عشق نیلوفر امینی فر (خانم مجری معروف) و همسرش! + عکس

11

«از ته دلم به خانم ها و دخترهایی که همیشه مخاطب کاری من بودند توصیه می کنم در انتخاب های شان سخت نگیرند. تمام فاکتورهای ظاهری که وجود دارد مثل پول و موقعیت و … اینها در درجه های بعدی است. باید باشد ولی اولویت ندارند. ببینید چقدر می توانید روح طرف مقابل را حس کنید.» اینها را نیلوفر امینی فر می گوید. با او در شرکت محل کار همسرش صحبت کرده ایم.

همسر نیلوفر امینی فر همسر زهرا عاملی بیوگرافی نیلوفر امینی فر ازدواج مجری مشهور ازدواج مجری

نیلوفر امینی فر niloufar aminifar (متولد ۶ تیر ۱۳۶۴) گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران است.

 

او دانشجوی کارشناسی رشته مشاوره و راهنمایی و مشاوره دهنده به چند شرکت تبلیغاتی است. وی از همان دوران دبیرستان به خاطر علاقه ای که به عرصه هنر داشت پیشنهاد های بسیاری در زمینه بازیگری فیلم های سینمایی و سریال ها دریافت کرد. اما به علت مخالفت پدرش به تمام آنها پاسخ منفی داد. خانواده وی ورود به عرصه هنر را منوط به قبول شدن در دانشگاه عنوان کردند. امینی فر هنگامی پا به عرصه اجرا گذاشت که در امتحانات ورودی دانشگاه قبول شده بود.

وی در سال ۱۳۸۳ با گذراندن تست مجری گری در خانه فرهنگ نیمرخ وارد سازمان صدا و سیما شد. مدیر گروه خانواده وقتی تست او را دید، پیشنهاد کرد به خاطر اجرای خاص و دخترانه اش به برنامه «دخترانه» برود. وی به این برنامه رفت و اولین اجرای زنده را تجربه کرد. بعد ها وقتی با سحر رضوی همراه شد، «زن در رسانه» را برای همین گروه اجرا کرد. به دنبال اجراهای خوب و موفق وی، از امینی فر دعوت می کنند تا بازیگری در فیلم و سریال را هم تجربه کند. از فعالیت های او در عرصه بازیگری، می توان به تله تئاتر «مرغ سحر» اشاره کرد. همچنین سریالی به نام پنجره که شاهد پخش آن بودید.(سریال نمایشی گروه خانواده شبکه اول)

امینی فر پس از اینکه مدتی «دخترانه» را اجرا کرده بود، با شروع برنامه تازه ها به این برنامه رفت. پس از حدود یک ماه از اجرای این برنامه، به پیشنهاد مدیر گروه، از بین اجرای هر روزه «تازه ها» و اجرای فصلی «دخترانه» ترجیح داد به گروه برنامه «دخترانه» وفادار بماند و به همین علت به «دخترانه» بازگشت. امینی فر در همان یک ماهی که برنامه «تازه ها» را اجرا می کرد، مسئولیت تهیه خبر و نویسندگی برنامه را هم بر عهده داشت. وی در زمینه نریتوری نیز فعالیت های بسیاری داشته است. امینی فر در کنار مجری گری در واحد دوبلاژ نیز مشغول به کار است. وی اکنون در برنامه ی تهران ۲۰ به طور مداوم مشغول به فعالیت است.

از داستان آشنایی شروع کنیم.

– نیلوفر: آشنایی ما به شش سال پیش برمی گردد. یکی از همکاران برای اجرای یک برنامه از من خواستند به این شرکت بیایم. من آمدم و با ایشان به توافق نرسیدم اما ایمان جان من را دید و با من به توافق رسید.

برای کار به توافق نرسیدید، برای ازدواج به توافق رسیدید؟

– نیلوفر: بله. البته پروسه آشنایی و ازدواج و … طول کشید. ایمان پیشنهاد داد و من بعد از یک سال و نیم، دو سال قبول کردم و با هم ازدواج کردیم.

اولین هدیه ای که برایت گرفت؟

– نیلوفر: ایناهاش (به انگشترش اشاره می کند) این انگشتر است و باورت نمی شود من هنوز هم بعد از کلی هدیه های دیگر که از ایمان گرفته ام ولی هنوز این را دستم می کنم چون اولین هدیه بود و برایم خیلی دوست داشتنی است و دقیقا هم باب سلیقه من است.

آقای احمدی شما از خواستگاری بگویید.

– ایمان: من به ایشان پیشنهاد دادم که درباره ازدواج با هم صحبت کنیم و زیر نظر خانواده ها با هم آشنا شدیم.

