مصاحبه و بیوگرافی شیوا طاهری + عکس جدید

45

شیوا‌ طاهری ، بازیگر نقش دنیا در سریال “گذر‌از‌رنج‌ها” متولد  ۱۳۶۹ و فارغ تحصیل رشته کامپیوتر می باشد.

وی از کودکی به بازیگری علاقه داشته است و در یک خانواده هنر دوست بزرگ شده است. از ازدواج و همسرش هیچ خبری تا الان منتشر نشده است.

همسر شیوا طاهری بیوگرافی شیوا طاهری بیوگرافی بازیگران بازیگران گذر از رنج ها Shiva Taheri

شیوا طاهری در خصوص نحوه‌ی و روش به کار بازیگری گفت: حدود دو سال پیش آگهی در روزنامه دیدم و از آنجا که از دوران کودکی در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شده و عاشق حرفه‌ی بازیگری بودن به دفتر فریدون‌ حسن‌پور‌، رفتم و پس از دادن تست برای بازی در نقش “دنیا‌” انتخاب شدم.

وی در ادامه افزود: لطف خدا بود که در اولین کارم با گروهی حرفه‌ای کار کنم و همین موضوع سبب آرامش روحی و جسمی من در این سریال بود.

همسر شیوا طاهری بیوگرافی شیوا طاهری بیوگرافی بازیگران بازیگران گذر از رنج ها Shiva Taheri

Shiva Taheri

بازیگر نقش “دنیا‌” پیرامون این کاراکتر اظهار داشت: “دنیا‌” یک دختر ساده مظلوم در عین حال محکم است که درس‌های زیادی به من یاد داد. در یک سکانس می‌بینیم که “دنیا‌” حتی لباس برای پوشیدن ندارد و لباس‌های کهنه‌ی مرجان، را به تن می‌کند اما با این حال محکم و استوار به زندگی خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید سریال “گذر‌ از‌ رنج‌ها” اولین کار من بود و من هیچ کلاس بازیگری و تجربه‌ی بازی قبلی نداشتم و با توکل بر خدا و تکیه بر استعداد درونی‌ام وارد این کار شدم. جالب است بدانید من تا ۲ سال پیش هیچ‌گاه از خانواده‌ام جدا نبودم و ۴ ماه اولی که در شمال کشور بازی داشتیم با چراغ روشن می‌خوابیدم.

طاهری‌، عنوان کرد: اما عشق به بازیگری و علاقه‌ی زیادم‌ به نقش “دنیا‌” سبب شد تمام سختی‌های دوری از خانواده و بازی در پستی‌ها و بلندی‌های دیلمان را تحمل کنم و در پایان کار با دلتنگی از گروه جدا شدم. سریال “گذر‌از‌رنج‌ها” و شرایط آن نقطه‌ی عطفی‌ در زندگی من بود و به کلی زندگیم را تغییر داد.

همسر شیوا طاهری بیوگرافی شیوا طاهری بیوگرافی بازیگران بازیگران گذر از رنج ها Shiva Taheri عکس های جدید شیوا طاهری

این بازیگر با اشاره به نقش زیاد فریدون‌ حسن‌پور، در موفقیت وی اظهار داشت: در این سریال بازیگران شاخص سینما و تلویزیون ایفای نقش می‌کردند و این موضوع برای منی که تا آن زمان هیچ کارنامه‌ای نداشتم استرس زا بود.

اما فریدون‌حسن‌پور، به من آموخت به جای اضطراب داشتن از این بازیگران کار یاد بگیرم حسن‌پور، پله به پله تمام تکنیک‌های بازی را به من آموخت و در تمام لحظات حامیم‌ بود او مرا به فضای سال‌های ۲۰‌تا‌۵۷ می‌برد و امکان راحت‌تر بازی کردن را برایم فراهم می‌کرد.

وی در خصوص گروه پشت صحنه‌ی سریال “گذر‌از‌رنج‌ها” گفت: شرایط تصویر‌برداری بسیار سخت بود اما خوشبختانه با تلاش‌های آقایان بوستان‌پرور، و حسن‌پور،گروه پشت صحنه‌ی آرام و مطمئنی داشتیم که بازیگری در آنجا از نظر روحی و جسمی احساس آرامش می‌کرد. ارتباطم‌ با بازیگران هم خوب و صمیمی بود و همین امر توقع من را برای انتخاب کارهای بعدی‌ام بالا برد.

