وجود داشته و شاید ته‏ نشین آن تفکر هنوز در جامعه ما به چشم می خورد، چون زن‏ها می‏خواهند بگویند که من حرفی برای گفتن دارم و می‏خواهم یک انسان مستقل باشم. در واقع از آن طرف بام افتاد ‏ایم.

یکی از کسانی که سینما را کنار گذاشت، خانم «کتایون ریاحی» بود. اصلاً شاید به همین دلایلی که شما می‏گویید تصمیم گرفت سینما را ترک کند. خانم ریاحی زندگی خانوادگی خیلی برایش مهم بود و حاضر نشد خودش را فدای سینما کند.

بله. خانم ریاحی جزو بازیگرانی است که جز شخصیت هنری، شخصیت واقعی ‏اش هم برایم خوشایند بوده. ایشان به‏ قدری مهربان است و نگاه انسانی دارد که راغب شدم با ایشان در مرکز خیریه‏ ای که دارند همکاری کنم و اعلام کردم که هر کمکی از دست من بربیاید برای شما انجام خواهم داد. من او را همیشه به عنوان یک فرد مهربان که روح آرامی دارد و این آرامش را به انسان منتقل می ‏کند، شناخته ‏ام. خیلی خوشحالم که یک خانم بازیگر با چنین روحیه اخلاقی می‏بینیم که تصمیم گرفته در کنار هنرش فعالیت خیریه هم انجام دهد. دغدغه ایشان را خیلی دوست داشتم و دلم می‏ خواست بتوانم در این زمینه به او کمک کنم. از این به بعد هم هر زمان که بخواهند این کار را انجام خواهم داد.

خیلی جالب است که شما اینقدر راحت درباره زندگی خودتان صحبت می‏کنید. می‏خواهم بدانم با توجه به همه جهاتی که صحبت کردیم خود شما مشکل ندارید که اگر بخواهید فرزندی داشته باشید، عکستان روی جلد مجلات چاپ شود؟

نه دیگه. من هم می‏ خواهم عکسش را بفروشم به مجله شما! (باخنده) اگر هالیوود بود، الان یک سرمایه‏ گذاری می‏ کردم و چند میلیون دلار عکسش را می‏ فروختم (خنده). جدا از شوخی، چرا که نه. مگر زنی که بازیگر شد یا در جامعه موقعیتی پیدا کرد، دیگر زن نیست! هنوز زن است، هنوز مادر است، هنوز همسر است. اگر اینطور نباشد، آدم به سن ۵۰ سالگی می‌‏رسد و ناگهان می‏‌بیند که بچه ندارد! بعد هم می‌‏گوید که من دیگر نمی ‏توانم بچه داشته باشم.

احساس می‏کنم در مورد شما اتفاق خوبی در آینده خواهد افتاد. اصلا دوست دارید بچه داشته باشید؟

بله. چرا که نه!

ما کلی صحبت کردیم درباره اینکه خانم‏‌های هنرپیشه نباید با خانم‏های عادی تفاوت داشته باشند. برگردیم به اول گفتگو و موضوع کودکی شما که می‏ گفتید با بچه ‏های دیگر تفاوت داشتید. الان حس می‏کنید با آدم‏های دیگر چه تفاوت‏هایی دارید؟ مثلاً زندگی خانوادگی شما همان قدر شبیه آدم‏های دیگر هست؟ همانقدر دوست دارید آشپزی کنید، خانه را تمیز کنید یا خیلی کارهای دیگر؟

واقعاً ناخواسته از خیلی چیزها محروم می‏ شوی، چون زمان کم می‏ آوری. بعضی وقت‏ها فکر می‏ کنم که کار خانم ‏های خانه ‏دار خیلی سخت است. یک روز که تصمیم به آشپزی می‏ گیری، قشنگ تا ساعت ۴ بعدازظهرت به سرعت میگذرد! چرا دروغ بگویم؟ شاید زندگی من شبیه زندگی همه خانم‏ هایی که در خانه هستند نباشد، اما دوست دارم و سعی می‏ کنم جوری زندگی کنم که خیلی غیرمعمولی نباشد. البته واقعاً وقت انجام برخی از کارها را ندارم.

