ماشین های باور نکردنی مهدیار احمدی ، بچه پولدار ایرانی +تصاویر

22

به گزارش ساتین: ماجرا خودروهای وی به سرعت بمب در دبیرستان پیچید و همه از او به عنوان یکی از ثروتمندترین موجودات جهان یاد می کردند.

 «مهدیار احمدی ، پسر ۲۰ ساله ای با حساب بانکی ظاهرا خالی نشدنی و شور و علاقه شدید به جمع آوری ماشین های لوکس در حد کلکسیون ماشین های Need For Speed.»

عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi

دیگر شنیدن نام ایرانیان در میان مدیران ارشد کمپانی های چند ملیتی، مهندسان و دانشمندان رده بالا ناسا و یا مفاخر علمی و پزشکی جهان اتفاق تازه ای نیست، حتی در صنعت خودروسازی هم نام هایی چون آرش فربد، کوروش منصوری و فردیس رضوانی در سال های اخیر خبر ساز شده اند و شماری از جذاب ترین خودروهای عالم را پدید آورده اند. از دیگر سو نیز می توان به نادر فقیه زاده و ایمان مقصودی به عنوان دو طراح صنعتی در مقیاس جهانی یاد کرد و حتی در دنیای فرمول یک هم نام هایی چون حمید اقبالی یا امید مستقیمی در میان نوابغ فنی و مهندسی تیم های مطرح دیده می شوند.

عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi

بنابراین شمار ایرانیان پیش رو و مطرح در سطح جهانی روز به روز در حال افزایش است اما حکایت این جوان از برخی جهات با سایر افراد این فهرست تفاوت دارد، او در اوج جوانی کلکسیونی از سریع ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان را دارد.

عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi

Mahdiar Ahmadi

 عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi
عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi
عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi
عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi
عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi
عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi

 

 مجله autoblog هلند درباره‌اش نوشته: در حالی که اکثر تین‌ایجرها آرزوی یک بار سواری با استون مارتین را دارند، مهدیار احمدی قبل از آنکه گواهینامه‌اش را بگیرد Aston Martin DB۹ را داشت. کلکسیون ماشین‌های او آرام آرام گسترش یافت طوری که پارکینگ خانه جوابگو نبود و خانواده مجبور شد خانه همسایه را بخرد و آن را تبدیل به پارکینگ ماشین‌های مهدیار کند.»

حکایت مطرح شدن نام این جوان در فضای مجازی توسط یک نویسنده کانادایی اینگونه روایت می شود؛ شروع ماجرا به سال ۲۰۰۹ باز می گردد، زمانی که در ونکوور به دبیرستان می رفتم و شنیدم که یکی از دانش آموزان یک آستون مارتین DB9 دوازده سیلندر دارد. خودرویی بسیار گران قیمت برای یک پسرک ۱۶ ساله که تازه گواهی نامه گرفته است.

کمی بعد مشخص شد که این سوپر کوپه ۴۵۰ اسب بخاری، تنها خودرو این جوان نیست، اون مجموعه ای از ب ام و های M3، انواع لامبورگینی گالاردو و پورشه های تقویت را هم در گاراژ داشت، ماشین هایی که سایر دانش آموزان به خواب هم نمی دیدند و در بهترین حالت پوستر آن ها به دیوار اتاقشان چسبانده بودند.

به همین دلیل ماجرا خودروهای وی به سرعت بمب در دبیرستان پیچید و همه از او به عنوان یکی از ثروتمندترین موجودات جهان یاد می کردند.

کمی بعد نظر وی به سمت ماشین های گران قیمت تر و خاص تر جلب شد و اولین نشانه های توجه او به خودروهای اسپرت ایتالیایی در هنگام سفارش یک فراری F430 نمود عینی یافت.خرید مرسدس بنز G کلاس تقویت شده توسط برابوس در آب و هوای نسبتا سرد و برفی کانادا، دلیل دیگری بود که او علاوه بر قدرت و سرعت، به جلب توجه و خاص بودن نیز علاقه ای بی حد و حصر دارد.

قدم بعدی در این راستا خرید یک دستگاه رنجرور تیون شده توسط کمپانی لوما دیزاین بود ولی ظاهرا نگهداری از خیل عظیم خودروهای اسپرت سریع و لوکس نمی توانست روحیه تنوع طلب و تشنه قدرت وی را سیراب کند،به همین دلیل در سال ۲۰۱۳ عکس هایی از او با لامبورگینی آونتادور مجهز به باربند مخصوص وسایل اسکی توسط یک عکاس حرفه ای در وب سایت مشهور GT SPIRIT منتشر شد.

