ورود به سایت امتحانات عمومی پیام نور

0

ورود به سایت امتحانات عمومی پیام نور

سایت امتحانات مجازی پیام نور
سایت امتحانات پیام نور فارس
ورود به سایت امتحانات پیام نور
سایت سنجش پیام نور
آزمون سال پیام نور
نحوه ورود به سایت سنجش پیام نور
سایت امتحانات پیام نور اصفهان
امتحانات پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام نور معمولا امتحانات پایان ترم دروس عمومی و مشترک میان تمام رشته های مقطع کارشناسی را به صورت هماهنگ و یکسان برگزار می کند. سوالات این آزمون به صورت تستی بوده و از منابع و کتاب هایی یکسانی که در ابتدای ترم تحصیلی به دانشجویان معرفی شده، طرح می شود.

امتحانات پایان ترم هماهنگ دروس عمومی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور به صورت مجازی و از طریق سامانه sanjesh.pnu.ac.ir برگزار می شود. داوطلبان می توانند از طریق نسخه تحت وب و یا اپلیکیشن سامانه امتحانات عمومی دانشگاه پیام نور، در آزمون های خود شرکت کنند.

به منظور آشنایی داوطلبان با سامانه sanjesh.pnu.ac.ir و نحوه ورود و شرکت در آزمون های این سامانه، در ادامه این مقاله به تفکیک مراحل و راهنمای تصویری ورود به سامانه امتحانات دروس عمومی دانشگاه پیام نور را ارائه داده ایم.

نحوه ورود به سامانه امتحانات دروس عمومی دانشگاه پیام نور

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، دانشجویان کارشناسی که در حین انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ، اقدام به اخذ دروس عمومی کرده اند باید در انتهای نیمسال تحصیلی جاری یعنی ترم بهمن ۹۹ – ۱۴۰۰ در امتحانات مجازی پایان ترم هماهنگ و متمرکز دروس عمومی شرکت کنند .

 

متحانات دروس عمومی دانشگاه پیام نور به صورت مجازی در سایت sanjesh.pnu.ac.ir برگزار می شود . دانشجویان باید طبق تقویم اعلام شده برای زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در تاریخ تعیین شده هر درس عمومی وارد این سامانه شده و به سوالات آزمون در مهلت معین شده پاسخ دهند. مراحل ورود به سامانه امتحانات دروس عمومی دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشد:

برای ورود به سامانه امتحانات دروس عمومی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

ورود به سایت edu.pnu.ac.ir

انتخاب گزینه ورود به سایت

وارد کردن نام کاربری و رمز ورود

ورود به سامانه و انتخاب گزینه صفحه اصلی از منوی سمت راست

مشاهده دروس و انتخاب گزینه مورد نظر ( مطابق زمانبندی )

مشاهده جزئیات آزمون و انتخاب گزینه ” پیش نمایش آزمون

مطالعه قوانین زمانی آزمون و انتخاب گزینه ” شرکت در آزمون

پاسخدهی به سوالات و انتخاب گزینه صفحه بعد تا اتمام سوالات

انتخاب گزینه اتمام آزمون با پاسخ دهی به آخرین سوال

انتخاب گزینه ثبت تمام پاسخ ها و اتمام آزمون

سایت سنجش پیام نور سایت امتحانات پیام نور

قابل توجه دانشجویان دارای دروس عمومی در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشجویان دارای دروس عمومی که تاکنون نسبت به ورود به سامانه جامع آموزش الکترونیک اقدام ننموده اند، برای آخرین بار فرصت دارید جهت شرکت در رزم آزمون، در روزهای ۶ لغایت ۱۱ تیر به سامانه edu.pnu.ac.ir (دانشجویان داخل) و eduisc.pnu.ac.ir (دانشجویان خارج)، وارد شده و از صحت نام کاربری، تاریخ و عناوین دروس عمومی خود اطمینان حاصل نموده و اشکالات احتمالی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۳۳۲ با ذکر شماره دانشجویی ارسال نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