مشهور‌ترین زن اوباش تهران(پری بلنده) کی بود؟ +عکس

7
سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» مشهور‌ترین زن اوباش تهران بود که با همراهی شعبان بی‌مخ، در بازگرداندن «محمدرضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد.

به گزارش ایران خبر،سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» از اوباش مشهور در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ در ایران، در ۲۱ تیر ۱۳۵۸ به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد.

وی از جمله افراد فعال ـ سلطنت طلب‌های چاقوکش، ارازل و اوباش ـ در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر مصدق نقش مهمی داشت.

مشهور‌ترین زن اوباش شهر نو شعبان بی‌مخ سلطنت طلب‌های چاقوکش سکینه قاسمی پری بلنده

متاسفانه اطلاعات زیادی از زندگی او وجود ندارد ولی از عومل سرکوب رژیم شاهنشاهی بود که به همراه شعبان جعفری مشهور به شعبان بی‌مخ در در بازگرداندن «محمد رضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد. همچنین وی یکی از مشهور‌ترین زنان اوباش تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت.

پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد

او زنی شاه‌دوست و دیکتاتورطلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد. پری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت و از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود!

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند. عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند.

بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای ۲۸ مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. جوات می گوید

    الیکی میگه!!!!!!!!!

  2. النا می گوید

    به نظرم راسته

  3. مهدی می گوید

    کاری ندارم که اینها خوب بودند یا بد ولی بعد از انقلاب جمع آوری این دستشویی ها باعث شد که فساد به همه جای جامعه پخش و سرایت کند و باعث افزایش آمار تجاوز و قتل در ایران و کاهش سن بزهکاری گردد نمونه تجاوز جوانهای ۲۰ الی ۲۵ سال ایرانی که فرصت و امکان ازدواج و کشتن نفس خود را ندارند با اغفال و فریب دختران معصوم و بیگناه حتی زیر ۱۰ سال و تجاوز و سپس قتل آنها که اخبار و حوداث آنرا همه کم و بیش در خبرگزاریها و سایت ها شنیده اید با این حساب اگر قبل از انقلاب مثلا ۱۰۰ نفر زن بالغ خیابانی یا بی کس و کار قربانی میشدند اکنون بعرپد از انقلاب ۱۰۰۰ جوان رشید ایرانی بدلیل تجاوز و قتل ناخواسته به اعدام محکوم و ۱۰۰۰ دختر زیر ۱۵ یا ۲۰ سال و معصوم نیز قربانی تجاوز و قتل شده اند و دوم اینکه قبل از انقلاب چهره شراب خوار و بدکاره و مکن آنها نیز مشخص بود ولی متاسفانه بعد از انقلاب تشخیص خوب و بد انسان ها بسیار مشکل و در جامعه پراکنده شده اند .

    1. سحر می گوید

      بله حقیقت این است که در برخی شهرهای غرب نشین حدود ۷۰ درصد زنانشان روابط نامشروع به خاطر پول و یا کالا یاحتی غذا را تجربه کرده اند این حقیقتی آشکار است زنان بیچاره زیبا و ناآگاهی که درسراسر کشور پخش شدن و زندگی خودشان و دیگران را به نابودی کشانده اند چه زنانی که سالها با نجابت زندگی کردن اما پس از سالها به خاطر وجود زنان اشوه گر روشپی مظلوم نمای سطح شهر مجبور به طلاق شدند کاش مکانی شناخته شده برای این افراد بود که خوب وبد آدما وسوابقشان در دسترس بود

      1. سلام می گوید

        کاش مراکز درمانی برای مردان بالهوس بود که بتوانند آنجا درمان شوند، و تن به هوا و هوس دنیا ندهند

  4. نمیدانم چه میشود می گوید

    مثل جنبش ۸۸باآتش زدن پرچم امام حسین

  5. گی می گوید

    توالت ها جمع شوند.همه شهر رو فساد خواهد گرفت.