عباس غزالی: استایلم را مدیون همسرم هستم + عکس

1

عباس غزالی از تغییر استایل بعد از ازدواج می‌گوید

عباس غزالی از جوانان بااستعداد سینمای ایران است که سیری صعودی در کارنامه کاری‌اش داشته است. همین سیر صعودی باعث شده هر روز بر شهرت و اعتبارش افزوده شده و حتی سال گذشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود. او امسال با فیلم «دلبری» و فیلم متفاوت «قیچی» در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. اما در حاشیه فرش قرمزها و اکران‌ها او را با استایل جدید و متفاوتی دیدیم. نظرمان را با این ستاره جوان در میان گذاشتیم که از دل آن گپ و گفت داغی بیرون آمد. با مدآنلاین و گفت و گو با ستاره‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر همراه باشید.

امسال تغییرات تازه‌ای در استایل شما می‌بینیم. ظاهرا به مدل‌های کلاسیک زمستانی روی آورده‌اید؟ خیلی هم اهل کلاه نبودید اما این روزها، کلاه پای ثابت رخت و لباس‌تان شده است؟
من خیلی اهل مد نیستم ولی به پوششم اهمیت می‌دهم. بنابراین اگر لباسی و مدلی به من بیاید و با من سنخیت داشته باشد استفاده می‌کنم. دوست دارم لباسم ریشه در فرهنگ‌مان داشته باشد، زننده نباشد و شیک هم باشد. همسرم طراحی لباس من انجام را می‌دهد و به من ایده و مشاوره می‌دهد، این ستی را هم که به تن دارم پیشنهاد اوست تا برای حضور روی فرش قرمز بپوشم.

همسر عباس غزالی همسر بازیگران لباس بازیگران عکس جدید بازیگران تیپ بازیگران بیوگرافی عباس غزالی ازدواج بازیگران

پس همسر باسلیقه شما به ایده‌های کلاسیک و لباس‌های کژوآل رسمی‌تر علاقه دارند؟
بله، دقیقا. همسرم سلیقه درجه یکی دارد. او هم معمار و اهل طراحی و هنر است. او را خیلی قبول دارم و هر پیشنهادی بدهد با اطمینان و اعتماد قبول می‌کنم و برای هر برنامه‌ای شامل مصاحبه‌ها تا افتتاحیه و اختتامیه و … ایده های زیبایی دارد که سعی می‌کنیم عملی کنیم.
آقای غزالی استایل بازیگر با میزان شهرت و شناخته شده بودن او ارتباط  دارد؟ یعنی هر چقدر بیشتر دیده می‌شوید بیشتر درگیر ماجرای لباس می‌شوید یا برعکس؟
سئوال خیلی جالبی است. درگیر به این معنی که بخواهد معضل بشود و ذهنم را اذیت کند، نه. ولی از جهت اینکه بیشتر اهمیت بدهم، بله. به دلیل اینکه وقتی شهرت بیشتر می‌شود،  آدم‌های بیشتری به شما نگاه می‌کنند. شما ویترین و الگو می‌شوید و در معرض دید هستید. از همین زاویه است که هر روز بیشتر به این سمت می‌روید که ظاهر آراسته و قابل قبولی داشته باشید. البته این روزها همه افراد دقت بیشتری روی ظاهر و پوشش‌شان می‌کنند و برای اهالی صنوف و مشاغل مختلف اهمیت دارد و محدود به بازیگران هم نمی‌شود. اما جادوی پرده نقره‌ای باعث می‌شود به من بازیگر بیشتر نگاه شود. این را هم در نظر داشته باشید، بازیگری با ظاهر و جذابیت و نگاه بصری ارتباط مستقیم و جدانشدنی دارد.

