عکس شهرام حقیقت دوست با دختران تهرانی +بیوگرافی و اینستاگرام

32

زندگینامه : شهرام حقیقت دوست، متولد ۱۳۵۱ در رشت بازیگر ایرانی و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

همسر شهرام حقیقت دوست شهرام حقیقت دوست زندگینامه شهرام حقیقت دوست زن شهرام حقیقت دوست دختران تهران خانواده شهرام حقیقت دوست خانواده بازیگران حجاب دختران جنجال بازیگران بیوگرافی شهرام حقیقت دوست اینستاگرام شهرام حقیقت دوست ازدواج شهرام حقیقت دوست

بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، ۱۳۷۳) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان (یوسف سیدمهدوی، ۱۳۷۴) به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۶) است.

همسر شهرام حقیقت دوست شهرام حقیقت دوست زندگینامه شهرام حقیقت دوست زن شهرام حقیقت دوست دختران تهران خانواده شهرام حقیقت دوست خانواده بازیگران حجاب دختران جنجال بازیگران بیوگرافی شهرام حقیقت دوست اینستاگرام شهرام حقیقت دوست ازدواج شهرام حقیقت دوست

بازی روان او در مجموعه‌های تلویزیونی و بخصوص در مجموعه خط قرمز (۱۳۷۹) نشان از توانایی‌های او دارد. بازی متفاوت او در فیلم عطش (۱۳۸۱) به دلیل ضعف در شخصیت پردازی به چشمها نیامد. نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت ، اما به گفته خودش خط قرمز بهترین سریالش بوده است.

ازدواج و همسر شهرام حقیق دوست

در این سالها کم شایعات پشت سر او نبوده، ورود به زندگی خصوصی اش باعث شد مدتی با رسانه ها ارتباط خود را قطع کند، او در این سال ها البته بیشتر تا یکسال پیش همیشه گفته که مجرد است اما حضور خاطره اسدی از بازیگران ایرانی در کنار در برخی از جشنواره شایعه ازدواج این دو را در اذهان عمومی فراگیر کرده است

اما در نهایت این خبر شایعه هم به فراموشی سپرده شد

شهرام حقیقت دوست در برنامه دورهمی مهران مدیری گفت که در زندگی اش عاشق شده است ولی درباره اینکه این عاشق شدن به ازدواج ختم شد ،چیزی نگفت.

به تازگی دوباره در کشور تصاویری دیده می شود که قبلا کمتر رخ می داد بعضی از بازیگران و افراد مشهور که خیلی از قشرهای مردم به آنها بیشتر نگاه می کنند کارهایی می کنند که دور از فرهنگ و عرف جامعه ی ماست.

این بار عکسی از شهرام حقیقت دوست در فضای مجازی منتشر شده که این عکس باعث جنجال در سایت های خبری و فضای مجازی شده است.

عکس جنجالی شهرام حقیقت دوست با دختران تهرانی

همسر شهرام حقیقت دوست شهرام حقیقت دوست زندگینامه شهرام حقیقت دوست زن شهرام حقیقت دوست دختران تهران خانواده شهرام حقیقت دوست خانواده بازیگران حجاب دختران جنجال بازیگران بیوگرافی شهرام حقیقت دوست اینستاگرام شهرام حقیقت دوست ازدواج شهرام حقیقت دوستinstagram shahram_hds

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 32 )
  1. oooooo می گوید

    به نظرمن ادم نباید با دیدن یه عکس انقدر عجولانه قضاوت کنه همون جورکه همه می دونن مشهوربودن خیلی دردسرداره

    1. بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم . می گوید

      یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
      یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
      دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
      سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
      چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
      وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

      « پس بی حجابی حق الناس است. »
      و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
      بدحجابان مضر جامعه هستند …خدا لعنتشون کنه

      1. بیتا می گوید

        نکشیمون مومن

  2. مریم می گوید

    پسر خیلی خوبیه به نظر من بایه عکس نمیتونیم زندگی طرف رو زیر رو کنیم
    بازیش تو خدافظ بچه و شاهگوش خیلی دوست دارم

    1. MELIKA_HDS می گوید

      راستش باد بگم اولین عکس برای فیلم تردست
      بعدشم خودش که نخواسته وقتی مردم بخوان مجبوره که قبول کنه
      عزیزم عشق منه منم باهاش عکس گرفتم

  3. نسترن می گوید

    اصلان از نظر من هر کار کرده خوب کاری کرده بابا مشهوره دیکه مکه نه

  4. ياسمن می گوید

    مریم جن به نظر تو دختر کل اکه دختر ها هم ۱یا ۲ تا دوست بسر دشتن جیمیشود

  5. بهار می گوید

    یه عکس دسته جمعی معمولیه اصلا هم جنجالی نیست…عکسهای رمانتیک گلزار رو با طرفدارها و معشوقه و همکاراش ول کردین چسبیدین به این بیچاره؟؟؟؟؟!!!!!!!