یعنی فقط مشکل وقت است؟ اگر زمان داشتید، همان قدر که ممکن است یک خانم خانه دار علاقه داشته باشد، شما هم دوست داشتید که مثلاً قرمه‏ سبزی درست کنید؟

راستش را بگویم؟ (خنده) من واقعاً آشپزی کردن را خیلی دوست ندارم. نه اینکه از زمانی که بازیگر شدم علاقه‏ ام را از دست داده باشم، نه، قبلاً هم دوست نداشتم.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

اگر زمان کافی داشتید کدام یک از کارهای شخصی خانوادگی برایتان جذاب‏تر بود؟

من خرید روزمره خانه را خیلی دوست دارم.

که آن هم باز داخل خانه نیست!

بله، آن هم داخل خانه نیست (خنده). حتی چیدمان داخل خانه و خیلی چیزهای دیگر را هم دوست دارم. چون کار خانه که فقط آشپزی نیست.

به گل و گلدان چطور؟ مثل «مهراوه شریفی ‏نیا» که عاشق گل و گل‏کاری است.

نه، من گل‏باز حرفه‏ ای نیستم اما گیاهان را دوست دارم.

هنرهای دیگر چطور؟ مثلاً هیچ‏وقت خیاطی کرده‏ اید؟

دگمه دوخته‏ ام (خنده)!

این‏ها را قبل از ازدواج با همسرتان طِی کرده بودید که علاقه زیادی به این چیزها ندارید؟

بله. من همه چیز را گفتم. همسرم اینقدر من را درک می‏کند که واقعاً باید ازش تشکر کنم. بیشتر از چیزی که فکر می‏کردم شرایط من را درک می‏کند. گاهی اوقات که خودم را جای او می‏گذارم، می‏بینم که اگر من بودم، نمی‏توانستم تحمل کنم.

فکر می‏ کنم این موضوع که شما یکدیگر را درک می‏ کنید و با هم تفاهم دارید را همه می‏دانند. می‏ خواهم اگر ممکن است کمی از اختلاف ‏نظرهایتان بگویید. اینکه سر چه موضوعاتی هیچ‏وقت با هم کنار نیامدید؟

(مکث و فکر)… آرش به خاطر کارش خیلی با تلفن صحبت می‏کند و من سر این موضوع خیلی غر می‏زنم. آن اوایل خیلی عصبی می‏ شدم، اما بعدها با خودم گفتم کارش اینطور است دیگر، من چه کار کنم! نه اینکه بگویم چرا حرف می‏زنی، بلکه می‏ گفتم چرا مثلاً نمی‏توانی غذایت را درست بخوری و یا مثلاً وسط صبحانه پنجاه دفعه باید بلند شوی و بنشینی. بعد به خودم گفتم کار من هم یک‏سری چیزها دارد که او دوست ندارد، خب او من را قبول کرده و من هم قبول کرده‏ ام دیگر. او هم خیلی اوقات اذیت می‏شود، مثلاً به خانه می‏ آید و من نیستم. یا مثلاً خیلی از چیزهایی که خانم‏های خانه ‏دار می‏توانند داشته باشند را من نمی‏توانم انجام دهم، اما او شرایط را درک می‏کند و من هم سعی کرده ‏ام در زمان‏ هایی که هستم، آن را جبران کنم. واقعاً زندگی یک خانم بازیگر سخت است و فکر می‏ کنم با هیچ شغل دیگری قابل مقایسه نیست. به هر حال او من را درک کرد و من هم سعی کردم او را درک کنم، اما بالاخره هنوز سر یک‏سری مسائل با هم بحث می‏کنیم که کاملاً هم طبیعی است.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

با این اوصاف، به نظر می رسد باید در برخی از بخش‏ ها یک تجدید نظری بکنید، چون اگر بخواهید بچه داشته باشید، با این کار زیاد شما و کار زیاد همسرتان اوضاع یک‏ مقدار سخت خواهد شد.

من خیلی اوقات دلم می‏خواهد بچه داشته باشم، اما وقت نمی‏شود (خنده).

گفتید همسرتان سر صبحانه چندین‏ بار بلند می‏شود، انشاءالله صبحانه را که دیگر خودتان درست می‏کنید؟!