طبیعتا دیدن یک آونتادور مشکی رنگ مجهز به باربند در زمستان سرد و یخ زده کانادا برای هر بیننده ای می توانست جالب و تاثیر گذار باشد.در همین شرایط یک دستگاه فراری FF را نیز سفارش داد تا در سخت ترین شرایط یخ زدگی زمستانی نیز بتواند با فراری دو دیفرانسیل خود راحت و بی دردسر به کالج برسد.

اولین P1 و آخرین سری بوگاتی ویرون

شایعه ای وجود دارد که می گوید اولین P1 تحویلی در کانادا در واقع به سفارش وی ساخته شده است و از برخی جهات خودرویی منحصر به فرد به شمار می آید. به هرحال انتشار تصاویر این P1 سپید رنگ نیز در فضای اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرد و توجه بسیاری افراد را به کلکسیون خاص و لوکس جوانی ۲۱ ساله به نام اختصاری M.A جلب کرد.

در ماه های اخیر وب سایت مشهور و مطرح Jalopnik که در انتشار اخبار جالب پیرامون جهان خودرو ید طولایی دارد در گزارشی کوتاه از کلکسیونر خودروهای خاص وی آ (با نام M.A) یاد کرد و خبر داد که در واقع آخرین نمونه ساخته شده از بوگاتی ویرون نیز توسط این کلکسیونر ۲۰ ساله کانادایی خریداری شده است.

این گزارش حدود ۲۴۵ هزار بار دیده شده و همین اتفاق کافی بود که به یکباره خیل عظیم مشتاقان خودروهای سوپر اسپرت و هایپر کارها به صفحه اجتماعی این جوان حمله ور شوند و او که از اینهمه توجه غافلگیر شده بود از Jalopnik خواست تا گزارش مربوط به کلکسیون خودروهای او را از روی فضای اینترنت پاک کند.

این درخواست توسط مدیران سایت پذیرفته شد اما همانطور که حدس می زنید دقایقی پس از انتشار این گزارش جالب، بسیاری وب سایت ها و وبلاگ های خبری دیگر نیز مقاله را منتشر کرده بودند و بنابراین هنوز هم می توان متن اصلی و تصاویر جالب مربوط به نوشته Jalopnik را در وب سایت های مختلف مشاهده کرد، در واقع بیش از کلکسیون ابر خودروهای او، انتشار اسمش به صورت اختصاری و سن کم وی به عنوان یک ثروتمند ناشناخته است که باعث جلب توجه افراد و ایجاد مزاحمت برای زندگی شخصی او شده است.

ثروت بی انتها

مکلارن P1 یک میلیون و ششصد هزار دلاری و بوگاتی ویرون ویتنس ۱۲۰۰ اسب بخاری با بدنه فیبرکربنی، تنها دو خودرو از میان ده ها خودروی وی آ هستند، بنابراین با وجود حضور چندین مدل پورشه و فراری، آئودی R8، پاگانی زوندا، رنجرور های تیونینگ شده، مرسدس های ارتقاء یافته به صورت دست ساز، ب ام و I8 و …عجیب نیست که قیمت تمامی خودروهای فوق در حدود ۱۰ میلیون دلار و حتی بیشتر تخمین زده می شود.

عکس بچه پولدار بیوگرافی مهدیار احمدی بچه پولدار ایرانی اسامی ثروتمندان ایران Mahdiar Ahmadi

به هرحال اطلاعات دقیق و موثقی در این خصوص وجود ندارد و ظاهرا خانواده وی ترجیح داده اند تا حد امکان اطلاعات موجود در این زمینه را از فضای اینترنت حذف کنند، اما آنطور که از شایعات پیداست، این ثروت خانوادگی است و این جوان است که توانسته در اوج جوانی حداکثر بهره را از شرایط رویایی خود ببرد و مجموعه ای از بهترین سوپر اسپرت های دنیا را در گاراژ خانه گرد آوری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 22 )
  1. رزیتا نفیسی می گوید

    من اتفاقی متوجه شدم توی سایت ساتین همچین مطلبی منتشر شده و برای اولین بار بود اسم مهدیار احمدی یا مهدیار احمدی نیری را میشنیدم!
    خیلی برام جالب بود که این همه ثروت از کجا اومده!!!
    اصلا برام عجیبه یه شخصی مثل بیل گیتس که اولین ثروتمند دنیاس به چشم نیومده چون براش مهم نبوده اما این شخص اینقدر به چشم اومده!!!!
    واقعا این همه دارائی را از کجا آورده؟یا این همه ارثیه از کجا کسب شده؟؟!

