علت طلاق سحر قریشی از زبان همسر سابقش مهران اخوان + عکس

19

مهران اخوان ذاکری در یادداشتی تاسف انگیز با بیان جزئیاتی از زندگی شخصی خود، اینگونه از همسر بازیگرش سخن گفته است.

همسر سحر قریشی همسر اول سحر قریشی همسر امید علومی مهران اخوان ذاکری طلاق سحر قریشی طلاق بازیگران بیوگرافی امید علومی
۵ سال است خانم “سحر قریشی” همسر قانونی من است.
همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانش بوده ! ”
اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!
به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.
اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.
جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟
در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

همسر سحر قریشی همسر اول سحر قریشی همسر امید علومی مهران اخوان ذاکری طلاق سحر قریشی طلاق بازیگران بیوگرافی امید علومی

مهران اخوان ذاکری هستم. متولد ۲۱/۵/۶۲ ، مهندس کامپیوتر هستم و مدرک بین المللی آرایشگری گرفتم.

در زمینه کامپیوتر کار می کنی؟

نه،شغل آزاد دارم.

دوست نداشتی خودت بازیگر شوی؟

دوست داشتم بازیگر شوم و اگر کار خوبی پیشنهاد شود قبول می کنم.چون اعتماد به نفسش را دارم فکر می کنم موفق می شوم.

واقعا فکر  می کنی می توانی؟

بله،البته اولش سخت است و باید تجربه کسب کنم ولی این توانایی را در خودم می بینم.من می توانم سوپراستار شوم البته با تلاش و زحمت.

از اینکه همسرت بازیگر شده،خوشحالی؟

بله،خیلی خوشحالم فکر می کنم سحر لیاقتش را داشت.

وقتی می بینی مردم اورا می شناسند و مورد توجه است،حسودی نمی کنی؟

خودم دوست داشتم سحر اینکار را انجام دهد و بدون هیچ مشکلی اجازه دادم.چرا حسودی کنم.سحر همسر من است و دوستش دارم.

حضور سحر در دلنوازان چه تاثیری در زندگی خصوصی تان داشته؟

همه چیز مثل قبل است فقط در خیابان مارا می شناسند و عکس و امضا می گیرند.

معروف شدن سحر شمارا اذیت نمی کند؟

به هرحال یک سری مسائل طبیعی است و ما دوست نداریم زیاد به حاشیه برویم.

در کارهای خانه کمک می کنی؟

اصلا،دوست ندارم.

آخرین غذایی که درست کردی چی بود؟

ناگت مرغ!فقط غذای حاضری بلدم.

ادامه کار سحر را چطور می بینی؟

عالی،سحر می تواند سوپراستار ایران شود و من به این مسئله اعتقاد دارم.

تاکجا پشت سحر هستی؟

جواب این سوال سخت است!اما فکر می کنم تاآخرش پشت سحر هستم.

سحر و یلدا چقدر به یکدیگر شبیه هستند؟

۵۰-۵۰،اگر مظلومیت یلدا را کنار بگذارید،سحر می شود!

سحر شخصیت شیطونی دارد و فکر می کنم نقش های منفی را بهتر بازی می کند.گرچه نقش مثبت سخت تر است اما نقش منفی ماندگارتر است.

یلدا مثبت،منفی یا خاکستری است؟

خاکستری!یلدا بیشتر معصوم است.

همسر سحر قریشی همسر اول سحر قریشی همسر امید علومی مهران اخوان ذاکری طلاق سحر قریشی طلاق بازیگران بیوگرافی امید علومی سحر قریشی و همسر اولش مهران اخوان ذاکری و همسر دومش امید علومی

در یکی از روزهای سرد پاییزی، با سحر قریشی و همسرش؛ مهران اخوان ذاکری در کافه فردوس قرار مصاحبه و عکس گذاشتیم. ما سعی کردیم که در این نشست و گفتگو، بیشتر با او آشنا شویم و در مورد ورودش به عرصه بازیگری از او سوالاتی بپرسیم. او متولد سال ۱۳۶۶ است و دلنوازان دومین کار او در عرصه هنر است، محافظه‌کار بودن جزء خصوصیت اخلاقی اوست، سوال‌های زیادی از او پرسیدیم البته بعضی از سوال‌ها را هم بنا به صلاحدید جواب نداد، تا از او سوالی نمی‌‌پرسیدیم پاسخی نمی‌داد.