بله.

صبحانه که یک نان و پنیر است و با این شرایط شما بعید است چیز مفصلی باشد (خنده جمعی). چند سالی است مد شده که بازیگران کارهای جنبی هنری (مثل نمایشگاه عکس، نقاشی و مجسمه‏ سازی و…) انجام می‏دهند. شما هم درکنار بازیگری تجربه های متفاوتی داشته اید.

من فقط وارد بحث تهیه ‏کنند‏گی شدم که کار خیلی سختی است. به جز آن یک کلینیک پوست و زیبایی هم داریم.

همچنان درگیر کلینیک هستید؟

بله. مکان آن را تغییر داده‏ ایم. در آنجا من شریک داشتم، اما اینجا (کلینیک جدید نیوشا ضیغمی) دیگر برای خودم است و با تجربه جدیدی آن را راه ‏اندازی کرده ‏ام. یک مدت هم وارد پروسه تولید فیلم شدم که واقعاً احساس می‏کنم کار خیلی مردانه ‏ای است. سعی کردم این کار را بیشتر آرش انجام دهد تا من، چون خیلی روحیه مردانه می‏خواهد.

همسر نیوشا ضیغمی همسر آرش پولادخان لو رفته نیوشا ضیغمی خصوصی نیوشا ضیغمی بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی روشا ضیغمی بیوگرافی آرش پولاد خان اینستاگرام نیوشا ضیغمی آدرس نیوشا ضیغمی niusha zeighami nioosha zeighami

البته این امتیاز شما است که دغدغه نان ندارید، چون خیلی از بازیگران به خاطر همین دغدغه مجبور به کار می‏شوند و نمی‏ توانند مثل شما ۲ سال کار نکنند.

من فکر می‌‏کنم این مسئله امنیت شغلی در ایران فاجعه است و هیچ پشتوانه‏ ای در این زمینه وجود ندارد. شما فکر کنید که آدم شناخته شده ‏ای هستید و درگیر اجاره خانه و بچه و… در این صورت مجبور به انجام کارهایی می‏‌شوید که دوست ندارید! من فکر می‏‌کنم بازیگران ناگزیرند که یک شغل دوم داشته باشند. گاهی اوقات انتقادهایی را به بازیگران می ‏بینم که مثلاً چرا رفتی فلان فیلم را بازی کردی؟ خانم یا آقای محترم! تا حالا صاحب‏خانه شما پشت در آمده تا اجاره بخواهد؟! شاید یک منتقد هیچ‌وقت نتواند خودش را جای او بگذارد و فقط از موضع انتقاد به آن نگاه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 45 )
  1. گندم می گوید

    ب معنای واقعی کامل کلمه ازش تنفرم. زشت بدهیکل قد کوتاه عملی بازی هم زیز صفر

    1. رضا می گوید

      سلام گندم جان خیلی هم خوشگله چرا دروغ میگی

      1. گندم می گوید

        از نظر شما زیباست. از نظر من نیست.

    2. ناتاشا می گوید

      گندم موافقم زشته ارایش غلیظ نکنه کسی نگاهش نمی کند بازی هم زیز صفر
      هم از خود متشکره از خودش تعریف می کنه که ماشینمو فروختم در بانک مسکن پول گذاشتم خوووووو پول داشتی که گذاشتی خوش به حالت
      نیوشا ضیغمی پولدست هم هست طماعه برای همینه که شوهر دومش تاجر نقره هستش شوهر اولش کاراته باز بود که طلاق گرفته!!!!!

    3. سياوش می گوید

      این گندم به همه کس حسادت میکنه.
      نگران نشو برای تو هم شوهر پیدا میشه!!!!

      1. گندم می گوید

        سیاوش جان شما خوشگل ندیدی ب اینا میگی خوشگل. برو عکسهای چالیز تیرون. میراندا کر .کیت اپتون. دوتزن کروز ببین بعد میفهمی خوشگل کیه.

