کشف کلاه‌بردار ۷ میلیاردی در لارستان

0

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک کلاه‌بردار ۷ میلیارد ریالی در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران مطلع شدند فردی به یک زندانی پیشنهاد داده که در صورت دریافت مبلغی، پرونده وی را از طریق روابطی که در دادگاه دارد، مختومه اعلام می‌کند و وی تبرئه می‌شود.

به گزارش فارس وی ادامه داد: فرد زندانی نیز ۷ میلیارد ریال به آن فرد داده که بعد از مدتی متوجه می‌شود که از وی کلاه‌برداری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان لارستان قرار گرفت و متهم از زندان برای بازجویی احضار شد و در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاه‌برداری از مالباخته اقرار کرد.

گودرزی بیان کرد: این فرد کلاه‌بردار با همدستی فرد دیگری که در خارج از زندان بوده است، در چند مرحله در مجموع به ارزش ۷ میلیارد ریال از شاکی کلاه‌برداری کرده بود که تحقیقات برای دستگیری همدست این کلاه‌بردار ادامه دارد.


لارستان یکی از شهرستان‌های فارس و یکی از ۴۹ شهرستان اولیه تأسیس شده در سال ۱۳۱۶ است. پیش از آن لارستان یکی از ایالات ایران بود که وسعت آن به ۱۲۰۰۰ کیلومتر مربع می‌رسید. شهر لار مرکز شهرستان لارستان است که از قدیمی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. فاصله این شهر تا مرکز استان فارس (شیراز) ۴۳۰ کیلومتر، و تا بندرعباس ۱۹۰ کیلومتر است. لار در حد فاصل شهرستان‌های داراب، جهرم، خنج و لامرد قرار داشته، و در شرق و جنوب با استان هرمزگان همسایه است.

جمعیت: ۳۲۸۷۹ نفر مرکز آمار ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