عاقبت رابطه نامشروع با زن عمو در اردبیل

0

پنجشنبه گذشته گزارش کشف جسد سوخته‌ای در اطراف شهر اردبیل به پلیس آگاهی استان و بازپرس جنایی اعلام شد.

با توجه به اینکه جسد سوخته توسط گرگ‌ها دریده شده بود، امکان شناسایی‌اش وجود نداشت. درحالی که کارآگاهان، تحقیقات تخصصی برای افشای راز قتل را آغاز کرده بودند، آنها دریافتند، زنی با مراجعه به دادسرا از گم شدن همسرش خبر داده است.

با این سرنخ تحقیقات تخصصی آغاز شد و زن جوان به‌عنوان نخستین مظنون در ماجرای گم شدن همسرش تحت بازجویی قرار گرفت. او که ابتدا منکر هرگونه اطلاعاتی دراین باره بود، وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل مرد جوان با همدستی برادرزاده شوهرش اعتراف کرد. به این ترتیب همدستش نیز دستگیر و مشخص شد آنها پس از قتل، جسد را آتش زده و در اطراف شهر رها کرده‌اند.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل دراین باره به «میزان» گفت: قاتلان با اعلام گم شدن مرد جوان قصد گمراه کردن مأموران قضایی و انتظامی را داشتند که خوشبختانه با رسیدگی ویژه به پرونده نقشه آنها ناکام ماند و مشخص شد این دو فرد به دلیل ارتباط غیراخلاقی با یکدیگر، برای قتل مرد جوان برنامه‌ریزی و آن را اجرا کرده‌اند. در حال حاضر هر دو متهم بازداشت بوده و به قتل نیز اعتراف کرده‌اند و پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در حال رسیدگی است.

منبع: خبرآنلاین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