– نیلوفر: یعنی از ابتدا مادر من و خانواده ایشان در جریان بودند و خود این خیلی به ما کمک کرد. من همیشه می گویم آشنایی باید حتما زیر نظر خانواده ها باشد چون خیلی جریان فرق می کند.

یک اتفاق جالبی که در بدو آشنایی ما افتاد این بود که یک روز ایمان به من گفت من خیلی برای ازدواج با تو مصمم هستم، من همنیطوری فقط برای اینکه ببینم او چه می کند گفتم باید با بابام صحبت کنی. بعد چند روز پدرم از دانشگاه به من تلفن زد گفت: «ایمان احمدی کیه آمده دانشگاه و سراغ من را گرفته؟» که من مجبور شدم همه داستان را تعریف کنم و بگویم. دو سه ساعت بعد بابا به خانه آمد و گفت: «اگر واقعا تصمیم به ازدواج گرفته ای، حتما با آقای احمدی ازدواج کن، خیلی پسر خوبی است».

آقای احمدی رمز موفقیت شما در همان دیدار اول چه بود؟

– ایمان: من رو بازی کردم. یعنی آن چیزی که در دلم بود را با زبانم یکی کردم و سعی کردم از همان برخورد اول صداقت داشته باشم.

همسر نیلوفر امینی فر همسر زهرا عاملی بیوگرافی نیلوفر امینی فر ازدواج مجری مشهور ازدواج مجری

اولین رستورانی که با هم رفتید؟

– ایمان: یکی از خاطرات قشنگ ما به اولین باری برمی گردد که با هم رستوران رفتیم. زمانی که رابطه ما رسمی شد و با هم به رستوران رفتیم، یکی از چیزهایی که خیلی خوشم آمد بی آلایشی نیلوفر بود. برخلاف یک عده که معمولا کلاس می گذارند و بعد معلوم می شود واقعیت درون شان چیز دیگری است، من به نیلوفر گفتم چی میل دارید؟ گفت چلوکباب کوبیده. غذا را گرفتیم، شروع کرد گوجه را با برنج خرد کردن و کباب را هم تیکه کرد و …

و لابد سعی هم داشتی که کباب کم نیاید در مقابل برنج؟

– نیلوفر: (می خندد) بله.

– ایمان: خیلی برای من جالب بود که چقدر خودش است.

– نیلوفر: این می تواند یک راهکار باشد برای دخترهایی که می خواهند ازدواج کنند: چلوکباب کوبیده!

آقای احمدی ایشان می گویند شما خیلی پیگیر بوده اید برای گرفتن بله، به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید؟

– نیلوفر: بله. البته محیط کار ما جوری است که من دورادور نیلوفر را می شناختم؛ خصوصا که نیلوفر سرشناس است. این را هم بگویم من پیگیر بودم و چراغ سبز هم می گرفتم. گرچه اگر نمی گرفتم باز هم پیگیر بودم.

همسر نیلوفر امینی فر همسر زهرا عاملی بیوگرافی نیلوفر امینی فر ازدواج مجری مشهور ازدواج مجری

نیلوفر امینی فر و زهرا عاملی در کنار همسران خود

شما به عشق اعتقاد دارید؟

– نیلوفر: بله.

برای خودت اینطور اتفاق افتاده؟

– نیلوفر: اگر بخواهم صادق باشم نه. چون من درست است که خیلی احساسی هستم اما در مورد تصمیمات مهم زندگی ام منطقی برخورد می کند. وقتی ایمان این پیشنهاد را داد، او من را، هم در تلویزیون هم در محیط کار دیده بود ولی من او را ندیده بودم. بنابراین نیاز داشتم بیشتر بشناسمش و در همان ماه های اول آشنایی به شدت از اخلاقش خوشم آمد و به مرور زمان حس کردم ایمان یکی از بهترین مردهایی است که می توانست در زندگی من باشد و هست. از نظر اخلاقی به جرأت می توانم بگویم هیچ عیبی نمی توانم روی همسرم بگذارم. خیلی تلاش کرده ام ولی عیبی ندارد.

– ایمان: من بزرگترین ویژگی و خصوصیت نیلوفر را صداقت و روراستی و به شدت مهربانی اش می دانم. یک وقت هایی آنقدر همدردی می کند که من می گویم چیزی نیست، درست می شود و باید او را آرام کنم. البته یکی دیگر از بهترین خصوصیات اخلاقی نیلوفر هم جسارتش است.

