جشن تولد ۲۸ سالگی باران کوثری + عکس

0

دوستان باران کوثری به مناسبت تولدش بعد از اجرای روایت ناتمام یک فصل معلق در تالار حافظ دور هم جمع شدند.

برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک نمایید

همسر باران کوثری مادر باران کوثری شوهر باران کوثری سن باران کوثری جهانگیر کوثری تولد باران کوثری پدر باران کوثری بیوگرافی باران کوثری باران کوثری ازدواج باران کوثری

باران کوثریBaran Kosari متولد : ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران )، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فرزند رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

باران کوثری ، ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است.

همسر باران کوثری مادر باران کوثری شوهر باران کوثری سن باران کوثری جهانگیر کوثری تولد باران کوثری پدر باران کوثری بیوگرافی باران کوثری باران کوثری ازدواج باران کوثری

او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داورین در بخش مسابقه بوده‌است. سال ۱۳۸۵ برای وی سالی پرباری بود، باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت، سپس از جانب خوانندگان هفته‌نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

او در سال ۱۳۸۶ در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود و در سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در دوازدهمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۸۷ باران به همراه پدرش جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به بابک یزدانی اهدا کرد. همچنین در سال ۱۳۸۹ و در چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و همایون اسعدیان دریافت کرد.

وی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. همچنین کتابی تحت عنوان ((باران کوثری در سینمای ایران)) به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