    4. حجاب ایران باستان می گوید

      ایرانی از دوران باستان پوشش و حجاب را نه تنها مختص زنان بلکه آن را از ویژگی‌های اهورایی مردان نیز می‌پنداشته و در مقابل، برهنگی و بی بند و باری را اهریمنی می‌دانسته است.
      به گزارش شبکه خبر، نقش‌ها و کتیبه‌های بر جای مانده از داخل و خارج از مرزهای ایران کهن، از هزاران سال پیش، گواهی می‌دهند که نیاکان پارسای مردمان سرزمین پارس، نسبت به بسیاری از مردمان هم عصر خویش معتقدتر و پایبندتر به حفظ این ارزش آسمانی بوده‌اند.
      وشش زنان در ایران باستان همواره سبک و اسلوب خاصی داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و در طول تاریخ به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی‌برده‌اند.
      ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.
      دایره‌المعارف لاروس نیز پیدایی حجاب زنان را به ایران باستان نسبت می‌دهد. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده‌است: تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس (فارس) قدیم وجود داشته ‌است.زرتشت در حدود بیش از هزار سال (و به روایاتی بیش از هزاران سال) پیش از میلاد مسیح، در کتاب «یسنا» بر عفت سرشتین در کنار پوشش ظاهری پافشاری کرده ‌است.
      بر پایه آنچه از این دین باستانی ایرانیان برمی آید و موبدان هم اکنون نیز بر آن پافشاری می‌کنند ؛ پوشش زن باید به گونه‌ای باشد که حتا یک تار موی او نیز آشکار نگردد.
      در خرده اوستا نیز چنین آمده ‌است: «همگان نامی ز تو بر گوییم و همگان سر خود را می‌پوشیم و آن گاه به درگاه دادار اهورامزدا نماز می‌کنیم».
      پس بدحجابها اصیل نیستند و بی فرهنگند .

      1. Sara sobhani می گوید

        خوب که چی؟؟؟ الان تصمیم با اکثریته. فهمیدی؟

    5. feri می گوید

      فوق العاده زیبا هستند
      چه با آرایش چه بدون آرایش
      خدا در خلق بعضیها گویا مدتها وقت گذاشته با پر قو نقاشی کرده
      ایشالا همیشه شاد و سلامت باشند

  2. رژین می گوید

    این خانم گندم را دوس دارم از نزدیک ببینم چون به همه می گه زشت
    مدیر سایت محترم اگر یه زمانی کاربر های دایمی پذیرفتین این خانم گندم خوشگله را عضو نکنین هممون را مایوس می کنه!!!!!!!

  3. سعید می گوید

    حقیقا این بار خانوم گندم راست گفت این خانوم قد کوتوله و … فقط تنها چیزی که برای عرضه داره لب های باد کردش هست که خوب خیلی هم خوب براش اشتغال زایی کرده و الا نه هیکل درست حسابی داره نه خوشگلی داره و نه حتی حرف زدنش قشنگه . بد جوری هم حرف میزنه که خوشش ادم نمیاد . خلاصه جذابیت شاید برا خانوما داشته باشه ولی واسه اقایون فک نمیکنم

    1. ناتاشا می گوید

      البته عجیبه که کسی به گندم نمی گه که عقده ای هستی برای اینکه به همه بازیگران زن می گه زشته به نیکی کریمی به این ضیغمی
      شما فقط به من می گین عقده ای نکنه گندم خودتی یا اینکه دوستته که این طرز حرف زدنش برات جالب اومده هههههههه

    2. لنا می گوید

      چقدر برای بعضیها سخته بجای فحش دادن والقاب بد به مردم چسبوندن یک کلام بگن من این اقا رو یا این خانم رو نمیپسندم.
      اخه این چطور حرف زدنه ؟؟؟؟؟؟؟؟اگر مثلا اون خانم زشته ویا هرچیز دیگه ای پس ماهم حتما بی شخصیت وبددهن هستیم؟؟؟ایشون تو ظاهرش مشکله پس حتما ماهم باطنا مشکل داریم.
      همه ی مخلوقات خدا زیبان..این چه طرز حرف زدنه؟

