سرباز ۳۸ ساله ایرانی با ۵ فرزند!

0
فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از سربازی می‌گوید که بعد از ۳۸ سال، احساس دین به مملکت او را به خدمت مقدس سربازی کشانده است.
سرهنگ “رضا محمد حسنی” در تشریح این خبر گفت: صبح امروز سرباز وظیفه به نام «موسی چتروز» فرزند مراد ساکن منوجان بعد از اتمام دوره آموزشی برای ادامه خدمت خود را به این فرماندهی معرفی کرد.

وی افزود: موسی چتروز متولد سال ۵۸ در روستای «چاه آموزی» منوجان دارای شش برادر و چهار خواهر است که شغلش کارگری در مزارع و باغات این شهرستان بوده است.

محمدحسنی ادامه داد: تحصیلات موسی به دوره دوم نهضت سوادآموزی می رسد ولی با توجه به اینکه پدرش را در هفت سالگی از دست می‌دهد و کمک خرج خانواده بوده دیگر امیدی برای ادامه تحصیل نداشته است.

وی ادمه داد: این سرباز وظیفه در سن ۱۹ سالگی ازدواج کرده و روزگار خود و همسر و پنج فرزندش را با ریختن عرق در مزارع و باغات منوجان سپری می کرده تا اینکه فرزندانش به سنی می‌رسند که توانایی مراقبت از خود را پیدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی منوجان ضمن قدردانی از این سرباز تاکید کرد: «چتروز» انگیزه خود از خدمت را احساس دین به نظام و کشور و سرمشق برای جوانانی می داند که بنا به هر دلیلی قصد خدمت سربازی ندارند.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