خودروی گرانقیمت یک مسئول سابق + عکس

1

محسن رفیق‌دوست، رئیس پیشین بنیاد مستضعفان و جانبازان و عضو فعلی هیات امنای بنیاد مستضعفان که مدتی هم در دهه ۱۳۶۰ وزیر سپاه بود برای تردد خود از خودروی لکسوس RX350 استفاده می‌کند. قیمت این خودرو (صفر آن) در بازار به حدود نیم میلیارد تومان می‌رسد.

سوابق محسن رفیق دوست بیوگرافی محسن رفیق دوست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سعید می گوید

    من طی سالهای ۶۵-۶۳ محافظ محسن رفیقدوست بودم و همه دوسال را نفس به نفس او زندگی کردم. برای اولین بار لازم شده تا خاطره ای را بیان کنم.
    ایشان یک کیف سامسونایت داشت که حاوی اسناد شخصی و کلیه اسنادی که مربوط به خودش و خانواده اش بود و این کیف به دلایل امنیتی نزد گروه محافظ ایشان بود. روزی از سر کنجکاوی و همچنین عشقی که به باز کردن کلیه قفلهای رمزی داشتم(چون برایش آموزش خاص دیده بودیم) کیف را باز کردم و شروع به خواندن اسناد کردم. در این اسناد با چشم خودم دیدم سندی موجود است که خانواده رفیقدوست در سال ۱۳۵۲ یک کشتی نارنگی به مقصد آمریکا بارگیری نموده بودند و اتفاقا بخشی از آن نارنگی بخاطر سوءبارگیری فاسد شده بود و در آن سال معادل ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان از این بار را به دریا ریخته بودند و از قضا به هیچ جای زندگی خانواده وی اثر بدی نرسیده بود.
    برادران عزیز خانواده رفیقدوست در آنسال آن مبلغ عطیم را به دریا ریخته و ککش هم نگزیده بود، حالا برای خودروی نیم میلیاردی ایشان آه و حسرت میکشید؟ ایشان مانند … بعد از انقلاب پولدار نشده که میخواهید خرابش کنید. لازم است عرض کنم که در سال ۱۳۵۲ دلار آمریکا ۶۶ ریال قیمت داشت و در نتیجه ۲۵ میلیون تومان رقم بسیار بزرگی میشد. لطفا توجه کنید که مطالبتان چقدر مفید و غیر مغرضانه است. ممنون