تینا آخوندتبار: بینی ام را عمل کردم ،به خاطر چهره ام بازیگر شدم! + عکس

53

تینا آخوندتبار tina akhoondtabar معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد، بر کسی پوشیده نیست که در جامعه ما، اکثر افراد به ویژه هنرمندان، زندگی دوگانه ای دارند؛ در ظاهر، حرف هایی می زنند و از بعضی مسائل دفاع می کنند اما در باطن، زندگی شان چیز دیگری است. همین تضاد باعث می شود که گاهی شخصیت آنها بعد از افشاگری پیرامون شان سقوط کند.

تینا آخوندتبار متولد ۱۳۶۱ در تهران ،از خانواده ای نسبتأ ثروتمند و دارای مدرک لیسانس میباشد ،او عاشق بازیگریست ،از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و عده ای وی را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند ،او در فیلم های هر چه خدا بخواهد و طلاق به سبک ایرانی ایفای نقش کرده است. ازدواج نکرده و همسری هم ندارد.

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

همین موضوع بهانه ای شد به سراغ تینا آخوندتبار بروم و از او بپرسم چه چیزی در او وجود دارد که باعث می شود در مورد زندگی شخصی و حرفه ای اش اظهارنظر کند و این جسارت را از کجا آورده است…

به خاطر چهره ام بازیگر شدم

وقتی در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم مکه بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده!! با اینحال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

سایه زیبایی!! روی توانایی

من دوست ندارم وقتی جایی اسمی از «تینا آخوندتبار» می آید، همه فورا یاد ظاهر او بیفتند و مثلا بگویند چه چشمان زیبایی دارد. می خواهم بگویند او بازیگر توانایی است و فلان نقش را خیلی خوب بازی کرده است. من دیگر از شنیدن این حرف ها که فلانی چقدر زیباست، خسته شده ام، واقعا خسته شده ام.

اگر حمل بر خودستایی نکنید، باید بگویم از بچگی مدام این حرف ها را می شنیدم و اظهارنظر در مورد ظاهرم واقعا برایم عادی است. حتی ورود من به عرصه بازیگری هم به خاطر ظاهرم بود اما حالا به دنبال تجربه کردن یک فضای متفاوتم و می خواهم اگر عکسی را در صفحه اینستاگرامم می گذارم، حتی اگر کج و کوله هم باشد، عده ای آن را فالو کنند و بگویند نقشت در فلان فیلم خیلی خوب بود.

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

آدم بودن مهمتر است

آدم بودن برای من مهمتر از زیبا بودن است. اینکه در مورد تفکرات و توانایی های شما حرف بزنند، به مراتب جذاب تر از این است که بخواهند همه جا صرفا در مورد چشم و ابروی تا صحبت کنند. داشتن صورت زیبا اصلا چیز بدی نیست؛ به آدم اعتماد به نفس می دهد و به دیده شدن کمک می کند اما تا یک جایی…

مثلا فردی مثل من، که در زندگی اش مدام از ظاهرش تعریف می شنود، دوست دارد دیگران در مورد ویژگی های دیگرش هم اظهار نظر کنند و همه چیز زندگی اش در ظاهرش خلاصه نشود!

چرا بینی ام را عمل کردم؟

وقتی در برنامه «کافه سوال» با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند… عده ای هم استقبال کردند، این موضوع باعث شد عوامل آن برنامه با من تماس بگیرند و مجددا از من دعوت کنند. راستش را بخواهید مردم حوصله شنیدن حرف های شعاری را ندارند. آنها نمی توانند باور کنند فردی که خودش عمل جراحی کرده آنجا بنشیند و بگوید من هیچ عملی نکرده ام و این کار بدی است. آنها دوست دارند مهمان برنامه با صداقت حرف بزند و اگر کاری را انجام داده، بگوید این کار را من کرده ام.

با وجود اینکه من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیند پیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند. در مورد عمل جراحی برای زیباتر شدن هم باید بگویم بعضی ها برای پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتر، واقعا احتیاج دارند که از این نوع حراجی ها استفاده کنند.

در مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم. ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم؛ چون در آن مقطع فکر می کردم در زیبایی من تاثیر دارد. اتفاقا من در برنامه «کافه سوال» هم به این موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم.

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

در فیس بوک و اینستاگرام با مردم صادقم

ما باید دست از پنهان کردن زندگی های شخصی مان برداریم. چرا وقتی کاری را انجام می دهیم، آن را انکار می کنیم؟ چرا زندگی خصوصی و عمومی مان تا این حد با هم متفاوت است؟ من با هوادارانم صادقم. حتی اگر تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست هم نرسد من به اعتماد و علاقه تک تک آنها احترام می گذارم و سعی می کنم با آنها صادقانه حرف بزنم؛ از سنم، تحصیلاتم، تفکراتم و حتی فراتر، اگر ازدواج کردم یا جدا شدم، آنها باید بدانند چرا و چطور این اتفاق افتاده است؟

من معتقدم اگر آدم ها در زندگی حرفه ای و شخصی شان، کاری را انجام می دهند، باید پای آن بایستند. طی این مدت اخیر، سعی کردم حتی بسیار جزیی در فرهنگ زندگی صادقانه مردم اثرگذار و با مخاطبانم روراست باشم. این کار را در فیس بوک و اینستاگرامم هم می کنم. با خودم می گویم حتی اگر پنمج نفر هم تحت تاثیر این رفتار من یاد بگیرند که خود واقعی شان باشند و پنهان کاری نکنند، رسالتم را انجام دادم.

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

حکایت شباهت و رفاقت من و الناز شاکردوست

خیلی ها وقتی من را می بینند می گویند نکه شبیه به الناز شاکردوست هستم. اوایل خودم به این شباهت فکر نمی کردم اما عکاسان مختلف به من گفتند که شبیه ایشان هستم اما من می گویم که آدم ها کاراکترهای مختلفی دارند. در تمام دنیا هستند آدم هایی که ته چهره شان شبیه یک کسی باشد و این طبیعی است اما بیشتر شباهت ها ظاهری است و افراد به لحاظ رفتاری با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. به نظر خودم من و الناز شباهت چندانی به یکدیگر نداریم اما به نظر دیگران ما شبیه هم هستیم و من به این نظرشان احترام می گذارم. النازجان از لحاظ اخلاقی و رفتاری فردی شایسته و مهربان است و جزو دوستان من به شمار می رود.

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

من ارتباط بسیار محدودی با همکارانم دارم و با هیچ کس، فارغ از رابطه کاری، ارتباط ندارم. به همین دلیل، خیلی کم پیش می آید که بخواهیم بحث های غیرکاری داشته باشیم. من همیشه معتقدم محیط کار برای کار است و نباید از آنجا دوست پیدا کرد. من حتی وقتی به دانشگاه هم می رفتم با همکلاسی هایم به جز ارتباط درسی، ارتباط دیگری نداشتم. رویه زندگی من این است که علاقه ای به این کار نداشته باشم…

همسر تینا آخوند تبار همسر بازیگران بیوگرافی تینا آخوند تبار ازدواج تینا آخوند تبار tina akhoondtabar

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 53 )
  1. پرستو می گوید

    خیلی خالی بنده

    1. علی می گوید

      من که ازش خوشم نمیاد دروغ زیاد میگه ..مثلا گفته چهره ی زیبا برام مهم نیست باز رفته سراغ عمل تا زیباتر بشه .. برو .ات بی ..بار اومده برای من ادم شده .. در ضمن بازیهات اصلا جالب نبود خیلی بد بازی میکنی ..

  2. ارام می گوید

    تینا جون خیلی دوست دارم. واقعا صادق تر از این ادم پیدا میشه؟خانم پرستو لطفا چرت و پرت نگو نظر ندی کسی نمیگه تو لالی.

    1. پرستو می گوید

      تو هم نظر ندی کسی نمیگه تو لالی. در ضمن درست صحبت و ب نظر دیگران احترام بگذار.

  3. آرش می گوید

    ما پسرها که واقعا دوستش داریم و براش میمیریم…..

