تاجزاده: اگر رئیسی یا قالیباف می‌آمدند هیچ چیز تغییر نمی‌کرد!

0

«مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه ۸۸ در مناظره با «غلامحسین کرباسچی» از فعالین اصلاح‌طلب که در ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی منتشر شد، گفت:«بنده  ۲ دوره به روحانی رای دادم، اما اگر قانون اساسی امکان دور سوم را برای ریاست جمهوری وی فراهم می‌کرد، برای سال ۱۴۰۰ به آقای روحانی رای نمی‌دهم. چون دیگر کارایی ندارد. متاسفانه سیستم طوری حرکت می کند که مهم نیست روحانی، رئیسی یا قالیباف رئیس جمهور باشد. هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد».

تاجزاده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:«ما در سال ۹۶… از روحانی حمایت کردیم و با رای بالاتری هم آمد اما در دولت دوم هر چه بود فروپاشید، یعنی برجام، اقتصاد، تورم و همه از دست رفت».

نشانه های آدم دروغگو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 مصطفی تاج زاده الان کجاست محکومان سیاسی فتنه 88 گذر زمان همه چیو ثابت میکنه عوام فریبی چیست عملکرد اصلاح طلبان شگردهای تبلیغات انتخاباتی شکست اصلاح طلبان روش های تبلیغات انتخاباتی رقبای روحانی در انتخابات 96 دروغ های سیاسی حافظه تاریخی تشخیص آدم دروغگو تحلیل سیاسی روز بیوگرافی مصطفی تاج زاده انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصلاح طلبان چه کسانی هستند اسامی فتنه گران اسامی اصلاح طلبان

مصطفی تاجزاده در مصاحبه مذکور عملا رئیس جمهور را فاقد اختیارات لازم جازده و مدعی شده است که عملا هیچ تفاوتی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور است. چندی پیش «صادق زیباکلام» از فعالین اصلاح طلب نیز در اظهارنظری مشابه گفته بود:«واقعیت این است که دولت اختیارات چندانی در برخی سیاست ها و برنامه های داخلی و حتی سیاست خارجی ندارد…هر فرد دیگری هم که رئیس جمهور شود، همین مشکلات وجود دارد».

اما ادعای تاجزاده در حالی است که وی – ۲۱ اسفند ۹۵- چند هفته قبل از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود:«حتی اگر روحانی نخواهد نامزد شود، باید این گزارش را ارائه بدهد…اگر قرار بود نرخ دلار با همان رشد ۴۰۰ درصدی زمان احمدی نژاد افزایش یابد، هر دلار الان ۱۲ هزارتومان بود سکه به جای یک میلیون تومان، سه تا چهار میلیون شده بود. پراید ۲۰ میلیونی به ۵۰ تا ۶۰ میلیون رسیده بود و قیمت مواد خوراکی نیز…به شدت افزایش می یافت».

تاجزاده در این مصاحبه مدعی شده بود که اگر روحانی نبود و رقیبان وی به ریاست جمهوری می رسیدند، قیمت پراید تا ۶۰ میلیون نیز افزایش یافته و نرخ دلار نیز ۴۰۰ درصد افزایش می یافت.

در دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، روزنامه اصلاح طلب دنیای اقتصاد-اردیبهشت ۹۶- در یادداشتی مشابه با مصاحبه تاجزاده با روزنامه شرق، با عنوان «پیروزی قالیباف یا رئیسی قیمت دلار را به کجا می‌برد؟» نسبت به دلار ۵ هزارتومانی در صورت پیروزی رئیسی یا قالیباف هشدار داد. اما دلار در دولت دوم روحانی تا حدود ۲۰ هزارتومان نیز افزایش یافت.

روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با صراحت و قید قسم جلاله گفته بود:«والله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»!

واقعیت این است که اصلاح طلبان نه برنامه ای برای اداره کشور و رفع مشکلات مردم دارند و نه کارنامه قابل دفاعی برای عرضه به افکارعمومی. تنها هنر این طیف، هیولاسازی از رقیب در رقابت های انتخاباتی و شانه خالی کردن از مسئولیت و فرار از پاسخگویی از فردای پس از انتخابات است.

منبع : مشرق نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