همسر سحر قریشی همسر اول سحر قریشی همسر امید علومی مهران اخوان ذاکری طلاق سحر قریشی طلاق بازیگران بیوگرافی امید علومی

 علاقه به بازیگری

علاقه من به بازیگری از بچگی شروع شد، از دوران مدرسه پررنگ‌تر شد، ولی در دوران متوسطه کم‌کم فاصله‌ام با بازیگری زیاد شد و بعد از ازدواج هم دیگر به آن فکر نمی‌کردم. سه سال است ازدواج کردم و از زندگی‌ام راضی هستم. با اینکه چهره‌ام در خارج از فضای فیلم تقریبا متفاوت است، اما مردم وقتی مرا می‌بینند، می‌شناسند و از نقشم می‌گویند و تشکر می‌کنند، آنها به من قوت قلب می‌دهند خدا را شکر می‌‌کنم کاراکتر یلدا با مردم ارتباط خوبی برقرار کرد.

 ورود به سینما

از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بدهم، من هم تست دادم و قبول شدم. اولین بار با؛ امیر جعفری، نیما شاهرخ‌شاهی، سیاوش خیرابی، سارا خوئینی‌ها و… همبازی شدم و کارم را شروع کردم. سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» بودیم که خیرابی مرا به آقای سهیلی‌زاده معرفی کرد، چند ماهی بود گروه به دنبال بازیگر نقش «یلدا» می‌گشت، که آمدم و تست دادم و برای بازی در «دلنوازان» انتخاب شدم.

من تا به حال کلاس بازیگری نرفتم و لج و لجبازی تجربه خوبی برای من بود و همکاران خیلی به من کمک کردند. در دلنوازان هم همین اتفاق افتاد. تجربی کار کردن را دوست دارم و فکر می‌کنم موفق هم خواهم شد، البته شاید در آینده نیاز پیدا کنم، بازیگری را به صورت آکادمیک دنبال کنم.

 ترانه مادری

یکی از بهترین تجربه‌هایم کار با آقای سهیلی‌زاده بود، مدیریت ایشان در گروه مثالزدنی است، تا الان خیلی راضی‌ام چند روز پیش به ایشان گفتم؛ امیدوارم همیشه همه چیز به همین خوبی باشد.در این کار من خیلی از همکاران کمک گرفتم، آقای حاتمی بسیاری از تجربه‌هایشان را در اختیارم ‌گذاشتند و خود آقای سهیلی‌زاده هم در شکل‌گیری یلدا و نوع بازی من بسیار تاثیرگذار بودند.من قبل از این کار، آشنایی با آقای سهیلی‌زاده نداشتم ولی زمانی ترانه مادری را دنبال می‌کردم و خیلی کار ایشان را دوست داشتم، در آن فیلم حضور بازیگران جوان، باعث جذابیت بیشتر می‌شد. آن زمان که ترانه مادری پخش می‌شد به جرات می‌توانم بگویم به این همکاری فکر نمی‌کردم ولی بالاخره به این گروه رسیدم و این خیلی برایم جالب بود. (ترانه مادری هم توسط سهیلی‌زاده کارگردانی شد و تهیه‌کنندگان آن مهران مهام و ایرج محمدی بودند.)

همسر سحر قریشی همسر اول سحر قریشی همسر امید علومی مهران اخوان ذاکری طلاق سحر قریشی طلاق بازیگران بیوگرافی امید علومی

 غرور، هرگز

دچار غرور نشدم، اما نگاهم نسبت به خودم و آینده‌ام تغییر کرده و هدفم برای ادامه زندگی عوض شده،  حالا همه مرا می‌شناسند و باید بهتر از گذشته باشم، گرچه سعی کردم، رابطه‌ام با اطرافیان تفاوتی با گذشته پیدا نکند.

پیشنهادهای جدید

بعد از این کار و پخش چند قسمت، پیشنهادهای زیادی به من شد اما بنا به دلایلی پیشنهادها را قبول نکردم، درباره سریال‌ها هم باید بگویم به خاطر فشردگی کار «دلنوازان» نمی‌توانستم پیشنهادها را قبول کنم و در کار دیگری حضور داشته باشم.

مهران اخوان ذاکری؛ همسر سحر قریشی در مردادماه ۱۳۶۲ به دنیا آمده، او در پاسخ به این پرسش که خودش سحر را به سینما معرفی کرد  برایمان گفت: «اکثر دوستان من بازیگر هستند، از طریق برخی از آنها برای «لج و لجبازی» با آقای زبردست آشنا شدیم و بعد که سیاوش خیرابی سحر را به گروه دلنوازان معرفی کردند.»

از او می‌پرسیم: «آیا حرفه کاری شما با هنر مرتبط است؟» که می‌گوید: «مدرک مهندسی کامپیوتر دارم و درحال حاضر شغلم هم آزاد است، تا به حال هم نه کار هنری انجام دادم و نه در مقوله سینما فعالیتی کردم.»