    1. فاطمه حسینی می گوید

      همه ی پسرهارو قاطیه خودت نکن

    2. جواد می گوید

      چیه حسودیت میشه خانوم؟؟؟!!!!!

    3. ☆فاطمه☆ می گوید

      نه آقاجون مادخترا ب این جورچیزاحسودیمون نمیشه شما راحت باش برو بمیرواسش

    4. فاطمه حسینی می گوید

      آفای ندید بدید من حسود نیستم مخصوصا به این چیزای خیلی کوچیک پس حرف اضافه نزن من گفتم همه ی پسرهارو قاطیه ندید بدید بودن بد سلیقگیتون نکنید

    5. جواد می گوید

      آره پس چی که میمیرم براش….. واقعا زیباست و جذاب..
      خداوند زیباست و زیبایی رو دوست دارد…. تا حالا نشنیدی این جمله رو…..
      نمیدونم چرا خانومها اینقدر به زیبایی دیگران حسادت میکنند؟؟!!!!

    6. فاطمه حسینی می گوید

      هزار بار اینو شنیدم ولی حسادت نداره همچینم زیبا نیست خیلیها زیباترن به عنوان مثال شما دختر عموی منو ببینی چیکار میکنی من به دختر عموم حسودی نمیکنم حالا بیام به این که خیلی پایین تره حسودی کنم من کلا حسود نیستم خداروشکر خودمنم قیافم بدک نیست

    7. آرش می گوید

      فاطی خانوم ناراحت نشو… ایشالا شما هم یه روز عروس میشی…اینکه اینهمه حسادت نداره!!!
      دخترا تا یکی رو میبینن که زیباست سریعا میخوان تخریبش کنند

    8. مینا ازتهران می گوید

      آرش توچی میگی خوبه حسادتت یاد گرفتین این وسط فاطمه ی ما ۲بار عروس شده بشین سرجات

    9. مینا ازتهران می گوید

      بعد فاطمه از این خوشگلتره بعد چشماتو بازکن اولش گفته همه پسرارو جمع نبند بعضی پسرا چقد ندید بدید و عقده ای شدن

    10. مریم می گوید

      موافقم خیلی خوشگله البته من قیافه سحر قریشی وافسانه پاکرو هم خیلی دوست دارم با عرض پوزش از خانوما همهءخانوما حسود نیستن اما خیلیاشونم واقعا حسودن ویکی بهتر از خودشون میبینن انکار میکنن یکیش خواهر خودم که یکی قشنگتر از خودش میبینه میخواد بترکه

    11. فاطمه می گوید

      نه اینکه شمااقایون با حسادت به احسان علیخانی بنده خدارو تحقیروتخریب نکردین؟!؟!

  4. Star می گوید

    یک نابازیگر با کلی جراحی زیبایی. عمرا در سال یک کتاب بخوانه. ار حرف زدنش معلومه. ایش به لبهاش ایش

  5. آرمان می گوید

    توی عکس اول اون خانوم سمت راستی چقدر زیباست. ایشون اسمش چیه/ کسی میدونه؟

    1. ☆فاطمه☆ می گوید

      ینی توواقعانمیدونی اون کیه؟
      مریم معصومی بازیگرنقش سمانه توفیلم همه چیز آنجاس

  6. یلدا می گوید

    ولی فکر کنم برای نقشهای طنز انتخاب شدی خوب فکر کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. z می گوید

    چه اعتماد به سقفی داره به نظر من که اصلا خوشگل نیس تاز ه با کلی آرایش و عمل جراحی درسته خدا زیباست و زیباییرو دوست داره ولی نگفته که این زیباییرو در معرض دید همه قرار بدیم بلکه باید باپوشش مناسب و مطابق با دستورات خدا ظاهر شد البته این حرفو به کسایی میگم که دستورات خدا براشون مهمه.درضمن کی گفته همه ی پسرا کشته مرده ی اینند از این خوشگلتراشم کشته مرده ندارند.