همسر شیوا طاهری بیوگرافی شیوا طاهری بیوگرافی بازیگران بازیگران گذر از رنج ها Shiva Taheri
طاهری، ضمن تأیید بر اهمیت ایجاد لوکیشن‌های مختلف دیگر سریال برای افزایش جذابیت‌هایش گفت: برای بازی در بعضی از سکانس‌های رنج‌ها حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌روی می‌کردیم تا به فضای مطلوب و مورد نظر برسیم این موضوع انرژی زیادی از ما می‌گرفت اما وقتی به نتیجه‌ی کار فکر می‌کردیم انگیزه‌ی زیادی برای ادامه در درونمان‌  ایجاد می‌شد مخاطبان نیز از دیدن فضاهای طبیعی زیبا خیلی بیشتر از صحنه‌های خشک آپارتمانی‌ لذت می‌برند.

وی ادامه داد: از نظر من دنیا در یک کلمه انسانی ساده، فریدون‌حسن‌پور، مرگ فوق‌العاده، علی‌لدنی، مردی خوب و سریال “گذر‌از‌رنج‌ها” سخت و زیبا است.

طاهری‌، در پایان خاطر نشان کرد: من علاقه‌ی زیادی به نقش “دنیا‌” دارم و دلم برای او می‌سوزد خوشحالم که مردم از سریال “گذر‌از‌رنج‌ها” استقبال کردند. زمانی که مشغول تولید سریال بودیم به دلیل گذاشتن وقت و انرژی زیاد از سوی تمام اعضای گروه مطمئن بودیم که نتیجه‌ی خوبی خواهیم گرفت اطرافیان هم به من می‌گویند سریال عالی است و هرچند سال یکبار شاهد چنین سریال‌هایی هستم. امیدوارم تمام مخاطبان سریال را تا پایان دنبال و از آن خوششان بیاید.

همسر شیوا طاهری بیوگرافی شیوا طاهری بیوگرافی بازیگران بازیگران گذر از رنج ها Shiva Taheri

گفتنی است، شیوا‌طاهری، متولد سال ۶۹ در یک خانوده‌ی ۷ نفره پرورش یافته است. وی در رشته‌ی کامپیوتر تحصیل و اولین نقش را در سریال “گذر‌از‌رنج‌ها”‌ایفا کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 45 )
  1. ماهایام می گوید

    دراز بدهیبت و بسیار زشت و دهاتی هست.ظرافت زنونه نداره!!!
    حتما پول داده نقشش خریده
    چون نه بازیش خوبه نه خوشگل!!

    1. سعید می گوید

      این …ه ها پولشون کجا بوددددددددددد میرن …گی پول در میارن تیپش و ببنید خدانشناسی و …گی ازش میباره با پارتی و رشوه وارد بازیگری شده

    2. نامدار می گوید

      الان این بی قواره ی لات (طاهری) فکر کرده خوشتیپه ؟؟؟ مگه مو دراوردن تو یک ثانیه و مانتوی خواهر کوچیکه رو تن کردن چقد کار داره /؟؟؟؟؟ یک دقیقه کار داره نیاز به فکر کردن و هنر هم نداره … من دختر محجبه ای هستم و گول جنگ نرم نخوردم و وفادار به وطنم و خدا هستم ..لعنت بر این …فنهدهای بدحجاب که هم به خدا هم وطن هم اسلام هم پسرها خیانت میکنن . خدا ..نتشون کنه

    3. وفا می گوید

      با سلام. من هم یک دختر محجبه هستم. اما خانم نامدار! صد رحمت به گربه توی گونی!
      واقعاً اگر طرز برخورد یه فرد محجبه با جامعه و افرادی که به زور … ….
      از نظر من محجبه که خودم حجاب رو انتخاب کردم این طرز برخورد چیزی … بهتون مراجعه به یک روانشناس رو برای عقده گشایی توصیه می کنم.همین شماها شدید نماد … که داعش جرأت کرده قد علم کنه!
      ای کاش …. …
      نهایتا این خانم هم یک بازیگره. بازیشو دوس نداشتید نگاه نمی کردید! این همه … و بی حرمتی نداره!

    4. نادر می گوید

      استقبال مردم ترکیه و بالاخص شیعیان از مساجد چگونه است؟ آیا مردم ترکیه به مساجد رفت و آمد می کنند؟

      ـ استقبال مردم ترکیه از مسجد مخصوصا در رمضان و محرم خیلی خوب است. در رمضان و محرم در ترکیه رسم بر این است که نمازخوان و غیرنمازخوان و دیندار و غیر دیندار به مسجد می آیند به صورتی که مسجد پر می شود. ما در مسجد خود در مناسبت ها؛ در عاشورا، اربعین، ولادت حضرت علی(ع)، عیدغدیر خم، ولادت امام زمان(عج)، وفات ابوطالب، مبعث پیامبر(ص) و در کل در ولادت ها و شهادت های ائمه(ع) مراسم و برنامه هایی داریم و استقبال خوبی می شود.