    1. زضا می گوید

      خانم این حرفها همش کذبه کدام ثروت کدام ماشین میخواهند شخصی را که به مملکت خدمت کرده را ضایع کنن چهره اوکسی که پهلوی ماشینها ایستاده را توجه کنید اصلا مشخص نیست که کی هست شما زخمت بکشید برید از نزدیک ار کارگزان و روستاهای اطراف اونجا بپرسید بهتون ثابت میشود

  2. یک دوست می گوید

    پدر ایشون مالک معدن طلای آق دره است. در شهرستان تکاب
    سالیانه ۱۴۰ میلیارد تومان

  3. arezoo می گوید

    پدر این پسر صاحب معدن طلای آق دره تکاب است که هفته ی پیش کارگران آن معدن برای اعتراض به حقوق خود شلاق خوردند ??????

    1. سعید می گوید

      …..
      درحالی که در تکاب یک بیمارستان درست و حسابی موجود نیست پول مردم بدبخت خرج اینجور …… ها میشه

    2. زضا می گوید

      اصلا اینجوری نیست معدن طلا مربوط به شرکت پویازرکان هست که چندین سهام دار دارد این عکسها قلابی هست همان بیمارستان که در تکاب هست توسط این کارخانه از نظر تشک وتخت وتجهیرات اورهال شده است شما که اطلاع نداری چرا حرفهای دروغ مینویسی

  4. فشار قبر می گوید

    خدا خودش و خانواده اش را لعنت کند …ها ی عقده ای را ،عقده هاشون را با ماشین می خوان پر کنند

  5. HUNTER می گوید

    اهای شماها که فقیرین حسودیتون نشه به ما پولدارا مگه حرام خوردیم … چه گناهی کردیم مگه … پول زیاد داریم ماشین عالی میخریم پولداریم میخوایم لذت دنیاروببریم هی عقده عقده میکنین

    1. amin می گوید

      یک روز توی تاکسی بودم رانندش میگفت همه کسایی که سه تا خونه دارن دزدن از کجا آوردن بعداز کلی صحبت به دلیل دوری یک ساعته گفت یک خونه خودش داره که تازه ساخته یک خونه هم از پدرش بهش رسیده گفتم تو دوتا خونه داری الان گفت آره گفتم پس چرا می گی اگر سه تا خونه داره یک نفر دزدی کرده گفت خوب سومیش از کجا اورده حتما دزدی کرده گفتم اگر پدرت برات دو خونه میزاشت پس تو هم دزد بودی گفت نه اون وقت اگر کسی چهارتا خونه میداشت دزد می شد کلا عاشق منطق این مردمم هستم اگر شما به مردم نشون بدین که یک مداد بیشتر از اونها دارین حتما جنایت کردین بدست آوردین پس لطفا همیشه به اندازه یک مداد عقب تر باشین پولهاتونم خارج از ایران خرج کنین که هم نفرین نشین هم مردم به دلیل کم شدن پول روز به روز فقیر تر بشن که حقشون هم هست با این نگاه کج هم جرکت بچه پولدارهای تهران اشتباه هستش هم رفتار مردم با این نوع رفتارها امیدوازم یک روز همه ما اصلاح بشیم و هیچکداممان در مورد هم قضاوت نکنیم تنها لحظاتی که فکر میکنم یک احمق هستم آن زمانی است که در مورد دیگرانم قضاوت کردم و این درحالی است که گاهی درمورد خودم هم به اشتباه قضاوت می کنم

    2. احمدی می گوید

      ..دی نیست خون ۳۰کارگری است که درمعدن طلای آقدره وکارخانه اش که عموی این پسر حاج … احمدی نیری وپدرش ازمدیرانشند کشته شدند وحاج … حتی ریالی به خانواده انهانداد

      1. زضا می گوید

        چرا دروغ میگی کدام ۳۰ نفر کشته شده اسم یکی از این ۳۰ نفر را بگو ودلیلش را هم بگو اخه از دروغ پراکنی چه چیزی نسینتان میشود

      2. n.b می گوید

        این یکی از معدناشونه ۶۰ ۷۰ تا معدن تو سراسر کشور دارن

    3. Melikam baw می گوید

      خفه شو شماها با بالا کشیدن پول مردم لباس تنتونو میخرین باشکستن کمر هزاران کارگر و خراب شدن خانه هاشون و اوارگی هاشون تونستین خونه بخرین و دخترای فقیر برای پول دراوردن مجبورن ب امسال شماها تن بدن کثافتا فقط بخاطر اینکه پول ندارنننن و با خوردن خون این بدبختا ب اینجا رسیدید وگرنه شماها هیچیییی نیسیتین هیچییی این خوشی ها بوی نفتو و براقی طلا رو میده میده ما مردم خر نیستیم برو عمتو مسخره کن مرتیکه عقده ای شما ادمای حرومزاده رو بخاطر خوردن حق مردم باس به گلوله بست قانع شدی ی خشن تر بگم؟

