رابطه بازیگران کشف حجاب کرده با بهروز وثوقی چیست؟! + عکس

12

کشف حجاب متوالی صدف طاهریان و چکامه چمن ماه بسیاری از مخاطبان را با این پرسش مواجه کرد که هدف آنها از این ماجرا چیست؟

به گزارش سینماژورنال اینکه فقط مهاجرت از ایران و اقامت در آن سوی آبها را ریشه این ماجرا بدانیم نمی تواند دلیلی کامل باشد.

تولید سریال با بازیگران درجه سه

گویا واقعیت امر هم چیزی جز این است؛ شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که این دو بازیگر بخشی از تیم تولید سریالی هستند که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود!

همسر گوگوش همسر بهروز وثوقی کشف حجاب بیوگرافی بهروز وثوقی بازیگران بی حجاب

گردانندگان این شبکه ماهواره ای در فاز تازه فعالیتهای خود کوشیده اند سهمی را هم برای تولید سریالهای ایرانی اختصاص دهند.

در بدو مطرح شدن این ایده رایزنیهایی با برخی کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران هم برای همکاری انجام و پیشنهاداتی طرح شد اما اغلب چهره های سرشناس به این پیشنهادات پاسخ منفی دادند.

این شد که گردانندگان شبکه مذکور سعی کردند با جذب بازیگران درجه دو و سه برنامه خود را پیش ببرند.

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی هستند و گویا چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند.

همسر گوگوش همسر بهروز وثوقی کشف حجاب بیوگرافی بهروز وثوقی بازیگران بی حجاب

کارگردانی سریالی که این بازیگران در آن حضور دارند و فیلمبرداری آن در مالزی انجام می شود را هم یک تلفیلم ساز داخلی به نام محمد راوندی برعهده دارد!

بهروز وثوقی هم هست

نکته جالب این ماجرا آن است که بهروز وثوقی بازیگر آثاری چون “قیصر” و “گوزنها” که سالهاست مقیم آمریکاست یکی از نقشهای اصلی این سریال را بازی خواهد کرد!!

وثوقی در سالهای اخیر”فصل کرگدن” بهمن قبادی هم بازی کرده بود و حالا حضورش در سریالی محصول GEM عجیب به نظر می رسد.

نکته جالب اینکه گلیشفته فراهانی هم بعد کشف حجاب با بهروز وثوقی هم بازی شد.

بهروز وثوقی (سن ۷۷ سال) ، گلشیفته (۳۲ ساله) ، چکامه چمن ماه (۳۴ ساله) و صدف طاهریان ( ۲۷ ساله)

همسر گوگوش همسر بهروز وثوقی کشف حجاب بیوگرافی بهروز وثوقی بازیگران بی حجاب


بهروز وثوقی که نام اصلی اش خلیل وثوقی است در سال ۱۳۱۶ در شهر خوی به دنیا آمد و پس از تحصیل مدرک دیپلم متوسطه در جستجوی کار به تهران آمد و در سال ۱۳۳۷ به کار دوبله فیلم های خارجی و ایرانی مشغول شد. وثوقی پس از سه سال فعالیت در این حرفه با حمایت یکی از هنرپیشگان زن سینمای ان روزگار به نام پوری بنایی با فیلم صد کیلو داماد فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.

همسر گوگوش همسر بهروز وثوقی کشف حجاب بیوگرافی بهروز وثوقی بازیگران بی حجاب

اما علی رغم حضور در کنار این هنرپیشه زن و بازی در فیلم های مبتذل به شهرت چندانی دست نیافت. تا این که ناگهان جریانی با عنوان موج نو با حمایت نویسندگان وابسته ای همچون فیروز شیروانلو، پرویز دوایی کارمند پرسنلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، لیلی امیر ارجمند ندیمه فرح پهلوی و با سرمایه تهیه کنندگانی مانند علی عباسی، مهیی میثاقیه در سینمای ایران شکل گرفت. این عناصر ماموریت داشتند که بهروز وثوقی هنرپیشه درجه دهم سینمای ایران را به معروف ترین و گران ترین بازیگر سینما تبدیل کنند و چنین شد که به دستور اشرف پهلوی وی به یکی از پدرخوانده های سینمای ایران تبدیل شد. چنانکه با یک تلفن برای فیلم هایش مجوز نمایش می گرفت و یا یک تلفن هم فیلم های دیگران را سالها راهی انبارها می کرد.

بستر سازی در جهت چهره سازی او چنان ماهرانه صورت گرفت که دیگر هنرپیشگانی که تا قبل از دهه ۵۰ گران ترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شدند و فیلم هایشان از فروش خوبی برخوردار بود در اواخر دهه ۵۰ عمداً خانه نشین شده بودند. در حالی که وثوقی برای بازی در هر فیلم در سالهای ۱۳۵۷ـ ۱۳۵۳ رقم بالایی معادل نیمی از هزینه تولید فیلم در آن سالها به عنوان دستمزد دریافت می کرد.