  4. رضا می گوید

    سلام گندم جان خیلی هم خوشگله چرا دروغ میگی

  5. گریمور سینما می گوید

    قد کوتاه با لبای مصنوعی ورقلمبیده و دماغ عملی . چشم های لوچ . اگر هم ارایش و رنگ مو و تاتو و ماتیک و کرم و سایه چشم و فر مزه و خط لب و رزگونه و تاتو لب و برق لبو و سه تا خط جشم > داخل چشم روی مزه و بیرون مزه و غیره رو هم صرف نظر کنیم مثل … تو خیابونه قیافش این بازیگر رو باید قبل از گریم دید وقتی کاملا با شیرپاک کن صورتش پاک میشه که اونوقت شوهرش هم نمی شناستش ههههههههههههه

  6. رژین می گوید

    مدیر سایت گرامی حیف نیست مارو از داشتن یه تیم خوب محروم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    صلاح وب سایت خویش را مدیر سایتها دانند.(:

  7. امیر می گوید

    همش عمل لامصب خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  8. صحي می گوید

    وقتی حجاب داره واقعا خوشگله و بهش بدجور میاد .

  9. مانیا می گوید

    دوسش دارم خوشگله صداشم قشنگه

  10. شیرین می گوید

    اونقده می ماله که ادم حالش بهم میخور ه اینقده چرب و چیلی هست

  11. گندم می گوید

    شیرین موافقم

  12. سعیده می گوید

    خداوکیلی نمیشه بگی زشت…………ولی نمیدونم چرا از این وسحر قریشی و نرگس محمدی بدم میاد………..البته از این کمتر از بقیه بدم میاد

  13. احسان می گوید

    سعیده خانم شما هم عمل بینی کنین و تزریق و هزار و یک راهی که این بازیگرا بلدن و گریم میکنن بکنین شک نکنین خوشگلتر میشین از این جماعت که هر روز یه رنگ به صورت و یه لباس نو به تن میکنند .

  14. انجمن گل پسراي خوشتيپ ايروني می گوید

    الآنه که دخترها با نفرت تمام هجوم بیارن اینجا و ابراز انزجار کنند از نیوشا ضیغمی ( البته با کمی چاشنی حسادت )!!!!!!!!!!!!

  15. شکوفه می گوید

    تا حالا فیلمی ازش ندیدم ولی تا دلتون بخواد عکساشو اینور اونور تو سایتا و مجله ها دیدم حدس می زنم با این بینی که کلی تراش داده و لبایی که کلی تزریق کرده باید یه مدل خاصی حرف بزنه, نه؟!

  16. مونا می گوید

    مهم نیست که خوشگله یا زشته ! مهم اینه که هر چی که بوده وهست تونسته یه آدم مشهور بشه و یه شوهر پولدار تور کنه که شوهره همیشه کنارشه و هواشوداره وهر روزم یه کشور دارن عشق میکنن! من از طرفداراش نیستم ولی خدایی دوست دارم بدونم اینایی که میان یه انسان رو با هر لفظی که دوست دارن خطاب میکنن خودشون واقعا چی هستن!!!

  17. پویا می گوید

    کسی که حجاب نداره. حرف و حکم خدا رو گوش نمیده و عمل نمیکنه.. هر چی باشه. فایده نداره

    1. ارش می گوید

      افرین پویاجان گل گفتی زن باید زیبایی اش راحفظ کنه وگرنه بی ارزش میشه حتی اگه ملکه زیبایی باشه

    2. دلواپس می گوید

      اون موقع چه جوری دیگران متوجه زیباییش بشن تا بتونه مثل همین بازیگره یه شوهر پولدار پیدا کنه؟!

  18. گندم می گوید

    من مطمئنم که شوهرش فقط و فقط بخاطر قیافه و چهره نیوشا ضیغمی باهاش ازدواج کرد!!!!!!!!

    1. آرش می گوید

      گندم تو مجردی؟ فکر کنم خیلی دوس داری ازدواج کنی نه؟ از نظرات حسادت آمیزت کاملا مشخصه

      1. فاطمه می گوید

        ایول ارش

    2. لنا می گوید

      تاالان که زشت بود این بنده خدا گندم خانم؟؟نکنه شوهرش بخاطر چهره ی زشتش باهاش ازدواج کرده؟؟
      من خودم این بازی این بازیگرو نمیپسندم ولی الان اصلا برام مهم نیست که این بازیگره کارگره کارمنده اصلا هرکیه.بهتر نیست یسری تغییرات دررفتارت ایجاد کنی گندم جان؟الان هم حتما کلی عصبانی میشی وقراره هرچی همون آن به دهان مبارک میاد رو کامنت کنی؟

