میلاد کی‌مرام از سرایداری تا بازیگری +بیوگرافی و اینستاگرام

9

میلاد کی مرام بازیگر قد بلند سینما و تلویزیون در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در بندر انزلی با اصالت تبریزی متولد شد. او دارای فوق دیپلم الکترونیک است. او از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته خودش او از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است..وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد.. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد.

میلاد کی مرام ازدواج نکرده و همسری ندارد.

همسر میلاد کی مرام خانواده میلاد کی مرام خانواده بازیگران اینستاگرام میلاد کی مرام ازدواج میلاد کی مرام milad keymaram

instagram milad keymaram

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون روز زن را به مادرش اینگونه تبریک گفت :

دلم تنگ برای گریه کردن، کجاست مادر؟کجاست، گهواره ی من.آشوبم آرامشم تویی مادرم.عاشقانه ی زندگیم همه ی عمرم فدای تو. رودت مبارک.روز مادر مبارک همه ی مادر های دنیا خصوصأ همسران شهدای بزرگ ایران. که بار پدر بودن رو هم به دوش کشیدن.

( رفقا قدر این عاشقانه ی اللهی رو بدونید)

یکی از جنجالی ترین مصاحبه های میلاد کی مرام در سال ۹۳ را در ادامه بخوانید :

همسر میلاد کی مرام خانواده میلاد کی مرام خانواده بازیگران اینستاگرام میلاد کی مرام ازدواج میلاد کی مرام milad keymaramمیلاد کی مرام و مینا ساداتی

«راجع به چیزهای می‌خواهم صحبت کنم که تا به حال صحبت نکرده‌ام، برای اینکه شخصیتی که گه‌گاه دوستان با برداشت ناصواب‌شان از من می‌سازند چیز دیگری است!

وقتی آمدم تهران، (من بچه شهرستانم با افتخار بچه انزلی‌ام)، وقتی آمدم پیش آقای کیمیایی و وارد تهران شدم، تهران برایم خیلی عجیب بود مثل این بود که یک ایرانی را برداریش و بگذاری وسط هالیوود… یکهو سرش گیج می‌رود! خیلی برایم سخت بود. سنی هم نداشتم. با ایشان آشنا شدم و مسیر زندگی‌ام را تغییر دادند؛ چیزهایی بهم گفتند که احساس کردم اول باید روی پاهای خودم بایستم بعد بروم سراغ عشقم هنر، بازیگری و هر چیز دیگری… رفتم سراغ کار… هیچ ابایی هم از کار نداشتم. هر کاری را هم می‌کردم؛ از کارگری شروع کردم.

منِ میلاد کی‌مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می‌کردم اسمش را هم می‌آورم، رستوران رادان توی یوسف‌آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و… و دوست دارم بازی کنم.

گفتند من می‌خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می‌توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش ۲۰ نقش متفاوت در آن  فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم. برای اولین بار است که دارم راجع‌ به آن حرف می‌زنم و برای آخرین بار هم خواهد بود.

اینها را می گویم برای اینکه بدانید یک شبه به اینجا نرسیده‌‌ام. خیلی اتفاقات عجیبی بود و من شب‌ها تا صبح توی خیابان راه می‌رفتم چون حتی جا برای خوابیدن هم نداشتم… کنار تئاتر شهر. تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس‌هایی که از راه‌آهن تا تجریش می‌آمد، با یکی دوست شده بودم و شب‌های ته اتوبوس‌اش می‌خوابیدم، هنوز هم هست، می‌توانم یک روز بیاورمش جلوی دوربین و حرف بزند… می‌رفتم توی اتوبوس‌اش تا شب صبح شود و بروم سر کار یا توی همان رستورانی که کار می‌کردم یک اتاق کوچکی بود که آنجا کار می‌کردم.