    1. میلیلیلی می گوید

      احسنتتتتتتت

  6. ساغر می گوید

    راست میگین از گلزار بخواین جوابگوی کثافتکاریهاش در دوبی باشه…حقیقت دوست که کار بدی نکرده.

  7. شقایق می گوید

    فقط یک تذکر:

    به این باور و یقین برسیم که عالم آخرتی هم هست ، روز حساب و کتاب نزدیکه و حقیقتاً عذاب های شدید و دردناک جهنم و پاداش های بهشتی وجود داره… پس بیائیم یک کمی هم به فکر آخرت باشیم و برای آخرتمون کار کنیم و برنامه بریزیم تا انشاءالله سعادتمند از دنیا بریم و بهشتی باشیم و نه جهنمی.
    موفق باشید .

    1. بهار می گوید

      منظورت دقیقا به کی بود خانم شقایق؟؟؟؟؟ اگه شما هم از طرفداران اونی هستی که دیگه از آوردن اسمشم حالم بهم میخوره بهتر نیست این تذکرات رو در حضور ایشون هم بدی؟؟؟ ظاهرا ایشون بیشتر به موعظه نیاز داره ….شما هم موفق باشید.

  8. تانیا می گوید

    درست صحبت کنید…!!!!!!!!!!لازم نکرده تو زندگی خصوصی گلزارررررر فضولی کنید!!!!!!!

  9. شهرام می گوید

    ای بابا ۴تاد ختر خواستن با یه بازیگرعکس بگیرن ب نظرمن حجاب یه چیز درونیه نحوه لباس پوشیدن مهم نیست

  10. علی رابین هود می گوید

    شهرام عشقه منه،،، اسیرشم،،، بابا خوشگلی درد سر داره شهرت درد سر داره.،
    حالا خوبه بنده خدا کاری نکرده،،،

  11. نغمه ۱۹ ساله می گوید

    شهرام جونم رو خیلی عاشقشم کاش نوشته های منو میدید.البته اگه ببینه هم فرقی به حالش نمیکنه.خیلی دوسش دارم بازیش عالیهه قیافش که دیگه معرکست.کاش هم من خوشگل بدم هم این مجرد که چشمش منو میگرفت.حیف که نه من خوشگلم نه اون مجرد
    دیوونتم شهرام جونم خواهش میکنم ایشون رو با موجود کثیفی مثل گلزار که فقط نون چهره ی سوسولشو میخوره مقایسه نکنید.تلهی دردو بلای شهرام بخوره تو سر گلزارالهی که خودم پیش مرگه شهرام جونم بشم

  12. حسام می گوید

    به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده که انقدر بزرگش میکنید شهرام حقیقت دوست بازیگر معروفیه و شخصی که معرف هست دیگران میخوان باهاش عکس داشته باشن اگر شهرام با اینها عکس نمینداخت همین شما ها میگفتید ادمه مغروریه شهرام جان اهمیت نده من که خودم شخصا خیلی دوست دارم

  13. شهرزاد می گوید

    این بنده خدا مسئول حجاب چند طرفدار که خواستن باهاش عکس بگیرن که نیست.
    از مسئولان این قبیل سایت ها که فقط برای بالا بردن بازدید چنین عنوانهای ناشایستی که باعث بازی با آبروی هنرمندان میشه تقاضا دارم کمی فکر کنند.
    اولا ما درجایگاه قضاوت نیستیم که خیلی راحت بگیم” بعضی هنرمندان کارهایی می کنند که دور از فرهنگ و عرف جامعه ی ماست.” و بعدش عکسی از هنرمندی خاص رو که شاید بخاطر حفظ وجهه مردمی مجبور به گرفتن عکسی شده رو بذاریم.
    دوما باید قبول کنید یک بازیگر نمیتونه تعیین کنه طرفداری که میخواد باهاش عکس بگیره چه حجابی داشته باشه.مخصوصا اینکه اکثریت جوانان ما الان همین تیپ و حجاب رو دارند.
    سوما بالفرض شما کار آقای بازیگر رو خلاف عرف جامعه و کار ناپسندی دیدین،تو بوق و کرنا کردن کار اشتباه ایشون(از دید شما) مورد پسند عرف،جامعه و دینمون هست؟
    لطفا ستار العیوب بودن خداوند رو به یاد بیارین..
    بله میدانم،هرکسی مثل تمام عزیزانی که نظر گذاشتند و از آقای بازیگر حمایت کردند عقل و منطق دارند و میتوانند قضاوت کنن ولی شما فرض کنید کسی فقط عنوان مطلب شما را دیده باشه و متن رو نخونده باشه و بدون داشتن فرصت قضاوت دیدش نسبت به این بازیگر عوض شده باشه شما چطور میخواین پاسخگوی ابروی این بازیگر نزد خدا باشین؟
    بیاین اگه کسی ابروی خودش رو احیانا احیانا برد ما ابروش رو نبریم.بیاین یاد بگیریم کنار هم باشیم.هوای هم رو داشته باشیم.
    بیاین فرهنگمون رو بالاتر ببریم..