      در مسجد ابوطالب سه شنبه ها مراسم دعا داریم. پنج شنبه ها دعای کمیل برگزار می کنیم در پنج شنبه ها بعد از نماز، قرآن می خوانیم. در روزهای جمعه تفسیر قرآن داریم. در روزهای چهارشنبه برای خانم ها کلاس برگزار می کنیم. موسسه ای تاسیس کرده ایم که در آن فعالیت می کنیم و در این موسسه درس تفسیر، احکام و عقاید تدریس می کنیم.

  2. شاهین می گوید

    دراز بی قواره با لبهای پروتز شده در سال ۱۳۲۰ !!!

    1. سعید می گوید

      وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چقدر زشته دختره ی …

  3. ☆فاطمه☆ می گوید

    وا یعنی این ۴ سال ازمن کوچیکتره!!!
    باورم نمیشه افسردگیه مزمن گرفتم:'(

    1. علیرضا می گوید

      موافقم بنظرمنم سنش خیلی بیشتر میزنه.

    2. مانی می گوید

      بابا .. میزنه… جدیدا اکثر بازیگرای دختر سنشونو میارن پایین!! من همون اول که اینو دیدم گفتم راحت ۶۲ ۶۳ بهش میخوره!!!

  4. سعيد می گوید

    هرچی هست قیافه طبیعی خودشه.مثل دخترای امروزی صدجاش عمل کرده نیست.یه قیافه طبیعی شیرین داره.

    1. ☆فاطمه☆ می گوید

      از صد فرسخی داد میزنه ک لباش پروتزه
      معنی قیافه طبیعی روهم فهمیدیم!

  5. اکبر می گوید

    کجا قیافش طبیعی خیلی تابلو پروتز کرده حالا اگر پروتز نمیکرد چی بود. بیچاره شوهرش.

  6. نادر می گوید

    اینکه خیلی لاته

    1. رویا می گوید

      یعنی چی لاته؟! این چه طرز حرف زدنه! واقعا که متاسفم واستون اقا نادر هر کسی که تیپش خوب باشه و یه کم هم خوشکل بهش میگین لات! واقعا که واسه این طرز فکرتون متاسفم

    2. سعید می گوید

      خیلی لات و بی فرهنگ و بی کلاسه .

  7. یاسی می گوید

    زیا دی اعتماد به نفس داره

  8. رویا می گوید

    هم سن منه اما سنش ی کم بیشتر میزنه نه فک نمیکنم لباش پروتز باشه مگه شما دیدین پروتز کرده که بعضیا ازرو حسادت میگین پروتز کرده اگه لباشو پروتز کرده بود که نکرده بینیشم میتونست عمل کنه این چهره خودشه ماشالا قدشم بلنده اما زشت نیست خوبه مهم اینه استعداد بازیگری داشوه تونسته نقش دنیارو خوب بازی کنه

  9. ناشناس می گوید

    فضای خیابونا وپارکها اصلا به قبل از انقلاب نمیخوره و خیلی امروزیه.بازیها خیلی سطحی وغیر قابل باوره ولهجه شمالی بازیگرا خیلی تصنعیه.ما هیچوقت نمی تونیم یه سریال حتی درجه ۴ هم بسازیم.شیوا طاهری هم بازیش فوق العاده ضعیف وپیش پا افتاده است طبیعیع چون که اینکاره نیست.به هرحال ساخت سریال هزینه زیادی میخواد او یکی از روشهای کم کردن هزینه استفاده از غیربازیگرها ویا تامین مالی پروژه از طرق دیگه است.بعضی از آدما برای دیده شدن وشهرت حاضرن میلیون میلیون پول خرج کنن….