  8. نازنین می گوید

    زشته و سیاهه.لباش زشته خیلی
    دماغش وقتی می خنده خیلی دفورمه میشه

  9. kill them all می گوید

    افسانه پاکرو به این نازی رو ول کردین چسبیدید به تیناااا!!!!

  10. مریم می گوید

    خاک بر سر اونی که زیبایی مصنوعیش براش شده عامل مشهوریت و محبوبیت.پس با این حساب عروسکای خوشگل چینی محبوب ترینند.هه هه

  11. لنا می گوید

    خوبه که خودتون میگین بازیگر شدم…بله بازیگر شدین اما هنرمند نه..هرگز..

  12. yasna می گوید

    کدوم .ری گفته این زیباست .

  13. شیدا می گوید

    انصافا زیبا هست…محض اطلاع بعضی خانم ها هرکسی با عمل و آرایش قشنگ نمیشه و این خانم یه ته چهره ای داره که با عمل و آرایش زیبا میشه…ولی اونقدرها که خودش از زیبایی خودش تعریف کرده نیست…دست بالا دست بسیاره…آدم نباید هیچوقت از خودش تعریف کنه حتی اگه زیباترین زن تو دنیا هم باشه…و من این کارشون رو کا خوبی نمیدونم…در ضمن زیبایی یه عمر سلیقه ای هست این خانوم ممکنه در نطر خیلی آدمها زیبا باشه و در نظر خیلی هاشون معمولی..

  14. حجت می گوید

    آخه این کجاش خوشگله

  15. مارال می گوید

    “به خاطر چهره ام بازیگر شدم” ” از بچگیم ” در مورد ظاهرم حرف می زدن!!!! اینا همه ش یعنی که خیلی خوشگلم حالا اگه بی استعداد هم باشم مشکلی نیست! کاری به قیافه اش ندارم چون ار نظر من همه دخترای ایرانی خوشگلن و دلیلی هم نداره به هم حسودی کنن. اما اینکه اینجوری واسه خودت تبلیغات کنی، اونم غیر مستقیم ( چون در دنیای بازیگری کسایی که خوشگلن همیشه متهمن که استعداد نداشته به خاطر قیافش اومده انگار که زشتا همه با استعدادن!) خیلی زرنگیه! راستی مگه بچگیاشم عمل کرده بوده؟؟؟

  16. س می گوید

    از بچگیم ” در مورد ظاهرم حرف می زدن!!!! ا 🙂

    1. سعید می گوید

      بعضی از ما ایرانیها عادت داریم همین یه چشم رنگی می بینیم حلوا حلواش میکنیم احتمالا بخاطر چهره اش نه بخاطر رنگ چشماش بازیگر شده وگرنه زیبایی خاصی نداره با اینهمه آرایش و جراحی بینی

  17. بهناز می گوید

    خیلی اعتماد به سقف داره دیگه الان نمیگم تو تلویزیون بلکه خیابون و مترو پر از دختر هایی شده که به مراتب از بازیگران زیبا تر هستند و این به این معنی نیست که مثلاً نسل زیبا شده فقط به این معنی که همه آرایش کردن حرفه ای رو یاد گرفتن

  18. زهرا می گوید

    اینقدرام خوشگل نیست که انقد رو زیباییش تاکید داره حالم از آدمای مغرور بهم میخوره .من خوشگلم شنیدن این حرف برام عادی شده همه میگن خوشگلم همه میخوان خرت کنن خرت کنن توهم .

  19. کیمیا می گوید

    عزیزم شما اگه هنرمند وطن بودی ویکیپدیا ی چیزی در موردت مینوشت ترلان پروانه ک نصف سن تو رو داره تو دانشنامه ازاد هست اخه کی تو رو ادم …سمندون برو بشین ور دل همون …. ک میگفت تو خوشگلی

  20. خرید می گوید

    ویکیپدیا هیچ مرجعیتی ندارد

  21. مریم می گوید

    اره دخترا خیلی به زیبایی دیگران حسادت می کنند من اینو قبول دارم خودم زیبا نیستم ولی دیدم وقتی از زیبایی دیگران صحبت میکنم اکثر دخترا نمیخوان قبول کنن که فلانی خوشگله