      1. زضا می گوید

        کدام پول مردم را این اقایان بالا کشیدن کارخانه درست کردن جوانان مملکت را صنعتی کردن از دست رنج خودشان زندگی میکنن لذت میبرن شما برای این مملکت چکار کردین بجز انگل نقش دیگری داشتید

    4. Masi می گوید

      یه پولدار هیچوقت نمی گه من پولدارم

  6. Melikam baw می گوید

    حساب خیلیا خالی شده تا حساب بانکی اینا پر پول شه و هنوزم بااین عقده ای بازیاشون ارضا نشدن!ما فقط پوستر این ماشینا رو دیدیم حالا این پسره اشغال…حرف زیاده نمیشه نوشت!

  7. رضا می گوید

    وقت معدن که مثل نفت جزء دارایی های یک کشور و جزئی از خاک کشورمون هستش که در نتیجه میشه جزء سرمایه های ملی رو ازمون گرفتن و به معنی کلمه بالاکشیدن و تمام سرمایه و درامد رو از کشور خارج کردن یاد شهدای میفتم که وقتی از جونشون میگذشتن برای حفظ خاک کشورمون حالم خراب میشه.
    برای
    تک تکمون متاسفم
    باید کاری کنیم تا دیرنشده

  8. ستاره می گوید

    پولداری هم حدودی داره کولکسیون ماشینهای أین بچه به بیش إز ١٠ میلیون دلار میرسه! همه پولدارای دنیا مثل بیل گیتس و… دارن پول خلاقیت و نواوریشون رو میخورن. شما درست پول دربیار، نوش جونت. ولی اینی که هیچ نام و نشانی جز ماشینهای رنگارنگش نداره، پول مفت و باداورده افتاده دستش. شک نکن:/ حق ما رو میخورن.

  9. چشم عقاب می گوید

    مهدیار فرزند مجید احمدی نیری صاحب معدن طلا در زرکان آق دره صاحب برجهای معروف تهران و شرکت ساختمانی میکا و …

    1. Arash می گوید

      نازنین بیاتی (بازیگر) زن دوم احسان احمدی نیری پسر عموی همین مهدیار احمدی نیری و مدیر شرکت ساختمانی میکا سازنده برج های دوقلو می باشد

  10. آزاده می گوید

    ایشون پسر مجیداحمدی نیری هستن که پدرشون تدارک چی جنگ بودن و از طریق رابطه توانستند هلدینگ عظیمی رو راه اندازی کنند و معادن بسیاری رو تملک کنند .

  11. پیمان می گوید

    ۱) در کشوری مثل کانادا امکان ندارد کسی بتواند معاملات غیر قانونی و بدون پرداخت مالیات انجام بدهد . پس از نظر قوانین کانادا همه این معاملات قانونی بوده و کوچک ترین حقی از کسی ضایع نشده است .
    ۲) اگر فرض را بر این بگیریم که منشا پول ها همه از ایران بوده ( که بسیار بعید است . مرحوم احمدی در کانادا نیز فعالیت حرفه ای داشتند و در آمدشان در آن جا کاملا قانونی و با پرداخت مالیات همراه بوده ) ؛ مرحوم احمدی یکی از سهامداران چند شرکت از جمله پویا زرکان ( با نماد فزر در بورس) بوده اند .‌این شرکت سهامی عام است و تمام اطلاعات آن به طور روزانه در سامانه کدال افشا می شود و جایی برای تخلف وجود ندارد .‌ایشان هم مانند سایر سهامداران سود سهام خود را دریافت می‌کرده اند و حق داشته اند مال خود را هر طور می‌خواهند خرج کنند .
    ۳) مرحوم احمدی یکی از معتبرترین کارآفرینان کشور بودند .هزاران نفر در مجموعه های تحت مالکیت و شراکت ایشان مشغول فعالیت مفید و کسب درآمد آبرومند هستند . مقایسه شود با انگل هایی که با از بین بردن صنعت کشور و رانت ، با سفته بازی و ارز فروشی ، اقتصاد مملکت را ویران کرده اند . چرا وقتی ثروت کسی مثل بیل گیتس را می بینیم به او اتهام کلاهبرداری و دزدی و مال مردم خواری نمی‌زنیم ، اما وقتی صاحب ثروت هم وطن خودمان باشد ، چشم نداریم موفقیتش را ببینیم؟ این همان دید چپ گرا و ارتجاعی اول انقلاب است که بر پیشانی کارآفرینان و تکنوکرات ها انگ سرمایه دار زالو صفت زدند و یا کشتندشان یا اموالشان را تصاحب کرده و خودشان را هم فراری دادند و امروز صنعت کشور را به باتلاق نشانده اند .