  10. 303 می گوید

    من با قد و قواره خانم کاری ندارم به نظر من بازی اش هیچ حسی را به آدم انتقال نمیدهد لهجه شمالیش افتضاحه البته تقصیر کارگردانم هم هست که بیشتر از این از نقش اول فیلم توقع نداشته ضمنا اینجا ایرانه برای نود در صد مردم ایران لبهای پروتزی نه تنها زیبایی نیست که زشت هم هست

  11. مریم می گوید

    خیلی از بازیش بدم میاد میدونی چرا چون فک میکنه از دماغ فیل در اومده

  12. علی می گوید

    با سلام به کاربران و نظردهندگان سایت خانوم شیوا طاهری چون هنوز اول راه بازیگری هستن.باید این خانوم را حمایت کرد.اولین سریالی که بازی کردن واقعا خوب بود.اونم نقشی مثل یک دختر روستای که به دنیای دیگه باید وارد شود.من واقعا به خانوم طاهری تبریک عرض میکنم.چون واقعا نقش دختر روستای رو بازی کردن.اونم نقشی که کار محدود افرادی هست.من با ۳ تا ۴ تا بستگانم که مدیر تولید سریال ها و فیلم ها هستن.با اونا صحبت کردم گفتن خیلی خوب بود.چون اولین بازیگریش تو سینمای ایران بود.

    1. سعید می گوید

      ای علی اقا همه جا نظر دادی و دقیق هم میدونی باریه اولشه ولی فکر کنم تو خود طاهری باشی اومدی نظر بدی تابلوست کسانی که ناجور طرفداری میکنن خود بازگزا هستن

  13. مینا می گوید

    دخترای حسود زیاد میبینم اینجا…عرضه داشته باشین بجای این حرفا ی هنر از خودتون نشون بدین هه

    1. سعید می گوید

      شغلی که پیر خرفت یاد داره تا نوزاد چهار دست و پا حسادت نمیخواد ؟؟؟؟؟

  14. 63 می گوید

    مینای عزیز حسودی نیست
    واقعا بد دارن بازی میکنن، موضوعش مخصوصا اوایل تاحدی جذاب بود اما اصلا بازی خانم طاهری به دل نمیشینه منو که از سریال زده کرد.

    آقای علی خب ایشون اول راه هستن و طبق گفته خودشون کلاس بازیگری هم نرفتند اومدن توی رسانه ای که با پول بیت المال کار میکنه برای اول راه، یک نقش اول گرفتن واقعا نباید توقع داشته باشن الکی تعریف بشنوند بهتر بود قبلش دو تا تله فیلم بازی میکردن

  15. ندا می گوید

    به نظر من خود سریال فوق العاده کلیشه ای بود و ادمای بد سریال به سزای عملشون رسیدن و واقعا وقتی اول سریال رو میدیدی انتظار پایان بهتر و جدید تر رو داشتی تا این پایانی که همه چیش رو از قبل من پیش بینی میکردم از اقای حسن پور واقعا بعد بود انگار اخرش فقط میخاست تموم بشه،ولی خانم طاهری به عنوان اولین بازی خیلی خوب بازی کردن من بهشون تبریک میگم حالا اگه لبشون هم پروتز بود به خودشون ربط داره ولی درسته به دهه ی ٢٠ نمیخورد،وای واقعا شیوا در مقابل اقایی که فقط بخاطر چهره بازیگری انجام میدم و انقدر بد و تصنعی بازی میکنن واقعا خیلی خوب واسه اولین بار بازی کرد ،با تشکر

  16. سینا می گوید

    خانم های محترم اینقدر حسادت نکنین. ایشون هم خوش تیپ هستن هم واقعا بازی درخشانی رو ارائه کردن. باورم نمیشه که اصلا کلاس بازیگری نرفته باشن . ضمنا سریال هم اصلا کلیشه ای نبود و حرف های جدیدی داشت . اصلا هم کشدار نبود . بارها شاهد این بودیم که یکدفعه چند سال از قسمت قبلی فاصله می گرفت . دستشون درد نکنه ، خیلی به من چسبید.

    1. ♡فاطمه♡ می گوید

      قبول کن بازیش مبتدی ومصنوعی بود
      پایان فیلم هم افتضاح بود
      واژه خوب رومیشه واس بازی خانم ماهچهره بکاربردک انصافابازیشون عالیه.

  17. مینا می گوید

    قبول دارم آخر فیلم بد بود ولی من از بازیگراش خوشم میومد شیوا خوب بازی کرد فقط یکم بنظر من سنش نمیخورد اون اولاش ک داشت ب هدایت شوهر میکرد…!!!

