ماجرای ازدواج و زندگینامه کامل “ابرو گوندش” + عکس جدید دختر و همسرش

10

ساتین : زندگینامه ابرو گوندیش

نام : ابرو گوندش (Ebrü Gündeş)
تاریخ تولد:۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ ۲۰ مهر -۱۳۵۳
نام پدر: رمضی گوندش
نام مادر: مژگان کومارتاشلی اوغلو نرگس
محل تولد:استانبول-ترکیه
قد:۱۶۸

 همسر رضا ضراب همسر ابرو گوندش فساد ابرو گوندش فرزند ابرو گوندش شوهر ابرو گوندش زیبا ابرو گوندش زن رضا ضراب دختر رضا ضراب دختر ابرو گوندش خانواده رضا ضراب جدید ابرو گوندش بیوگرافی ابرو گوندش ازدواج ابرو گوندش

ابرو گوندش ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول در محله Şirin Evler به دنیا آمد. پدرش رمضی گوندش و مادرش مژگان کومارتاشلی اوغلو (نرگس ) هستند.ابرو یک برادر بزرگتر از خودش به نام چنگیز دارد.
پدر ابرو که یه مرد الکلی بود و از زمان های کودکی ابرو خانواده اش ترک کرد و ابرو تا شانزده سالگی در برنامه های تلویزیونی پدرش را فوت شده اعلام می کرد.
ابرو بعد از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در یک خیاطی در استانبول شروع به کار کرد و بعد ابرو به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه لباس کار کرد. در همان سالها چند تا از مشتریها که صدای ابرو راشنیده بودند فهمیدن که نش دمیرکات”معرفی کردند صدای ابرو قشنگه و اون رو به ( نشه دمیرکات ) ( شرکت موزیک ) بردن, و خواستن صدای اون رو به عنوان یک صدای خوب و زیبا به همه اعلام کنن.

همسر رضا ضراب همسر ابرو گوندش فساد ابرو گوندش فرزند ابرو گوندش شوهر ابرو گوندش زیبا ابرو گوندش زن رضا ضراب دختر رضا ضراب دختر ابرو گوندش خانواده رضا ضراب جدید ابرو گوندش بیوگرافی ابرو گوندش ازدواج ابرو گوندش

اون شرکت چون اون زمان هنوز تشکیل نشده بود برای اینکه صدای ابرو رو ضبطش کنن ابرو رو به دست آقای( سلچوک تکای ) و یکی از مشتریها سپردن.وابرو هم با این دو شخص معروف موزیک اون زمان همکاری کرد
. قبل از اینکه ابرو آلبومی بیرون بدهد و معروف شود برای اینکه بتواند روی صحنه خوب کار کند و به صحنه عادت کند مدتی در کنار”امل سایین “خواننده ترک رفت و پیش اوبه عنوان همصدا کار کرد .
وسرانجام ابرو در سال ۱۹۹۳ آولین آلبوم خود به نام “مسافر الهی”منتشر شد .این آلبوم فروش بسیار خوبی داشت.
همچنین بعد از این آلبوم تا ۳سال جایزه بهترین خواننده زن را از کانال “کرال”ترکیه گرفت.
ابرو بلافاصله بعد از اولین کار بر روی آلبوم دوم خود به نام “شیرین بلا ” را شروع کرد و در سال ۱۹۹۴ این آلبوم منتشر شد.آهنگ های این آلبوم بیشتر آهنگ های رمانتیک بودند.

آلبوم سوم ابرو در سال ۱۹۹۵ به نام”من هنوز بزرگ نشدم ” منتشر شد.در این آلبوم آهنگهای “طوفان ها” و” آیا خوشبختی را برای من زیاد دیدید؟”بسیار زیبا و پر طرفدار بود. این آلبوم همچنین آغاز دوستی ابرو با “سردار اورتاچ” بود.
چهارمین آلبوم به نام “سفره گرگها” در سال ۱۹۹۶ بیرون آمد . و چندین پیشنهاد بازیگری به ابرو شد و ابرو در سریالهایی که نام آلبومش را داشتند به عنوان نقش اول بازی کرد.
بعد از دو سال فاصله در سال ۱۹۹۸ آلبوم ” تو لطفی از جانب خدا هستی “را منتشر کرد.آهنگ ۱۲ این آلبوم در مورد زندگی خودش بود.

همسر رضا ضراب همسر ابرو گوندش فساد ابرو گوندش فرزند ابرو گوندش شوهر ابرو گوندش زیبا ابرو گوندش زن رضا ضراب دختر رضا ضراب دختر ابرو گوندش خانواده رضا ضراب جدید ابرو گوندش بیوگرافی ابرو گوندش ازدواج ابرو گوندش

در فوریه ۲۰۱۰ میلادی، ابرو با یک تاجر «سرشناس» ایرانی‌الاصل دارای تابعیت جمهوری آذربایجان و ترکیه به نام رضا ضراب ازدواج کرد. وی متعلق به یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است.

حاصل ازدواج این دو، یک دختر است. ابرو گوندش پیش از آقای ضراب، دو بار ازدواج کرده بود.

پرونده فساد مالی همسرش “رضا ضراب”

در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ میلادی، «واحد جرایم سازمان‌یافته پلیس ترکیه» طی عملیاتی رضا ضراب و حدود ۵۰ نفر از افراد مرتبط با وی را دستگیر کرد. رضا ضراب متهم است که در جریان انتقال یک محموله طلا به ایران، به انتقال غیر قانونی پول از طریق یک بانک متعلق به دولت ترکیه و پرداخت رشوه به نزدیکان مقامات دولتی اقدام کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. سارا بشیریه می گوید

    ابرو بهترین خواننده است، صداش که حرفی نداره .!!!
    من ابرو رو خیلیییییییی دوس دارم .!!!
    در دیوارهای اتاقم عکس های ابرو و اسمش رو زدم.

    1. گوگوشی می گوید

      پس حسابی ابرو رو دوس داری پس آرزوی دیدنشو داشته باشی انشاالله از نزدیک ببینی

  2. مریم می گوید

    قشنگه ولی بهتر بود عکسش میزدی درقندون

  3. کسرا می گوید

    قدش رو اشتباهی نوشتید برید تو گوگل سرچ کنید ببینید قد ابرو ۱۶۰ هست نه۱۶۸

  4. لیلا می گوید

    چه قیافه مغولی داره زشته

    1. سروش می گوید

      عکس خودتو بفرست مقایسه کنم

  5. اميرم می گوید

    آلبوم دومشم بلای شیرینه نه شیرین بلا?

  6. سحر می گوید

    هر چی هست خیلی خوب من که خیلی دوستش دارم

  7. احمدشاهمحمدی می گوید

    خیلی خیلی باحال وخوشگل ونازه ، من که خیلی دوسش دارم

  8. جواد می گوید

    سلام کسی ازش خبری داره برام آدرسش را بده میخام منم باهاش ازدواج کنم اخه واقعا واسه یه شب خیلی حال میده آدم ی شب تا صبح باهاش حال کنه