  19. لنا می گوید

    یه خبر ازنیوشا ضیغمی گذاشته شده.عوض اینکه مردم ببینن این آدم چی گفته بشینن نظراتشو حرفاشو بعنوان بازیگر زن این مملکت،تحلیل کنن،نشستن قیافه شو تحیلی کردن!بعد میگن ما چرا اینطوری هستیم؟
    به نظر شما فقر فقط فقر مادیه؟؟؟خیر…فقر فکری وشخصیتی هم داریم متاسفانه..

  20. عليرضا می گوید

    بیاید یک ادم کثیف را حمام کنید ارایش غلیظ کنید چمیدونم هر کاری مثل پروتز و این هرفها خوب معلومه که به حشماچشم میاد

  21. زهره می گوید

    صداش خیلی قشنگ و ظریفه

  22. پریا می گوید

    وا کی بچه دارشد مانفهمیدیم بچه اش چه خوشگله

  23. ساناز می گوید

    بازیش معمولیه فقط قیافه ش خوبه. امون از سینمای چهره ساز

  24. آنی می گوید

    به نظر من قیافش خوبه. هم خوب عمل کرده هم خوب بلده لوازم آرایش بماله. ولی بازیش خیلی معمولیه. انشاء الله خدا بش بچه بده. تو مصاحبه هاش همیشه گفته که بچه دوس داره. پولدارم هست خوب هست دیگه. به نظر من یکی از دلایلی که شوهرش پسندیدتش همین قیافشه حالا با عمل با آرایش هر چی که هست دیگه. پیشانیش بلند بوده دیگه. این دوره زمونه خیلی قیافه مطرحه. برا ازدواج. برا استخدام. برا خیلی چیزا. ما که راضیم از خودمون. شکر خدا

  25. نازنین می گوید

    بهتره که انقدر حسود نباشیم اینهمه دخترای خیلی جوونتر از ایشون هستن که عمل زیبایی کردن و ارایش هم میکنن هیچکدوم به این زیبایی نیستن و چهره ها ی خیلی مصنوعی و زننده پیدا میکنن ایشون به هر حال زمینشو داشتن قبل از عمل هم خوشگل بود الان خوشگلتر شده اگه همه ی دخترا با عمل و ارایش اینشکلی میشدن حتی فرش زیر پاشونم میفروختن و این کارو میکردن اینکه خانومها چشم ندارن خوشگلتر از خودشونو ببینن باعث میشه که این نظرارو بدن واقعا خوشگل و جذاب و دوستداشتنیه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

  26. حسن می گوید

    نمیدونم چرا جامعه ما اینقد از بی حجابا دفاع میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احتمالا ما ها از حضرت فاطمه س بیشتر میفهمیم …………….

  27. نیلوووو می گوید

    خیلی هم خوشگله . حالا بی حجابه که هس شما مردا مخصوصا آقا حسن نبینننن به شما چه مربوط که اون بی حجابه . سرتون تو زندگی خودتون باشه نه اینکه بیایید مثل … بشینین زیبایی نا زشتی مردمو تحلیل کنین . واقعا به این میگن فقر فرهنگی . خجالت بکشید مخصوصا شما گندم خانم که اصلا حرف زدن بهت یاد ندادن . یکم خجالتم خوب چیزیه

    1. ناشناس می گوید

      خوشگل دروغین با هزار ترفند

  28. ناشناس می گوید

    واقعا این بازیگرها به کجا دارن می رن واقعا سختشون نیست میخوان بیان بیرون تو انزار عمومی باید کلی به خودشون برسن آیا آرامش دارن همیشه باید مثل ویترین باشن من به عنوان یک خانم که اصلا حوصله این کارها رو ندارم فقط باید تمیز و مرتب بود نه هر روز یک میکاپ و لباس
    میخوام یکم خانم نیوشا خودت خسته نمی شی

  29. ,روژان می گوید

    خانم ضیغمی رو دوس دارم به شدت مهربان و انسان خوبی هستند براشون آرزوی موفقیت میکنم