  14. سارینا می گوید

    مگه این دخترا چه فرقی با بازیگرای خانم سینما دارن فک کنید تو جمع خودمونی بازیگرانه تازه فاصله ایمنی اینجا رغایت شده که تو جمع بازیگرا رعایت نمیشه
    سینمای ایران فاحشه حانه س

  15. jey می گوید

    اون پسره پشت سرش هم جز دختران تهرانی حساب میشه؟

  16. Caroline می گوید

    شهرام حقبقت دوست بازیگر خیلی خوبیه.من میشه گفت تقریبا همه فیلمهاش رو دیدم، وقتی دبستانی بودم سریال خط قرمز رو میدیدم اونجا شناختمش.خیلی دوست داشتنیه.چطور بعضی ها دلشون میاد واسش حرف دربیارن.منکه همیشه واسش آرزوی سلامتی میکنم.راستی گربه ی حنایی که داره خیلی بانمکه.عاشق گربه هاهستم. منم یه گربه همین شکلی دارم..اسمش نیکله.ولی ای کاش این ایمیلم رو میدید دوست دارم بیشتر واسش بنویسم♥♥♥♥

  17. رضا می گوید

    به نظرمن آقای حقیقت دوست یکی از بهترین بازیگران تلویزیون و سینمای ایران است . نباید تنها با یک عکس در مورد شخصیت افراد خصوصا افراد مشهور قضاوت کرد . من بازی آقا شهرام در سریال خط قرمز را خیلی دوست دارم و از دیدن این سریال سیر نمی شوم .

  18. ساناز می گوید

    این بنده خدا چه گناهی کرده!! یه عده خواستن باهاش عکس بگیرن ایشون که مسئول تیپ اینا نیست!!کاملا هم مشخصه که این عکس صرفا با هوا دارها بوده که احتمالا در سالن تئاتر گرفته شده

  19. سوزان می گوید

    این خانم ها که کاری نکردن ویا این بازیگر بیچاره …… شما چرا زورتون به اینا رسیده ….. …. به گمانم آخر زمان شده …. خدا فقط رحم کنه

  20. فرزانه می گوید

    ازنظرمن خیلی ازبازیگرا خلاف هایی کردن ک ب چشم نمیاداین بیچاره ک کاری نکرده جز این ک خواستن باهاش عکس بندازن اقای حقیقت دوست هم انداخته کاربدی نکرده که

  21. رز می گوید

    خدا براه راست هدایتشون بکنه,فکر کنم دستشون خالی مونده

  22. محمد می گوید

    اصلا دوست داره عکس بگیره بازیگر معروفه کارش لینه که عکس با مردم بگیره اصلا هرکی یه عکسی بازنی بگیره کار اشتباهی کرده خودش که نرفته زنا اومدن باهاش عکس گرفتن خواهشا انقدر بزرگش نکنین

  23. فرانک می گوید

    حالا اگه عکس هم نمی گرفت ، می گفتید خودشو گرفته و به هواداراش احترام نمی ذاره ، مثلا دختر من ۱۲ سالشه و عاشق بهاره رهنما بود ، یه روز اونو توی یه فرهنگسرا دید و ازش خواست باهاش عکس بگیره ، ولی بهاره رهنما محلش نذاشت و یه نگاهی بهش کرد و رفت ، تا دو روز که حالش خوب نبود و از اون روز به بعد هم دیگه فیلمای اونو نمی بینه و میگه ازش بدم میاد ، حالا این بدبخت خواسه احترام بذاره و متانتش رو نشون داده ، ممنونم آقا شهرام که به هوادارات احترام گذاشتی .

  24. بلا می گوید

    ای بابا آخه به این شهرام بدبخت چه ربطی داره مگه میتونه بگه که کی چه شکلی باش عکس بگیره
    اولن به خود اونا ربط داره دومن کسی برا کسی نمیتونه تصمیم بگیره سومن بابا آدم مشهوریه
    خدایی برای اکثر خانوما آدم جذابی و فوق العاده مردمی
    برین به چارتا دیگه بد تر از اینا که نمی خوام اسم بیارم گیر بدین

  25. زهرا می گوید

    یعنی واقعا نمیتونه با طرفداراش ی عکسم بگیره
    گناه این بیچاره چیه چنتا دختر بی حجاب طرفدارشن
    نمیتونه واسه اینکه واسش حرف درمیارن چهره خودشو تو ذهن طرفداراش خراب کنه که!!!!!!!!!

  26. شاهین سمیعی می گوید

    آخه این چرت و پرتا چیه مگه مرض دارین آخه واسه بازیگر بدبخت حرف درمیارین علکی می نویسین عکس جنجالی با دختران بی حجاب؟؟؟! آخه اینا کجاشون بی حجابن؟؟؟؟؟؟ خجالت بکشید یه ذره عه گندشو دیگه درآوردید به خدا

  27. مریم می گوید

    یخ کنید