  22. سحر می گوید

    اعتماد به سقف خخخ دختره ی دهاتی اخه تو کجات خوشگله

  23. زهره می گوید

    اینقد حال به هم زن نباشید همتون

  24. pari می گوید

    اووووووووف چقد خودشیفته همچین میگه همه بگن چشمان زیبایی دارد که انگار واقعا تکه خداییش خوشگلتراشم اینطوری نمیگن ترلان بهتر از اینه

  25. مصطفی می گوید

    ایشون از صداقت با مردم حرف میزنه بعدم میگه بازیگر باید واقعیت زندگی شخصیشو بگه به هواداراش. شمایی که میگی با هیچکس فارغ از رابطه کاری کاری نداری میشه بگی اون عکست که دسته جمعی لبه دریاس حامد کمیلیم از پشت دستش دور گردن شماس چیه ؟؟؟ زندگی شخصیته بله هرکاری میخوای بکن به من چه ولی وقتی میای شعار میدی که باید به مردم بگین منم همون مردمم و بهم ربط پیدا میکنه. ربطش البته دروغگوییه شماس که چقد شعار وگرنه باهر کی میخوای حال کن بمن چه.

  26. 20 می گوید

    اخی طفلکی کسی که واقعا زیباست وخودشم اینو میدونه از اول تا آخر یه مصاحبه ادعای خوشگلی نمیکنه تکلیفش با خودش روشنه.باباجون ملت که دور ازجون کور نیستن.یه جورایی عقده زیبایی داری.خودت میدونی که هنری نداری چهرتو میکشی وسط .ولی آخه چهره ام نداری.?????زور که نیست??

  27. parisa می گوید

    .ر اگه این همه اعتماد به نفس داشت الان بنز بود

  28. عاطفه می گوید

    منم چندتا از عکس هاشو دیدم که حامد کمیلی …
    خوشگل نیست ولی شاخم نیست

  29. یلدا می گوید

    تو عکس دوم. وحشتناکه.

  30. حمید کیش می گوید

    شهر که شلوغ میشه …. با ارفاق میشه فقط گفت رنگ چشماش زیباست این قیافه های بزکی که این همه افاده نداره تو خیابون ریخته بازی هم که چه عرض کنم تو بازیهای بازیگران جوان کسی رو سراغ ندارم اما مریلا زارعی تو میانسالی خوب و پخته تر از بقیه است سایرین باید سوار ماشین مدل بالا دنبال هم کنن جنگولک بازی درآرن خدا حافظ سینما

  31. زیبا می گوید

    مردی شور نظر همتون ببرند مخصوصا خانمهای بدبخت که باید با عمل خوشکل شوند.

  32. نازی می گوید

    خداوکیلی اعتمادبه سقف تورواگه شلوارجافی داشت الان ساپورت بود

  33. مهشید می گوید

    خوشگله از من که خوشگلتره هه …
    ولی توی بعضی عکساش شبیه پسره ….

  34. fati می گوید

    تیناجون خیلی نازززززززززززززززززززی بوووووووووووووووووووووووووس نقشایی رو ک بازی میکنیم واقن دوس داشتنیه عاشق فیلماتم اشگله

  35. Parvin1376 می گوید

    اخه این بخودش میگه خوشکل ؟؟؟اگه این خوشکله پس الناز شاکردوست چیه ؟؟؟الناز معرکس فوق العادس .ته چهره انجلینارو داره بازیشم فوق العادس و هیچوقت از چهرش سو استفاده نکرده و حاضر شده تو بعضی از فیلما چهره ب این نازی و زشت کنن. واقعا اینو قبول دارم ما ها تا یهچشم رنگی می بینیم دهنمون وا میمونه!پ دماغ چی؟لب چی؟ابرو چی ؟رنگ پوست چی؟تینا فقط چشای سبز داره فقط رنگش زیباس ولی حالتش اصلااااا.دماغشم ک داغون عمل کرده با دماغ الناز مقایسه کنید.لبه پایینشم انگار باد کرده و لب بالا نداره ینی اصن هماهنگی نداره.
    تینا بیشتر شبیه پسرای خوشکله تا دخترا .قیافش شبیه داداش الناز شاکر دوسته کپی خودشه روسریشو برداره
    میشه عین داداش الناز.بعدشم چشم رنگی ب پوست سفید میاد نه کسی ک ته چهره تیره داره بیشتر شبیه خوناشام میشه!!!در ضمن افسانه پاکرو بدون هیچ عملی فوق العادس یا لیلا اوتادی…اما این جذاب نیس و اگه این رنگ چشمو نداشت الان ادعاش نمیشد .درضمن خطاب ب اونا ک میگن حسودین …من اگه حسود بودم از زیبایی خودم تعریف میکردم و میگفتن واه اگه منو ببینین چی میگین!!!ولی نگفتم چون ادعایی ندارم و در عوض از زیبایی افرادی
    واقعا زیبان گفتم.

