دیروز قهر قایدی؛ امروز مظاهری/ آقای سرمربی بی‌انضباطی‌ها را نمی‌بیند! 

0

صرف نظر از نتیجه‌ای که دیروز استقلال در برابر مس رفسنجان گرفت باید گفت اتفاقات بدی در اردوی آبی رخ می‌دهد که این اتفاقات خطرناک تر از حریفان برای تیم آبی هستند. مهدی قایدی روزهای متعددی اردوی تیم آبی را ترک کرد به بهانه اینکه قرارداد او از سوی باشگاه استقلال اصلاح نشده است؛ در حالی که می‌توانست با آبی‌ها تمرین کند و موازات با تمرین خواسته‌های خود را از باشگاه استقلال مطرح کند. بعد از این اتفاق و پیش از حضور استقلال در رفسنجان یک اتفاق دیگر تمرین استقلالی‌ها را تحت الشعاع قرار داد. در میانه های تمرین رشید مظاهری تمرین استقلال را ترک کرد. به بهانه اینکه مصدوم است و سریعا هم یک عکس در استوری خود به نمایش گذاشت که به مرکز پزشکی مراجعه کرده است. 

باشگاه استقلال در یک رفتار درست این حرکت رشید مظاهری را پنهان نکرد و درصدد توجیه بر نیامد و این دروازه‌بان را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کرد. سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم در واکنش به قهر رشید مظاهری گفت: «من نمی‌خواهم زیاد درباره این مسئله صحبت کنم چون تیم ما در آستانه مسابقه با مس رفسنجان است و خوب نیست که حاشیه ایجاد شود، اما از رفتاری که امروز مظاهری انجام داد متعجب شدم.»

بی‌تعارف قهر مهدی قایدی و رشید مظاهری مولدش عدم برخورد قاطع از سوی سرمربی تیم استقلال با وریا غفوری بود. در مسابقه ای که او بعد از تعویض به نشانه اعتراض به رختکن رفت و با رفتار فیزیکی خود نشان داد نسبت به تعویض خود ناراحت است اما محمود فکری بعد از بازی این چنین گفت که وریا را به درخواست خودش تعویض کرده است! اگر در آستانه بازی با سپاهان محمود فکری – وریا و رشید مظاهری را کنار می‌گذاشت و با بی‌انضباطی آنها برخورد می‌کرد امروز رشید مظاهری به خود اجازه نمی‌داد استقلال را با یک تیم محلی اشتباه بگیرد. او پیشتر و در همان بازی ای که وریا بعداز تعویض به سمت رختکن رفت در مصاحبه با خبرنگاران علیه محمود فکری صحبت کرد. محمود فکری به جای برخورد به بهانه نتیجه گرفتن در بازی با سپاهان هم به وریا بازی داد و هم رشید و نتیجه آن شد که هم اصول را باخت و هم نتیجه را. 

محمود فکری صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در بازی با مس رقم خورد برای یکبار هم که شده باید با بی‌انضباطی‌های تیمش برخورد کند. این شعاری بود که او خودش بارها و بارها بر زبان آورد. در ابتدای فصل بارها در تمرین استقلال خطاب به آبی‌پوشان گفت استقلال در همه سال‌های اخیر تیم خوبی بوده و اگر نتیجه نگرفته به خاطر عدم همدلی بازیکنان و بی‌انضباطی بازیکنان بوده؛ اما امروز شاهد آن هستیم محمود فکری خود چشم روی بی انضباطی‌ها می‌بندد. به خاطر نتیجه‌گیری که تداوم این رفتار می‌تواند نتیجه‌گیری‌های استقلال را تحت الشعاع قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