پیش بینی دقیق یک اصلاح طلب از قیمت پراید و دلار!

0

مصطفی تاج‌زاده متولد ۱ آذر ۱۳۳۵ چهره سیاسی اصلاح طلب ایرانی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران که یکی از محکومان اصلی فتنه سال ۸۸ است. او در دولت خاتمی معاون سیاسی وزیر کشور (عبدالله نوری) و سرپرست این وزارتخانه پس از استیضاح عبدالله نوری بود. او در دولت موسوی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷) معاون امور بین‌الملل وزیر ارشاد (خاتمی) بود.

مقایسه دولت احمدی نژاد با روحانی مصطفی تاج زاده الان کجاست گرانی در دولت روحانی فعال فتنه 88 عوام فریبی چیست عملکرد اصلاح طلبان عکس فتنه گران شغل اصلاح طلبان تفکر اصلاح طلبی پشت پرده چه خبر پس چی شد بیوگرافی مصطفی تاج زاده بازداشت‌شدگان فتنه 88 اهداف اصلاح طلبان افشای پشت پرده اصلاح طلبان چه کسانی هستند اسامی فتنه گران اخبار بدون سانسور سیاسی

پیشنهاد شما درباره راهبرد دولت برای بهبود ارتباط با افکار عمومی در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات چیست؟

کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد این است که دولت گزارش کار ارائه بدهد. به نظرم بهتر است اولین محور این باشد که دوره دوم احمدی‌نژاد را با این دولت مقایسه کند؛ یعنی در آن گزارش بگوید که مثلا قیمت کالاها، طلا، ارز از سال ٨٨ تا ٩٢ چه میزان افزایش داشت و این عدد از ٩٢ تا ٩۶ چه تغییراتی داشته است؛ مثلا قیمت مواد خوراکی و لوازم مصرفی از خودرو گرفته، تا یخچال و ماشین لباسشویی و… .

سپس نشان دهد قیمت ارز تقریبا ۴٠٠ درصد در بازه ٨٨ تا ٩٢ افزایش داشته است؛ اما در دولت روحانی این افزایش حداکثر ٢٠ درصد بوده است. حتی اگر روحانی نخواهد نامزد هم بشود، باید این گزارش را ارائه دهد. در این صورت مردم خواهند دید که درست است که بسیاری از مشکلاتشان حل نشده، اما اگر قرار بود نرخ دلار با همان رشد ۴٠٠ درصدی زمان احمدی‌نژاد افزایش یابد، هر دلار الان ١٢ هزار تومان بود. سکه به جای یک میلیون تومان، سه تا چهار میلیون شده بود. پراید ٢٠میلیونی به ۵٠، ۶٠ میلیون رسیده بود و قیمت مواد خوراکی، میوه، نان، برنج، چای و لبنیات سر به فلک کشیده بود.

منبع : مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