  36. Parvin1376 می گوید

    در ضمن سینمای ایران چون یه سینمای درجه چنده بازیگری و ملاک قرار نمیده و چسبیده ب زیباها یا نه چشم رنگیا! برعکس بالیوود و هالیوود ک خیلیاشون علاوه بر چهره بازی فوق العاده دارن …..اما سینمای ایران با انتخاب بازیگرای درجه چار و پنج ب شعور ما توهین میکنن .وگرنه این کجا بازیش مث گلشیفته و لیلا حاتمی و باران کوثری هستش؟؟؟راست میگن سینما شده مافیا .اینی ک میگه بخاطر زیبایی اومدم خب میرفت مدلینگ میشد دیگه شعور مخاطب مورد توهین قرار نمیگرفت.سینما ک فشن شو نیس .

  37. گندم می گوید

    نه بگواگه راست میگی ازتعریف زیباییت خسته بودی عمل زیبایی نمیکردی ومدام باچهره ی آرایش کرده توفضای مجازی عکس نذار،بجای اینکارابر۴تادوره ی آموزشی بگذرون که سطح هنری اتروبالاببری ۴تافیلم بهت پیشنهادبشه مگه چندتافیلم بازی کردی که اینهمه ادعای هنرمندی میکنی ودرضمن آقایونی که میان توفضای مجازی قربون صدقه بازیگرامیرن یه مشت آدم بیکاروبی عارن،وگرنه مردی که سرش به تنش به ارزه وآدم حسابی باشه فدای قیافه ی زن نامحرم نمیشه

  38. سورنا می گوید

    اینهمه اظهار نظر راجع به قیافه یه هنرپیشه معمولی !!!
    خداییش ملت علافی هستیما خخخخخخخخ
    من که تا الان اصلا این خانم رو نمی شناختم
    یه جا خوندم یه خانم بازیگر رفته تو رینگ بوکس ، برام جالب شد ، گفتم ببینم کدوم بازیگره ؟
    اما از من به شما نصیحت ، خوشبختی هیچکس رو با زیبایی چشم و ابروش نسنجید ، یا اگه زن یه آقایی خوشگل بود نگید خوش به حالش ، چقدر خوشبخته
    چرا اینو میگم !؟
    من دو بار زندگی مشترک رو تجربه کرده ام
    بار اول با یه زن فوق العاده زیبا ( هنوز به زیبایی ایشون زنی ندیده ام ) ولی با خصوصیات اخلاقی بد
    آنقدر زندگی با این خانم برام سخت شد که بالاخره به صورت توافقی جدا شدیم
    و بار دوم با یه خانم که چهره و اندام متوسطی داره ، ولی از لحاظ اخلاقی یه فرشته واقعیه ، بینهایت مهربون ، دلسوز ، قانع ، کدبانو و … هست ، هر وقت بهش نگاه میکنم به آرامش واقعی میرسم ، عاشق خنده هاشم ، توچشمهاش برق عشق پیداست ، نگاهش پر از معصومیت و مهربونیه
    با همسر دومم تازه معنی زندگی و همسر داشتن رو فهمیدم
    الان واقعا یه تار موی همسرمو با صد تا دختر باکره به زیبایی همسر اولم عوض نمی کنم