همسر عباس غزالی همسر بازیگران لباس بازیگران عکس جدید بازیگران تیپ بازیگران بیوگرافی عباس غزالی ازدواج بازیگران

گفتید اهل مد نیستید، یعنی استایل شخصی خود را دارید؟ مثلا این عینک آفتابی با شیشه گردی که به چشم دارید یا کلاه یا شال‌تان، صرفا علایق شخصی شماست یا از مد و دنیای فشن وام گرفته‌اید؟
خیلی سئوال باحالی پرسیدید و صحبت درباره آن جذاب است. من نمی‌گویم اصلا با مد کاری ندارم مگر می‌شود با مد کاری نداشت. مد هم بالاخره مهم‌ترین منبع هدایت سلیقه و انتخاب ما در لباس است یا می‌تواند باشد. اما درحقیقت اگر مد با سلیقه و ذائقه من سنخیت داشته باشد آن را می‌پذیرم. ولی همیشه صرفا این نیست که بگویم این مد است پس من بروم استفاده کنم. من اصلا هیچ وقت چنین کاری نکرده‌ام. مثلا بگویم  چون صورتی مد است پس من لباس صورتی بخرم و بپوشم. من درباره مد همیشه به پرسش‌هایی در درون خودم پاسخ می‌دهم؛ آیا آن چه مد شده به من می‌آید؟ با فرهنگ من همخوانی دارد؟ و اصلا با آن راحت هستم؟
راحت بودن با لباس برای‌تان مهم است؟
صد در صد. چرا آدم لباسی بپوشد که  فعالیتش را سخت کند. مثلا اینقدر تنگ باشد که جرات نکنی دستت را بلند کنی یا بنشینی و بلند شوی؟ که مثلا یک لباس شیک یا مد است. این به نظر من یک جور خود آزاری است. این معیارها برای من خیلی مهم است.

همسر عباس غزالی همسر بازیگران لباس بازیگران عکس جدید بازیگران تیپ بازیگران بیوگرافی عباس غزالی ازدواج بازیگران

به این ترتیب مسئله لباس برای شما یک بحث فلسفی است یعنی اول به خودشناسی رسیدید بعد به این استایلی که دارید؟ سلیقه خودتان را خوب می‌شناسید؟
بله، چون واقعا به همین شکل بزرگ شده‌ام و هر چقدر هم که می گذرد بیشتر احساس می‌کنم که  در حال شناخت خودم، جامعه، مردم و فرهنگ‎مان هستم. از اول هم در همین مسیر حرکت کردم و هر چقدرپیشتر می‌روم بیشتر خودم را در این مسیر قرار می‌دهم و ریلم را صاف‌تر می‌کنم.
شما در اختتامیه سال گذشته جزو نامزدها بودید و طبیعتا با این حتمال که روی سن خواهید رفت لباس‌تان را انتخاب کردید. امسال برنامه‌تان برای اختتامیه چیست؟
خارج از اینکه به این فکر کنم که نامزد می‌شوم یا نه، مطمئنا برای آن روز به خصوص که اختتامیه جشنواره است لباسی آماده کرد‌ه‌ام و ست کاملی برای آن طراحی شده است و با آن لباس در این مراسم حاضر خواهم شد.
این لباس را هم همسرتان انتخاب کرده؟ و اینکه آماده خریداری شده یا سفارش دوخت داده‌اید؟
بله ما با هم به یک هارمونی و رنگ‌ رسیدیم و بر اساس آن طراحی خرید  کردیم. امسال هم لباس فرمال کلاسیکی را با تم سفید و سیاه انتخاب کردیم.

همسر عباس غزالی همسر بازیگران لباس بازیگران عکس جدید بازیگران تیپ بازیگران بیوگرافی عباس غزالی ازدواج بازیگران

امسال چه سبک فیلم‌هایی در جشنواره مد است؟
واقعا سئوال‌های متفاوت و جالبی می‌پرسید. همیشه یکسری فیلم‌ها مد می‌شود. من فکر می‌کنم امسال برعکس چند سال اخیر که فیلم‌ها خیلی آپارتمانی بودند و نهایت تا حیاط و دم در خانه می‌رفتند، به دشت و بیابان و جنوب و جغرافیای متفاوت رسیده‌اند. امسال فیلم‌های زیادی در لوکیشن‌های بیرون شهرها خواهید دید. یعنی خود لوکیشن متفاوت و کلا فیلم‌های باانگیزه و متفاوت مد است مثل «قیچی».

منبع : مدآنلاین- ساناز صفایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فرناز می گوید

    بازیش عالیه