همسر نیلوفر امینی فر همسر زهرا عاملی بیوگرافی نیلوفر امینی فر ازدواج مجری مشهور ازدواج مجری

این عشق که بعدا پیش آمد چقدر در زندگی نمود دارد؟

– نیلوفر: من یک اعتقاد کلی دارم؛ هر کس بگوید زندگی من فقط گل و بلبل است و فراز و فرود ندارد، مطمئنا دروغ می گوید. در زندگی یک زمان هایی می رسد که احساس می کنی چقدر خسته ای و نمی کشی و یک وقت هایی حس می کنی خوشبخت ترین مرد یا زن روی زمین هستی. ما در فرازها با هم اوج گرفته ایم و در فرودها دست هم را گرفته ایم و بلند شده ایم.

در این شرکت هم مشغول هستید؟

– ایمان: نیلوفر در اینجا فعالیت مستمر ندارد ولی اینقدر محبوبیت دارد که وقتی می آید بچه ها من را فراموش می کنند.

همکار بودن کمکی به شما کرده؟

– ایمان: خیلی جاها به هم مشاوره می دهیم، نظر هم را می پرسیم و با توجه به اینکه سابقه تحصیلی نیلوفر مشاوره است خیلی با هم مشورت می کنیم.

– نیلوفر: من وقتی دختر خانه بودم همه اتفاقات روز را برای مامانم تعریف می کردم، در حدی که بنده خدا سردرد می گرفت. حالا ایمان جایگزین شده یک وقت هایی یک ساعت بعد قرار است همدیگر را ببینیم ولی من طاقت ندارم و باید حتما زنگ بزنم و همه چیز را برایش بگویم.

این نماد کامل همدلی و همزبانی است.

– نیلوفر: شاید دلیلش این است که ما کاملا هم سن هستیم و یک جاهایی حتی با هم بزرگ می شویم.

– ایمان: شاید یک عده ای بگویند خوب نیست زن و شوهر هم سن باشند ولی به نظر من پختگی درونی آدم ها مهم است، ضمن اینکه خیلی از خواسته ها و علایق ما به هم نزدیک است.

– نیلوفر: فقط یک اختلاف سلیقه ای داریم. ایمان (می خندد) البته تلاش مان را کرده ایم که آن را هم به هم نزدیک کنیم.

همسر نیلوفر امینی فر همسر زهرا عاملی بیوگرافی نیلوفر امینی فر ازدواج مجری مشهور ازدواج مجری

رمزی حرف می زنید!

– نیلوفر: من خیلی دوست داشتم در یک تایمی با توجه به پیشنهادهای وسوسه انگیز بازیگری که داشتم در این حوزه هم فعالیت کنم چون همین الان هم بیشتر از اجرا پیشنهاد بازی دارم ولی انشاءالله به حول و قوه الهی ایمان راضی شود…

این مسئله را از ابتدا مطرح نکردید؟

– ایمان: ولی این دلیل نمی شود از هم فاصله بگیریم. اینکه دو نفر در همه چیز شبیه هم باشند، اصلا وجود خارجی ندارد و به۸ نظر من اگر مثل هم باشند جذابیتی برای هم ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. گندم می گوید

    خیلی قیافش زشته این خانومه…… شوهرش خوشتیپ تره و کاملا نسبت بهش سرتره

    1. فتانه می گوید

      درست گفتی گندم

  2. سیما می گوید

    شوهرت میدونه با بازیگر شدنت چی به سر زندگیش میاد بخاطر همین مخالف بازیگریت

  3. النا می گوید

    چه صورت چاقی

  4. نگین می گوید

    خیلی زیباست…صورتش مثه ماهه…همین که بهش پیشنها بازیگری دادند ثابت میکنه که چقد جذابه
    « و من شر حاسد اذا حسد» پناه بر خدا از شر حسود وقتی که حسد می ورزد

    1. افسانه می گوید

      واقعا زیباست متاسفم برای کسانی که راحت در مورد دیگران بد می گن

    2. کمندیس می گوید

      آفرین خوب جوابشون رو دادی …. دوستان عزیز که معتقد هستید این خانوم زشته ، شما یه لطفی کنید یه عکس از خودتون بزارید ببینیم کی زشت تره …

    3. ساناز می گوید

      شرط پیشنهاد برای بازیگری زیبایی نیست بیشتر پررویی چهره اش معمولی نه خوشگل نه زشت البته آرایششم زیاد بدون آرایش باید در مورد چهره اش نظر داد

  5. سیاوش می گوید

    چرا چرت میگید آخه ! خانوم امینی فر زیباییش حرف نداره و اصلن جای بحث نداره زیبایی ایشون! مردم دیوانه شدن فرق زیبا و زشت رو هم دیگه نمیفهمن!! خدایا شفا بده خواهشن

  6. مصطفی می گوید

    خیلی خوشگله حتی بدون آرایش

  7. جمشید می گوید

    زیبا زیباست