مهران در مورد همسرش می‌گوید: «از موقعیت او راضی‌ام، در رابطه با کیفیت کار سحر هم به نظرم می‌تواند بسیار بهتر باشد و نقش‌های متفاوت‌تری را بازی کند. من هم موافق این هستم که او می‌تواند نقش‌های منفی را خیلی خوب بازی کند.»

او در پاسخ به این پرسش که ازدواج بازیگران می‌تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان کسی که او را به سینما معرفی کردید، بعدا پشیمان نمی‌شوید؟ گفت: «نه، وقتی ایشان بدون حتی یک دقیقه شرکت در دوره بازیگری اینقدر قوی کار کرده و از پس نقش برآمده، پشیمان که نمی‌شوم هیچ، افتخار هم می‌کنم.»

خانواده سبز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 19 )
  1. نمایندگی تعمیرات اچ تی سی می گوید

    بازیگر خوبیه ولی خیلی درگیر حاشیه میشه

  2. امیر خان می گوید

    نمیدونم این بازیگرا چرا انقد راحت طلاق میگیرن بیشترشون یه بار یا دوبار جداشدن زودی هم ازدواج میکنن براشون عادیه…دوست دارم بدونم چطوری با هم اشنا میشن

  3. من می گوید

    نه بازیش خوبه نه خودش به زور داره خودشو جا میکنه خیلی هم لات و زمخته اصلا ازش خوشم نمیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

  4. علی می گوید

    این قریشه از لحاظ فن بازیگری ک از نظر من هیجی حالیش نیست و تو همه فیلم ها فقط هنرش اینکه یک تن لوازم آرایشی بماله ب خودش و بعد بیاد جلو دوربین با ی دماغ عملی و کلی آرایش خودش رو بازیگر معرفی کنه و همه نقش هاش و بازیش هم مثل همه و حس بازیگریش هم ک صفره ، من نمیدوتم اگه این بازیگره پس کسایی مثل خانوم نیکی کریمی با اون بازیش باید بهشون چی بگیم .

  5. امیر می گوید

    بازیگری سحر قریشی تقریبا خوبه میشه گف معمولی نمره ۶ از ۱۰ بهش داد..! ولی خیلی جیگره خوشگله خوش لباسه خیلی نازو ملوسه…..

    1. عاطی می گوید

      خخخخخ???

  6. امبر می گوید

    من عاشقشم با من ازدواج میکنه

    1. امبر می گوید

      سحر خیلی جیگر

      1. ناشناس می گوید

        کاربر ‘امبر’ مگه خواهر مادر نداری بیشعور.

  7. mehrdad می گوید

    ولی واقعا بعضی ها فراموش می کنند کی بودن و کی به اونها کمک کرده تا به جاییکه هستند برسند !

  8. بیزار می گوید

    مورد بازیگری خانم قریشی که استعداد بازیگری داره یا نه پوشش خانم قریشی نیز به ما هیچ ربطی نداره که اسلامی هست یا نه چون بنظر من زندگی خودشه به من وشما ربطی نداره شاید به خودش و شوهرش ربط داشته باشه کسی هم که میگه با حجابش به تلویزیون که باعث شهرتش شده بی احترامی میکنه، بگم که تو تلویزیون ایشون حرمت خودشون رو حفظ میکنند چون بقول خودش تحت نظر وزارت ارشاده ….

  9. صدف می گوید

    سحر بازیگر توانایی نیست

  10. زهرا رئيسي می گوید

    اخه سحر قریشی افغانی است برید نظرات افغانها را در موردش بخونید خودش را میان بازیگران ایرانی جا داده با ایرانیها عکس می ندازه و خبر ازدواج دروغین پخش می کنه بعد هم کلی طرف را می چاپتشون و دوباره میره سراغ بعدی برای گرفتن شناسنامه ایرانی برادرش را وقتی جنگ سوریه کامل تمام شد فرستاد سوریه تا دو تا عکس بگیره و بتونه شناسنامه ایرانی بگیره هیچوقت با پدرش عکس ننداخته بخاطر اینکه کاملا مشخص میشه 

    1. زينب می گوید

      توروخدا غیب نکن

    2. مجتبی ریسی می گوید

      ریسی

  11. عادل ف،کلحاهي می گوید

    سلام.سحرخانوم عالیه وحرفم نداره…این بد گوییها هم همش ازرو حسادته….

  12. محمد می گوید

    سلام نشان دادن عکس زن در حالی که حجابش کامل نیست خوب نیست

  13. محمد می گوید

    سلام در بعضی از عکسها حجاب زن به نحو‌کامل رعایت نشده نشان دادن این قبیل عکسها خوب نیست

  14. مهرنوش می گوید

    بدک نیست ولی خدایی استعداد بازیگریش صفره