  18. علی می گوید

    با سلام به بچه ها من همون علی هستم.که نظر داده بودم.یه نکاتی هست که باید به تمام دوستان بگم.چند روزی که توی بعضی از سایت ها در مورد خانوم طاهری یه انتقادهای بد و بی مورد شده اشت.که لازمه یه چیزهایی به بچه ها و دوستان عزیز بگم۱٫اول اینکه طریقه لباس پوشیدن هر کس به خودش ربط داره.ای کاش این طریقه لباس پوشیدن رو درباره بازیگران خانوم درجه اول کشور هم بگید.۲٫اگر ما بخواهیم در مورد کسی نظر بدهیم یا کسی رو نقد کنیم.باید حواسمان باشد.که نقد مغرضانه نباشد.و روی اصولی باشد.نه اینکه با کینه و ناراحتی نقد کنیم.۳٫اصلا اگر خانوم طاهری بازیگری بلد نباشد.(این رو از قول شما میگم)همین که نقش اول یا دوم یه سریال رو بازی کردن همین خودش واقعا یک افتخار هست.که چنین نقشی رو بازی کردن.چون کار هر کسی نبود.

    1. سعید می گوید

      طریقه ی لباس پوشیدنه افراد در خیابانهای جمهوری اسلامی ایرررررررررررررررررررررررررررران به همه ررررررررررررررررررررربط دارد بی سواد خدانشناس

  19. مینا می گوید

    خدارشکر ک ما رو روشن کردی ما نمیدونستیم واقعا!!!

  20. شاهرخ می گوید

    ای خدا شیوا طاهریم … شده انگار تازه به دوران رسیده هاست با این قیافه کجو وجش خیلی ازش بدم میاد واقعا بازیش حال بهم زن بود اه اه اه…….

  21. علی می گوید

    سلام به دوستان عزیز من اول اومدم.توی این سایت در مورد بازی این خانوم طاهری نظر دادم.که اونجا هم گفتم که همین نظری رو دادم.هم این سریال رو تماشا کردم و هم از ۳ تا ۴ از بستگانم که مدیر تولید و دستیار کارگردان هستن.نظر اونام رو هم در مورد بازی خانوم طاهری خواستم.که گفتن خوب بود.بعدش دیدم توی این کامنت های که دوستان گذاشتن.فقط این خانوم رو تخریب کردن.چون ادم های که از خودشون هنری و توانایی ندارن.و نمی تونن از خودشون بهتر رو ببینن.میان افراد دیگر رو تخریب میکنن.بعدش اومدن به حجاب این خانوم گیر دادن.

  22. سينا می گوید

    و حسادت دختران……………… کماکان ادامه دارد!!!!!!!!!!!

    1. ☆فاطمه☆ می گوید

      انصافا چیه این خانم حسادت برانگیزه؟!
      نه من ازشمامیپرسم ؟

    2. yas می گوید

      باهات موافقم، اما اگه دقت کنی نصف بیشتر نظر دهنده های حسود، پسرا هستند.

  23. ميترا می گوید

    اصلا بازی خوبی ارائه نکرد این قدر بازی این خانم بد بود که من اصلا سریال را تماشا نمی کردم مخصوصا وقتی داشت دوران پیری را بازی می کرد واقعا حالم از بازیش بهم می خورد چه اسم خودش رو هم گذاشته بازیگر و اعتقاد به استعداد درونی داره!!!!‌ واقعا که

    1. زهرا می گوید

      موافقم…لایک…خداییش زشته…این زشتیش به خاطر عملاییه که رو صورتش کرده …چقدم به لباش جلوه میده انگار لب شترن…

  24. ? می گوید

    این چه زود خودشو گم کرد ، نه به تیپ اوایلش که بلد نبود لباس بپوشه نه به الان

  25. حسین می گوید

    دمتون گرم که اصلا میشینین فیلمو سریال ایرانی میبینید.من که کلا اولین بار اینو میبینم ولی هر چی هست وجدانن شماها که نظر میدید بهتر از اینید……

  26. سپیده می گوید

    اولا که ایشون زشت نیستن در ضمن خانم زهرا اگر ایشون لب شتری هستن پس انجلینا جولی سمبل زیبایی غربی حتما لب شتری به توان ده هستن فقط چون امریکایی هست امثال اقا ی حسین به دیدن سریالهاشون وندیدن سریالهای ایرانی افتخار میکنه درضمن ایشون هر چه که هست از بعضی از دوستان بد دهن و غیبت کننده بالا بعتر است لا اقل بد دهن نباشید البته من قبول دارم که بهتربود سنگین تر وبا حجاب تر بود اما مگر غیبت وبددهنی گناهی کمتر از ان دارد؟

  27. baby می گوید

    این چه دروغگوعه میگه کلاس بازیگری نرفتمن رفتم تست دادم .کلاس کیمیایی میرفت

  28. عبا س می گوید

    خانم زن شیوا زن