خیلی توی سرم زدند! خیلی ها برایم کامنت می‌گذارند، آنهایی که گاهی حالشان بد می‌شود، حتی از دوستان بازیگر هم هستند کسانی که خیلی حالشون بد می‌شود از این که من دارم پیشرفت می‌کنم و این برای من لذت‌بخش است که دارم کارم را درست انجام می‌دهم و می‌گویند این همان سرایدار مدرسه کیمیایی بود، آره من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم که توی موتورخانه‌اش زندگی می‌کردم با افتخار می‌گویم که برای هدف هر کاری می‌کردم، نه هر کاری… شرفم را نفروختم… بی‌شرفی نکردم، اتفاقا با هیچکس دوست نشدم، دوستی نداشتم، آدمی که می‌خواهد دوست شود باید پول داشته باشد، من پول نداشتم، هیچی نداشتم صفر، صفر…

اصلا این جمله برایم آشنا نیست که می گویید با نفر اول دوست می شوی! نفر اول کی هست؟ نفر اول خداست، خدا اگر بخواهد تو به هر چه که می‌خواهی، می‌رسی. اینجوری آمدم بالا… با افتخار هم می‌گویم که توی موتورخانه زندگی کردم، صبح هم پا می‌شدم جارو می‌زدم و تی هم می‌کشیدم… با افتخار… آقای کیمیایی این موضوع را نمی‌دانست، ولی من این کار را می‌کردم چون احساس مسئولیت می‌کردم. از آنجا آمدم بیرون رفتم سراغ کاری دیگر، دقیقا همان کار توی رستوران که گفتم.

یکی از دوستانم آمد توی رستورانی که کار می‌کردم (محمد حمزه ای که الان کارگردان شده). آن موقع برنامه‌نویس و دستیار کارگردان بود من را معرفی کرد به سعید ابراهیم‌فر من یک تله‌فیلم کار کردم، سعید ابراهیم‌فر از من خوشش آمد و من دو سه تا رسید به فیلم کوچه ملی مهرشاد کارخانی؛ از ایشان هم ممنونم که به من اعتماد کردند، با کوچه ملی شروع شد و آقای حسن حجاریان عزیز آن فیلم را دید و به آقای آهنگر پیشنهاد داد و گفت دنبال بازیگر هستی با آن خصوصیات من توی کوچه ملی دیده‌ام، کوچه ملی توی جشنواره بود و داشت دیده می‌شد برای انتخاب. آهنگر آمد من را دید و انتخابم کرد برای فیلم ملکه. ابوالقاسم حسینی آمد و دو سه روز بعدش هم قرارداد را بست و ملکه را کار کردیم. از این به بعد افتاد توی دور تند؛ دیگه شد خط ویژه، شد برف، شد بچه‌های نسبتا بد، شد، شد، شد… تا اینجا که خدا خیلی به من لطف کرده. این کل پروسه‌ای است که من طی کرد‌ه‌ام تا الان و اینجا نشسته‌ام و بی‌ادعاترینم ولی سعی می‌کنم کارم را بلد باشم و حرف زور توی مغزم نمی‌رود و این را از آقایم علی یاد گرفته‌ام؛ ایشان یک حرف بزرگی دارند که زیر بار حرف زور نرو، هیچ‌ مسلمانی نباید زیر بار حرف زور برود، من هم نمی‌روم، اگر ادله‌ و علم‌اش را نداشته باشم هم حرف نمی‌زنم.

همسر میلاد کی مرام خانواده میلاد کی مرام خانواده بازیگران اینستاگرام میلاد کی مرام ازدواج میلاد کی مرام milad keymaram

بازیگری که سرایدار بود

من خدا را دارم، یعنی همه چیز و همه کس را دارم؛ کل کائنات در خدمت من است، اگر می‌توانید خودتان را آنقدر قوی کنید که خدا برای شما باشد، خدا باهاتان باشد که همه چیز را داشته باشید. باعث افتخار من است که جلوی دوربین مردم بوده‌ام، نمی‌گویم تی‌وی پلاس چیزی که مردم دنبالش می‌کنند… چیزی که مردم دنبالش می‌کنند قابل احترام است… امیدوارم روزبه ‌روز بالاتر باشید و درصد بینندگان‌تان برود بالا. کاری که می‌کنید کار بسیار فرهنگی است و از فان‌های زندگی من هم هست.»