حضور مافیایی وثوقی در عرصه هنر چنان بود که در هنگام ازدواج با فائقه آتشین معروف به گوگوش وی ترانه سرایان و آهنگسازان معترض به همسرش را یکی دوسال ممنوع القلم و ممنوع التصویر ساخت تا برای همیشه ادب شوند. وثوقی پس از افتضاح افشای روابط همسرش با داریوش اقبالی و پس از طلاق همسرش این خواننده معتاد به مواد مخدر را توسط ماموران به دام انداخت و با حمایت اشرف مطبوعات را وادار ساخت تا تصویر او را به همراه مواد مخدر مکشوفه در صفحات حوادث خود به چاپ برسانند.

همسر گوگوش همسر بهروز وثوقی کشف حجاب بیوگرافی بهروز وثوقی بازیگران بی حجاب

بدین ترتیب در جامعه این شایعه قوت گرفت که داریوش اقبالی به جرم سیاسی به زندان افتاده است سرانجام نیز داریوش با خواندن ترانه ای رسول رستاخیز و طلایه دار در تلویزیون و تقدیم آنها به شاه از زندان آزاد شد.

«وثوقی» درآستانه پیروزی انقلاب پس از فروش سینماها و املاکش به آمریکا گریخت. وی هم اکنون بازیگر نقش های چرخ پنجم در فیلم های ضد ایرانی هالیوود است. نقش هایی همچون «بادیگارد»، «تروریست» و الخ.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. ساناز می گوید

    خاک بر سر همشون!

  2. سینا می گوید

    واقعا این بازیگران عقده ای وعقب مونده کوتاه فکرند چقدر احمقند که میخوان برگردندبه چ. هل سال پیش

  3. سارا می گوید

    یکی نیست به این بهروز وثوق بگه برو گورتو گم کن دیگه پیرمرد بی حیا

  4. شاپور می گوید

    بنظر می رسد نویسنده در نوشتن مطالب فوق اغراق زیاد نموده است و گرنه بازی در فیلمهایی نظیر “بت” و “سوته دلان”و… نشان از توان بالای فنی این بازیگر است و چندین سال پی در پی در گزینش بهترین بازیگر نقش اول مرد ، نفر اول بود(۱۳۵۵-۱۳۵۷)

  5. سینا می گوید

    بازیگران زمان شاه خیلی بندرت بازی بلد بودند بیشتر باحرکات جلف واحمقانه بازی میکردند یه تعداد اندکی مثل فردین خودشونو غرق فساد نکردند بقیه شون فقط بازیشون بغل کردن بازیگران فاسد زن اون زمان بود

    1. Mass می گوید

      خب ببخششون مثل شریفی نیا و شاکردوستو قریشیو بقیه پاکدامنا سالم نیستن

  6. شهریار می گوید

    بهروز جون با نظام مشکل داری به خودت مربوطه ولی به کشورت خیانت نکن بذار تصویر ذهنی دوران کودکی ما خوب باقی بمونه نه فردی بی ناموس خائن به وطن

  7. ایرانی با غیرت می گوید

    …. بهروز وثوق که فقط از بازیگری فسادش رو یاد گرفتی-گوگوش … و الان هم گلشیفته …- معلوم که مادرت …. است که فقط از … ها خوشت میاد ….

    1. علی می گوید

      یهروز وثوقی استاد سینمای ایران است.ترک اصیل آذربایجانی

    2. افرا می گوید

      سلااااااااام غیررررررررت یه خورده رو انصافت هم کار کن

  8. بهزاد می گوید

    لطفا چرت نگین شما یا از سینما چیزی نمیدونید یا از این عقب افتاده هایی چابلوس هستین….تموم بازیگران ایران از پرستویی گرفته تا بزرگانی مث جمشید مشایخی همشون هنوز که هنوزه میگن بازیگری مث بهروز وثوقی تو تاریخ ایران نخواهد آمد……بعد شماها چهارتا عقب مونده که حتی در حد نظر دادن تام و جری هم نیستین از سلطان سینما ایراد میگیرین؟؟؟؟؟؟جمع‌کنید بایا عقده ای ها…….بهروز یک اسطوره سینما ایران بود هنوز که هنوزه مسعود کیمیایی میگه آرزومه یک فیلم دیگه با بهروز بسازم….برید نظر بازیگران درباره بهروز بخونید بعد بیاین اینجا قار قار کنید

  9. افرا می گوید

    آره واقعآ از بازیش تو همسفر آدم حالش بهم میخوره اه اه اه قیصرو که دیگه نگو خیلی بده مثلا تو گوزنها اصلا شبیه معتادا نیس کلا بخاطر سفارش اشرف و حمایتای اونه که فکر میکنی خوبه