جدیدترین عکس های اینستاگرام میلاد کی مرام

همسر میلاد کی مرام خانواده میلاد کی مرام خانواده بازیگران اینستاگرام میلاد کی مرام ازدواج میلاد کی مرام milad keymaram

میلاد کی مرام و هانیه توسلی

همسر میلاد کی مرام خانواده میلاد کی مرام خانواده بازیگران اینستاگرام میلاد کی مرام ازدواج میلاد کی مرام milad keymaram

عکس بامزه بهاره رهنما و میلاد کی مرام

فیلم های سینمایی میلاد کی مرام

  1. مستانه
  2. کوچه ملى (سینما سوخته)
  3. ملکه
  4. برف
  5. روزگاری عشق و خیانت (عبور ازمه)
  6. خط ویژه
  7. صفر
  8. ۳۶۰ درجه
  9. هارى
  10. امکان مینا
  11. غیر مجاز
  12. آبنبات چوبى
  13. مذاکرات مستقیم آقای عبدی (۱۳۹۳)

سریال های تلویزیونی میلاد کی مرام

  1. سریال خاستگاران
  2. سریال شب هزار و یکم
  3. شاید برای شما اتفاق بیفتد
  4. نابرده رنج
  5. بچه‌های نسبتاً بد
  6. ژنرال (۱۳۹۲)
  7. فیلم تلویزیونى سیب ترش
  8. چرخ فلک (اپیزور بیتا۱۳۹۵)

تله فیلم

  1. حول حالنا
  2. شاه کلید

جوایز میلاد کی مرام

  • دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی درفیلم «ملکه»
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.
  • همچنین دارندهٔ جایزه ٔ ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال ۱۳۹۳ که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاص ترین جایزهٔ خانه سینما)..
  • پانویس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 9 )
  1. ابولی می گوید

    بازیس تو مستانه عالی بود

  2. shima می گوید

    قابل توجه کسانی که می گن نمیشه از صفر به جایی رسید، همیشه انتظار دارند که یک پشتوانه قوی (پول، پارتی) داشته باشند. با احترام به آقای کی مرام که اینگونه با افتخار سخن گفتند. موفق باشند. شاید من هم روزی به آرزوی بازیگریم برسم.

    1. بهارغریب زاده می گوید

      من همیشه دوسشون دارم کاملا مستقل وکاملا جدی واینکه خداهمیشه هست ،انشالله بعدازاین خداپشت و پناهتون باشه .من آرزوی بازیگری داشتم اما بنابه دلایل نشد که ادامه بدم امیدوارم که همه باپشت کاربه آرزوهای زیبایشان برسند

  3. آوا می گوید

    عالی بازی میکنه بخصوص توی فیلم ۳۶۰درجه من از بازیش خوشم میاد

  4. آوا می گوید

    من هم دوس دارم بازیگر بشم و اولین بازیم هم جلوی آقای کی مرام باشه

  5. مریم می گوید

    خوب که چی همش میگین بازیگزی که سرایدار بود ؟؟؟!!!!!! خوب مگه چیه هر کدام ما اگه با عرضه باشیم توی سنین مختلف شغل های مختلف رو تجربه می کنیم مخصوصا با شرایطی که بخوایم آبرومندانه روی پای خودمون بایستیم …. واقعا باعثه افتخاره که یه جوون ایرانی خودش رو اینقدر با غیرت می بینه که به جای اینکه به جیب باباش و دست مامانش نگاه کنه ، مثل یه مرد واقعی روی پای خودش بایسته و یه روزی هم نتیجه تلاشش رو ببینه ، باریکلا میلاد جان موفق باشی

  6. طهورا می گوید

    من افتخار میکنم که بازیگری مثل شما رو داریم . حرفی که به ضرر شما نیست رو اهمیت ندید .از کجا معلوم ، شاید همکار شما با گفتن گذشته شما دارند لطف میکنن در حق شما و اینکه اون کسی که این حرف رو میزنه خودش حتما ی مشکلی داره که اینطوری میگه عیب خودش پوشیده بمونه ، اگر چه من تو متن مصاحبه شما جز زیبایی چیزی ندیدم .موفق باشید همیشه .

  7. عباس می گوید

    اقای کی مرام واقعا مرام داری اینهمه صداقت امیدوارم همه جوانان ما اینگونه باصداقت باشند دلیل موفقیت شما صداقت وخلوص شماست ارزو دارم شمارو در بالاترین موفقیت ها ببینم مطمن هستم انروز هم با صداقت از گذشته خواهید گفت دوست عزیز اگر ازدواج کردی باصداقت زندگی کن افسوس اکثر هنر مندان ما دیگر صداقت واصالت گذشته را ندارند هنر مندان الگوی چوانان در زندکی هستند متاسفانه تعدد طلاق وازدواج بین هنر مندان زیاد شده قدیما اینطور نبود

  8. Amir می گوید

    ایول داداش. خوشم اومد که صادق بودی . و با پشتکار به اینجا رسیدی